quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kom eens lekker hier over die docu ouwehoeren: LWL / [TV-TIP] Teledoc : Life @ Lowlands. Zaterdag. NED-3
Waar heb je de 'goede' gekocht?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:56 schreef AMDB het volgende:
Eerste spullen zijn gekocht.
Ik heb zowel een 'goede' (¤ 0,59) 'herbruikbare' poncho gekocht als een paar weggooi poncho's (¤ 0,39). Nog even twijfelen wat ik mee neem (of gewoon beide, goede is fijn als het tijdens de reis regent en die andere op het festivalterrein.
Allemaal bij de Action. Voor dat geld maakt het ook niet uit wat je koopt, maar de goede is iets dikker/groter en wellicht irritanter om mee te nemen het terrein op (ik neem nooit een tas mee ofzo).quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:04 schreef paardenmeisjes het volgende:
[..]
Waar heb je de 'goede' gekocht?
je kunt alleen Grolsch omruilenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:56 schreef Byte_Me het volgende:
bestaat die bier omruil service nog? ruil je lauwe schultenbrau om tegen een koude grolsch
Ik lees geen ouders van nu.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:17 schreef PollosHermanos het volgende:
Ik ben er door omstandigheden pas donderdagavond, dus zal camping 5 worden dit jaar, is dat wel een beetje gezellig of sta ik dan tussen bejaarden die Ouders van Nu lezen zoals gister in die docu?
Ok mooi, was even bang op tussen alleen maar grijsaarden te staan die trots vertellen dat ze vooraan hebben gestaan bij Go back to the zooquote:
Dat weet ik niet, ik weet iig dat wij zo niet zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:25 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Ok mooi, was even bang op tussen alleen maar grijsaarden te staan die trots vertellen dat ze vooraan hebben gestaan bij Go back to the zoo
Ik ook niet, maar het gevoel dat als je tent gereed staat is echt geweldigquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:45 schreef friekin_ het volgende:
Blegh, ik heb geen zin om in de rij te gaan staan.
Ik durf te stellen dat dat het meest diepzinnige geluksgevoel is dat er bestaat.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gevoel dat als je tent gereed staat is echt geweldig
Als of de wereld aan je voeten ligt inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat dat het meest diepzinnige geluksgevoel is dat er bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |