Yay! Hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Ha, rol ik vandaag zomaar de 36e week in <3
Erg herkenbaar hoor komt allemaal goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ja en nee. Bang dat het een grap van mijn lichaam is en er stiekem helemaal niks zit. En bang dat ik dit helemaal niet kan. (dat laatste heb ik al vijf jaar ofzo, dat is niets nieuws). Het zijn in ieder geval geen rationele angsten, maar ik ben nogal een schijterd als het gaat om levensveranderende beslissingen. We zijn ook een beetje met de handen voor onze ogen met anticonceptie gestopt in de "op hoop van zegen" modus![]()
Ik ben ook wel blij, maar nog niet zo van "OMG YAY HUILEN SPRINGEN" blij.
Goed, ik ben weer thuis sinds eergisteravond! nu heeeeeeeel rustig aan doenquote:
Dat had ik dus al gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:30 schreef Sull het volgende:
KD![]()
![]()
![]()
FR, misschien de volgende keer vantevoren iets nemen tegen de maagzuur?
Ja, dat denk ik ook echt welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zo'n 1e echo maakt het echt een stuk echter voor je. Dan zie je ook wat er in je groeit. Iets van jou en je. Ik vond dat zo apart om te zien.
Ook mijn vrouw is niet blij hoor, ziet er huizenhoog tegenop, had van haar ook nog niet gehoeven (de zwangerschap dan, kinderen wel) maar ja we weten dat we er beide niet jonger op worden en dat het niet mogelijk is om kinderen vanaf ongeveer een jaar oud te bestellen....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ja en nee. Bang dat het een grap van mijn lichaam is en er stiekem helemaal niks zit. En bang dat ik dit helemaal niet kan. (dat laatste heb ik al vijf jaar ofzo, dat is niets nieuws). Het zijn in ieder geval geen rationele angsten, maar ik ben nogal een schijterd als het gaat om levensveranderende beslissingen. We zijn ook een beetje met de handen voor onze ogen met anticonceptie gestopt in de "op hoop van zegen" modus![]()
Fijn! Keep calm and carry onquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Goed, ik ben weer thuis sinds eergisteravond! nu heeeeeeeel rustig aan doen
en omg, binnenkort babyexplosie hier!
+1!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:51 schreef GotC het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het met Nikki gaat trouwens..
Woei wat goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Ha, rol ik vandaag zomaar de 36e week in <3
Heel herkenbaar en ook helemaal niet raarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef Sleehakschoen het volgende:
Fijn dat het bloeden is gestopt, ik duim dat het gewoon goed isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goed. Bloed is gestopt sinds gisteravond dus ik heb besloten toch maar af te wachten. Er is toch niets dat ze kunnen doen mocht het niet oke zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |