SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wielrenners
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Cross training!![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
neuh dat zijn bromscooters...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:52 schreef BroesWillems het volgende:
Eens met de TT!
Wielrennersde ziektes van de openbare weg.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hier zijn bijna geen fietspaden, rijden al die wielrenners op de gewone wegen. Ook de provinciale wegen. Super handig!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vanavond weer lopen.. hoop wel dat het droog is, maar anders maar natregenen he. Op zich wel een verademing tov de 30+ graden van afgelopen weken dit.
![]()
Wat een onzin. Er zullen ongetwijfeld idioten tussen zitten maar ik kan zonder twijfel zeggen dat de vereniging waar ik fiets zich altijd netjes gedraagt, aan de kant gaan bij tegenliggers (ja ook hardlopers, zelfs op het FIETSpad).
Dat het soms voor hardlopers frustrerend is mensen langs je heen te zien scheuren kan ik me voorstellen, maar op de stoep zou je daar geen last van moeten kunnen hebben, dus waar ligt het aan..;)![]()
Wat is al dat gehaat toch tegen elkaar. Ik zeg gewoon hardlopen en wielrennen![]()
De echte gevaren op de weg zijn bejaarden, petjes en kinderen met domme ouders.![]()
Ben blij dat ik vanmorgen ging, toen regende het toch net iets minder hard.quote:
Verder doet mijn heup nog steeds zeer![]()
Volgende keer maar een goede warming up doen en meer lopen ipv rennen.![]()
Ik heb ook geen last van wielrenners, ik vind ze wel grappig. Als ik op mijn paard zit en ze komen voorbij suizen roepen ze altijd van alles. (Is op mijn leeftijd leuk, anders ben je teleurgesteld, net als wanneer bouwvakkers niet meer fluiten....).![]()
Tijdens het hardlopen heb ik weinig last van wielrenners, nog minder van mountainbikers (die veel schappelijker zijn). Maar als ik in de auto zit dan erger ik me er kapot aan. Op de weg fietsen enzo.. Er is een reden waarom ik 1 ruitensproeier iets meer naar rechts heb staan..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eens!quote:Op het grootste deel van mijn rondje is alleen fietspad, geen stoep. Ik vind wielrenners doorgaans ook best vriendelijk hoor, juist die grote groepen gaan altijd wel aan de kant. Maar ik kan me ook nog een aantal keer herinneren dat een wielrenner schoolkinderen van de fiets afreed omdat hij er langs wilde en een bel niet aerodynamisch genoeg is, dus gewoon maar in de groep beukte. Maar het zijn dan ook vaak de wielrenners die alleen of met z'n 2en gaan die eikelig lopen te doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Aal321 het volgende:
Wat een onzin. Er zullen ongetwijfeld idioten tussen zitten maar ik kan zonder twijfel zeggen dat de vereniging waar ik fiets zich altijd netjes gedraagt, aan de kant gaan bij tegenliggers (ja ook hardlopers, zelfs op het FIETSpad).
Dat het soms voor hardlopers frustrerend is mensen langs je heen te zien scheuren kan ik me voorstellen, maar op de stoep zou je daar geen last van moeten kunnen hebben, dus waar ligt het aan..;)![]()
och als het regent: pet op en gaan (ander zie ik niets meer natuurlijk door mijn brilletje). Oh en telefoon thuislaten, die vindt regen niet leuk...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:53 schreef CRX_master het volgende:
Vanavond weer lopen.. hoop wel dat het droog is, maar anders maar natregenen he. Op zich wel een verademing tov de 30+ graden van afgelopen weken dit.
Hoeveel heb je gelopen dan, dat je er zo'n last van hebt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik vanmorgen ging, toen regende het toch net iets minder hard.
Verder doet mijn heup nog steeds zeer![]()
Volgende keer maar een goede warming up doen en meer lopen ipv rennen.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Maar als je gewoon 'pas op' roept, omdat je geen bel hebt, dan zoeken mensen altijd meteen ruzie. Als je het hoort heeft het toch hetzelfde effect als een bel, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:59 schreef hatsaflats het volgende:
te groepen gaan altijd wel aan de kant. Maar ik kan me ook nog een aantal keer herinneren dat een wielrenner schoolkinderen van de fiets afreed omdat hij er langs wilde en een bel niet aerodynamisch genoeg is, dus gewoon maar in de groep beukte. Maar het zijn dan ook vaak de wielrenners die alleen of met z'n 2en gaan die eikelig lopen te doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV 1990) omschrijft:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Aal321 het volgende:
Dat het soms voor hardlopers frustrerend is mensen langs je heen te zien scheuren kan ik me voorstellen, maar op de stoep zou je daar geen last van moeten kunnen hebben, dus waar ligt het aan..;)
Artikel 4
1.Voetgangers gebruiken het trottoir of het voetpad.
2.Zij gebruiken het fietspad of het fiets/bromfietspad indien trottoir en voetpad ontbreken.
3.Zij gebruiken de berm of de uiterste zijde van de rijbaan, indien ook een fietspad of een fiets/bromfietspad ontbreekt.
4.In afwijking van het eerste en het tweede lid gebruiken personen die zich verplaatsen met behulp van voorwerpen, niet zijnde voertuigen, het fietspad, het fiets/bromfietspad, het trottoir of het voetpad. Zij gebruiken de rijbaan indien een fietspad, een fiets/bromfietspad, een trottoir of een voetpad ontbreekt.![]()
ik roep altijd "pardon" en zeg vriendelijk "bedankt" in het passeren (want ik heb ook geen bel op MTB)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar als je gewoon 'pas op' roept, omdat je geen bel hebt, dan zoeken mensen altijd meteen ruzie. Als je het hoort heeft het toch hetzelfde effect als een bel, dus wat is het probleem?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inderdaad stelletje zeikerds. Ik gedraag me altijd netjes maar ik geef toe dat er inderdaad wegpiraten bijzitten.
En een fietsbel hoort gewoon niet op een racefiets.![]()
Kennelijk was 2x 1, 2x 2 en 1x 3 minuten lang genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gelopen dan, dat je er zo'n last van hebt?
Aan het begin van het laatste stuk schoot er iets verkeerd.![]()
I'm not surprised vis-a-vis TTquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, krijgen we nu een wielreninvasie?
Kreeg gisteren nog een middelvinger van een wielrenner, terwijl ik strak langs de berm liep![]()
Meneer moest even niet schuin achter zijn maatje fietsen en ving daardoor wellicht wat meer wind... de arme.....![]()
Dan hoort een racefiets niet op de openbare weg...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
En een fietsbel hoort gewoon niet op een racefiets.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Heb je geen zakje bij dan om dat op te ruimen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....![]()
Nu zijn schoolkinderen ook buitengewoon vervelend hoor, maar in die gevallen dacht de wielrenner gewoon: ik kan er wel langs, zonder "pas op!" oid, maar dat paste dus heel niet en dan lag er dus een kind in de berm.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar als je gewoon 'pas op' roept, omdat je geen bel hebt, dan zoeken mensen altijd meteen ruzie. Als je het hoort heeft het toch hetzelfde effect als een bel, dus wat is het probleem?
Ik heb wel een bel op m'n fitnessbike![]()
![]()
dat is waarschijnlijk dezelfde gast die in zijn leasebak nog over verdrijvingsvlekken scheurt, en hem ergens tussen duwt, en oh wee als je hem geen ruimte geeftquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef Bastiaan.V het volgende:
Kreeg gisteren nog een middelvinger van een wielrenner, terwijl ik strak langs de berm liep![]()
Meneer moest even niet schuin achter zijn maatje fietsen en ving daardoor wellicht wat meer wind... de arme.....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waar zijn de paardentoiletten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Heb je geen zakje bij dan om dat op te ruimen?Nee, het is geen teckel, dan kan ik wel een containerzak meenemen.
Een keer regenen en het spoelt wel weer weg hoor. Platteland en zo, weetjewel.![]()
Wel als ik het kan ontwijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hondenpoep ook in dat geval?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Nee, het is geen teckel, dan kan ik wel een containerzak meenemen.
Een keer regenen en het spoelt wel weer weg hoor. Platteland en zo, weetjewel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Denk een beetje verschil tussen platteland en bebouwde kom. Maar honden zijn nog zindelijk en kun je nog laten poepen op een plek waar je wil. Verder denk ik dat het in de meeste woonwijken krioelt van de honden en niet van de paarden, dus kun je niet echt vergelijken.quote:
Verder heb ik altijd iets van leven en laten leven en ieder zijn ding. De een lekker wielrennen, de ander op zijn motor, paard, of lekker hardlopen. En weer een ander gewoon binnen op de bank.![]()
Hmm, mijn moeder moet altijd terug met de kruiwagen om het op te halen als het op de weg ligt, anders kun je een boete krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, het is geen teckel, dan kan ik wel een containerzak meenemen.
Een keer regenen en het spoelt wel weer weg hoor. Platteland en zo, weetjewel.
Over het algemeen is de conclusie volgens mij: Weggebruikers kunnen zich maar slecht in elkaar verplaatsen en ergeren zich daarom aan elkaar, dus weet dat je zelf ook net zo irritant bent af en toe
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Waarom moeten wielrenners nou paardenpoep opruimen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Voor paarden heb je toch gewoon van die schijtzakken?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, die hangen ze er wel eens onder, vooral bij koetsen en in de stad en zo. Maar doorgaans worden die niet gebruikt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Voor paarden heb je toch gewoon van die schijtzakken?![]()
Ik heb er met hardlopen geen last van, in de auto des te meer. Over het algemeen denken ze allemaal dat de weg van hun is. Maken vaak geen gebruik van het fietspad en vliegen vlak voor je de rotonde op, waarbij ze je ook nog verontwaardig aankijken. Dit komt trouwens het meest voor rond de Tour de France...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Aal321 het volgende:
Dat het soms voor hardlopers frustrerend is mensen langs je heen te zien scheuren kan ik me voorstellen, maar op de stoep zou je daar geen last van moeten kunnen hebben, dus waar ligt het aan..;)
Mountainbikers zijn vaak veel vriendelijker.![]()
![]()
Dat schijnt inderdaad in sommige gemeentes te zijn waar het de spuigaten uitloopt, volgens mij vaak in Gemeentes aan zee, waar hele hordes strandritten maken en dan nog door het dorp rijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, mijn moeder moet altijd terug met de kruiwagen om het op te halen als het op de weg ligt, anders kun je een boete krijgen.
Over het algemeen is de conclusie volgens mij: Weggebruikers kunnen zich maar slecht in elkaar verplaatsen en ergeren zich daarom aan elkaar, dus weet dat je zelf ook net zo irritant bent af en toe
Maar hier in Noord-Limburg mag je gewoon nog op de weg schijten.![]()
ja lekker is dat, zit je in je sjieke koets, hangt er zo'n dampende, slecht geurende zak voorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, die hangen ze er wel eens onder, vooral bij koetsen en in de stad en zo. Maar doorgaans worden die niet gebruikt.
ik ren ook wiel, prima workout voor je benen!
(oke, ik ren niet heel erg fanatiek wiel, maar toch...)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....idd, als ze daar nu een keer belasting voor gaan heffen! Voor een hond moet je én belasting betalen én de boel opruimen. Bij een paard betaal je én geen belasting én ze laten de stront liggen.
Ik denk dat ik mijn hond 'black beauty' ga noemen.![]()
![]()
Volgende TT: Koning keizer admiraal, schijten doen ze allemaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef Guard het volgende:
[..]
ja lekker is dat, zit je in je sjieke koets, hangt er zo'n dampende, slecht geurende zak voor
schijttitelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgende TT: Koning keizer admiraal, schijten doen ze allemaal.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgende TT: Koning keizer admiraal, schijten doen ze hun paarden allemaal.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
u sure?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd het wel bij spinning. Dan val je tenminste niet om.
sterker nog, ik heb er een pleurishekel aan, tiefus schijt beesten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nou ik ben anders een keer (meteen de enige keer dat ik het geprobeerd heb) direct na de les zijwaarts van de fiets gevallen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd het wel bij spinning. Dan val je tenminste niet om.![]()
![]()
They see me cycling, they hatin'.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:
Ja ik wielren snel weg van deze discussie.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik loop wel een blokkie omquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik wielren snel weg van deze discussie.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dit weer nog tot vanavond, ga morgen wel hardlopenwas sowieso eigenlijk een rustdagje.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gaarne.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ruilenloop net zo lief in de regen
Anyway. Ik ben net bij http://www.hardloopblessurevrij.nl geweest. Goede ervaring! Hij had allemaal vragen, ging even voelen aan mijn achilles, heeft toen een echo gemaakt (!), allemaal ter diagnose.
Diagnose: beetje geirriteerde achillespees, niet heel erg ontstoken maar wel wat dik met vocht.
Toen moest ik even rennen op de loopband en toen kwam me daar een partij coole dingen uit! De afwikkeling van mijn voeten is volgens hem echt subliem. Hij liet voorbeelden zien van mensen die daar werkte, en ik gebruikte mijn hele voet echt van hiel tot teen helemaal, met een boogje naar buiten, was fantastisch.
Minpunt (wat ik ook al opmerkte op de loopband): de haklanding. Ik loop zo'n beetje op mijn hakken, en grote kans dat dat ook achillesklachten veroorzaakt.
Nou wist ik dat ook al van mijn hardloopmeneer, en ik zei al tijdens het lopen dat ik volgens mij teveel op mijn hakken landde. Daar moet ik dus nog meer mee oefenen enzo.
Nou, toen kreeg ik het advies: weekje rust nog en oefeningen doen voor stabiliteit (1 been), en een oefening dat je op de trap op je tenen moet gaan staan en dan op links in 3 stapjes naar beneden. Hij belt me over 2 weken hoe het gaat!
En in 40 minuten stond ik buiten
Goede ervaring! Wel heel technisch, mijn eigen hardloopmeneer is wat holistischer![]()
![]()
Kijk da's goeie info!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef Twinky het volgende:
Anyway. Ik ben net bij http://www.hardloopblessurevrij.nl geweest. Goede ervaring! Hij had allemaal vragen, ging even voelen aan mijn achilles, heeft toen een echo gemaakt (!), allemaal ter diagnose.
Diagnose: beetje geirriteerde achillespees, niet heel erg ontstoken maar wel wat dik met vocht.
Toen moest ik even rennen op de loopband en toen kwam me daar een partij coole dingen uit! De afwikkeling van mijn voeten is volgens hem echt subliem. Hij liet voorbeelden zien van mensen die daar werkte, en ik gebruikte mijn hele voet echt van hiel tot teen helemaal, met een boogje naar buiten, was fantastisch.
Minpunt (wat ik ook al opmerkte op de loopband): de haklanding. Ik loop zo'n beetje op mijn hakken, en grote kans dat dat ook achillesklachten veroorzaakt.
Nou wist ik dat ook al van mijn hardloopmeneer, en ik zei al tijdens het lopen dat ik volgens mij teveel op mijn hakken landde. Daar moet ik dus nog meer mee oefenen enzo.
Nou, toen kreeg ik het advies: weekje rust nog en oefeningen doen voor stabiliteit (1 been), en een oefening dat je op de trap op je tenen moet gaan staan en dan op links in 3 stapjes naar beneden. Hij belt me over 2 weken hoe het gaat!
Goede ervaring! Wel heel technisch, mijn eigen hardloopmeneer is wat holistischer
True!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Tijdens het hardlopen heb ik weinig last van wielrenners, nog minder van mountainbikers (die veel schappelijker zijn). Maar als ik in de auto zit dan erger ik me er kapot aan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Spijker op z'n kop, dat zijn de mooiweertoerders, maar om alle wielrenners nou over één kam te scheren. Dat zijn vaak ook de lui die 100 kg wegen, geen helm dragen en op een fiets van 4k fietsen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb er met hardlopen geen last van, in de auto des te meer. Over het algemeen denken ze allemaal dat de weg van hun is. Maken vaak geen gebruik van het fietspad en vliegen vlak voor je de rotonde op, waarbij ze je ook nog verontwaardig aankijken. Dit komt trouwens het meest voor rond de Tour de France...
Mountainbikers zijn vaak veel vriendelijker.
Generaliseren, yay...
Maargoed, ik ben hardloper en wielrennert, ik heb als ik wielren wel eens last van een hardloper op een fietspad, en als ik loop (op het fietspad) wel eens last van een fietser, maar om nou een hekel aan mezelf te gaan krijgen, neh... zoals hierboven ook geroepen wordt, leven en laten leven.![]()
Kortom, in tegenstelling tot wat je zelf altijd dacht is jouw lichaam wél geschikt om mee hard te lopen. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef Twinky het volgende:Toen moest ik even rennen op de loopband en toen kwam me daar een partij coole dingen uit! De afwikkeling van mijn voeten is volgens hem echt subliem. Hij liet voorbeelden zien van mensen die daar werkte, en ik gebruikte mijn hele voet echt van hiel tot teen helemaal, met een boogje naar buiten, was fantastisch.
![]()
Heerlijk. Vooral met het idee in mijn achterhoofd dat ik zondagnacht op vakantie gaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef Guard het volgende:
Beste herfstimitatie buiten, lekker![]()
Twinky
ik heb gister ondervonden dat Nederland sinds mijn laatste bezoek er een nieuwe ziekte bij heft....de accufiets, op zich niets mis mee ware het niet dat deze dingen sneller gaan dan het co-ordinatie van de grijze berijd(st)erquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:52 schreef BroesWillems het volgende:
Wielrennersde ziektes van de openbare weg.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
In mijn zoektocht naar een mountainbike zag ik dat zelfs die dingen uitgerust kunnen worden met een electromotor.. moet toch niet veel gekker worden..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
ik heb gister ondervonden dat Nederland sinds mijn laatste bezoek er een nieuwe ziekte bij heft....de accufiets, op zich niets mis mee ware het niet dat deze dingen sneller gaan dan het co-ordinatie van de grijze berijd(st)er![]()
Ja dat is wat lastig voor de oudjes, om hun inschattingsvermogen aan te passen op hun nieuwe electrisch geholpen snelheid. Ze gaan dan ook nogal laat aan de kant, wat soms ook nog wel een paniekreactie teweeg brengt bij deze ecoriders.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb gister ondervonden dat Nederland sinds mijn laatste bezoek er een nieuwe ziekte bij heft....de accufiets, op zich niets mis mee ware het niet dat deze dingen sneller gaan dan het co-ordinatie van de grijze berijd(st)erMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Elektrische scooters zijn ook niks! Die hoor je niet en dan zitten ze ineens naast je!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat zijn stealth mofo's ja...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Elektrische scooters zijn ook niks! Die hoor je niet en dan zitten ze ineens naast je!
lekker dat je gericht advise hebt gekregen, en maak je niet te druk over je haklanding, het gros van de lopers is haklander en echt niet iedereen loopt nu gebleseerd rondquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef Twinky het volgende:
Goede ervaring! Wel heel technisch, mijn eigen hardloopmeneer is wat holistischer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ja was erg fijn! Ik ben bang dat de haklanding resulteert in sommige blessuresquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lekker dat je gericht advise hebt gekregen, en maak je niet te druk over je haklanding, het gros van de lopers is haklander en echt niet iedereen loopt nu gebleseerd ronden een beetje haklanding is ook niet erg, maar ik deed het teveel ofzo. Moest toch meer verdeeld!
![]()
Lijkt me erg lastig om te ontwennen... "moet" je dan helemaal opnieuw beginnen met een beginnersschema of probeer je er gewoon zo veel mogelijk op te letten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja was erg fijn! Ik ben bang dat de haklanding resulteert in sommige blessuresen een beetje haklanding is ook niet erg, maar ik deed het teveel ofzo. Moest toch meer verdeeld!
![]()
ik ben er al sinds het begin mee bezig met mijn eigen hardloopmeneer. Gaat vooral over naar voren hangen (touwtje aan je hart), maar wel bekken kantelen en rechtop lopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig om te ontwennen... "moet" je dan helemaal opnieuw beginnen met een beginnersschema of probeer je er gewoon zo veel mogelijk op te letten?
Mijn plan is om er nu gewoon wat strenger op te letten, ik ga echt niet weer helemaal terug naar het begin (ben ook nog bezig met beginnersschema)
Deze meneer zei wel dat ik eigenlijk pijnvrij moet zijn, anders niet lopen.![]()
Heb je wel een bel op je paard?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....![]()
Mijn thesis moet minimaal 40,000 woorden bevatten (of nou ja, bij voorkeur, 35,000 was de ondergrens) en ik ben zojuist de 40,000 gepasseerd!Feestloopje vanavond. Kan het wel gebruiken, zie door de woorden m'n hoofdstuk niet meer
de tekst mag er dan wel zijn, maar de volgorde klopt van geen kant. Maar eerst
hardlopen
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn thesis moet minimaal 40,000 woorden bevatten (of nou ja, bij voorkeur, 35,000 was de ondergrens) en ik ben zojuist de 40,000 gepasseerd!Feestloopje vanavond. Kan het wel gebruiken, zie door de woorden m'n hoofdstuk niet meer
hardlopen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen
Hulde, gaat in ieder geval de goede kant op dus!
Ik doe met je mee met hardlopen trouwens, ga zo lekker op pad door de regen. Was net al nat tijdens het naar huis fietsen, maar mag nog wel een keer na die paar weken droogte.
Mooi dat je toch goed nieuws hebt gekregen, mooie afwikkelingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:37 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik ben er al sinds het begin mee bezig met mijn eigen hardloopmeneer. Gaat vooral over naar voren hangen (touwtje aan je hart), maar wel bekken kantelen en rechtop lopen.
Mijn plan is om er nu gewoon wat strenger op te letten, ik ga echt niet weer helemaal terug naar het begin (ben ook nog bezig met beginnersschema)
Deze meneer zei wel dat ik eigenlijk pijnvrij moet zijn, anders niet lopen.. Straks komen er mensen naar je toe als je aan het hardlopen bent:'Wat heb jij een mooie afwikkeling!'. Maar in ieder geval positief! Nu weer lekker blessurevrij worden en dan weer lekker hobbelen. Had je de laatste tijd ook nog eens gedacht om met een metronoom te lopen op 180 bps? Dat helpt ook goed om meer een middenvoetslanding te krijgen.
![]()
Lijkt me nog best een opgave om nog met een goede techniek te lopen als je de hele tijd zo'n ding voor je moet houden...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi dat je toch goed nieuws hebt gekregen, mooie afwikkeling. Straks komen er mensen naar je toe als je aan het hardlopen bent:'Wat heb jij een mooie afwikkeling!'. Maar in ieder geval positief! Nu weer lekker blessurevrij worden en dan weer lekker hobbelen. Had je de laatste tijd ook nog eens gedacht om met een metronoom te lopen op 180 bps? Dat helpt ook goed om meer een middenvoetslanding te krijgen.
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen
Zeker als het allemaal kwaliteit is
![]()
![]()
wij hebben er zo eentjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Lijkt me nog best een opgave om nog met een goede techniek te lopen als je de hele tijd zo'n ding voor je moet houden...
[ afbeelding ]gekocht als cadeautje voor mijn piano-vriend. Je moet hem ook nog eens kaaaarsrecht houden (eigenlijk gewoon neerzetten). Lijkt mij een goeie core-training
![]()
![]()
Wie vindt het nou leuk om als een stuk inhoudsloos vlees behandeld te worden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb ook geen last van wielrenners, ik vind ze wel grappig. Als ik op mijn paard zit en ze komen voorbij suizen roepen ze altijd van alles. (Is op mijn leeftijd leuk, anders ben je teleurgesteld, net als wanneer bouwvakkers niet meer fluiten....).Ben blij dat ik van dat gezeik af ben.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Kort pittig kapsel gespotquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie vindt het nou leuk om als een stuk inhoudsloos vlees behandeld te worden?Ben blij dat ik van dat gezeik af ben.
![]()
![]()
![]()
Ze zeggen toch niet of je veel of weinig inhoud hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie vindt het nou leuk om als een stuk inhoudsloos vlees behandeld te worden?Ben blij dat ik van dat gezeik af ben.
Ze vinden je er gewoon leuk uitzien, mooi compliment!
lief dat je dat vraagtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef debeterebob het volgende:
Heb je er nog zin in Twinky, dat hardlopen?ik moet zeggen dat dit echt VRESELIJK demotiveert. Het is niet alleen dat het zeer doet en ik niet kan gaan, maar allebei mijn doelen (30 minuten voor mijn verjaardag maandag as en de damloop) vervliegen waar je bijstaat.
Vandaag bij die fysio was wel leuk, maar nou nog een week niet rennen is ook niet relaxed... ik ben millimeters verwijderd van er voor altijd mee stoppen. Maarrrrrr eerst maar een week oefeningen doen.![]()
Ik hoop het maar, want ik heb geen tijd meer om het allemaal te herschrijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben jaloersZeker als het allemaal kwaliteit is
Ja doei.![]()
Toch ook fijn nieuws, TwinkyMisschien je doelen versoepelen.. hoe erg balen dat ook is.
Jij weet de sfeer er wel in te brengenquote:![]()
Ik ben mijn oude Ipod shuffle aan het reanimeren, voor muziekjes tijdens het lopenTwijfel nog over vanavond ivm nog steeds moeie voetjes met rare knokkels.
![]()
Zeker niet!quote:
Feministen zijn de mooiste vrouwen, check Femen! ;-)Het gaat erom dat je niet op de inhoud beoordeeld wordt, maar op het minst relevante onderdeel van wie je bent. Het zinloze schilletje, zeg maar. Bovendien is het andersom niet geaccepteerd, als vrouw naar mannen vunzige dingen roepen of fluiten, dus dat geeft ook al aan dat er seksediscriminatie en ongelijke machtsverhoudingen onder liggen. Ik vind het gewoon echt walgelijk en respectloos als mannen dat doen. Als ik iemand niet ken, ga ik daar toch niet zomaar dingen naar roepen? Laat ze gaan rukken of zo, maar laat mij met rust alsjeblieft...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ze zeggen toch niet of je veel of weinig inhoud hebtZe vinden je er gewoon leuk uitzien, mooi compliment!
Maar goed, beetje offtopic. Dus laten we het weer over wielrennen en paardenschijt hebben.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Ik ben het ongeveer op alle punten met je oneens dus laten we deze discussie idd maar niet voortzettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Zeker niet!
Feministen zijn de mooiste vrouwen, check Femen! ;-)
[..]
Het gaat erom dat je niet op de inhoud beoordeeld wordt, maar op het minst relevante onderdeel van wie je bent. Het zinloze schilletje, zeg maar. Bovendien is het andersom niet geaccepteerd, als vrouw naar mannen vunzige dingen roepen of fluiten, dus dat geeft ook al aan dat er seksediscriminatie en ongelijke machtsverhoudingen onder liggen. Ik vind het gewoon echt walgelijk en respectloos als mannen dat doen. Als ik iemand niet ken, ga ik daar toch niet zomaar dingen naar roepen? Laat ze gaan rukken of zo, maar laat mij met rust alsjeblieft...
Maar goed, beetje offtopic. Dus laten we het weer over wielrennen en paardenschijt hebben.
^^quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben het ongeveer op alle punten met je oneens dus laten we deze discussie idd maar niet voortzettenJa doei.![]()
Ik ook met haarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben het ongeveer op alle punten met je oneens dus laten we deze discussie idd maar niet voortzetten![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben het ongeveer op alle punten met je oneens dus laten we deze discussie idd maar niet voortzetten![]()
![]()
dat was heerlijk
![]()
korte intervallen op hoge HRM gedaan (Renate 10k week 3- training 2).
Heerlijke tempo's kunnen lopen. Begon wat te snel natuurlijk met een tempo onder de 4,10min/k, daarna tempo's van rond de 4.30 min/km kunnen doen.
Hele nuttige training voor me om te bepalen hoe ik op 1 sept de 10 km ga lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/227340059/10790965
Overigens, nauwelijks iets van de continue miezerregen gemerkt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:![]()
![]()
Ja, maar echt, hoe oppervlakkig het ook moge zijn, het is voor mij dus even echt wel een egoboost als ik nagefloten oid word. Ligt wel aan de persoon die het doet, overigens, maar dan nog.![]()
Hoi,
Ik ga vandaag niet lopen heb ik besloten. Het is toch geen weer om naar lekkere wijven te fluiten. Nu besloten morgen mijn laatste loop voor de vooroeverloop te doen, na 4 dagen rust. Denk dat ik gewoon een heerlijk relaxte 10KM pak.![]()
Ik vind het maar ongemakkelijk, fluitende mannen. Misschien komt het omdat hier al een half jaar bouwvakkers non-stop rondlopen rond het huis. Word er - ontopic - schijtziek van.Joh!quote:![]()
Ik wil wel maar mag vandaag niet. Gisteren geweest, morgen weer. Terwijl mn hoofd wel even behoefte heeft aan leeg... Zo maar even koken, afwassen en straks denk ik maar een wandelingetje maken.![]()
Zag trouwens net dat de inschrijving voor de midwintermarathon in Apeldoorn half Oktober start. Dus nog tijd zat om te twijfelen over welke afstand ik er ga lopen. Want ik heb eigenlijk al besloten dat ik er sowieso ga lopen.![]()
Nou ja, er lijkt me een gulden middenweg tussen 34 graden vorige week vrijdag en 14 graden + hele dag regen vandaag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:55 schreef streamnl het volgende:
Wat een geklaag allemaal![]()
Missen we het zonnetje nu al?![]()
Het miezert. Dit kan je toch geen regen noemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, er lijkt me een gulden middenweg tussen 34 graden vorige week vrijdag en 14 graden + hele dag regen vandaag.
Oke, jij hebt nu pas eindelijk echt vakantie. Dan is het klote.
Maar persoonlijk, dit weer...![]()
![]()
Nou HIER miezert het echt niet hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het miezert. Dit kan je toch geen regen noemen.
Oke, jij hebt nu pas eindelijk echt vakantie. Dan is het klote.
Maar persoonlijk, dit weer...Is heel de dag met bakken naar beneden gekomen. Ik heb hier net de cv een tandje hoger gezet.
![]()
NIET MIEPEN! loop dan maar voor mij! ik zou er wel 50 euro voor over hebben om in de regen te mogen lopenveel fijner dan in de felle hete zon! met zweet!
![]()
Ik zag je foto op FBquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou HIER miezert het echt niet hoorIs heel de dag met bakken naar beneden gekomen.
![]()
Die vond ik geweldig!
Edit:
Ik moet er nog steeds een keer heen. Aapjes en stokstaartjes zijn de reden dat ik uberhaupt naar een dierentuin ga![]()
![]()
Kom maar langsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:00 schreef Twinky het volgende:
NIET MIEPEN! loop dan maar voor mij! ik zou er wel 50 euro voor over hebben om in de regen te mogen lopenveel fijner dan in de felle hete zon! met zweet!
Ik incasseer die 50 euro wel
![]()
![]()
okay okay niet mogen maar kunnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom maar langsIk incasseer die 50 euro wel
![]()
![]()
Hmm Apeldoorn...
Het is maar 1uur en 20 min rijden EN ik heb nog geen wedstrijden voor volgend jaar staan...![]()
Niet? slecht hoor...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef streamnl het volgende:
Hmm Apeldoorn...
Het is maar 1uur en 20 min rijden EN ik heb nog geen wedstrijden voor volgend jaar staan...
ik heb er al drie staan voor 2014
Ook al betaald?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet? slecht hoor...
ik heb er al drie staan voor 2014
Welke?![]()
Die Helicon Asselronde is een mooie om voor te trainen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zag trouwens net dat de inschrijving voor de midwintermarathon in Apeldoorn half Oktober start. Dus nog tijd zat om te twijfelen over welke afstand ik er ga lopen. Want ik heb eigenlijk al besloten dat ik er sowieso ga lopen.
Het parcours lijkt me ook erg erg erg mooi.
http://www.midwintermarat(...)s/MWM_Asselronde.pdf
Hmm
De Hollander Techniek Mini-Marathon ook.
http://www.midwintermarat(...)MWM_Minimarathon.pdf
Ik snap je punt...![]()
Inschrijvingen nog niet open, maar wil de CPC, TilburgTenMiles sowieso lopen, en ik ga er alles aan doen om de Eiger Ultra Trail te lopen (de korte 16 km variant, de omgeving is daar zoquote:, die moet ik een keer gedaan hebben, msschien komt de 50 km nog ook wel een keer).
O, op die fiets. Ik heb (hoe kan het ook anders) ook een lijstje hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:10 schreef Guard het volgende:
Inschrijvingen nog niet open, maar wil de CPC, TilburgTenMiles sowieso lopen, en ik ga er alles aan doen om de Eiger Ultra Trail te lopen (de korte 16 km variant, de omgeving is daar zo, die moet ik een keer gedaan hebben, msschien komt de 50 km nog ook wel een keer).
![]()
![]()
Als officieel oud wijf vind ik het op z'n tijd heerlijk om nagefloten of (veel) jonger geschat te worden![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik vond het al raarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
O, op die fiets. Ik heb (hoe kan het ook anders) ook een lijstje hoor
Iedereen is af en toe wel aandachtsgeilquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef E.T. het volgende:
Als officieel oud wijf vind ik het op z'n tijd heerlijk om nagefloten of (veel) jonger geschat te worden![]()
En terecht natuurlijk
Dat soort dingen is af en toe wel leuk.
![]()
De Asselronde is het mooiste parcours van die 2. Ben vandaag nog over een deel heen gereden, zo mooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die Helicon Asselronde is een mooie om voor te trainen.
Het parcours lijkt me ook erg erg erg mooi.
http://www.midwintermarat(...)s/MWM_Asselronde.pdf
Hmm
De Hollander Techniek Mini-Marathon ook.
http://www.midwintermarat(...)MWM_Minimarathon.pdf
Ik snap je punt...
Maar ja... tis wel fokking ver.![]()
Ondanks nog spierpijn van maandag en een flinke verjaardagskater toch net les 2 van Evy gerend in de regen
an urge to help mankind overcomes me![]()
Zullen we eens gek doen? We hebben nog 6 maanden om te trainen. Dat halen we wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Asselronde is het mooiste parcours van die 2. Ben vandaag nog over een deel heen gereden, zo mooi.
Maar ja... tis wel fokking ver.![]()
Arquero lonkte volgens mij ook al wel voorzichtig naar die Assel-ronde
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik laat het je zondagmiddag weten
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef E.T. het volgende:
Arquero lonkte volgens mij ook al wel voorzichtig naar die Assel-ronde![]()
Dan neem ik Jero mee
[ Bericht 4% gewijzigd door streamnl op 07-08-2013 19:37:17 ]![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:22 schreef saaw het volgende:
Ondanks nog spierpijn van maandag en een flinke verjaardagskater toch net les 2 van Evy gerend in de regen![]()
Ik moet zo eigenlijk ook weer een les van Evy gaan lopen maar ik heb een gezonde hekel aan regen. Zo maar eens de buienradar bekijken of het vanavond nog droog wordt.
![]()
Voor Jero is het een thuiswedstrijdquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door E.T. op 07-08-2013 19:39:55 ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ben ook van plan om de midwinter marathon in apeldoorn te doen in 2014. Ben ik al jaren, maar was of op wintersport of geblesseerd.![]()
Dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, maar echt, hoe oppervlakkig het ook moge zijn, het is voor mij dus even echt wel een egoboost als ik nagefloten oid word. Ligt wel aan de persoon die het doet, overigens, maar dan nog.
En Twinky:![]()
Goed nieuws op zich, toch? Hoop dat je er in ieder geval weer plezier in krijgt!
![]()
![]()
Oh echt? Ik vond het juist heerlijk in de regenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]![]()
Ik moet zo eigenlijk ook weer een les van Evy gaan lopen maar ik heb een gezonde hekel aan regen. Zo maar eens de buienradar bekijken of het vanavond nog droog wordt.
Hand de hond meegenomen, die vond het ook wel gezellig geloof ik, blijf ik doen
an urge to help mankind overcomes me![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daarom doet ie wel mee (denk ik).![]()
Alleen nog even kijken of het de Asselronde of de Marathon wordt. Wil de maand erna trouwens de 50km Sallandtrail gaan lopen!![]()
Heerlijk gelopen net trouwens, lekker miezerregen de hele tijd en niet zo warm meer. Kan je meteen merken aan de hartslag. Gemiddeld 4'44/km bij een hartslag van 151, dat zijn de betere berichten. Gewoon lekker gehobbeld met in het midden een beetje versnelling erin. Daarna weer lekker rustig doorhobbelen. Nu rustig aan tot de Vooroeverloop.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/227378485/2368823![]()
Zozo, spontaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Alleen nog even kijken of het de Asselronde of Asselronde wordt. Wil de maand erna trouwens de 50km Sallandtrail gaan lopen!![]()
Heerlijk gelopen net trouwens, lekker miezerregen de hele tijd en niet zo warm meer. Kan je meteen merken aan de hartslag. Gemiddeld 4'44/km bij een hartslag van 151, dat zijn de betere berichten. Gewoon lekker gehobbeld met in het midden een beetje versnelling erin. Daarna weer lekker rustig doorhobbelen. Nu rustig aan tot de Vooroeverloop.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/227378485/2368823
Zou wel gezellig zijn
Edit:
50km Sallandtrail![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag van mezelf morgenochtend pas. Ik weeeeeet gewoon dat ik te snel ga als ik om de dag wil, maar ik vind het wel een beetje irritant om te wachten. Het is gewoon wel het enige wat echt structureel helpt tegen mijn hoofdpijn.Behalve mezelf dagelijks dronken voeren, maar ik merk dat dat toch ook enige onwenselijke effecten met zich meebrengt.
![]()
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Ik wil eigenlijk ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zag trouwens net dat de inschrijving voor de midwintermarathon in Apeldoorn half Oktober start. Dus nog tijd zat om te twijfelen over welke afstand ik er ga lopen. Want ik heb eigenlijk al besloten dat ik er sowieso ga lopen.
Ik wil ook lopen! Alleen slecht weer bleegh!Vind er dan niks aan. Nog 2 weken dan mag ik weer rondjes rennen in Central Park
!
![]()
Wat is de consensus nou? Als je een lekker iemand ziet lopen mag je nou wel of niet fluiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef slacker_nl het volgende:
Wat is de consensus nou? Als je een lekker iemand ziet lopen mag je nou wel of niet fluiten?Tuurluk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Wat is de consensus nou? Als je een lekker iemand ziet lopen mag je nou wel of niet fluiten?gewoon fluiten en dan er achteraan schreeuwen "En je bent ook vast slim!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk wel naar dames natuurlijk, maar ga niet nafluiten of wat roepen.
Moblo heb jij de tt aangepast? Ik meen toch echt dat ik er niet in gescheten heb.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is de consensus nou? Als je een lekker iemand ziet lopen mag je nou wel of niet fluiten?volgens mij van 80% van de dames hier mag het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk loopweer juist, beter dan die hittequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef Sport_Life het volgende:
Ik wil ook lopen! Alleen slecht weer bleegh!Vind er dan niks aan. Nog 2 weken dan mag ik weer rondjes rennen in Central Park
!
![]()
![]()
Ik snap heel die discussie eigenlijk niet.
100 mensen, 100 meningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik loop lekkerder met 30 gradenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:02 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Heerlijk loopweer juist, beter dan die hitte. Lekker die volle zon op mijn gezicht en armen
.
Over dat fluiten: Ik fluit niet, maar ik heb bij mooie vrouwen wel moeite om me aan mijn tempo te houden, heb meestal de neiging ff een sprintje te trekken oid![]()
. Komt niet vaak voor trouwens
![]()
![]()
Nog bedankt voor degene die mij wees op het het-doet-pijn-linkje, ook al doet bij mij mijn gehele been pijn. Ik zal bij de volgende loop eens kijken waar en wanneer de pijn precies optreedt.![]()
Ja nee, dan doe ik de 27,5km natuurlijk. Daarom twijfel ik ook zo. Ik weet nog niet of ik dat red. Vorige winter ook al zo'n inkak en kwakkelwinter gehad. Dit keer zou ik mijn spieren een beetje soepel kunnen houden met hulp van een personal trainer die ik ken. Maar als ik 't doe, de Midwinter marathon, dan die 27,5km.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze hebben er ook 18.5KM wat ook een mooi parcours is.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja nee, dan doe ik de 27,5km natuurlijk. Daarom twijfel ik ook zo. Ik weet nog niet of ik dat red. Maar als ik 't doe, dan die 27,5km.
Ja dat wil ik eigenlijk ook. Maar damn wat een fokking kolere eindquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja nee, dan doe ik de 27,5km natuurlijk. Daarom twijfel ik ook zo. Ik weet nog niet of ik dat red. Vorige winter ook al zo'n inkak en kwakkelwinter gehad. Dit keer zou ik mijn spieren een beetje soepel kunnen houden met hulp van een personal trainer die ik ken. Maar als ik 't doe, de Midwinter marathon, dan die 27,5km.![]()
![]()
Het is "maar" 6k verder dan a.s. zondagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat wil ik eigenlijk ook. Maar damn wat een fokking kolere eind![]()
![]()
Daarom juistquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat wil ik eigenlijk ook. Maar damn wat een fokking kolere eindHet is toch machtig als je dat kunt lopen. En dan lijkt het nog maar zo'n klein stapje naar een marathon
Goede loophole. Of ipv slim aardig gebruiken. Komt goed!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon fluiten en dan er achteraan schreeuwen "En je bent ook vast slim!"In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk dat ik ook voor de 27,5 ga, of de hele marathonquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja nee, dan doe ik de 27,5km natuurlijk. Daarom twijfel ik ook zo. Ik weet nog niet of ik dat red. Vorige winter ook al zo'n inkak en kwakkelwinter gehad. Dit keer zou ik mijn spieren een beetje soepel kunnen houden met hulp van een personal trainer die ik ken. Maar als ik 't doe, de Midwinter marathon, dan die 27,5km.![]()
![]()
Misschien moeten we ons gewoon inschrijven zodra het kan, dan heb je pas een stok achter de deur (ik hou daarvanDie ' 't Is voor niks' is er ook zo eentje)
Over het na fluit dilemma.. Een knipoog of net iets te lang aankijken mag ook![]()
Voor degenen die al lijstjes klaar hebben; wat is een marathon met een fijn parcours ergens in het voorjaar van volgens jaar? Liefst in de randstad..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die heb ik gemist, was was de link? Heb last aan de binnenkant van m'n bovenbeen, van boven tot onder. Waarschijnlijk overbelast dus hou extra rust, maar wel irritantquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Grutsk het volgende:
Nog bedankt voor degene die mij wees op het het-doet-pijn-linkje, ook al doet bij mij mijn gehele been pijn. Ik zal bij de volgende loop eens kijken waar en wanneer de pijn precies optreedt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Das Half Oktoberquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien moeten we ons gewoon inschrijven zodra het kan, dan heb je pas een stok achter de deur (ik hou daarvanDie ' 't Is voor niks' is er ook zo eentje)
![]()
![]()
In de beginpost staat een rijtje met links. Op één van de sites kun je een gebied aanklikken en dan komt er een uitleg bij. Tenminste, ik geloof dat die wordt bedoeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, was was de link? Heb last aan de binnenkant van m'n bovenbeen, van boven tot onder. Waarschijnlijk overbelast dus hou extra rust, maar wel irritant
Ik ook. Begint bij binnenkant lies en eindigt bij mijn enkel.![]()
Dat zeggen ze toch ook als je niet knap bent? Of 'zo'n leuke persoonlijkheid', oid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goede loophole. Of ipv slim aardig gebruiken. Komt goed!![]()
![]()
Roterdam?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Over het na fluit dilemma.. Een knipoog of net iets te lang aankijken mag ook![]()
Voor degenen die al lijstjes klaar hebben; wat is een marathon met een fijn parcours ergens in het voorjaar van volgens jaar? Liefst in de randstad..![]()
CPC?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor degenen die al lijstjes klaar hebben; wat is een marathon met een fijn parcours ergens in het voorjaar van volgens jaar? Liefst in de randstad..
/edit: oh da's de halve sorry![]()
![]()
Zo ver loop je toch nog niet dat je dan al een M kan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor degenen die al lijstjes klaar hebben; wat is een marathon met een fijn parcours ergens in het voorjaar van volgens jaar? Liefst in de randstad..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien wil ze een DJMO doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo ver loop je toch nog niet dat je dan al een M kan?
Ik heb in juni een hm gelopen, volgend weekend 25km. In de herfst in amerika lijkt het me leuk om nog een hm te doen en v vanaf dan door trainen. Lijkt me eigenlijk prima haalbaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo ver loop je toch nog niet dat je dan al een M kan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, sorry, die sloeg nergens opquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gewoon fluiten en dan er achteraan schreeuwen "En je bent ook vast slim!"
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ok ok. Ik dacht dat je niet zover liep. Dan is het wellicht wel haalbaar. Maar ik moet mijn eerste hm nog doen dus geen idee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb in juni een hm gelopen, volgend weekend 25km. In de herfst in amerika lijkt het me leuk om nog een hm te doen en v vanaf dan door trainen. Lijkt me eigenlijk prima haalbaar?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vrouwen die graag worden nagefloten wordt een bezoek aan Zuid-Afrika aangeraden! Ik wordt hier zelfs nagefloten enzo terwijl ik achter het stuur zit...
Twinky, don't give up! Je ben een loopheldin!! Je vindt het nu mega balen, wat gewoon wilt zeggen dat je het lopen super vindt, en dus mag je zeker niet stoppen. Blessures zijn klote maar gewoon nooit meer lopen is veel klotiger.
Ik ben vandaag toch wel loopgeslaagd, 5 km gelopen op de dijk. Nog nooit zoveel lopers tegengekomen tijdens een training, zeker meer dan 30. Wel raar want normaal loop ik liefst helemaal alleen en in de donker, maar jah niet echt aan te raden hier. De 5 km ging blijkbaar wel ok, niet echt gekeken op horloge en er niet doodgaand een 26 min uit geperst. Benen zijn er nog, kan ik rustig terug beginnen met trainen voor een snelle 10 km. En ergens in mijn achterhoofd een halve marathon.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik heb zo veel inhoud dat ze ze dat mogen van mij. Ik weet zelf wel beter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een dag..... Vanaf 09.00 uur op kantoor klaargezeten in mijn hardloopkleren, maar ik moest nog wachten op een koerier, die kwam om 14.30, toen regende het net keihard (ik weet... mietje) en er moest nog iets af, dus toch maar weer gewone kleren aangedaan. Uiteindelijk niet gelopen vandaag en heel dit topic verpest door discussies over paardenschijt en nafluiten teweeg te brengen.
Sorry...![]()
En nu zit ik weer op mijn kantoor omdat ik iemand iets beloofd heb, wat eigenlijk ook nog wel kan wachten.![]()
![]()
ach is goed die discussie, zijn we eerder van die TT afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een dag..... Vanaf 09.00 uur op kantoor klaargezeten in mijn hardloopkleren, maar ik moest nog wachten op een koerier, die kwam om 14.30, toen regende het net keihard (ik weet... mietje) en er moest nog iets af, dus toch maar weer gewone kleren aangedaan. Uiteindelijk niet gelopen vandaag en heel dit topic verpest door discussies over paardenschijt en nafluiten teweeg te brengen.
Sorry...![]()
En nu zit ik weer op mijn kantoor omdat ik iemand iets beloofd heb, wat eigenlijk ook nog wel kan wachten.
De afstand valt mee. Het eerste gedeelte van het parcours het laatste stuk is vrij gemakkelijk. Loopt wat heuvel af dacht ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Asselronde is het mooiste parcours van die 2. Ben vandaag nog over een deel heen gereden, zo mooi.
Maar ja... tis wel fokking ver.
Ik ga zeker weer lopen tijdens de midwintermarathon. De asselronde of de marathon.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:31 schreef Twinky het volgende:
[..]
lief dat je dat vraagtik moet zeggen dat dit echt VRESELIJK demotiveert. Het is niet alleen dat het zeer doet en ik niet kan gaan, maar allebei mijn doelen (30 minuten voor mijn verjaardag maandag as en de damloop) vervliegen waar je bijstaat.
Vandaag bij die fysio was wel leuk, maar nou nog een week niet rennen is ook niet relaxed... ik ben millimeters verwijderd van er voor altijd mee stoppen. Maarrrrrr eerst maar een week oefeningen doen.![]()
Weet je bij mijwil het op een ofandere manier ook niet echt lekker gaan zoals ik wil. Afstanden kloppen wel, snelheden gaan aardig. Cijfermatig eigenlijk toch. Niks te klagen. Maar tochgevoelsmatig wil het niet echt vlotten. Endan denk ik wel eens dat ik niet zo moet zeuren. Er zijn er zat hier in het topic zoals Twinky bij wie het vergeleken met mij echt niet echt lekker gaat. En die blijven ondanksdat vol goede moed gewoon doorgaan.![]()
![]()
Ik zorg gewoon voor de laatste post en dan ga ik in het volgende topic de paardrijd(st)ers betopictitelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Guard het volgende:
[..]
ach is goed die discussie, zijn we eerder van die TT af
maar nog goede tips qua welke marathon dus?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Rotterdam kom je dan snel bij uit. Midwinter zou ik niet doen als eerste.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
maar nog goede tips qua welke marathon dus?![]()
Tja er zijn er genoeg. Massaal, minder massaal, alleen weg, deels onverhard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
maar nog goede tips qua welke marathon dus?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voorjaar. http://www.hardloopkalend(...)on-hardlopen/02-2014quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor degenen die al lijstjes klaar hebben; wat is een marathon met een fijn parcours ergens in het voorjaar van volgens jaar? Liefst in de randstad..
Te lang aankijken moet lukken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Randstad, dan kom je al gauw op Rotterdam/Den Haag uit, Amsterdam marathon is pas in oktober.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
maar nog goede tips qua welke marathon dus?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Rotterdam lijkt mij de mooiste en fijnste in het voorjaar, maar ik ben geen marathonman. Ik moet eerst maar weer eens proberen de 5km onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
maar nog goede tips qua welke marathon dus?
Vanavond 1-2-3-4-3-3-2 gelopen, met elke keer twee minuten wandelen tussendoor. Misschien wat te overmoedig en ga ik te snel, dus vanaf nu weer even goed op mijn lichaam letten en misschien wat oude weken van Evy herhalen.
http://www.endomondo.com/workouts/227370502/9191691Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
In April heb je de marathon in EnschedeeeeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarom?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Rotterdam is dan wel een kutmarathon.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wat voor een tempo lopen jullie zoal? Ik heb het een paar weken geleden voor het eerst gemeten en het viel me nogal tegen eigenlijk. Ik loop regelmatig mensen voorbij, dus dacht eigenlijk een hogere snelheid te hebben dan dat de app aangaf.Het was wel vrij constant over 10km.
![]()
Maar volgens mij ben ik de enige hier die ook wel eens zo'n knol laat rennen en ik vind wielrenners juist wel lief omdat ze dingen naar me roepen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon voor de laatste post en dan ga ik in het volgende topic de paardrijd(st)ers betopictitelen![]()
![]()
![]()
En over welk tempo heb je het dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef OngeschiktX het volgende:
Wat voor een tempo lopen jullie zoal? Ik heb het een paar weken geleden voor het eerst gemeten en het viel me nogal tegen eigenlijk. Ik loop regelmatig mensen voorbij, dus dacht eigenlijk een hogere snelheid te hebben dan dat de app aangaf.Het was wel vrij constant over 10km.
![]()
Ik ga op vakantie voor het eerst sinds jaren weer eens knol hobbelenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben ik de enige hier die ook wel eens zo'n knol laat rennen en ik vind wielrenners juist wel lief omdat ze dingen naar me roepen.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Parcours schijnt saai te zijn (aldus een ex-collega).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
7/km.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef OngeschiktX het volgende:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als jij de hele weg gaat lopen schreeuwen ga je maar vóór mij lopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goede loophole. Of ipv slim aardig gebruiken. Komt goed!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar als je volgende week weer mag gaan en het lukt, dan valt het toch nog wel mee? Zo veel val je niet terug als je er kort uit ligt. Of ben je bang dat dat bij jou wel is? Wanneer is de Damloop ook weer?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:31 schreef Twinky het volgende:
[..]
lief dat je dat vraagtik moet zeggen dat dit echt VRESELIJK demotiveert. Het is niet alleen dat het zeer doet en ik niet kan gaan, maar allebei mijn doelen (30 minuten voor mijn verjaardag maandag as en de damloop) vervliegen waar je bijstaat.
En nu ben je weer hierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Als jij de hele weg gaat lopen schreeuwen ga je maar vóór mij lopen
Wat is jouw mening over wielrenners??![]()
4:40/km gemiddeld, met een variatie van 4:36 - 4:47. Net onder de13km/h dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En over welk tempo heb je het dan?![]()
Naar jouw billetjes kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Als jij de hele weg gaat lopen schreeuwen ga je maar vóór mij lopen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Cancellara heeft de beste billen!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
En nu ben je weer hier
Wat is jouw mening over wielrenners??Ik zou ook wel weer eens willen paardrijdenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben ik de enige hier die ook wel eens zo'n knol laat rennen en ik vind wielrenners juist wel lief omdat ze dingen naar me roepen.ik mis het best wel...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb je dat gedaan toen je hier woonde?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Cancellara heeft de beste billen!!
[..]
Ik zou ook wel weer eens willen paardrijdenik mis het best wel...
![]()
quote:slechte reden. Zeer, zeer slechte reden. Jij bent zeker een Amsterdammer ofzo
?
Al schreeuwend...? Oh gawd...quote:
En dat vind je tegen vallen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
4:40/km gemiddeld, met een variatie van 4:36 - 4:47. Net onder de13km/h dus.
Dan heb je wel vrij onrealistische verwachtingen...
En het gaat niet om de afstand en de tijd, het gaat om de fun...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Okay, maar is het daarom een stomme marathon an sich of is het een stomme marathon geweest voor jouquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Slechte herinneringen aan.?
Jezus dat is echt traag. Slakken halen je dan zelfs in. Stop er maar mee dat wordt echt niks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
4:40/km gemiddeld, met een variatie van 4:36 - 4:47. Net onder de13km/h dus.![]()
En dat vind je weinig? Opschepper!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
4:40/km gemiddeld, met een variatie van 4:36 - 4:47. Net onder de13km/h dus.![]()
Dat haal ik nog niet berg af en wind mee...![]()
Nee ik ben een "boer" oet Twente. Nee ik maakte maar een garpjen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]slechte reden. Zeer, zeer slechte reden. Jij bent zeker een Amsterdammer ofzo
?
Ligt eraan wat mijn doel is en het weer en de vorm. Rustige duurlopen gaan meestal in 5'/km, gewone loopjes in 4'50 tot 4'30 ofzo. Tempolopen tot de 4'/km en 5km wedstrijd in 3'40.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef OngeschiktX het volgende:
4'40 is een goed tempo voor een 10k hoor, behoor je wel tot de snelleren. Let er wel op dat niet elke training een wedstrijd is he, rustig trainen heeft veel meer zin dan steeds voluit gaan. Bewaar je snelheid maar voor wedstrijden zelf.![]()
Een echt spannende of leuke marathon is het niet echt. Komt misschien ook omdat ik niks met rotterdam heb. Misschien ook omdat het bij mij ruk ging. Als marathon zelf zou ik nog aan- of afraden om te lopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, maar is het daarom een stomme marathon an sich of is het een stomme marathon geweest voor jou?
![]()
Aah, boeren.. die ben ik gewend hierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ik ben een "boer" oet Twente. Nee ik maakte maar een garpjen..
Rotterdam wordt ooit mijn 1ste marathon, dat staat vast.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Mja, had het hoger ingeschat, dacht dat de 15km/h wel te doen zou moeten zijn. Een marathon kan in 2 uur, da's meer dan 20km/h. Ik zit niet eens eens in de buurt van het tempo, zelfs niet voor een veel kortere tijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef Guard het volgende:
[..]
En dat vind je tegen vallen?
Dan heb je wel vrij onrealistische verwachtingen...
En het gaat niet om de afstand en de tijd, het gaat om de fun...![]()
Iets te veel verwacht blijkbaar.![]()
Qua hardlopen ben je met dat tempo best wel geschiktXJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga wel fluiten en psst psst doen. Heb je mij horen schreeuwen bij de colorrun, of horen fluiten? (dinsdag toen ik van hardlopen afkwam betraptte ik me wel op een fluitpartij bij een mooie dame die voorbij holde, ik schrok ervan omdat het hoorbaar was..).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Al schreeuwend...? Oh gawd...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jupquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan toen je hier woonde?daar ben ik begonnen, op een hele lieve pony. Later op een manege gaan rijden, maar gestopt toen ik ben gaan studeren. Nog een tijdje de Shires van m'n schoonvader gereden, maar na de verhuizing helaas niet meer... Jammer wel
uhm... jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Mja, had het hoger ingeschat, dacht dat de 15km/h wel te doen zou moeten zijn. Een marathon kan in 2 uur, da's meer dan 20km/h. Ik zit niet eens eens in de buurt van het tempo, zelfs niet voor een veel kortere tijd.![]()
Iets te veel verwacht blijkbaar.
Shires, ermahgerdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jupdaar ben ik begonnen, op een hele lieve pony. Later op een manege gaan rijden, maar gestopt toen ik ben gaan studeren. Nog een tijdje de Shires van m'n schoonvader gereden, maar na de verhuizing helaas niet meer... Jammer wel
.
Kwam het uit je billen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ga wel fluiten en psst psst doen. Heb je mij horen schreeuwen bij de colorrun, of horen fluiten? (dinsdag toen ik van hardlopen afkwam betraptte ik me wel op een fluitpartij bij een mooie dame die voorbij holde, ik schrok ervan omdat het hoorbaar was..).![]()
Dat zijn die gekke kenianen enzo. En buter en nog wat. Het gros loopt onderde 15 gok ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Mja, had het hoger ingeschat, dacht dat de 15km/h wel te doen zou moeten zijn. Een marathon kan in 2 uur, da's meer dan 20km/h. Ik zit niet eens eens in de buurt van het tempo, zelfs niet voor een veel kortere tijd.![]()
Iets te veel verwacht blijkbaar.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mochten jullie ook behoefte hebben, ik krijg sinds mij onbekende datum mailtjes van ene Piet van der Nat en die stuurt altijd een excelsheet met alle mogelijke loopjes en afstanden in de twee daarop volgende maanden, wel handig. Die voor september en oktober: AgendaKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lol, dan heb je het ook over de elite-wereldtop. Als je 2 uur 30 over een marathon loopt ben je al buitencategorie en onder de 3 uur ben je een echt snelle goed getrainde loper. Die verwachtingen zijn iets te hoog ja. Je moet al enorm veel talent en heel veel training hebben om een 3km op 20 per uur te lopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Iets te veel verwacht blijkbaar..
![]()
Toch niet toevallig op de Jasmijnhoeve?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jupdaar ben ik begonnen, op een hele lieve pony. Later op een manege gaan rijden, maar gestopt toen ik ben gaan studeren. Nog een tijdje de Shires van m'n schoonvader gereden, maar na de verhuizing helaas niet meer... Jammer wel
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ga wel fluiten en psst psst doen. Heb je mij horen schreeuwen bij de colorrun, of horen fluiten? (dinsdag toen ik van hardlopen afkwam betraptte ik me wel op een fluitpartij bij een mooie dame die voorbij holde, ik schrok ervan omdat het hoorbaar was..).![]()
Komt goed. Als ik ook naar mooie mannen mag fluiten hebben we een deal
Dat zijn best wel gracieuze beesten die shires!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zelfde tempo ongeveer dus. Ik heb nooit wedstrijden gelopen. Een jaar geleden schoenen gekocht en gaan lopen. Heb niet echt een doel eigenlijk. Rustig lopen kan ik dan weer niet echt. Als er iemand voor me loopt, moet en zal ik die inhalen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat mijn doel is en het weer en de vorm. Rustige duurlopen gaan meestal in 5'/km, gewone loopjes in 4'50 tot 4'30 ofzo. Tempolopen tot de 4'/km en 5km wedstrijd in 3'40.
4'40 is een goed tempo voor een 10k hoor, behoor je wel tot de snelleren. Let er wel op dat niet elke training een wedstrijd is he, rustig trainen heeft veel meer zin dan steeds voluit gaan. Bewaar je snelheid maar voor wedstrijden zelf.![]()
Wat is een goede manier om het temp te verhogen? Ik zit te denken om naast 1/week 10-15km te lopen ook nog een keer een kortere afstand te doen en dan sneller te lopen. Maar ik weet niet welke afstand en tempo ik dan moet pakken.![]()
Fartlek en intervallen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Zelfde tempo ongeveer dus. Ik heb nooit wedstrijden gelopen. Een jaar geleden schoenen gekocht en gaan lopen. Heb niet echt een doel eigenlijk. Rustig lopen kan ik dan weer niet echt. Als er iemand voor me loopt, moet en zal ik die inhalen.![]()
Wat is een goede manier om het temp te verhogen? Ik zit te denken om naast 1/week 10-15km te lopen ook nog een keer een kortere afstand te doen en dan sneller te lopen. Maar ik weet niet welke afstand en tempo ik dan moet pakken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
I knowquote:them gentle giants
Dat mag jij (als het van Mr Gup ook mag).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Komt goed. Als ik ook naar mooie mannen mag fluiten hebben we een dealIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, toen was ik alweer verhuist. Maar die pony stond bij een vriendinnetje in het dorpquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch niet toevallig op de Jasmijnhoeve?
Ik fluit ook naar Mr Gupquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat mag jij (als het van Mr Gup ook mag).
Die eerste moest ik even googlen. Ik moet dus eigenlijk een horloge/mp3-speler hebben om die tijden bij te houden. Maar eens even shoppen dus. Heb nu niets mee, alleen een huissleutel.quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef SEMTEX het volgende:
Mochten jullie ook behoefte hebben, ik krijg sinds mij onbekende datum mailtjes van ene Piet van der Nat en die stuurt altijd een excelsheet met alle mogelijke loopjes en afstanden in de twee daarop volgende maanden, wel handig. Die voor september en oktober: Agenda![]()
Excel![]()
![]()
Wat die dagloper zegt, lekker gaan intervallen 1x in de week. Doe je bijvoorbeeld 6x1000 op 4'20 met 400m rust, of 15x200 in 40 seconden met 200 rust ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Zelfde tempo ongeveer dus. Ik heb nooit wedstrijden gelopen. Een jaar geleden schoenen gekocht en gaan lopen. Heb niet echt een doel eigenlijk. Rustig lopen kan ik dan weer niet echt. Als er iemand voor me loopt, moet en zal ik die inhalen.![]()
Wat is een goede manier om het temp te verhogen? Ik zit te denken om naast 1/week 10-15km te lopen ook nog een keer een kortere afstand te doen en dan sneller te lopen. Maar ik weet niet welke afstand en tempo ik dan moet pakken.
Fartlek is ook leuk, gewoon een spel er van maken. Versnellen bij bochten/lantaarnpalen, stukjes met fietsers meelopen etc.. Gewoon lekker vrij spelen.
![]()
Volgens mij kan het ook redelijk op gevoel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Die eerste moest ik even googlen. Ik moet dus eigenlijk een horloge/mp3-speler hebben om die tijden bij te houden. Maar eens even shoppen dus. Heb nu niets mee, alleen een huissleutel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
nee joh, je heb alleen markeerpunten nodig als je loopt. Dus stel je voor dat je binnen de bebouwde kom loopt, daar heb je genoeg lantaarnpalen. Dan doe je om de lantaarnpaal een tempowissel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Die eerste moest ik even googlen. Ik moet dus eigenlijk een horloge/mp3-speler hebben om die tijden bij te houden. Maar eens even shoppen dus. Heb nu niets mee, alleen een huissleutel.
Dus je begint met heel langzaam dribbelen (in jou taal: alsof je niet vooruit komt), de volgende lantaarnpaal voer je het tempo een beetje op (probeer het tempo constant te houden) en weer een lantaarnpaal verder trek je een sprintje, en de volgende doe je dat weer overnieuw. Of net wat jij leuk vindt, je kunt ermee spelen![]()
![]()
Ik vond aan het begin ook altijd dat ik moest doorlopen. Wandelen was falen. Gewoon doorlopen! niet stoppen!
Maar wat gezegd wordt, met fatlek en intervallen boek je vooruitgang. Veel meer dan met simpelweg rennen tot je niet meer kan.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
vannacht niet geslapen en de hele dag een beetje ziek geweest (vandaar vanochtend nog niet gelopen), ik dacht misschien dat hardlopen helpt. Nouja eerste kilometer schreeuwde mijn telefoon dat ik er 4minuut 30 over had gedaan, en mijn plan was zo rond de 5:10 te lopen. logischerwijs vreselijke buikpijn gekregen waardoor ik na 2 km al niet meer kon, nog geprobeerd na 3 minuutjes weer te beginnen, maar dat was tevergeefs![]()
uit frustratie zelfs de endomendo meteen uitgedrukt. Hopen dat het overmorgen beter gaat.
de teleurstellende resultaten:
http://www.endomondo.com/workouts/227417261/11730705"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Een horloge is nooit wegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Die eerste moest ik even googlen. Ik moet dus eigenlijk een horloge/mp3-speler hebben om die tijden bij te houden. Maar eens even shoppen dus. Heb nu niets mee, alleen een huissleutel.
Garmin![]()
Nee hoor, fartlekken kan ook prima. Maar je kunt ook op je telefoon intervallen instellen.![]()
ja maar ik vind het simpelweg rennen wel leuker, dan maar wat minder progressie hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef Mascleta het volgende:
Ik vond aan het begin ook altijd dat ik moest doorlopen. Wandelen was falen. Gewoon doorlopen! niet stoppen!
Maar wat gezegd wordt, met fatlek en intervallen boek je vooruitgang. Veel meer dan met simpelweg rennen tot je niet meer kan."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Als je een Keniaan en Olympier bent jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Iets te veel verwacht blijkbaar.De meeste stervelingen komen daar niet in de buurt.
@ rest, Rotterdam komt denk ik het beste uit qua planning dan. Ik ga me maar eens inlezen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook weer eens gelopen nadat ik dat bijna twee weken niet had gedaan![]()
Ik was even niet zo gemotiveerd meer na mijn 5 km prestatie terwijl ik juist dacht dat ik daarvan wel een flinke boost zou krijgen.. Maar de scheenbeenpijn en het warme weer haalde al mijn zin in hardlopen onderuit. Voor de komende weken heb ik even afscheid genomen van mijn loopgroep omdat ik er in ieder geval achter ben dat al die trainingen te intensief zijn voor mij omdat ik toch met de groep mee wil lopen. En daardoor heb ik het gevoel dat ik juist stil blijf staan in plaats van langzaam vooruit ga.
Vanmiddag op het werk even vlug omgekleed en onderweg naar huis gestopt bij de Vlasroot, een klein ven tussen mijn werk en mijn ouderlijk huis waarnaar ik onderweg was. Omdat het regende was er niemand, dus al die pracht was voor mij alleenReigers, een fuut, meerkoetjes, eendjes en een prachtig ven
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/227439472/8270328
Garminconnect (website) geeft trouwens een trainingseffect aan van 1 tot en met 5. En bijna al mijn trainingen zitten boven de 4. Vandaag was hij 4,3.. Is dat nu wel of niet goed als je onderstaande uitleg leest?quote:Wat is Training Effect?
Hebt u zich ooit afgevraagd wat uw workout u oplevert? Training Effect meet de gevolgen van oefening op uw aerobische conditie. Op basis van uw hartslag geeft Training Effect aan of de oefening die u doet uw huidige conditie handhaaft of beter wordt. Met die informatie kunt u de intensiteit wijzigen om uw doelstellingen te halen.
Training Effect geldt voor alle aerobische sporten, alle apparatuur en alle gezonde personen.
Training Effect-schaal
5.0 – Te intensief
4.0 – Sterk verbeterend
3.0 – Verbeterend
2.0 – Op niveau
1.0 – Beginner![]()
klinkt als een succes, dit loopjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Nirak het volgende:
Ik was even niet zo gemotiveerd meer na mijn 5 km prestatie terwijl ik juist dacht dat ik daarvan wel een flinke boost zou krijgen.. Maar de scheenbeenpijn en het warme weer haalde al mijn zin in hardlopen onderuit. Voor de komende weken heb ik even afscheid genomen van mijn loopgroep omdat ik er in ieder geval achter ben dat al die trainingen te intensief zijn voor mij omdat ik toch met de groep mee wil lopen. En daardoor heb ik het gevoel dat ik juist stil blijf staan in plaats van langzaam vooruit ga.
Vanmiddag op het werk even vlug omgekleed en onderweg naar huis gestopt bij de Vlasroot, een klein ven tussen mijn werk en mijn ouderlijk huis waarnaar ik onderweg was. Omdat het regende was er niemand, dus al die pracht was voor mij alleenReigers, een fuut, meerkoetjes, eendjes en een prachtig ven
![]()
Garminconnect (website) geeft trouwens een trainingseffect aan van 1 tot en met 5. En bijna al mijn trainingen zitten boven de 4. Vandaag was hij 4,3.. Is dat nu wel of niet goed als je onderstaande uitleg leest?
[..]![]()
van garmins weet ik nietsMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die dagen zitten er ook tussen. Snel vergeten en volgende keer beter!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef droommoord het volgende:
vannacht niet geslapen en de hele dag een beetje ziek geweest (vandaar vanochtend nog niet gelopen), ik dacht misschien dat hardlopen helpt. Nouja eerste kilometer schreeuwde mijn telefoon dat ik er 4minuut 30 over had gedaan, en mijn plan was zo rond de 5:10 te lopen. logischerwijs vreselijke buikpijn gekregen waardoor ik na 2 km al niet meer kon, nog geprobeerd na 3 minuutjes weer te beginnen, maar dat was tevergeefs![]()
uit frustratie zelfs de endomendo meteen uitgedrukt. Hopen dat het overmorgen beter gaat.
http://www.endomondo.com/workouts/227417261/11730705Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Zo weer lekker bezig geweest met de groep:
http://www.endomondo.com/workouts/227447471/5408182
4x 1000meter op het eind. laatste 1000 in 4.40 ongeveer. Ging lekker![]()
Ok, ga ik eens proberen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
nee joh, je heb alleen markeerpunten nodig als je loopt. Dus stel je voor dat je binnen de bebouwde kom loopt, daar heb je genoeg lantaarnpalen. Dan doe je om de lantaarnpaal een tempowissel.
Dus je begint met heel langzaam dribbelen (in jou taal: alsof je niet vooruit komt), de volgende lantaarnpaal voer je het tempo een beetje op (probeer het tempo constant te houden) en weer een lantaarnpaal verder trek je een sprintje, en de volgende doe je dat weer overnieuw. Of net wat jij leuk vindt, je kunt ermee spelen![]()
![]()
Als ik onderstaande samenvatting kijk dan zou ik het wel weten. Ergens heb ik recent die van 2013 ook gezien, zelf de hele uitzending van enkele uren kwam ik tegen.Mooi als aan het einde al die recreanten binnenkomen, mooie verhalen ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je een Keniaan en Olympier bent jaDe meeste stervelingen komen daar niet in de buurt.
@ rest, Rotterdam komt denk ik het beste uit qua planning dan. Ik ga me maar eens inlezen..
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Wil je niet te graag? Met zo'n tempo loop je jezelf wel stuk. Al weet ik niet wat je normale tempo is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef droommoord het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/227417261/11730705Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, dat was weer een heerlijk loopje met de clubWat een heerlijk weer! Prachtige zon, briesje, uitzichten, alles klopte. Goed gezelschap en op 't einde nog even lekker wat door kunnen lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/227454628/881511
Einde was op zo'n 5.30min/km, en dat was nog gewoon rustig pratend. Wel heuvelaf, maar dat had ik een jaar geleden niet kunnen denken. Fijn
Ja doei.![]()
Ook ik weer lekker gelopen, 35 minuutjes, maar deze keer Evy maar even thuis gelaten. Regende en had geen zin om de telefoon helemaal in te pakken. Dus 35 minuten ingesteld op de garmin en lopen maar.. Heerlijk, zo zonder geblaat in mijn oor! Relaxed tempo gevonden en 6 km gelopen op redelijk vlak tempo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer lekker de draad oppikken dan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Nirak het volgende:
![]()
Garminconnect (website) geeft trouwens een trainingseffect aan van 1 tot en met 5. En bijna al mijn trainingen zitten boven de 4. Vandaag was hij 4,3.. Is dat nu wel of niet goed als je onderstaande uitleg leest?
[..]
De Vlasroot.... jeugdsentiment. Vroeger uren rondgestruind (met mijn pony, maar dat durf ik na vandaag bijna niet meer neer te zetten hier...).![]()
Poepte die pony ook op de weg?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Weer lekker de draad oppikken dan!
De Vlasroot.... jeugdsentiment. Vroeger uren rondgestruind (met mijn pony, maar dat durf ik na vandaag bijna niet meer neer te zetten hier...).![]()
![]()
Ja klopt, was helemaal niet de bedoeling... Ik verbaasde me ook echt dat ik zo hard liep, had beter wat langzamer kunnen lopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wil je niet te graag? Met zo'n tempo loop je jezelf wel stuk. Al weet ik niet wat je normale tempo is.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Toen waren er nog geen wegen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Poepte die pony ook op de weg?![]()
Wel houten knaken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen wegen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ach. Weet je dat weer voor se volgende x. Wordt je sterker van ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ja klopt, was helemaal niet de bedoeling... Ik verbaasde me ook echt dat ik zo hard liep, had beter wat langzamer kunnen lopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:![]()
Jou pony's poep lag er vast niet meer, maar heb wel genoeg zien liggen vandaagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen wegen.
En de dode zee was nog ziek![]()
![]()
![]()
Vandaag (dernet/nu) spinazie/kalkoen/feta-burgers gemaakt. Zonder de feta, want dat moet ik ni. Het ziet eruit als groene meuk, maar het is best lekker.. Het lijkt echt niet op de foto's in het hardloopkookboek, maar.. het gaat zeker in de herhaling!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Toch nog maar even door de regen gelopen voor Evy les 13. Wel lekker koel![]()
http://www.endomondo.com/workouts/227443852/4776103![]()
Nou, de Damloop (22 sept) was al krap, maar nu gaat het niet meer lukken. Ben een maand eruit nu in totaal, en daarvoor was mijn max nog geen 4 km, na een half jaar opbouwen. Om dan in 1 maand nog meer dan de helft van die afstand erbij te trainen is volgens mij gekkenwerk, zeker na deze blessure.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar als je volgende week weer mag gaan en het lukt, dan valt het toch nog wel mee? Zo veel val je niet terug als je er kort uit ligt. Of ben je bang dat dat bij jou wel is? Wanneer is de Damloop ook weer?
Alternatief is nu 5km singelloop in Utrecht, 29 sept. Om toch ergens naartoe te werken![]()
![]()
Snelheid moet je bij trainingen juist laag houden. Mijn snelheid is altijd te hoog, ik denk iets van 12-13 km/h. Maar ik "kan" niet langzamer, vind er dan niets aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik heb net toch maar even een kort rondje gelopen, half in de regen.45 min weg geweest waarvan een stukje gewandeld (en nog iemand blij gemaakt die verdwaald was, ach ja dat overkomt je alleen als je wandelt
)
![]()
Vergeet niet dat ik hier ook zelf voor kies. Ik zeur misschien wel veel, maar het is allemaal wel onderdeel van mijn hardloopproces, en ik had dit ook wel aan zien komen. Er is een reden waarom mensen zoals ik niet hardlopen, en ik probeer met veel pijn en moeite het tegendeel te bewijzen, omdat ik denk dat je met rustig en goed opbouwen in principe alles moet kunnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
Weet je bij mijwil het op een ofandere manier ook niet echt lekker gaan zoals ik wil. Afstanden kloppen wel, snelheden gaan aardig. Cijfermatig eigenlijk toch. Niks te klagen. Maar tochgevoelsmatig wil het niet echt vlotten. Endan denk ik wel eens dat ik niet zo moet zeuren. Er zijn er zat hier in het topic zoals Twinky bij wie het vergeleken met mij echt niet echt lekker gaat. En die blijven ondanksdat vol goede moed gewoon doorgaan.
Ik denk dat het voor iedereen moeilijk is, en voor mij niet zozeer moeilijker maar dat het vooral wat langzamer gaat. Van mij mag jij af en toe ook lekker zeuren hoor![]()
![]()
Nee, dat zal inderdaad te dol zijn. Maar mooi dat je al weer een nieuw doel hebt gesteld. Dat gaat vast lukken. Hopelijk gaat het weer lekker dan vanaf volgende week!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Twinky het volgende:
[..]
Nou, de Damloop (22 sept) was al krap, maar nu gaat het niet meer lukken. Ben een maand eruit nu in totaal, en daarvoor was mijn max nog geen 4 km, na een half jaar opbouwen. Om dan in 1 maand nog meer dan de helft van die afstand erbij te trainen is volgens mij gekkenwerk, zeker na deze blessure.
Alternatief is nu 5km singelloop in Utrecht, 29 sept. Om toch ergens naartoe te werken![]()
Komt vanzelf, ik had er in het begin ook moeite mee, maar dat lukt nu al wat beter. Die schema's helpen daar echt bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Snelheid moet je bij trainingen juist laag houden. Mijn snelheid is altijd te hoog, ik denk iets van 12-13 km/h. Maar ik "kan" niet langzamer, vind er dan niets aan.
Ik heb net toch maar even een kort rondje gelopen, half in de regen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mensen zoals jij, wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef Twinky het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik hier ook zelf voor kies. Ik zeur misschien wel veel, maar het is allemaal wel onderdeel van mijn hardloopproces, en ik had dit ook wel aan zien komen. Er is een reden waarom mensen zoals ik niet hardlopen, en ik probeer met veel pijn en moeite het tegendeel te bewijzen, omdat ik denk dat je met rustig en goed opbouwen in principe alles moet kunnen.
Ik denk dat het voor iedereen moeilijk is, en voor mij niet zozeer moeilijker maar dat het vooral wat langzamer gaat. Van mij mag jij af en toe ook lekker zeuren hoorMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Of een hartslagband. Als je ziet dat je een uur op hartslag 200 zit, ga je vanzelf wel langzamer lopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Komt vanzelf, ik had er in het begin ook moeite mee, maar dat lukt nu al wat beter. Die schema's helpen daar echt bij.
Wat zeggen die schema's van jou dan? 10km/h of langzamer? Ik loop nooit met schema's, om de eenvoudige reden dat ik me er toch niet aan ga houdenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Komt vanzelf, ik had er in het begin ook moeite mee, maar dat lukt nu al wat beter. Die schema's helpen daar echt bij.. Heb wel nog last van mijn kuiten + scheenbenen (shintler plints oid), toch iets te snel te veel willen trainen
![]()
![]()
Dat hielp niet bij mij... al haal ik als oude man 200 bij lange na niet meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of een hartslagband. Als je ziet dat je een uur op hartslag 200 zit, ga je vanzelf wel langzamer lopen
Ook weer lekker gelopen vandaag met de club!
Na de wat intensievere training van maandag, vandaag weer met het geitenwollensokkengroepje mee. 7.2km in 58 minuten. Langzaam is het nieuwe snel! Was wel lekker. Denk dat ik na maandag vandaag ook niet lekker had gelopen in de snelle groep (waar het maandag allemaal hardstikke lekker ging), maar met deze groep was het lekker rondhobbelen.
Nu even een paar dagen rust, want ik wil niet twee dagen op rij lopen en anders zou ik vrijdag op m'n werk moeten gaan lopen, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Evenmin om extra vroeg op te staan. Dus m'n volgende loopje is zondag, een 5km mini-evenement met 15 man ofzo.
schema's zeggen niets over tempo, maar over intensiteit/hartslagzones.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat zeggen die schema's van jou dan? 10km/h of langzamer? Ik loop nooit met schema's, om de eenvoudige reden dat ik me er toch niet aan ga houden
En dat is lastig, ik geef het toe. In het begin dacht ik ook bij alles boven de 5 min 30 sec / km "dit ziet er niet, gaat nergens over, belachelijk, ik kan veel sneller" etc. Nu weet ik dat je niet alles op max hartslag hoeft te doen.
En ik wil langere afstanden lopen. De 5 km tijdens de Ekiden was leuk, maar een 10 EM of HM is leuker. Dat gaat echt niet door zo hard te gaanMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit is wel het meest absurde topic ever qua onderwerpenPonypoep, fluitende bouwvakkers, schijtwielrenners..
Oeh. Klinkt goed! Recept?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag (dernet/nu) spinazie/kalkoen/feta-burgers gemaakt. Zonder de feta, want dat moet ik ni. Het ziet eruit als groene meuk, maar het is best lekker.. Het lijkt echt niet op de foto's in het hardloopkookboek, maar.. het gaat zeker in de herhaling!![]()
Mijn volgende rondje is op de racefiets, maar ik geloof niet dat dat wordt gewaardeerd hier(al ben ik geen aso, ik schreeuw nooit ik fiets altijd netjes om alles heen
![]()
)
![]()
Rotterdam lijkt mij geen fijne marathon qua training. Je doet veel van je training in de winter en dus kou(der). Dit jaar was Rotterdam vrij warm in vergelijking met de weken ervoor. Heel mensen gingen hier op stuk in de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
@ rest, Rotterdam komt denk ik het beste uit qua planning dan. Ik ga me maar eens inlezen..
Daarom heb ik gekozen voor Amsterdam als eerste marathon. Dan heb je, als het goed is, het tegenovergestelde. Ik merkte het zojuist al, ik liep heerlijk nu het wat koeler is. Had het gevoel dat ik het hele rondje wind mee had![]()
Nog een voordeel is dat te lang(er) licht is en je 's avonds lekker kan lopen.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Mensen zoals jij, wat bedoel je daarmee?
de categorie mensen die vroeger altijd als laatste werd gekozen met gym. Niet omdat ik niet wilde, maar gewoon omdat ik niet KON. Ik kon niet vangen, niet rennen en zeker niet snel
Nouja, en later kreeg ik steeds meer overbelastingsverschijnselen van mijn polsen, handen, heupen, knieen. Ik noem het zelf gewoon een 'slap lijf' maar toen het bij mij een paar jaar geleden echt heel slecht ging ben ik naar de dokter gegaan en kreeg ik het labeltje fibromyalgie. Dus moet je voor altijd rustig aandoen en daar ben ik niet zo van, dus ben ik begonnen met hardlopenmaar ja, het kost mijn lijf wel een heleboel om zich daaraan aan te passen, ik moet erg langzaam opbouwen. Maar ik wil dus gewoon bewijzen dat mensen met slappe lijven dit ook gewoon kunnen.
![]()
Als je zuinig bent op je lichaam en er nog rendement uit wil halen ks een schema toch wel slim. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen die ook met eigenwijs aanklooien net zo ver/verder komen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goede overweging, gaat wel langer duren dan maar waarschijnlijk een snellere tijd..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Rotterdam lijkt mij geen fijne marathon qua training. Je doet veel van je training in de winter en dus kou(der). Dit jaar was Rotterdam vrij warm in vergelijking met de weken ervoor. Heel mensen gingen hier op stuk in de wedstrijd.
Daarom heb ik gekozen voor Amsterdam als eerste marathon. Dan heb je, als het goed is, het tegenovergestelde. Ik merkte het zojuist al, ik liep heerlijk nu het wat koeler is. Had het gevoel dat ik het hele rondje wind mee had![]()
Nog een voordeel is dat te lang(er) licht is en je 's avonds lekker kan lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een verhaal! Cool dat je 'against all odds' toch hardloopt dan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Twinky het volgende:
[..]
de categorie mensen die vroeger altijd als laatste werd gekozen met gym. Niet omdat ik niet wilde, maar gewoon omdat ik niet KON. Ik kon niet vangen, niet rennen en zeker niet snel
Nouja, en later kreeg ik steeds meer overbelastingsverschijnselen van mijn polsen, handen, heupen, knieen. Ik noem het zelf gewoon een 'slap lijf' maar toen het bij mij een paar jaar geleden echt heel slecht ging ben ik naar de dokter gegaan en kreeg ik het labeltje fibromyalgie. Dus moet je voor altijd rustig aandoen en daar ben ik niet zo van, dus ben ik begonnen met hardlopenmaar ja, het kost mijn lijf wel een heleboel om zich daaraan aan te passen, ik moet erg langzaam opbouwen. Maar ik wil dus gewoon bewijzen dat mensen met slappe lijven dit ook gewoon kunnen.
Ik heb net met behulp van mn yoga lerares een kleine routine bepaald om te rekken na het hardlopen. Net maar meteen gedaan en het bevalt me goed
Hoe rekken jullie?an urge to help mankind overcomes me![]()
Tot m'n 18e ging dat eigenwijs aanklooien allemaal prima en zelfs tot een halve marathon aan toe. Als ik daar nu aan terug denk, was dat toch niet echt de meest verstandige manier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je zuinig bent op je lichaam en er nog rendement uit wil halen ks een schema toch wel slim. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen die ook met eigenwijs aanklooien net zo ver/verder komen.![]()
Te weinigquote:
Maar als ik het doe, gewoon statisch staand rekken, 10 sec. per oefening per been en dat dan een paar keer herhalen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja ik opzich ook hoor. Tot 5 met schema en daarna freewheel. Maar wel met beleid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Tot m'n 18e ging dat eigenwijs aanklooien allemaal prima en zelfs tot een halve marathon aan toe. Als ik daar nu aan terug denk, was dat toch niet echt de meest verstandige manier.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: