Mmmmm...locatie voor onze eerstvolgende meet!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ging het nakijken hč... Hellevoetsluis heeft zijn eigen nudistencamping!![]()
Gezelligquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Mmmmm...locatie voor onze eerstvolgende meet!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ging het nakijken hč... Hellevoetsluis heeft zijn eigen nudistencamping!![]()
Hoe leg ik dat aan ML uit, zat ik me te bedenken...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Limone het volgende:
HihiIk zat nog met mijn gedachten bij Sull in de tuin. En toen zag ik een Z&G-nudisten-meet-bij-Sull- in-de-tuin voor me
Niet? Geen man zal het opnemen tegen een kudde naakte zwangere vrouwenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef Sull het volgende:
[..]
Hoe leg ik dat aan ML uit, zat ik me te bedenken...
Maar Hilz je bent welkom hoor, maar het is wel een beetje ver uit de buurt voor je... Die camping zal wel in de buurt zijn.
Doe ik voor jullie, bouwt de spanning lekker opquote:
Ja naast mijn navel en alleen links natuurlijk, aangezien de baarmoeder / het kindje ook alleen links ligt...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:38 schreef Hilzillah het volgende:
Sull!! je eerste scheuren ja?bagger van dat maagzuur! kan je er een rustig dagje van maken vandaag, of is veel productiviteit vereist?
Zoals gezegd....dat kan het daadwerkelijk nog wel eens zijn, niks op naakt tegen, helemaal niet, maar zoveel zwangere dames zonder kleren....maybe a bit to much!quote:
Dus beebs heeft markeringslint uitgezet om zijn huisje. Ik had het niet verwacht maar ben nog niet gescheurd. Terwijl ik heel scheurbaar ben. (benen tieten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:42 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja naast mijn navel en alleen links natuurlijk, aangezien de baarmoeder / het kindje ook alleen links ligt...
Bij mij mag er jongentje achter mijn naamquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Hilzillah het volgende:
Aanpassingen, doe maar vertellen met een kwoot!
Done en YAY!! Een jommetje!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:06 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Bij mij mag er jongentje achter mijn naam
Moet nog ff een heeeuuuleboel bijlezen zie ik, ga ik vanmiddag maar eens rustig voor zitten
De pijn zit alleen net boven mijn navel aan de linkerkant, daar waar mijn buik het meeste omvang heeft. Dus ik denk dat het gewoon rekpijn is...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:18 schreef martine1984 het volgende:
Sull pijn boven op je buik is een symptoom van hellp. Ff je bloeddruk laten checken voor de zekerheid.
Wizzy heel herkenbaar op de tast smeren.
Scheren down under vind ik ook al zo'n uitdaging....voor alle slechte nachten
Where are those damn camera's when you need them!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:36 schreef Hilzillah het volgende:
Zojuist wel een wtf momentje.. Broodrooster lanceerd mijn aller laatste boterham zo het afwaswater in
Een vriendin van mij vertelde dat ze richting het einde van haar zwangerschap zo blij was dat ze nog steeds streeploos was.. totdat haar vriend zei: 'Maaruhm, jij hebt zeker de laatste tijd niet de onderkant van je buik meer kunnen bekijken of wel? Daar zitten ze al heel lang namelijk..'.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:10 schreef Wizzy het volgende:
Hier een meldt na een nacht zoals alle andere nachten. Wakker omdat je moet omdraaien of naar de wc moet. Eigenlijk niet veel bijzonders.
Hier zei ML een paar weken geleden ook nadat ik klaagde over de strepen op mijn zij dat ik ze al een tijdje onder mijn navel heb zitten. Niet ff zeggen... Kan dat stukje lichaam al weken niet zien
. Nu smeren op de tast of op een verhoging voor de spiegel. Het helpt misschien niets, maar fijn is het wel.
Ik kreeg de tip ook om een voedingskussen met bolletjes te nemen. Nu kon ik de voedingskussen van schoonzus krijgen. Die overleefd nu bijna 4de zwangerschap met alle bijbehorende knuffels zonder bijvullen. Opgezocht het is een Theraline kussen, maar of dit nu bolletjes zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:42 schreef GotC het volgende:
Al heb ik er 1 met dons en ik leef ook nog
Gevonden!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:08 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip ook om een voedingskussen met bolletjes te nemen. Nu kon ik de voedingskussen van schoonzus krijgen. Die overleefd nu bijna 4de zwangerschap met alle bijbehorende knuffels zonder bijvullen. Opgezocht het is een Theraline kussen, maar of dit nu bolletjes zijnt voelt als vlokken/dons
http://www.voedingskussens.eu/merken/theraline.htmlquote:Het Theraline voedingskussen heeft zeer kleine, geurloze korreltjes die zicht uitstekend naar het lichaam vormen. Bij het Theraline kussen zijn verschillende hoezen verkrijgbaar in effen katoenen jersey, katoenen ruitjesstof of met print.
Hier moet ik ook uitkijken dat hij 's nachts niet wordt gekaapt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:17 schreef hilliebillie het volgende:
Ik woon echt met dat kussen (baalde er na de eerste zwangerschap van dat ik op een gegeven moment geen reden meer had om hem te gebruiken
Euh al een paar maanden. Heb eigenlijk geen idee hoelang alquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:22 schreef NoBoNo het volgende:
Hoe lang slapen de dames al met dat voedingskussen dan? Anders binnenkort ook maar even 1 voor Vl bestellen.
Gut jemig, mijn hormonen vinden jou zo schattig hč.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:22 schreef NoBoNo het volgende:
Hoe lang slapen de dames al met dat voedingskussen dan? Anders binnenkort ook maar even 1 voor Vl bestellen.
ik vind jullie af en toe ook wel schattig hoor....hahahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Gut jemig, mijn hormonen vinden jou zo schattig hč.![]()
Denk niet dat een voedingskussen dat gaat verhelpenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken bij Theraline! De kleine is het er niet (lees NIET, NIET, NIET) meer mee eens wanneer ik op m'n buik probeer te slapen.. ook niet wanneer ik probeer te smokkelen door half op m'n buik/half op m'n zij te gaan liggen.
Nou, ik rol nu de deken op (maar dan heeft vriend niets meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk niet dat een voedingskussen dat gaat verhelpen
Ik slaap er nu..2 maandjes mee? Vind het geweldig, maar ergens halverwege de nacht gaat dat ding het bed uit, raak er geīrriteerd door
Je weet hč! Onthouden van wie je speelgoed met geluid krijgt straks en dan later nķg irritanter speelgoed voor die mensen kopen als ze eenmaal zelf kinderen hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Hilzillah het volgende:
ook met het voedingskussen is 'wat'... De balletjes maken herrie.. En ik haat dingen die herrie maken. Dat wordt wat als ollie geluidspeelgoed gaat krijgen
Kijk eens hier, daar zie ik ze toevallig heel goedkoop. Ik heb een veel te volle donsen en heb er nu ook maar zo een aangeschaft, hij komt morgen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken bij Theraline! De kleine is het er niet (lees NIET, NIET, NIET) meer mee eens wanneer ik op m'n buik probeer te slapen.. ook niet wanneer ik probeer te smokkelen door half op m'n buik/half op m'n zij te gaan liggen.
Dat scheelt een hoop! Dankudanku!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:44 schreef Sull het volgende:
[..]
Kijk eens hier, daar zie ik ze toevallig heel goedkoop. Ik heb een veel te volle donsen en heb er nu ook maar zo een aangeschaft, hij komt morgen!
Bij ons deden ze ook een echo voor de intake, zodat je je niet blij zat te maken met een dooie mus. Erg fijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ik heb gelukkig al strepen op mijn buik van toen ik ooit een keer mezelf over de 100 kilo had gegeten, dus er kan weinig meer verpest worden
Ik heb trouwens de verloskundigenpraktijk gebeld voor een intake over een paar weken en hier doen ze dus eerst een "vitaliteitsecho" na 8 weken voordat ze de intake doen. Is dat gebruikelijk? Ik vind dat wel een fijn idee, dan weet je tenminste of het echt is. Op dit moment voelt dat nog helemaal niet zo. Gisteren heb ik zelfs een beetje zitten huilen omdat ik schijtbenauwd ben voor alles wat komen gaat![]()
Mijn man had ook al zoiets van: we horen nu toch superblij te zijn?? Maar het voelt nog niet zo. Het voelt nog erg onbestemd...gelukkig hebben we nog even.
Dat is wel fijn iddquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ik heb gelukkig al strepen op mijn buik van toen ik ooit een keer mezelf over de 100 kilo had gegeten, dus er kan weinig meer verpest worden
Ik heb trouwens de verloskundigenpraktijk gebeld voor een intake over een paar weken en hier doen ze dus eerst een "vitaliteitsecho" na 8 weken voordat ze de intake doen. Is dat gebruikelijk? Ik vind dat wel een fijn idee, dan weet je tenminste of het echt is. Op dit moment voelt dat nog helemaal niet zo. Gisteren heb ik zelfs een beetje zitten huilen omdat ik schijtbenauwd ben voor alles wat komen gaat![]()
Mijn man had ook al zoiets van: we horen nu toch superblij te zijn?? Maar het voelt nog niet zo. Het voelt nog erg onbestemd...gelukkig hebben we nog even.
Dat is idd wel een mooie prijs!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:44 schreef Sull het volgende:
[..]
Kijk eens hier, daar zie ik ze toevallig heel goedkoop. Ik heb een veel te volle donsen en heb er nu ook maar zo een aangeschaft, hij komt morgen!
Gefeliciteerd die mijlpaal ook weer binnen! :-)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Ha, rol ik vandaag zomaar de 36e week in <3
kun je de afspraak niet verzetten? Of iemand anders meenemen en die de hele echo laten filmen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef flowerbox het volgende:
Ik mag zo weer naar de vk een stempel ophalen.
Wat wel ontzettend sh*t is, is dat mijn man niet mee kan naar de 20 wkn echo :-(
Ja en nee. Bang dat het een grap van mijn lichaam is en er stiekem helemaal niks zit. En bang dat ik dit helemaal niet kan. (dat laatste heb ik al vijf jaar ofzo, dat is niets nieuws). Het zijn in ieder geval geen rationele angsten, maar ik ben nogal een schijterd als het gaat om levensveranderende beslissingen. We zijn ook een beetje met de handen voor onze ogen met anticonceptie gestopt in de "op hoop van zegen" modusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:12 schreef Cwen het volgende:
[..]
Bij ons deden ze ook een echo voor de intake, zodat je je niet blij zat te maken met een dooie mus. Erg fijn
En niet meteen blij zijn, dat mag toch? Het is ook niet niks! Kun je onder woorden brengen waar je zo bang voor bent?
Herkenbaar meidquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ja en nee. Bang dat het een grap van mijn lichaam is en er stiekem helemaal niks zit. En bang dat ik dit helemaal niet kan. (dat laatste heb ik al vijf jaar ofzo, dat is niets nieuws). Het zijn in ieder geval geen rationele angsten, maar ik ben nogal een schijterd als het gaat om levensveranderende beslissingen. We zijn ook een beetje met de handen voor onze ogen met anticonceptie gestopt in de "op hoop van zegen" modus![]()
Ik ben ook wel blij, maar nog niet zo van "OMG YAY HUILEN SPRINGEN" blij.
Heel erg bekend! Neem je tijd, het idee gaat wennen. Schrijf of praat de ergste angst van je af en accepteer de rest. Ik heb nog sheel lang (denk tot 34/36 weken) vlagen van 'OMG! Wat nu?' en zelfs 'Ik wil dit nieiit!' gehad maar die gingen altijd voorbij. Soms hoort het er een beetje bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ja en nee. Bang dat het een grap van mijn lichaam is en er stiekem helemaal niks zit. En bang dat ik dit helemaal niet kan. (dat laatste heb ik al vijf jaar ofzo, dat is niets nieuws). Het zijn in ieder geval geen rationele angsten, maar ik ben nogal een schijterd als het gaat om levensveranderende beslissingen. We zijn ook een beetje met de handen voor onze ogen met anticonceptie gestopt in de "op hoop van zegen" modus![]()
zo'n 1e echo maakt het echt een stuk echter voor je. Dan zie je ook wat er in je groeit. Iets van jou en jequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik had dat gevoel ook verwacht, maar dat kwam niet en dat voelde heel raar. Toch moet ik zeggen dat ik er als ik er op terugkijk gewoon de hele zwangerschap wel erg gelukkig en blij mee ben geweest. Maar dat extreem blije dat heb ik dus ook niet gehad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Yay! Hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Erg herkenbaar hoor komt allemaal goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Goed, ik ben weer thuis sinds eergisteravond! nu heeeeeeeel rustig aan doenquote:
Dat had ik dus al gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:30 schreef Sull het volgende:
KD![]()
![]()
![]()
FR, misschien de volgende keer vantevoren iets nemen tegen de maagzuur?
Ja, dat denk ik ook echt welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zo'n 1e echo maakt het echt een stuk echter voor je. Dan zie je ook wat er in je groeit. Iets van jou en je. Ik vond dat zo apart om te zien.
Ook mijn vrouw is niet blij hoor, ziet er huizenhoog tegenop, had van haar ook nog niet gehoeven (de zwangerschap dan, kinderen wel) maar ja we weten dat we er beide niet jonger op worden en dat het niet mogelijk is om kinderen vanaf ongeveer een jaar oud te bestellen....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Fijn! Keep calm and carry onquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Goed, ik ben weer thuis sinds eergisteravond! nu heeeeeeeel rustig aan doen
en omg, binnenkort babyexplosie hier!
+1!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:51 schreef GotC het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het met Nikki gaat trouwens..
Woei wat goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Heel herkenbaar en ook helemaal niet raarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
Fijn dat het bloeden is gestopt, ik duim dat het gewoon goed isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goed. Bloed is gestopt sinds gisteravond dus ik heb besloten toch maar af te wachten. Er is toch niets dat ze kunnen doen mocht het niet oke zijn.
Een ander echopaktijk/bureau proberen? Hier hebben we keus uit verschillende echopraktijken waar je terecht kan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:35 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb al geprobeerd echo te verzetten maar helaas.
Hier ook idd, maar dan bij 9 weken. Ik vind het ook een fijn idee en ben tegelijk heel bang dat het niks is, een grapje van m'n lijf idd :p Maar de test die ik van het weekend deed is toch echt heel positief dus er is echt wel ietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Sleehakschoen het volgende:
Hoeft niets te zeggen, mijn heupen zijn een en al streep door pubertijd. Zwangerschap geen een bij gekregen. (Tot de borstvoeding dan he....)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:55 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Hier komen er ongetwijfeld veel strepen, heb er al megaveel van puberteit. Meh.
Dit! Het is toch vreemd dat ze in 2 weken geen enkel gaatje meer over hebben?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:39 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Een ander echopaktijk/bureau proberen? Hier hebben we keus uit verschillende echopraktijken waar je terecht kan.
Hier was het ook proppen, passen en meten om een SEO gepland te kunnen krijgen. Kennelijk is het een erg drukke periode, in de maand(en) na de zomervakantie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Dit! Het is toch vreemd dat ze in 2 weken geen enkel gaatje meer over hebben?
Ja!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:25 schreef Mabawa. het volgende:
Goed nieuws Nikki![]()
KDke in week 36, als Ella nog 2 wkn blijft zitten, mag je dan toch nog thuis bevallen??
Ik ben op kantoor en dat is saaaaaaai
Ik meld mij met baby uit de buik! En het is een meisje!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:11 schreef Limone het volgende:
Oh nee Sull! Met het einde in zicht![]()
Oh Laiv? Met een onrustige buik?![]()
Een jongen voor ikke!Leuk!
Van hartequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik meld mij met baby uit de buik! En het is een meisje!!
Dat heb je snel gedaan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Nou idd, ik dacht ook al die had zich toch al gemeld en inderdaad om 6.50 uur was ze hier al geweest! De stiekemerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef NoBoNo het volgende:
Hey Laiv, gefeliciteerd! Dat is snel gegaan zeker? En ook weer snel op internet...:P
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ja of dat bedoelde ze met een onrustige nacht!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef Sull het volgende:
[..]
Nou idd, ik dacht ook al die had zich toch al gemeld en inderdaad om 6.50 uur was ze hier al geweest! De stiekemerd!
Gefeliciteerd Laiv!! Ik ben benieuwd naar de specs!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je meisjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Vannacht iets na 2 uur wakker geworden van de weeën, om 5 uur 2 cm, om 9 uur 8 cm. Iets na tienen gaan persen, en dat duurde 13 minuten..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef Sull het volgende:
[..]
Nou idd, ik dacht ook al die had zich toch al gemeld en inderdaad om 6.50 uur was ze hier al geweest! De stiekemerd!
Dat klinkt goed, mooi vlot! Ik wil ook!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Vannacht iets na 2 uur wakker geworden van de weeën, om 5 uur 2 cm, om 9 uur 8 cm. Iets na tienen gaan persen, en dat duurde 13 minuten..
Volgens mij wel, of import. Het betekent iets van lieveheersbeestje, toch?quote:
T is gronings voor lieveheersbeestje, zelf half groningsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef NoBoNo het volgende:
Nou het begon mij pas te dagen bij Laiverd....zal eens om mij heen vragen, zijn allemaar van die Grunningers hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef DJMomo het volgende:
Oh de eerste echte eigen aankoop voor baby is binnenAhhh die zijn leuk! Maar zonder mouwen (ik heb bijna alles met korte/lange mouw ondanks zomerbaby)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Noteert op inmiddels ellenlang lijstje* Mouwloze rompers!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef DJMomo het volgende:
Daarom heb ik niet t kleinste maatje gedaan. Dit is prima voor voorjaar/zomer. Ik hield bij Sjaak wel van de mouwloze romper. Niet zo'n gefrot.
Ahha, op die fiets! Wie weet komen ze straks hier ook nog wel van pas, maar dat zien we dan wel weer!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef DJMomo het volgende:
Daarom heb ik niet t kleinste maatje gedaan. Dit is prima voor voorjaar/zomer. Ik hield bij Sjaak wel van de mouwloze romper. Niet zo'n gefrot.
Ik weet het gevloek en getier nog goed van manlief over lange mouwrompers en langemouw kleertjes bij klein hummeltje. Was ie en kwartier mee aan het frummelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
*Noteert op inmiddels ellenlang lijstje* Mouwloze rompers!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef DJMomo het volgende:
Oh de eerste echte eigen aankoop voor baby is binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu is het echt!
geen mo maar:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Mo, waar koop je die overslag rompers eigenlijk? Lijkt me wel zo fijn dat je niks over het hoofdje hoeft te trekken.
Zijn die er ook met lange mouw?
Heb je ook het jurkje nog gehaald?quote:
Ik heb anders nog een zwangersbikini nieuw met kaartjes eraan te koop.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heb je ook het jurkje nog gehaald?
Ik haal dadelijk mijn wehkamp bestelling op, met honderdentien badpakken/tankini's in de hoop dat er één tussen zit die me past en fantastisch staat, zodat ik vanaf binnenkort kan gaan meedoen met aanstaande-mama-zwemmen hier in 't durp.
volgens mij is het topje een c cup maar het broekje weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Maatje walvis
Nee, ik weet het zelf ook niet, vandaar de honderdentien van wehkamp.
Jep. Dat. Deze zijn van z8. Ik had ook van imps & elfs besteld (maardat komt pas eind vd maand binnen) en ik heb bij Sjaak ook grotere maten van vd gehad (maar voor Sjaak was dat verkeerde seizoen toen. En toen kon ie al zitten, dus dan is overlag niet heel handig meer. Heb ze toen weggegeven aan iemand wiens zoontje een zware hart operatie moest ondergaan. Daar waren ze dan weer handig voor ivm wond en slangetjes en weet ik t wat).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen mo maar:
hema
petit bateau
prenatal
Oh heej! Wat super! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Geliciteerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Hilzillah het volgende:
Suuuuuuusz! zet hem op girl!!!!
2 beebies in dit topic![]()
Vriendje is geslaaahaaaagd!
Het begin van goed gaan liggen is er.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suusz zet hem op![]()
Ik heb weer een sticker verdiend bij de gynaecoloog. Wel rustig aan blijven doen. En worden de harde buiken regelmatige en pijnlijker dan weer langst komen. Bloedprikken was ook goed. Over 3 weken weer een groeiecho.
Ze lag nu met d'r koppie naar beneden maar d'r lijf nog wel dwars
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Hilzillah het volgende:
Joepie! Drie baby's in het topic!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Hilzillah het volgende:
Dit inderdaad, ik zit er ook al helemaal onderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:08 schreef Sleehakschoen het volgende:
Yeahhhhh!!quote:
Fijn! Go go Ella, nog minimaal 2 weken blijven waar je bent!quote:
Sorteren van babyspul staat voor zondag. Nu ben ik vooral administratie aan het sorteren en een begin aan het maken met het declutten van de zolderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
Limone een super dag! Heb je de spulletjes al gesorteerd? Ik werd daar echt heel ergvan
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heb je ook het jurkje nog gehaald?
Ik haal dadelijk mijn wehkamp bestelling op, met honderdentien badpakken/tankini's in de hoop dat er één tussen zit die me past en fantastisch staat, zodat ik vanaf binnenkort kan gaan meedoen met aanstaande-mama-zwemmen hier in 't durp.
Ik ook, heb een super leuk badpak gescoordquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]zo heb ik het ook gedaan. En ik ben geslaagd
Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Hilzillah het volgende:
RFR lekker vakantie! Gaan jullie nog weg?
Ja. Maar meer weet ik er ook niet van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..
Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben veel last van bloedneuzen. Als ik m'n neus snuit, zit ik eerst weer tien minuten met een zakdoek half in een neusgat. Iemand die dit herkent?
Nee, maar het is wel logisch. Je slijmvliezen worden weker waardoor het sneller kapot gaat en je hebt meer bloed in je lijf waardoor het ook langer bloedt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Neuh, verhuizen kost al genoeg :-). En vriendje heeft een nieuwe baan dus wel hebben welgeteld drie (werk)dagen samen vakantie..
Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben veel last van bloedneuzen. Als ik m'n neus snuit, zit ik eerst weer tien minuten met een zakdoek half in een neusgat. Iemand die dit herkent?
Is ook wel logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel logisch. Je slijmvliezen worden weker waardoor het sneller kapot gaat en je hebt meer bloed in je lijf waardoor het ook langer bloedt.
Vervelend! Niet meer snuiten dus. Peuteren for the win
Heel erg herkenbaar. Ik heb ook nog twee weken lang elke dag een test gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:01 schreef Musique het volgende:
Hier gaat alles tot nog toe goed. De angst dat het misgaat is toch wel erg groot. Gelukkig ben ik komende maand heel veel aan het werk, het is hoogseizoen hier, en dat geeft veel afleiding
Ik test ook nog bijna dagelijksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar. Ik heb ook nog twee weken lang elke dag een test gedaan.
Niet dat het daar beter van wordt, maar dan had ik in elk geval iets.
Wanneer mag je voor een echo?
Oh ik had een qua lengte en gewicht gemiddelde baby, maar hoofd zat op de +2 lijn. Dat scheelt ook wel. Veel was gewoon te krap voor over zijn hoofd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:46 schreef hilliebillie het volgende:
En overslagrompers heb ik hier ook niet heel veel. Vond het minder gedoe om iets voorzichtig over het hoofdje te doen, dan om baby helemaal op te tillen romper er onderuit, romper er weer op precies de goede plek onder leggen en dan vervolgens weer op te tillen voor het overslagtruitje.. En de ruimte om het over het hoofd te doen is erg ruim dus de romper gaat aan zonder al te veel het hoofd te moeten bewegen enzo.
Maar goed iedereen z'n eigen ding wat ie fijn vind, moet je toch voor je zelf uitvinden..
Hier trouwens alleen een paar lange mouwen rompers voor onder korte mouwen shirts, en korte mouwen/mouwloze rompers voor onder lange mouwen shirts. Was vorige keer voldoende bij m'n augustusbaby, ga ik nu ook weer vanuit en andere gaan de lange mouwen alsnog in twee lagen, is zo wat bijgehaald..
Ananasharten bedoel je, denk ik?!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:39 schreef hilliebillie het volgende:
Pannenkoeken heb ik ook gehad gisteren.. Ook niet bij nagedacht, maar ben dan ook de pannenkoekenharten en de bitterlemon vergeten
Wat fijn hilz lekker uitgeslapen
Musique wat spannend! Maar zo lang de waarden stijgen gaat het vast helemaal goed![]()
Nikki wat fijn dat het bloeden helemaal gestopt is
En nog eenvoor 25 weken
En idd de soort rompers zijn heel persoonlijk maar wou ook even mijn ervaring geven
Ik kan ze maken!! Met mn siliconenhartjespannekoekenvorm!quote:
Uit het midden van de pannenkoek dan is het een hartjespannenkoek uit het pannenkoekhart!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik kan ze maken!! Met mn siliconenhartjespannekoekenvorm!
Of zijn het dan hartjespannenkoeken ipv pannenkoekenhart(jes)
Vers gesneden? Maar gelukkigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:41 schreef Cwen het volgende:
Surimi's wel, dat is namelijk gekookt, dus m'n vk vindt dat goed (en ik ook)
Vacuumkaas? Je bedoelt gewoon zo'n kilo harde Hollandse Jong/Belegen etc? Ja hoor, hoe moeten we anders kaas eten?
Flower, balen van je nacht. Tip van m'n schoonmoeder tegen rusteloze benen: een kurk aan het voeteneind van je bed tussen hoeslaken en matras leggen![]()
.
Een kurk? Helpt dat echt? ok, zal ik eens proberen. Bedankt!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:41 schreef Cwen het volgende:
Surimi's wel, dat is namelijk gekookt, dus m'n vk vindt dat goed (en ik ook)
Vacuumkaas? Je bedoelt gewoon zo'n kilo harde Hollandse Jong/Belegen etc? Ja hoor, hoe moeten we anders kaas eten?
Flower, balen van je nacht. Tip van m'n schoonmoeder tegen rusteloze benen: een kurk aan het voeteneind van je bed tussen hoeslaken en matras leggen![]()
.
Ik neem gewoon m'n zwangerschapsvitamines met visolie erinquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Vers gesneden? Maar gelukkighet leek me ook al zo lastig idd
![]()
Nu nog uitvogelen hoe het zit met vis, want dat eten we amper en is toch wel erg goed. Of gewoon elk weekend een bakje kibbeling halen?
Kabeljauw is toch wel goed? Ik heb ooit voedselvergiftiging gehad na het eten van zalm, dus dat hoef ik niet meer. En gerookte makreel vind ik ook lekker, maar dat mag toch ook niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kibbeling is erg lekker maar valt niet onder de goede vis
Waauw! nog een tweeling!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Ik kom me hier ook melden. Een jaar of 10 geleden ben ik een actieve poster geweest in voornamelijk de Vrolijk Verder reeks. Daarna ben ik vooral blijven lurken, maar nu heb ik een goede reden om hier weer te posten.
Ik ben namelijk drie maanden en vier dagen zwanger van een tweeling!Ik ben op 18 februari 2014 uitgerekend.
Kabeljauw mag wel maar is geen vette vis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Dot. het volgende:
[..]
Kabeljauw is toch wel goed? Ik heb ooit voedselvergiftiging gehad na het eten van zalm, dus dat hoef ik niet meer. En gerookte makreel vind ik ook lekker, maar dat mag toch ook niet?
Ik heb geen zwangerschapsvitaminen, want ik word overdreven hyper van die alles in een pilletjes, waardoor ik mezelf voorbij loop en instort na een paar dagen, maar misschien toch even visolie halen voor bij mn foliumzuur en vit. D dan....
Ah. Ik ga zo wel even naar de Etos voor pillenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kabeljauw mag wel maar is geen vette vis.
Gotc geniet van je weekendje weg!
Alcia gefeliciteerd
En zou zo'n Angelsounds al werken? Of jezelf zo bezig houden dat je geen tijd hebt om je druk te maken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is ook zo Sull, na een echo ben ik even 3 dagen gerust en dan begint het feest weer van voor af aan. Al ging het best aardig tot dat verrekte bloedverlies van afgelopen woensdag en donderdag.
Kibbeling is niet zo heel gezondquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Vers gesneden? Maar gelukkighet leek me ook al zo lastig idd
![]()
Nu nog uitvogelen hoe het zit met vis, want dat eten we amper en is toch wel erg goed. Of gewoon elk weekend een bakje kibbeling halen?
Zeep is tegen kramp ja, bij rusteloze benen schijnt extra calcium te helpen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Was er ook niet iets met een zeep bij rusteloze benen? of is dat tegen kramp?
Leuk, welkom! Van harte!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Ik kom me hier ook melden. Een jaar of 10 geleden ben ik een actieve poster geweest in voornamelijk de Vrolijk Verder reeks. Daarna ben ik vooral blijven lurken, maar nu heb ik een goede reden om hier weer te posten.
Ik ben namelijk drie maanden en vier dagen zwanger van een tweeling!Ik ben op 18 februari 2014 uitgerekend.
Herkenbaar, een echo geeft ook maar heel kort een 'opluchting' he... ik heb nu een Angelsounds en luister elke 1 á 2 dagen heel kort even. Kan de baby altijd meteen vinden, en dan even 10 seconden hartje luisteren. Moet zeggen dat het me best heel erg helpt...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat is ook zo Sull, na een echo ben ik even 3 dagen gerust en dan begint het feest weer van voor af aan. Al ging het best aardig tot dat verrekte bloedverlies van afgelopen woensdag en donderdag.
Die heb ik nog liggen van de zwangerschap van L., maar het schijnt niet echt goed te zijn om zo'n ding te gebruiken. Hitte die bij het kindje komt of iets dergelijks. En ik denk eigenlijk dat het uberhaupt pas vanaf een week of 11-12 kan. Mijn voornemen is echter om het ding ditkeer lekker in de doos te laten, juist omdat ik er eigenlijk niet zo mee bezig wil zijn. Maargoed, er is een verschil tussen willen en doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:31 schreef Dot. het volgende:
[..]
En zou zo'n Angelsounds al werken? Of jezelf zo bezig houden dat je geen tijd hebt om je druk te maken?
Of was dat nou magnesium? Dat spul in banaan? Oh nee, dat was ook tegen kramp. Of iets van ijzer in je bed leggen, tip van mijn omaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:40 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Zeep is tegen kramp ja, bij rusteloze benen schijnt extra calcium te helpen.
^^ datquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:15 schreef Sull het volgende:
Alixia gefeliciteerd en welkom!
Hier wordt geen vis gegeten...lust echt niets van dat alles.
Dat dus, kibbeling is gefrituurd enzo. Prima als snack, maar ik vind het geen aanrader om het als vaste onderdeel te maken om aan je 2 x vis per week te komen aan de andere kant, als je verder heel gewoon normaal eet en de schijf van vijf een beetje in acht neemt dan krijg je echt niets van een keer per week kibbeling. Vergeet de remoulade nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:35 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Kibbeling is niet zo heel gezond.
Je kunt gewoon naar de visboer gaan, en daar kan je bijna alles eten.
Als het dezelfde dag nog gevangen is, is er geen enkel probleem.
Ben zelf gek op Hollandse Nieuwemaar ook dagverse sushi, no problemo!
(Al eet ik nu geen tonijn, en matig ik het ook een beetje met zalm).
Bij de visboer zelf kan je het wel navragen, die weten het precies (en het is aan jou of je de beste man op zijn/haar blauwe/bruine ogen durft te vertrouwen).
zolang je ze niet rauw naar binnen slobbert is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:56 schreef zandsculptuur het volgende:
Mignonne, dan heb ik het helemaal goed begrepenHoe zit het met kreeft, garnalen, mosselen en oesters? Die eet ik gewoon helemaal niet nu, maar zit er iets tussen wat misschien wel mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |