Ik heb anders nog een zwangersbikini nieuw met kaartjes eraan te koop.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heb je ook het jurkje nog gehaald?
Ik haal dadelijk mijn wehkamp bestelling op, met honderdentien badpakken/tankini's in de hoop dat er één tussen zit die me past en fantastisch staat, zodat ik vanaf binnenkort kan gaan meedoen met aanstaande-mama-zwemmen hier in 't durp.
volgens mij is het topje een c cup maar het broekje weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Maatje walvis
Nee, ik weet het zelf ook niet, vandaar de honderdentien van wehkamp.
Jep. Dat. Deze zijn van z8. Ik had ook van imps & elfs besteld (maardat komt pas eind vd maand binnen) en ik heb bij Sjaak ook grotere maten van vd gehad (maar voor Sjaak was dat verkeerde seizoen toen. En toen kon ie al zitten, dus dan is overlag niet heel handig meer. Heb ze toen weggegeven aan iemand wiens zoontje een zware hart operatie moest ondergaan. Daar waren ze dan weer handig voor ivm wond en slangetjes en weet ik t wat).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen mo maar:
hema
petit bateau
prenatal
Oh heej! Wat super! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik meld mij met baby uit de buik! En het is een meisje!!
Geliciteerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Hilzillah het volgende:
Suuuuuuusz! zet hem op girl!!!!
2 beebies in dit topic![]()
Vriendje is geslaaahaaaagd!
Het begin van goed gaan liggen is er.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suusz zet hem op![]()
Ik heb weer een sticker verdiend bij de gynaecoloog. Wel rustig aan blijven doen. En worden de harde buiken regelmatige en pijnlijker dan weer langst komen. Bloedprikken was ook goed. Over 3 weken weer een groeiecho.
Ze lag nu met d'r koppie naar beneden maar d'r lijf nog wel dwars
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Hilzillah het volgende:
Joepie! Drie baby's in het topic!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:15 schreef Hilzillah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |