UI inleveren, nu!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:58 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik ga geen via-via verhalen de wereld meer inhelpen, 1000x excuses
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 08-08-2013 om 16:52:00@Audioidiot Ah, dat is dan ongetwijfeld iemand die daar als vakantiebaantje achter de bar staat en er verder niets van weet. reageer retweet
Heel veel succes! Ik zal je af en toe verblijden op fb met virtuele koffie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef AMDB het volgende:
Zo ben ik weer, eindelijke dikke data voor de scriptie binnen. Dat betekent nog een 6 dagen in hibernation voordat LL begint (en dus ook dat ik FOK! maar even ga blocken).
Die gaat dus ook in de blockquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heel veel succes! Ik zal je af en toe verblijden op fb met virtuele koffie.
Nou dan nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die gaat dus ook in de blockAlhoewel, niet op telefoon, dus dat lees ik nog wel. En daarnaast blokkeer ik met periodes van 2/3 uur, dus af en toe even hier meelezen/posten.
Over een week ben ik al drunkquote:
neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:16 schreef µ het volgende:
Speelt iedereen mee trouwens? LWL / Lowlands Quiz #10.
Zaterdagavond Lima, balkanbeatz, russendisko, mestizo etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk nog Russendisko dit jaar? nee toch he? Kan écht niet meer hoor.
70Lquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef friekin_ het volgende:
Vraag : hoe groot is jullie rugzak?
ja ik heb volgens mij ook zoiets en daar zit de tent meestal inquote:
Nope, ding zit meestal best vol. Maar ik neem meestal best veel spullen mee. Vorig jaar zat er luchtbed, slaapzak en kussen bij in, en daarnaast eten en kleding, en daar zat hij wel redelijk vol mee (en nog een aantal andere dingen zoals duct tape e.d. Bier, tent en stoeltje waren apart. Dit jaar proberen er wat bier in te krijgen ook. Heb het gevoel dat ik hem beter in zou moeten kunnen pakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik neem aan dat je daar dan alles in hebt zitten.
Goede investering, die dingen gaan járen mee!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:23 schreef friekin_ het volgende:
Ik kon altijd de rugzak van mijn zus meenemen maar dit jaar waarschijnlijk niet. Die rugzakken zijn zo rete duur. Iemand een creatieve oplossing?
En als het er even niet aan zit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goede investering, die dingen gaan járen mee!
Ik heb nog wel een oude Lowe Alpine rugzak die je kunt overnemen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En als het er even niet aan zit?
Neem iig een kleine rugzak voor de zware dingen en stop de lichtere dingen in een weekendtas o.i.d.?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En als het er even niet aan zit?
export > pdfquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef AMDB het volgende:
Argghhh, Excel bestanden vol met data, data en nog eens data. Hoe ga ik al deze shit koppelen en overzichtelijk krijgen zodat ik er mee kan werken![]()
Ik wil geen scriptie, ik wil Lowlands
Had ik vorig jaar maar ik zat nog echt midden in de ellende met een boekwerk welke nog niet goedgekeurd zou worden, toch naar LL gegaan om stoom af te blazen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in een Lowlands. Zal wel door mijn naderende (eindelijke) afstuderen komen. Bij deze bombardeer ik LL13 tot mijn afstudeerfeestje, iedereen met een kaartje is uitgenodigd. Drank mogen jullie op mijn rekening zetten: L.L. de Poo-Lents
Dan verkoop je die met CJP toch aan mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:56 schreef willemwaus het volgende:
Hmm, normaal ticket is 175 + 10 servicekosten en CJP is 165 + 10 servicekosten toch? Heb er namelijk 1 van 175 en 1 van 185 (incl. servicekosten), maar kan me niet herinneren dat ik CJP gekocht heb![]()
Op die van 165 staat ook niks over CJP ofzo?![]()
Snap er niks meer van
Nee nee, dat is geen optie. De vraag is dus, iemand met CJP ticket, staat het ergens vermeld of heb ik gewoon een verneukt kaartje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:01 schreef kurk_droog het volgende:
p
[..]
Dan verkoop je die met CJP toch aan mij
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Kees van Hondt stond gisteren op Sziget. Ik hoorde op de radio dat bij de ingang van de tent de beveiligers planten stonden uit te delen.
Iemand?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:03 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nee nee, dat is geen optie. De vraag is dus, iemand met CJP ticket, staat het ergens vermeld of heb ik gewoon een verneukt kaartje?
Voorgaande jaren stond er bij prijssoort namelijk CJP, nu staat er normaal![]()
Dat is eigenlijk op ieder ander feest buiten Lowlands omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Kees van Hondt stond gisteren op Sziget. Ik hoorde op de radio dat bij de ingang van de tent de beveiligers planten stonden uit te delen.
Oh godquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Meeste van die dingen zijn gehyped. De sit-downs/mosh-pits op veel festivals worden ook aangekondigd en ingeplanned. Blijft weinig spontaans over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Knaks op een gaspitje als ontbijt met pilsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef Sino_Ganti het volgende:
Volgende week zit ik te hannesen met oploskoffie en een gaspitje
Er zijn ook van die aangekondigde Flash Mobs, op Sziget was er ook één dat er eerst 3 dagen voor het hoofdpodium werd geoefend met een dansje voor een Flash Mob en op dag 4 werd de Flash Mob bij jawel, het hoofdpodium gehouden. Bij de eerste act ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste van die dingen zijn gehyped. De sit-downs/mosh-pits op veel festivals worden ook aangekondigd en ingeplanned. Blijft weinig spontaans over.
Ik ben zwaar allergisch voor zo'n toneelstukjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Er zijn ook van die aangekondigde Flash Mobs, op Sziget was er ook één dat er eerst 3 dagen voor het hoofdpodium werd geoefend met een dansje voor een Flash Mob en op dag 4 werd de Flash Mob bij jawel, het hoofdpodium gehouden. Bij de eerste act ofzo![]()
![]()
![]()
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat
God wat een stupide gedrag. Ben echt blij dat ie niet op LL staat, alhoewel er waarschijnlijk genoeg mongolen de halve zaterdag al met takken lopen te slepen omdat ze denken dat dat hoort.
quote:Kees mag dan wel Hondtsmoe zijn, maar wij niet!! Trek je meest Keeswaardige outfit aan, haal die confettikanonnen van de zolder, blaas die krokodillen/dolfijnen/ballen/etc. op en vergeet je bamboe niet voor deze 100% Keeswaardige afsluiting van Lowlands 2013!! Feest!!
Oh god neequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:25 schreef SvenM het volgende:
[..]
Dit.
https://www.facebook.com/events/181291902043583/
[..].
Met het cancellen van je hele tour vrij zekerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Is het nou al zeker dat xxyyxx niet komt? Heb er nog niets van gehoord van Rapid_Razor_Bob?
Ok, nja het kan nog ergers... als je kijkt naar Pukkelpop. Met Neil Young, Slayer, Soulwax, Solange en The Prety Reckless hebben niet de slechtste namen van hun line-up afgezegd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met het cancellen van je hele tour vrij zeker
Ja, dat is helemaal waardeloos. Hopelijk kunnen ze voor Neil Young nog een beetje redelijke vervanger zorgen. M.a.w. hopelijk wordt de cancel vergoeding gauw terug gestortquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, nja het kan nog ergers... als je kijkt naar Pukkelpop. Met Neil Young, Slayer, Soulwax, Solange en The Prety Reckless hebben niet de slechtste namen van hun line-up afgezegd.
Zal moeilijk worden, denk dat die Editors gaan optrommelen. Veel andere keus hebben ze niet meer denk ik. Of iets van dEUS ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal waardeloos. Hopelijk kunnen ze voor Neil Young nog een beetje redelijke vervanger zorgen. M.a.w. hopelijk wordt de cancel vergoeding gauw terug gestort
Ja dEUS zat ik zelf aan te denken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden, denk dat die Editors gaan optrommelen. Veel andere keus hebben ze niet meer denk ik. Of iets van dEUS ofzo.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef Sino_Ganti het volgende:
Heeft iemand een idee waarom Slayer Pukkelpop wel cancelt en Lowlands niet?
Wat daarvan waar is kan je natuurlijk in het midden laten.quote:Helaas vernemen we uit het Slayer-kamp dat de band door een wijziging in hun tourschema niet op Pukkelpop kan optreden. De groep drukt hun spijt uit in volgend statement:
"Slayer regret to inform their Belgian fans that they will not be able to play the Pukkelpop Festival on August 15. The band looks forward to playing for their fans next summer."
Maar worden dat soort dingen niet gelijk vastgelegd als ze een band boeken? Dan komen ze volgend jaar niet terug denk ik....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Sino_Ganti het volgende:
Collega van me vermoedt dat het gaat om de grootte van het podium en het tijdstip.
Zeker omdat ze Lowlands wilde headlinen (iig 1 tent). Vroeg me af of mensen dit konden bevestigen / ontkrachten.
Dat leek mij ook inderdaad, maar ik vind het zo vreemd dat ze alleen Pukkelpop cancellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar worden dat soort dingen niet gelijk vastgelegd als ze een band boeken? Dan komen ze volgend jaar niet terug denk ik....
Breng ze niet op ideeënquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef Sino_Ganti het volgende:
Valt me nog mee dat er nog geen colorrun georganiseerd is..
Ja dat was wel tof, ook toen er security mee ging doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Al vond ik het opblaas beesten gladiatoren gevecht naast de Groslch wel grappig vorig jaar.
Geen dankquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:51 schreef Me_Joeder het volgende:
Al vond ik het opblaas beesten gladiatoren gevecht naast de Groslch wel grappig vorig jaar.
Dat was geinig ja! Dat zijn net die spontane dingetjes die festivals zo leuk maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
DDOLFIJNNN DOLFIJNNNNNNNNN. 3 .. 2 .. 1 .. SECUURITYYYY
Nee, heb 185 + 175 betaald..quote:
Even gebeld met ticketmaster, mevrouw vond het ook raar, maar kon er helaas niks mee. Toen maar even een formuliertje ingevuld, hopelijk snel antwoord..quote:
Ha! Volgens mij zie ik mezelfquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
DDOLFIJNNN DOLFIJNNNNNNNNN. 3 .. 2 .. 1 .. SECUURITYYYY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |