Ja, vorige maand op een festival. Was op een open podium en ik vond het goed, de anderen vonden het minder goed. Ze spelen de nummers en af en toe komt er een vrouw bij voor de zang. Voor de rest niet heel speciaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Is hier iemand al eens naar een live show geweest van Bonobo? Zoja, hoe was dat?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 13:36:11Fijn weekend allemaal, wij knutselen hier in Biddinghuizen nog even lekker door: https://t.co/pWWSMzTuwL #LL13 reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:03 schreef Iwanius het volgende:
Een algemene vraag zo tussendoor.
Hoe staat het met vrouwtjes op LowLands? Fraaie types of meer het "Boer Harms"slag wat daar rondloopt.
Mooi man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lowlandsmeisjesopeenstierinslowmotion
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:38 schreef AMDB het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ft-in-torenflat.html
Had ook kunnen staan 'Lowlands organisatoren vergeten lift bij brug des doods'.
Ik neem altijd knackebrod met leverpastei mee. Niet heel erg snel maar vult wel briljant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef willemwaus het volgende:
voedsel om even snel in de ochtend naar binnen te douwen? Iedereen uit m'n groep neemt ontbijtkoek mee, zelf hou ik d'r niet van. Weet iemand iets vergelijkbaars? Handig om mee te nemen en even snel naar binnen te werken in de ochtend?
Ik eet altijd Yum-Yum noodles s'ochtends. Maar je hebt dan wel een gastbrandertje nodigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef willemwaus het volgende:
Wat is goed voedsel om even snel in de ochtend naar binnen te douwen? Iedereen uit m'n groep neemt ontbijtkoek mee, zelf hou ik d'r niet van. Weet iemand iets vergelijkbaars? Handig om mee te nemen en even snel naar binnen te werken in de ochtend?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik neem altijd knackebrod met leverpastei mee. Niet heel erg snel maar vult wel briljant.
Neemt te veel ruimte in beslag. Zat te denken aan sultana, maar die droge meuk zal ik niet trekken na een goed avondje Lowlandsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:12 schreef iAvani het volgende:
[..]
Ik eet altijd Yum-Yum noodles s'ochtends. Maar je hebt dan wel een gastbrandertje nodig
Misschien doe ik wel gewoon #yolo en koop al me eten bij de hemaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
[..]
Neemt te veel ruimte in beslag. Zat te denken aan sultana, maar die droge meuk zal ik niet trekken na een goed avondje Lowlands
Dat zeker, maar een hapje naar binnen duwen voordat je die rij in gaat is altijd erg plezant!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:15 schreef iAvani het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel gewoon #yolo en koop al me eten bij de hema
Ik denk het niet. Veel te rustig. Daarbij vind ik zelf Nick Cave ook niks. Maar dat zal voor genoeg andere mensen vast en zeker anders zijn. Ik ga dan wel naar Dizzee Rascal in de Bravo ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:09 schreef iAvani het volgende:
Vraag me af of Lowlands een juiste keuze heeft gemaakt om Nick Cave te laten afsluiten, net even een Setlist geluisterd die wij (waarschijnlijk) gaat spelen op Lowlands, en het is allemaal heel rustig. De festival afsluiter moet wel wat pit hebben...
Ff deze site checken: www.thehealthychef.com, voor vertrek naar LL even een banaan/kokos-brood bakken en je gaat de ochtenden op Lowlands zeker geen honger krijgen, geloof me!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat zeker, maar een hapje naar binnen duwen voordat je die rij in gaat is altijd erg plezant!
Nja, maar is goed over nadenken
Ik ben niet zo'n keukenprinsesjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:10 schreef GruizigeGyros het volgende:
[..]
Ff deze site checken: www.thehealthychef.com, voor vertrek naar LL even een banaan/kokos-brood bakken en je gaat de ochtenden op Lowlands zeker geen honger krijgen, geloof me!
Als je dat voor elke dag mee moet nemen ben je ongeveer evenveel ruimte kwijt als met een doos knackebrood volgens mij (1 pakje van 4/5 van die dingen is genoeg als ontbijt, 1 doos voldoende voor heel LL).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n keukenprinsesjeMaar toch bedankt!
Die pannenkoeken die je uit de koeling kan kopen in de supermarkt, blijven die langer dan een dag goed buiten de koeling?
Kan toch gewoon een hel weekend met een pak doen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je dat voor elke dag mee moet nemen ben je ongeveer evenveel ruimte kwijt als met een doos knackebrood volgens mij (1 pakje van 4/5 van die dingen is genoeg als ontbijt, 1 doos voldoende voor heel LL).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |