UI inleveren, nu!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:58 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik ga geen via-via verhalen de wereld meer inhelpen, 1000x excuses
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 08-08-2013 om 16:52:00@Audioidiot Ah, dat is dan ongetwijfeld iemand die daar als vakantiebaantje achter de bar staat en er verder niets van weet. reageer retweet
Heel veel succes! Ik zal je af en toe verblijden op fb met virtuele koffie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef AMDB het volgende:
Zo ben ik weer, eindelijke dikke data voor de scriptie binnen. Dat betekent nog een 6 dagen in hibernation voordat LL begint (en dus ook dat ik FOK! maar even ga blocken).
Die gaat dus ook in de blockquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heel veel succes! Ik zal je af en toe verblijden op fb met virtuele koffie.
Nou dan nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die gaat dus ook in de blockAlhoewel, niet op telefoon, dus dat lees ik nog wel. En daarnaast blokkeer ik met periodes van 2/3 uur, dus af en toe even hier meelezen/posten.
Over een week ben ik al drunkquote:
neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:16 schreef µ het volgende:
Speelt iedereen mee trouwens? LWL / Lowlands Quiz #10.
Zaterdagavond Lima, balkanbeatz, russendisko, mestizo etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk nog Russendisko dit jaar? nee toch he? Kan écht niet meer hoor.
70Lquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef friekin_ het volgende:
Vraag : hoe groot is jullie rugzak?
ja ik heb volgens mij ook zoiets en daar zit de tent meestal inquote:
Nope, ding zit meestal best vol. Maar ik neem meestal best veel spullen mee. Vorig jaar zat er luchtbed, slaapzak en kussen bij in, en daarnaast eten en kleding, en daar zat hij wel redelijk vol mee (en nog een aantal andere dingen zoals duct tape e.d. Bier, tent en stoeltje waren apart. Dit jaar proberen er wat bier in te krijgen ook. Heb het gevoel dat ik hem beter in zou moeten kunnen pakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik neem aan dat je daar dan alles in hebt zitten.
Goede investering, die dingen gaan járen mee!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:23 schreef friekin_ het volgende:
Ik kon altijd de rugzak van mijn zus meenemen maar dit jaar waarschijnlijk niet. Die rugzakken zijn zo rete duur. Iemand een creatieve oplossing?
En als het er even niet aan zit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goede investering, die dingen gaan járen mee!
Ik heb nog wel een oude Lowe Alpine rugzak die je kunt overnemen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En als het er even niet aan zit?
Neem iig een kleine rugzak voor de zware dingen en stop de lichtere dingen in een weekendtas o.i.d.?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En als het er even niet aan zit?
export > pdfquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef AMDB het volgende:
Argghhh, Excel bestanden vol met data, data en nog eens data. Hoe ga ik al deze shit koppelen en overzichtelijk krijgen zodat ik er mee kan werken![]()
Ik wil geen scriptie, ik wil Lowlands
Had ik vorig jaar maar ik zat nog echt midden in de ellende met een boekwerk welke nog niet goedgekeurd zou worden, toch naar LL gegaan om stoom af te blazen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in een Lowlands. Zal wel door mijn naderende (eindelijke) afstuderen komen. Bij deze bombardeer ik LL13 tot mijn afstudeerfeestje, iedereen met een kaartje is uitgenodigd. Drank mogen jullie op mijn rekening zetten: L.L. de Poo-Lents
Dan verkoop je die met CJP toch aan mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:56 schreef willemwaus het volgende:
Hmm, normaal ticket is 175 + 10 servicekosten en CJP is 165 + 10 servicekosten toch? Heb er namelijk 1 van 175 en 1 van 185 (incl. servicekosten), maar kan me niet herinneren dat ik CJP gekocht heb![]()
Op die van 165 staat ook niks over CJP ofzo?![]()
Snap er niks meer van
Nee nee, dat is geen optie. De vraag is dus, iemand met CJP ticket, staat het ergens vermeld of heb ik gewoon een verneukt kaartje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
p
[..]
Dan verkoop je die met CJP toch aan mij
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Kees van Hondt stond gisteren op Sziget. Ik hoorde op de radio dat bij de ingang van de tent de beveiligers planten stonden uit te delen.
Iemand?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:03 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nee nee, dat is geen optie. De vraag is dus, iemand met CJP ticket, staat het ergens vermeld of heb ik gewoon een verneukt kaartje?
Voorgaande jaren stond er bij prijssoort namelijk CJP, nu staat er normaal![]()
Dat is eigenlijk op ieder ander feest buiten Lowlands omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Kees van Hondt stond gisteren op Sziget. Ik hoorde op de radio dat bij de ingang van de tent de beveiligers planten stonden uit te delen.
Oh godquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Meeste van die dingen zijn gehyped. De sit-downs/mosh-pits op veel festivals worden ook aangekondigd en ingeplanned. Blijft weinig spontaans over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Knaks op een gaspitje als ontbijt met pilsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef Sino_Ganti het volgende:
Volgende week zit ik te hannesen met oploskoffie en een gaspitje
Er zijn ook van die aangekondigde Flash Mobs, op Sziget was er ook één dat er eerst 3 dagen voor het hoofdpodium werd geoefend met een dansje voor een Flash Mob en op dag 4 werd de Flash Mob bij jawel, het hoofdpodium gehouden. Bij de eerste act ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste van die dingen zijn gehyped. De sit-downs/mosh-pits op veel festivals worden ook aangekondigd en ingeplanned. Blijft weinig spontaans over.
Ik ben zwaar allergisch voor zo'n toneelstukjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zijn ook van die aangekondigde Flash Mobs, op Sziget was er ook één dat er eerst 3 dagen voor het hoofdpodium werd geoefend met een dansje voor een Flash Mob en op dag 4 werd de Flash Mob bij jawel, het hoofdpodium gehouden. Bij de eerste act ofzo![]()
![]()
![]()
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat
God wat een stupide gedrag. Ben echt blij dat ie niet op LL staat, alhoewel er waarschijnlijk genoeg mongolen de halve zaterdag al met takken lopen te slepen omdat ze denken dat dat hoort.
quote:Kees mag dan wel Hondtsmoe zijn, maar wij niet!! Trek je meest Keeswaardige outfit aan, haal die confettikanonnen van de zolder, blaas die krokodillen/dolfijnen/ballen/etc. op en vergeet je bamboe niet voor deze 100% Keeswaardige afsluiting van Lowlands 2013!! Feest!!
Oh god neequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:25 schreef SvenM het volgende:
[..]
Dit.
https://www.facebook.com/events/181291902043583/
[..].
Met het cancellen van je hele tour vrij zekerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Is het nou al zeker dat xxyyxx niet komt? Heb er nog niets van gehoord van Rapid_Razor_Bob?
Ok, nja het kan nog ergers... als je kijkt naar Pukkelpop. Met Neil Young, Slayer, Soulwax, Solange en The Prety Reckless hebben niet de slechtste namen van hun line-up afgezegd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met het cancellen van je hele tour vrij zeker
Ja, dat is helemaal waardeloos. Hopelijk kunnen ze voor Neil Young nog een beetje redelijke vervanger zorgen. M.a.w. hopelijk wordt de cancel vergoeding gauw terug gestortquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, nja het kan nog ergers... als je kijkt naar Pukkelpop. Met Neil Young, Slayer, Soulwax, Solange en The Prety Reckless hebben niet de slechtste namen van hun line-up afgezegd.
Zal moeilijk worden, denk dat die Editors gaan optrommelen. Veel andere keus hebben ze niet meer denk ik. Of iets van dEUS ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal waardeloos. Hopelijk kunnen ze voor Neil Young nog een beetje redelijke vervanger zorgen. M.a.w. hopelijk wordt de cancel vergoeding gauw terug gestort
Ja dEUS zat ik zelf aan te denken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, denk dat die Editors gaan optrommelen. Veel andere keus hebben ze niet meer denk ik. Of iets van dEUS ofzo.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef Sino_Ganti het volgende:
Heeft iemand een idee waarom Slayer Pukkelpop wel cancelt en Lowlands niet?
Wat daarvan waar is kan je natuurlijk in het midden laten.quote:Helaas vernemen we uit het Slayer-kamp dat de band door een wijziging in hun tourschema niet op Pukkelpop kan optreden. De groep drukt hun spijt uit in volgend statement:
"Slayer regret to inform their Belgian fans that they will not be able to play the Pukkelpop Festival on August 15. The band looks forward to playing for their fans next summer."
Maar worden dat soort dingen niet gelijk vastgelegd als ze een band boeken? Dan komen ze volgend jaar niet terug denk ik....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Sino_Ganti het volgende:
Collega van me vermoedt dat het gaat om de grootte van het podium en het tijdstip.
Zeker omdat ze Lowlands wilde headlinen (iig 1 tent). Vroeg me af of mensen dit konden bevestigen / ontkrachten.
Dat leek mij ook inderdaad, maar ik vind het zo vreemd dat ze alleen Pukkelpop cancellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar worden dat soort dingen niet gelijk vastgelegd als ze een band boeken? Dan komen ze volgend jaar niet terug denk ik....
Breng ze niet op ideeënquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef Sino_Ganti het volgende:
Valt me nog mee dat er nog geen colorrun georganiseerd is..
Ja dat was wel tof, ook toen er security mee ging doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Al vond ik het opblaas beesten gladiatoren gevecht naast de Groslch wel grappig vorig jaar.
Geen dankquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Al vond ik het opblaas beesten gladiatoren gevecht naast de Groslch wel grappig vorig jaar.
Dat was geinig ja! Dat zijn net die spontane dingetjes die festivals zo leuk maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
DDOLFIJNNN DOLFIJNNNNNNNNN. 3 .. 2 .. 1 .. SECUURITYYYY
Nee, heb 185 + 175 betaald..quote:
Even gebeld met ticketmaster, mevrouw vond het ook raar, maar kon er helaas niks mee. Toen maar even een formuliertje ingevuld, hopelijk snel antwoord..quote:
Ha! Volgens mij zie ik mezelfquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
DDOLFIJNNN DOLFIJNNNNNNNNN. 3 .. 2 .. 1 .. SECUURITYYYY
Kijken we elkaar doordringend aan of houden we alleen handjes vast?quote:
IPV opblaas krokodillen --> Ghetto blasters en Fender Jaguar gitaren. En vergeet je houthakkershemd niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Een Keeswaardig feestje bij 90's Alternative dus... leek me leuk maar nu sla ik het denk ik maar over. Ben dat ge-Kees echt beu. De Lima-jaren, toen was het nog wat.
Heb cobtact met slugabed gehad, die wil dolgraag komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Is het nou al zeker dat xxyyxx niet komt? Heb er nog niets van gehoord van Rapid_Razor_Bob?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 14:34:56@Passetti Meer -bevestigde- info volgt zsm! reageer retweet
Ah ja, ze gaan samen met Pukkelpop nog Blur binnen hengelen. Dan zal Blur de secret act worden van de X-Ray. logisch...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 14:34:56@Passetti Meer -bevestigde- info volgt zsm! reageer retweet
Ben Zaboquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef Jaytonism het volgende:
Weet iemand nog bandjes in de malle categorie van Kakkmaddafakka een aantal jaren geleden? Of andere malle X-ray-acts zoals die Arabier die daar optrad?
Het is een beetje een wedstrijdje aan het worden, wie of wat wordt de hype van Lowlands dit jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef kurk_droog het volgende:
Ze moeten sowieso kappen met dat aankondigen op facebook en dergelijke.. het spontane is er dan meteen vanaf...wees dan ter plekke creatief.
Die werden dan ook niet gefrituurd..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
De hamburgers waren altijd wel pareltjes
In plaats van Depeche Mode?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah ja, ze gaan samen met Pukkelpop nog Blur binnen hengelen. Dan zal Blur de secret act worden van de X-Ray. logisch...
Nee ze gaan dit jaar iets speciaals doen DeKrezip BlurMode. Dat zijn de 3 toppers Depeche Mode, Krezip en Blur die elkaars hits remixen en coveren.quote:
Ja, op Werchter deed Depeche Mode al een try-out van I Would Stay (eigenlijk Dave Gahan solo op piano), klonk wel aardig maar kon niet tippen aan het origineel. Klopt het dat Krezip Song 2 gaat doen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee ze gaan dit jaar iets speciaals doen DeKrezip BlurMode. Dat zijn de 3 toppers Depeche Mode, Krezip en Blur die elkaars hits remixen en coveren.
Zal tussen de X-Ray acts ingepland zijn.
Nee, die doen dan weer Depeche Mode - I Really Had Enoughquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, op Werchter deed Depeche Mode al een try-out van I Would Stay (eigenlijk Dave Gahan solo op piano), klonk wel aardig maar kon niet tippen aan het origineel. Klopt het dat Krezip Song 2 gaat doen?
Volgens mijn bron gaan ze dat inderdaad doen. Zondag nacht 4.55..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, op Werchter deed Depeche Mode al een try-out van I Would Stay (eigenlijk Dave Gahan solo op piano), klonk wel aardig maar kon niet tippen aan het origineel. Klopt het dat Krezip Song 2 gaat doen?
Alweer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, die doen dan weer Depeche Mode - I Really Had Enough
quote:Shuffle in de Bravo! Vanwege productionele redenen hebben op vrijdag een aantal acts van plek gewisseld.
AlunaGeorge opent de Bravo om 14.10 met hun beat-R&B waarna Gold Panda je om 16.00 meeneemt op zijn muzikale trip van dubstep, glitsch, chillwave en ambient.
Om 17.50 is het tijd voor de orkestrale gezangen, voorzichtige R&B-invloeden en feedbackende gitaarstormen van Hurts. Vanaf dan blijft alles bij het oude....
Yeaaaaahhhh boooyyyyy /flavorflav-voice. Geweldig nieuws. Van die handjevol acts die ik graag (nog) eens zou zien, had AlunaGeorge een pijnlijke overlapping.quote:
Hurts overlapt gewoon met Biffy en Lamar, Doe normaal joh is niet leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef Zyron het volgende:
Een van m'n maten wilde The Joy Formidable en HURTS zien. Dat ging niet. Nu wel. Nog nooit zo'n blije gozer aan de telefoon gehad.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik was ook nog aan het twijfelen tussen The Joy Formidable of Hurts. Nu zal ik geen van beide kunnen zien.
Wat toch al een verstandigere keuze zou zijn geweest dan een act die overal en nergens stond en zal staan in de komende tijd...quote:
Biffy Clyro, kom opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hurts overlapt gewoon met Biffy en Lamar, Doe normaal joh is niet leuk![]()
.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Biffy Clyro/Hurts/Joy Formidable, kom op
Jajajaja meneertje ik heb alles al 10x gezienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat toch al een verstandigere keuze zou zijn geweest dan een act die overal en nergens stond en zal staan in de komende tijd...
Beter dan James McCartney iigquote:
Je bent zelf een productietechnische redenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:23 schreef Zyron het volgende:
"Productietechnische redenen". Vul het in zoals je zelf wil
i know, rightquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je bent zelf een productietechnische reden
Nah niet zo reëel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef theodoor9 het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen in van Prince als reserve act? Aangezien hij in de buurt is. Lijkt me wel handig om achter de hand te houden mocht er iets wegvallen.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:06:33De Londonse electronic dream folkers Mt. Wolf komen naar Lowlands en nemen de plek van XXYYXX in: http://t.co/nQzbFMlVM1 #LL13 reageer retweet
Synthpop-New Wave is hetzelfde als standaard poprock?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:14 schreef iAvani het volgende:
Wat is dit kut zeg... Wie bedenkt het Hurts tijdens Biffy Clyro te zetten -.- Ik denk dat veel mensen als ze de een leuk vinden de andere ook wel hadden willen zien.
Nee niks is overdreven. Je kan het juist het beste allemaal doen, ook de overdreven dingen. Dat begrijpt die verkoper ook wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:39 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik een hardcopy kaartje koop ergens via facebook...wat raden jullie mij aan om te vragen van die gast?
Is er überhaupt veel oplichting bij hardcopy kaartjes? Gewoon de barcode checken op die site waar geannuleerde kaarten staan en een bankafschrift of is dat laatste overdreven?
Whut?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:44 schreef friekin_ het volgende:
Lowlends pre party was gezellig. Nu nog 4 dagen werken en dan heb ik ook vakantie. Indiaan, wil je mij spelen bij de quiz?
even je ui aanpassen. Ik maak weer een aantal lange dagen bij IKEA dus dan kan ik n00b niet verslaan.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik heb geen tetten, dus mij zal die niet sparen. Misschien wil Bulbjes voor je invallen.
Best de moeite om even te zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Is hier iemand al eens naar een live show geweest van Bonobo? Zoja, hoe was dat?
Ja, vorige maand op een festival. Was op een open podium en ik vond het goed, de anderen vonden het minder goed. Ze spelen de nummers en af en toe komt er een vrouw bij voor de zang. Voor de rest niet heel speciaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Is hier iemand al eens naar een live show geweest van Bonobo? Zoja, hoe was dat?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 13:36:11Fijn weekend allemaal, wij knutselen hier in Biddinghuizen nog even lekker door: https://t.co/pWWSMzTuwL #LL13 reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:03 schreef Iwanius het volgende:
Een algemene vraag zo tussendoor.
Hoe staat het met vrouwtjes op LowLands? Fraaie types of meer het "Boer Harms"slag wat daar rondloopt.
Mooi man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lowlandsmeisjesopeenstierinslowmotion
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:38 schreef AMDB het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ft-in-torenflat.html
Had ook kunnen staan 'Lowlands organisatoren vergeten lift bij brug des doods'.
Ik neem altijd knackebrod met leverpastei mee. Niet heel erg snel maar vult wel briljant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef willemwaus het volgende:
voedsel om even snel in de ochtend naar binnen te douwen? Iedereen uit m'n groep neemt ontbijtkoek mee, zelf hou ik d'r niet van. Weet iemand iets vergelijkbaars? Handig om mee te nemen en even snel naar binnen te werken in de ochtend?
Ik eet altijd Yum-Yum noodles s'ochtends. Maar je hebt dan wel een gastbrandertje nodigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef willemwaus het volgende:
Wat is goed voedsel om even snel in de ochtend naar binnen te douwen? Iedereen uit m'n groep neemt ontbijtkoek mee, zelf hou ik d'r niet van. Weet iemand iets vergelijkbaars? Handig om mee te nemen en even snel naar binnen te werken in de ochtend?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik neem altijd knackebrod met leverpastei mee. Niet heel erg snel maar vult wel briljant.
Neemt te veel ruimte in beslag. Zat te denken aan sultana, maar die droge meuk zal ik niet trekken na een goed avondje Lowlandsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:12 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik eet altijd Yum-Yum noodles s'ochtends. Maar je hebt dan wel een gastbrandertje nodig
Misschien doe ik wel gewoon #yolo en koop al me eten bij de hemaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
[..]
Neemt te veel ruimte in beslag. Zat te denken aan sultana, maar die droge meuk zal ik niet trekken na een goed avondje Lowlands
Dat zeker, maar een hapje naar binnen duwen voordat je die rij in gaat is altijd erg plezant!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:15 schreef iAvani het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel gewoon #yolo en koop al me eten bij de hema
Ik denk het niet. Veel te rustig. Daarbij vind ik zelf Nick Cave ook niks. Maar dat zal voor genoeg andere mensen vast en zeker anders zijn. Ik ga dan wel naar Dizzee Rascal in de Bravo ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:09 schreef iAvani het volgende:
Vraag me af of Lowlands een juiste keuze heeft gemaakt om Nick Cave te laten afsluiten, net even een Setlist geluisterd die wij (waarschijnlijk) gaat spelen op Lowlands, en het is allemaal heel rustig. De festival afsluiter moet wel wat pit hebben...
Ff deze site checken: www.thehealthychef.com, voor vertrek naar LL even een banaan/kokos-brood bakken en je gaat de ochtenden op Lowlands zeker geen honger krijgen, geloof me!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat zeker, maar een hapje naar binnen duwen voordat je die rij in gaat is altijd erg plezant!
Nja, maar is goed over nadenken
Ik ben niet zo'n keukenprinsesjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:10 schreef GruizigeGyros het volgende:
[..]
Ff deze site checken: www.thehealthychef.com, voor vertrek naar LL even een banaan/kokos-brood bakken en je gaat de ochtenden op Lowlands zeker geen honger krijgen, geloof me!
Als je dat voor elke dag mee moet nemen ben je ongeveer evenveel ruimte kwijt als met een doos knackebrood volgens mij (1 pakje van 4/5 van die dingen is genoeg als ontbijt, 1 doos voldoende voor heel LL).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n keukenprinsesjeMaar toch bedankt!
Die pannenkoeken die je uit de koeling kan kopen in de supermarkt, blijven die langer dan een dag goed buiten de koeling?
Kan toch gewoon een hel weekend met een pak doen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je dat voor elke dag mee moet nemen ben je ongeveer evenveel ruimte kwijt als met een doos knackebrood volgens mij (1 pakje van 4/5 van die dingen is genoeg als ontbijt, 1 doos voldoende voor heel LL).
Hmm, dan zal het niet een paar dagen houdbaar blijven denk ik. Denk dat het dan ontzettend uitdroogt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Kan toch gewoon een hel weekend met een pak doen?
Als je dat knackebrood mee neemt moet je ook weer beleg en mes meenemen
De Roemenen lezen mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef willemwaus het volgende:
Ah fuck it ook, hoor het alweer. Geef wel 50 euro extra uit aan ontbijt![]()
Zit me eigenlijk ook druk te maken om niks, geld speelt geen rol op lowlands!
Nou vooruit, zal m'n bekertjes niet kapot stampenquote:
Die bedoel ik niet, ik bedoel de speciaal opgeleidequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nou vooruit, zal m'n bekertjes niet kapot stampen![]()
Ja maar wie in godsnaam neemt er dan ook z'n ipad mee? In m'n tent ligt niks behalve vol gekladderde voorbehoedsmiddelen en een pak bar le duc vol met pisquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet, ik bedoel de speciaal opgeleide
http://www.parool.nl/paro(...)ders-op-Sziget.dhtml
Tja, oude telefoon mee, nep ray-ban. Enige wat me dierbaar is op dat moment zijn m'n geestverruimende middelen en de muntjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, dat snap ik ook niet. Maar ze zijn in zakkenrollen nog veel beter dan in tentroven.
Het laatste stuk van dat artikel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
"[..] Van Hondt had bezoekers tevergeefs opgeroepen de natuur heel te laten en genoegen te nemen met 3000 takken die bij de act werden uitgedeeld [..]".quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geforceerde fissa's, heel fijn!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
"[..] Van Hondt had bezoekers tevergeefs opgeroepen de natuur heel te laten en genoegen te nemen met 3000 takken die bij de act werden uitgedeeld [..]"
Misschien moet je gewoon even naar binnen lopen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:29 schreef willemwaus het volgende:
Zag toevallig een oud foldertje liggen van de xenos (juni volgens mij), vol met handige lowlands meuk (kussentje, slaapmasker, stoeltjes e.d.), weet iemand of ze dat alleen tijdens ie aanbieding hebben of ook gewoon in het normale assortiment?
Shit is toch dicht nu g!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:18 schreef Faazz het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon even naar binnen lopen!
Maar slaapmasker.. Serieus?
Ja i knowquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:42 schreef Faazz het volgende:
Oke, maar maandag, dinsdag en woensdag heb je ook toch?En daarnaast is er een Action waar je boem veel spullen kan kopen!
Artiesten die je echt wil zien, gewoon kijken! Daarnaast is alles een goede invulling van je tijd!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:57 schreef Schunckelstar het volgende:
ben benieuwd, het word mijn eerste jaar![]()
heb geen idee van het programma, maar ik heb begrepen dat dat op lowlands bijzaak is
ik hobbel wel wat achter een vriend van me aan, die heeft ongeveer dezelfde smaak. dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Artiesten die je echt wil zien, gewoon kijken! Daarnaast is alles een goede invulling van je tijd!
Die wijvenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:52 schreef friekin_ het volgende:
De tijdlijn van de docu stoorde me. Verder waren de mokkels niet snugger. Houdoe!
"Dit was het hoogtepunt van mijn leven."quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:54 schreef SvenM het volgende:
[..]
Die wijven. "Oh my god, ik krijg echt een nervous breakdown nu". "Ik ga ff lekker een potje zitten janken op de WC"
Feestje maken moet je zelf doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik hobbel wel wat achter een vriend van me aan, die heeft ongeveer dezelfde smaak. dan komt het wel goed![]()
ik zit nu die docu op nl3 te kijken, maar volgens mij is het een goed idee om een ouwe telefoon mee te nemen?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kom eens lekker hier over die docu ouwehoeren: LWL / [TV-TIP] Teledoc : Life @ Lowlands. Zaterdag. NED-3
Waar heb je de 'goede' gekocht?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:56 schreef AMDB het volgende:
Eerste spullen zijn gekocht.
Ik heb zowel een 'goede' (¤ 0,59) 'herbruikbare' poncho gekocht als een paar weggooi poncho's (¤ 0,39). Nog even twijfelen wat ik mee neem (of gewoon beide, goede is fijn als het tijdens de reis regent en die andere op het festivalterrein.
Allemaal bij de Action. Voor dat geld maakt het ook niet uit wat je koopt, maar de goede is iets dikker/groter en wellicht irritanter om mee te nemen het terrein op (ik neem nooit een tas mee ofzo).quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:04 schreef paardenmeisjes het volgende:
[..]
Waar heb je de 'goede' gekocht?
je kunt alleen Grolsch omruilenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:56 schreef Byte_Me het volgende:
bestaat die bier omruil service nog? ruil je lauwe schultenbrau om tegen een koude grolsch
Ik lees geen ouders van nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:17 schreef PollosHermanos het volgende:
Ik ben er door omstandigheden pas donderdagavond, dus zal camping 5 worden dit jaar, is dat wel een beetje gezellig of sta ik dan tussen bejaarden die Ouders van Nu lezen zoals gister in die docu?
Ok mooi, was even bang op tussen alleen maar grijsaarden te staan die trots vertellen dat ze vooraan hebben gestaan bij Go back to the zooquote:
Dat weet ik niet, ik weet iig dat wij zo niet zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Ok mooi, was even bang op tussen alleen maar grijsaarden te staan die trots vertellen dat ze vooraan hebben gestaan bij Go back to the zoo
Ik ook niet, maar het gevoel dat als je tent gereed staat is echt geweldigquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef friekin_ het volgende:
Blegh, ik heb geen zin om in de rij te gaan staan.
Ik durf te stellen dat dat het meest diepzinnige geluksgevoel is dat er bestaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gevoel dat als je tent gereed staat is echt geweldig
Als of de wereld aan je voeten ligt inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat dat het meest diepzinnige geluksgevoel is dat er bestaat.
Maak me gekquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:52 schreef AMDB het volgende:
Vooral gecombineerd met een (nog) koud biertje, en dan de plof in de stoel. Op het moment dat je achterover leunt en een slok neemt
Vetquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef µ het volgende:
http://www.ted.com/talks/beardyman_the_polyphonic_me.html
Afgelopen? Rond deze tijd moeten we nog zo'n 17 uur door hakken en zagenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef peaceman het volgende:
over een week is het al bijna afgelopen
jij misschien, maar ik niet...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Afgelopen? Rond deze tijd moeten we nog zo'n 17 uur door hakken en zagen
Lowlands moet je door gaan tot het gaatje! Niet op zondagavond naar huisquote:
tja vroegah kon dat, nu niet meer...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Lowlands moet je door gaan tot het gaatje! Niet op zondagavond naar huis
dat deed ik toch al nooit, maar ik denk niet dat jullie er 'last' van hebben dat ik dan al weg benquote:
Tenzij we de enige 2 zijn die er zo over denken natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat deed ik toch al nooit, maar ik denk niet dat jullie er 'last' van hebben dat ik dan al weg ben
Uur of 10 bedoel jequote:
Maar waarom niet tot maandagochtend blijven dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat deed ik toch al nooit, maar ik denk niet dat jullie er 'last' van hebben dat ik dan al weg ben
kinderen... die ook weer naar school moeten...bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:30 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Uur of 10 bedoel jeDan maar is de meuk op gaan ruimen.
[..]
Maar waarom niet tot maandagochtend blijven dan?
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef willemwaus het volgende:
Trouwessss, wat is er gebeurt met Pirania? Heb ik niet echt meegekregen, maar ik mis hem ineens![]()
alt-m (rechter alt)quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef willemwaus het volgende:
..(hoe de fuck doe je dat gare u-teken)..
Inmiddels heb je alweer 100 keer in dit topic gepost, en nu beantwoord je m'n vraag ineens?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:14 schreef µ het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten.
[..]
alt-m (rechter alt)
Was op vakantie, eerste keer dat ik terug leesquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:29 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Inmiddels heb je alweer 100 keer in dit topic gepost, en nu beantwoord je m'n vraag ineens?
Kinderenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
kinderen... die ook weer naar school moeten...bijvoorbeeld.
True!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef willemwaus het volgende:
Laatste nacht is toch wel het leukst altijd
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Hihi. Maar kan diegene die er het hele weekend op past dat niet doen? Laatste nacht is toch wel het leukst altijd
Ja snap ik, maar papa en mama mogen ook wel is een lang weekend gek doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef peaceman het volgende:
[..]jaja, wij zijn oud..
Weet je hoe lastig het is om überhaupt oppas te vinden voor zo'n weekend?? Ze staan niet in de rij kan ik je melden
Maar goed, wij vinden dat niet zo heel erg hoor.
Dat is Lowlands toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de laatste nacht is vooral takkenzwaaien, HEMA-feestjes en toiletgebouwconcerten. Niet echt een meerwaarde tov de anderen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:45 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar papa en mama mogen ook wel is een lang weekend gek doen
Trouwens, nu je het over je kinderen hebt, valt het me op dat je ineens in de "wij" vorm begint te spreken. Mooi om te zien
Je bent zelf een wasquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dat is niet Lowlands, dat zijn de uitwassen van Lowlands.
Ja, moeilijk, kreeg een klein glimlachje op m'n mond toen ik het lasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
oke... tja wij gaan meestal samen (met wat vrienden).quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:48 schreef willemwaus het volgende:
Ja, moeilijk, kreeg een klein glimlachje op m'n mond toen ik het las
Als ze zo graag een ludiek feestje willen gewoon die tent volschijten voordat het begint. Kijken of ze dat ook zo grappig vindenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat ze maar oprotten. Ik was van plan naar de 90s Alternative te gaan, maar als ze er een Keesfeessie van maken, dan zal ik die takken eens opnieuw in de mest zetten.
Ik zit dan de hele nacht in de Bravoquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:49 schreef willemwaus het volgende:
Dit hoorde ik trouwens vanmiddag op de radio
https://www.facebook.com/events/181291902043583/
zuchtzuchtzuchtzucht
Superstijl is toch veel leukerquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat ze maar oprotten. Ik was van plan naar de 90s Alternative te gaan, maar als ze er een Keesfeessie van maken, dan zal ik die takken eens opnieuw in de mest zetten.
Vroeger vond ik het best wel geinig, maar 2010 was de grap er een beetje af, vorig jaar was al helemaal zo geforceerdquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:51 schreef peaceman het volgende:
Die Kees van Hondt-hype heb ik nooit begrepen..
[..]
oke... tja wij gaan meestal samen (met wat vrienden).
Ik weet graag waar ik aan toe ben. En de beste optie wint nooit.quote:
Heb er wel eens beelden van gezien, maar het zal wel zoiets zijn als met films, meestal is het eerste deel het beste (lees in dit geval ook: 'het meest spontaan').quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:53 schreef willemwaus het volgende:
Vroeger vond ik het best wel geinig, maar 2010 was de grap er een beetje af, vorig jaar was al helemaal zo geforceerd
Jij bent diegene die de sitdown altijd een paar uur probeert te creëren?quote:
Slechtste met jezelf voor hebbenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet graag waar ik aan toe ben. En de beste optie wint nooit.
Ben wel vaak degene die begint jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Jij bent diegene die de sitdown altijd een paar uur probeert te creëren?
Keuze alpha<>Bravo-artiesten is inderdaad interessant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:56 schreef peaceman het volgende:
Is Nick Cave trouwens ineens enorm populair geworden dat ie Alpha afsluit?
Heb zo'n idee dat vooral Nick zichzelf heel erg populair vindt, daarom ook perse wilt afsluiten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:56 schreef peaceman het volgende:
Is Nick Cave trouwens ineens enorm populair geworden dat ie Alpha afsluit?
Ik ging amper naar Grolsch, maar Bravo > Alpha zie ik wel ja.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef peaceman het volgende:
Ik zie hem liever Grolsch afsluiten eigenlijk.. helaas worden veel artiesten die voorheen in Grolsch werden gezet, tegenwoordig in Alpha gestald.
Wat is dat dan? Las het hier al eerder terug, als ik Google kom ik op RFID uit, wat wil je terug vinden met dat bandje?quote:
Het is ongeveer zoals je OV-chipkaart. Maar dan in een polsbandje net als je LL-bandje.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:00 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Las het hier al eerder terug, als ik Google kom ik op RFID uit, wat wil je terug vinden met dat bandje?
Oh vetquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:01 schreef µ het volgende:
[..]
Het is ongeveer zoals je OV-chipkaart. Maar dan in een polsbandje net als je LL-bandje.
Dat chipje hou je voor een paaltje (voor de Alpha/Bravo/waar dan ook) en dan houdt hij bij waar je was. Dat wordt volgens mij op feestboek geknald en je krijgt een overzicht + playlist op het einde.
https://www.nedapatlowlands.nl/quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:03 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Oh vetDat wil ik ook wel eigenlijk! Wie is er met die actie begonnen?
Dacht eigenlijk dat RFID techniek alleen in de agrarische wereld werd gebruikt om varkens te taggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |