Zaterdagavond Lima, balkanbeatz, russendisko, mestizo etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk nog Russendisko dit jaar? nee toch he? Kan écht niet meer hoor.
70Lquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef friekin_ het volgende:
Vraag : hoe groot is jullie rugzak?
ja ik heb volgens mij ook zoiets en daar zit de tent meestal inquote:
Nope, ding zit meestal best vol. Maar ik neem meestal best veel spullen mee. Vorig jaar zat er luchtbed, slaapzak en kussen bij in, en daarnaast eten en kleding, en daar zat hij wel redelijk vol mee (en nog een aantal andere dingen zoals duct tape e.d. Bier, tent en stoeltje waren apart. Dit jaar proberen er wat bier in te krijgen ook. Heb het gevoel dat ik hem beter in zou moeten kunnen pakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik neem aan dat je daar dan alles in hebt zitten.
Goede investering, die dingen gaan járen mee!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:23 schreef friekin_ het volgende:
Ik kon altijd de rugzak van mijn zus meenemen maar dit jaar waarschijnlijk niet. Die rugzakken zijn zo rete duur. Iemand een creatieve oplossing?
En als het er even niet aan zit?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goede investering, die dingen gaan járen mee!
Ik heb nog wel een oude Lowe Alpine rugzak die je kunt overnemen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En als het er even niet aan zit?
Neem iig een kleine rugzak voor de zware dingen en stop de lichtere dingen in een weekendtas o.i.d.?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En als het er even niet aan zit?
export > pdfquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:01 schreef AMDB het volgende:
Argghhh, Excel bestanden vol met data, data en nog eens data. Hoe ga ik al deze shit koppelen en overzichtelijk krijgen zodat ik er mee kan werken![]()
Ik wil geen scriptie, ik wil Lowlands
Had ik vorig jaar maar ik zat nog echt midden in de ellende met een boekwerk welke nog niet goedgekeurd zou worden, toch naar LL gegaan om stoom af te blazen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel zin gehad in een Lowlands. Zal wel door mijn naderende (eindelijke) afstuderen komen. Bij deze bombardeer ik LL13 tot mijn afstudeerfeestje, iedereen met een kaartje is uitgenodigd. Drank mogen jullie op mijn rekening zetten: L.L. de Poo-Lents
Dan verkoop je die met CJP toch aan mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:56 schreef willemwaus het volgende:
Hmm, normaal ticket is 175 + 10 servicekosten en CJP is 165 + 10 servicekosten toch? Heb er namelijk 1 van 175 en 1 van 185 (incl. servicekosten), maar kan me niet herinneren dat ik CJP gekocht heb![]()
Op die van 165 staat ook niks over CJP ofzo?![]()
Snap er niks meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |