Maak me gekquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:52 schreef AMDB het volgende:
Vooral gecombineerd met een (nog) koud biertje, en dan de plof in de stoel. Op het moment dat je achterover leunt en een slok neemt
Vetquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef µ het volgende:
http://www.ted.com/talks/beardyman_the_polyphonic_me.html
Afgelopen? Rond deze tijd moeten we nog zo'n 17 uur door hakken en zagenquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:40 schreef peaceman het volgende:
over een week is het al bijna afgelopen
jij misschien, maar ik niet...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Afgelopen? Rond deze tijd moeten we nog zo'n 17 uur door hakken en zagen
Lowlands moet je door gaan tot het gaatje! Niet op zondagavond naar huisquote:
tja vroegah kon dat, nu niet meer...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:13 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Lowlands moet je door gaan tot het gaatje! Niet op zondagavond naar huis
dat deed ik toch al nooit, maar ik denk niet dat jullie er 'last' van hebben dat ik dan al weg benquote:
Tenzij we de enige 2 zijn die er zo over denken natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat deed ik toch al nooit, maar ik denk niet dat jullie er 'last' van hebben dat ik dan al weg ben
Uur of 10 bedoel jequote:
Maar waarom niet tot maandagochtend blijven dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat deed ik toch al nooit, maar ik denk niet dat jullie er 'last' van hebben dat ik dan al weg ben
kinderen... die ook weer naar school moeten...bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:30 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Uur of 10 bedoel jeDan maar is de meuk op gaan ruimen.
[..]
Maar waarom niet tot maandagochtend blijven dan?
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef willemwaus het volgende:
Trouwessss, wat is er gebeurt met Pirania? Heb ik niet echt meegekregen, maar ik mis hem ineens![]()
alt-m (rechter alt)quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef willemwaus het volgende:
..(hoe de fuck doe je dat gare u-teken)..
Inmiddels heb je alweer 100 keer in dit topic gepost, en nu beantwoord je m'n vraag ineens?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:14 schreef µ het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten.
[..]
alt-m (rechter alt)
Was op vakantie, eerste keer dat ik terug leesquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:29 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Inmiddels heb je alweer 100 keer in dit topic gepost, en nu beantwoord je m'n vraag ineens?
Kinderenquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
kinderen... die ook weer naar school moeten...bijvoorbeeld.
True!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef willemwaus het volgende:
Laatste nacht is toch wel het leukst altijd
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Hihi. Maar kan diegene die er het hele weekend op past dat niet doen? Laatste nacht is toch wel het leukst altijd
Ja snap ik, maar papa en mama mogen ook wel is een lang weekend gek doenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:40 schreef peaceman het volgende:
[..]jaja, wij zijn oud..
Weet je hoe lastig het is om überhaupt oppas te vinden voor zo'n weekend?? Ze staan niet in de rij kan ik je melden
Maar goed, wij vinden dat niet zo heel erg hoor.
Dat is Lowlands toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de laatste nacht is vooral takkenzwaaien, HEMA-feestjes en toiletgebouwconcerten. Niet echt een meerwaarde tov de anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |