Yeaaaaahhhh boooyyyyy /flavorflav-voice. Geweldig nieuws. Van die handjevol acts die ik graag (nog) eens zou zien, had AlunaGeorge een pijnlijke overlapping.quote:
Hurts overlapt gewoon met Biffy en Lamar, Doe normaal joh is niet leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef Zyron het volgende:
Een van m'n maten wilde The Joy Formidable en HURTS zien. Dat ging niet. Nu wel. Nog nooit zo'n blije gozer aan de telefoon gehad.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik was ook nog aan het twijfelen tussen The Joy Formidable of Hurts. Nu zal ik geen van beide kunnen zien.
Wat toch al een verstandigere keuze zou zijn geweest dan een act die overal en nergens stond en zal staan in de komende tijd...quote:
Biffy Clyro, kom opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hurts overlapt gewoon met Biffy en Lamar, Doe normaal joh is niet leuk![]()
.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Biffy Clyro/Hurts/Joy Formidable, kom op
Jajajaja meneertje ik heb alles al 10x gezienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat toch al een verstandigere keuze zou zijn geweest dan een act die overal en nergens stond en zal staan in de komende tijd...
Beter dan James McCartney iigquote:
Je bent zelf een productietechnische redenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:23 schreef Zyron het volgende:
"Productietechnische redenen". Vul het in zoals je zelf wil
i know, rightquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je bent zelf een productietechnische reden
Nah niet zo reëel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef theodoor9 het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen in van Prince als reserve act? Aangezien hij in de buurt is. Lijkt me wel handig om achter de hand te houden mocht er iets wegvallen.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:06:33De Londonse electronic dream folkers Mt. Wolf komen naar Lowlands en nemen de plek van XXYYXX in: http://t.co/nQzbFMlVM1 #LL13 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |