SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wielrenners
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Cross training!![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
neuh dat zijn bromscooters...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:52 schreef BroesWillems het volgende:
Eens met de TT!
Wielrennersde ziektes van de openbare weg.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hier zijn bijna geen fietspaden, rijden al die wielrenners op de gewone wegen. Ook de provinciale wegen. Super handig!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vanavond weer lopen.. hoop wel dat het droog is, maar anders maar natregenen he. Op zich wel een verademing tov de 30+ graden van afgelopen weken dit.
![]()
Wat een onzin. Er zullen ongetwijfeld idioten tussen zitten maar ik kan zonder twijfel zeggen dat de vereniging waar ik fiets zich altijd netjes gedraagt, aan de kant gaan bij tegenliggers (ja ook hardlopers, zelfs op het FIETSpad).
Dat het soms voor hardlopers frustrerend is mensen langs je heen te zien scheuren kan ik me voorstellen, maar op de stoep zou je daar geen last van moeten kunnen hebben, dus waar ligt het aan..;)![]()
Wat is al dat gehaat toch tegen elkaar. Ik zeg gewoon hardlopen en wielrennen![]()
De echte gevaren op de weg zijn bejaarden, petjes en kinderen met domme ouders.![]()
Ben blij dat ik vanmorgen ging, toen regende het toch net iets minder hard.quote:
Verder doet mijn heup nog steeds zeer![]()
Volgende keer maar een goede warming up doen en meer lopen ipv rennen.![]()
Ik heb ook geen last van wielrenners, ik vind ze wel grappig. Als ik op mijn paard zit en ze komen voorbij suizen roepen ze altijd van alles. (Is op mijn leeftijd leuk, anders ben je teleurgesteld, net als wanneer bouwvakkers niet meer fluiten....).![]()
Tijdens het hardlopen heb ik weinig last van wielrenners, nog minder van mountainbikers (die veel schappelijker zijn). Maar als ik in de auto zit dan erger ik me er kapot aan. Op de weg fietsen enzo.. Er is een reden waarom ik 1 ruitensproeier iets meer naar rechts heb staan..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eens!quote:Op het grootste deel van mijn rondje is alleen fietspad, geen stoep. Ik vind wielrenners doorgaans ook best vriendelijk hoor, juist die grote groepen gaan altijd wel aan de kant. Maar ik kan me ook nog een aantal keer herinneren dat een wielrenner schoolkinderen van de fiets afreed omdat hij er langs wilde en een bel niet aerodynamisch genoeg is, dus gewoon maar in de groep beukte. Maar het zijn dan ook vaak de wielrenners die alleen of met z'n 2en gaan die eikelig lopen te doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Aal321 het volgende:
Wat een onzin. Er zullen ongetwijfeld idioten tussen zitten maar ik kan zonder twijfel zeggen dat de vereniging waar ik fiets zich altijd netjes gedraagt, aan de kant gaan bij tegenliggers (ja ook hardlopers, zelfs op het FIETSpad).
Dat het soms voor hardlopers frustrerend is mensen langs je heen te zien scheuren kan ik me voorstellen, maar op de stoep zou je daar geen last van moeten kunnen hebben, dus waar ligt het aan..;)![]()
och als het regent: pet op en gaan (ander zie ik niets meer natuurlijk door mijn brilletje). Oh en telefoon thuislaten, die vindt regen niet leuk...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:53 schreef CRX_master het volgende:
Vanavond weer lopen.. hoop wel dat het droog is, maar anders maar natregenen he. Op zich wel een verademing tov de 30+ graden van afgelopen weken dit.
Hoeveel heb je gelopen dan, dat je er zo'n last van hebt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik vanmorgen ging, toen regende het toch net iets minder hard.
Verder doet mijn heup nog steeds zeer![]()
Volgende keer maar een goede warming up doen en meer lopen ipv rennen.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Maar als je gewoon 'pas op' roept, omdat je geen bel hebt, dan zoeken mensen altijd meteen ruzie. Als je het hoort heeft het toch hetzelfde effect als een bel, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:59 schreef hatsaflats het volgende:
te groepen gaan altijd wel aan de kant. Maar ik kan me ook nog een aantal keer herinneren dat een wielrenner schoolkinderen van de fiets afreed omdat hij er langs wilde en een bel niet aerodynamisch genoeg is, dus gewoon maar in de groep beukte. Maar het zijn dan ook vaak de wielrenners die alleen of met z'n 2en gaan die eikelig lopen te doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV 1990) omschrijft:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Aal321 het volgende:
Dat het soms voor hardlopers frustrerend is mensen langs je heen te zien scheuren kan ik me voorstellen, maar op de stoep zou je daar geen last van moeten kunnen hebben, dus waar ligt het aan..;)
Artikel 4
1.Voetgangers gebruiken het trottoir of het voetpad.
2.Zij gebruiken het fietspad of het fiets/bromfietspad indien trottoir en voetpad ontbreken.
3.Zij gebruiken de berm of de uiterste zijde van de rijbaan, indien ook een fietspad of een fiets/bromfietspad ontbreekt.
4.In afwijking van het eerste en het tweede lid gebruiken personen die zich verplaatsen met behulp van voorwerpen, niet zijnde voertuigen, het fietspad, het fiets/bromfietspad, het trottoir of het voetpad. Zij gebruiken de rijbaan indien een fietspad, een fiets/bromfietspad, een trottoir of een voetpad ontbreekt.![]()
ik roep altijd "pardon" en zeg vriendelijk "bedankt" in het passeren (want ik heb ook geen bel op MTB)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar als je gewoon 'pas op' roept, omdat je geen bel hebt, dan zoeken mensen altijd meteen ruzie. Als je het hoort heeft het toch hetzelfde effect als een bel, dus wat is het probleem?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Inderdaad stelletje zeikerds. Ik gedraag me altijd netjes maar ik geef toe dat er inderdaad wegpiraten bijzitten.
En een fietsbel hoort gewoon niet op een racefiets.![]()
Kennelijk was 2x 1, 2x 2 en 1x 3 minuten lang genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:02 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gelopen dan, dat je er zo'n last van hebt?
Aan het begin van het laatste stuk schoot er iets verkeerd.![]()
I'm not surprised vis-a-vis TTquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, krijgen we nu een wielreninvasie?
Kreeg gisteren nog een middelvinger van een wielrenner, terwijl ik strak langs de berm liep![]()
Meneer moest even niet schuin achter zijn maatje fietsen en ving daardoor wellicht wat meer wind... de arme.....![]()
Dan hoort een racefiets niet op de openbare weg...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
En een fietsbel hoort gewoon niet op een racefiets.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Heb je geen zakje bij dan om dat op te ruimen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....![]()
Nu zijn schoolkinderen ook buitengewoon vervelend hoor, maar in die gevallen dacht de wielrenner gewoon: ik kan er wel langs, zonder "pas op!" oid, maar dat paste dus heel niet en dan lag er dus een kind in de berm.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar als je gewoon 'pas op' roept, omdat je geen bel hebt, dan zoeken mensen altijd meteen ruzie. Als je het hoort heeft het toch hetzelfde effect als een bel, dus wat is het probleem?
Ik heb wel een bel op m'n fitnessbike![]()
![]()
dat is waarschijnlijk dezelfde gast die in zijn leasebak nog over verdrijvingsvlekken scheurt, en hem ergens tussen duwt, en oh wee als je hem geen ruimte geeftquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef Bastiaan.V het volgende:
Kreeg gisteren nog een middelvinger van een wielrenner, terwijl ik strak langs de berm liep![]()
Meneer moest even niet schuin achter zijn maatje fietsen en ving daardoor wellicht wat meer wind... de arme.....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waar zijn de paardentoiletten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Heb je geen zakje bij dan om dat op te ruimen?Nee, het is geen teckel, dan kan ik wel een containerzak meenemen.
Een keer regenen en het spoelt wel weer weg hoor. Platteland en zo, weetjewel.![]()
Wel als ik het kan ontwijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hondenpoep ook in dat geval?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Nee, het is geen teckel, dan kan ik wel een containerzak meenemen.
Een keer regenen en het spoelt wel weer weg hoor. Platteland en zo, weetjewel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Denk een beetje verschil tussen platteland en bebouwde kom. Maar honden zijn nog zindelijk en kun je nog laten poepen op een plek waar je wil. Verder denk ik dat het in de meeste woonwijken krioelt van de honden en niet van de paarden, dus kun je niet echt vergelijken.quote:
Verder heb ik altijd iets van leven en laten leven en ieder zijn ding. De een lekker wielrennen, de ander op zijn motor, paard, of lekker hardlopen. En weer een ander gewoon binnen op de bank.![]()
Hmm, mijn moeder moet altijd terug met de kruiwagen om het op te halen als het op de weg ligt, anders kun je een boete krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, het is geen teckel, dan kan ik wel een containerzak meenemen.
Een keer regenen en het spoelt wel weer weg hoor. Platteland en zo, weetjewel.
Over het algemeen is de conclusie volgens mij: Weggebruikers kunnen zich maar slecht in elkaar verplaatsen en ergeren zich daarom aan elkaar, dus weet dat je zelf ook net zo irritant bent af en toe
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Waarom moeten wielrenners nou paardenpoep opruimen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Voor paarden heb je toch gewoon van die schijtzakken?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, die hangen ze er wel eens onder, vooral bij koetsen en in de stad en zo. Maar doorgaans worden die niet gebruikt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Voor paarden heb je toch gewoon van die schijtzakken?![]()
Ik heb er met hardlopen geen last van, in de auto des te meer. Over het algemeen denken ze allemaal dat de weg van hun is. Maken vaak geen gebruik van het fietspad en vliegen vlak voor je de rotonde op, waarbij ze je ook nog verontwaardig aankijken. Dit komt trouwens het meest voor rond de Tour de France...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef Aal321 het volgende:
Dat het soms voor hardlopers frustrerend is mensen langs je heen te zien scheuren kan ik me voorstellen, maar op de stoep zou je daar geen last van moeten kunnen hebben, dus waar ligt het aan..;)
Mountainbikers zijn vaak veel vriendelijker.![]()
![]()
Dat schijnt inderdaad in sommige gemeentes te zijn waar het de spuigaten uitloopt, volgens mij vaak in Gemeentes aan zee, waar hele hordes strandritten maken en dan nog door het dorp rijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, mijn moeder moet altijd terug met de kruiwagen om het op te halen als het op de weg ligt, anders kun je een boete krijgen.
Over het algemeen is de conclusie volgens mij: Weggebruikers kunnen zich maar slecht in elkaar verplaatsen en ergeren zich daarom aan elkaar, dus weet dat je zelf ook net zo irritant bent af en toe
Maar hier in Noord-Limburg mag je gewoon nog op de weg schijten.![]()
ja lekker is dat, zit je in je sjieke koets, hangt er zo'n dampende, slecht geurende zak voorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, die hangen ze er wel eens onder, vooral bij koetsen en in de stad en zo. Maar doorgaans worden die niet gebruikt.
ik ren ook wiel, prima workout voor je benen!
(oke, ik ren niet heel erg fanatiek wiel, maar toch...)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....idd, als ze daar nu een keer belasting voor gaan heffen! Voor een hond moet je én belasting betalen én de boel opruimen. Bij een paard betaal je én geen belasting én ze laten de stront liggen.
Ik denk dat ik mijn hond 'black beauty' ga noemen.![]()
![]()
Volgende TT: Koning keizer admiraal, schijten doen ze allemaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef Guard het volgende:
[..]
ja lekker is dat, zit je in je sjieke koets, hangt er zo'n dampende, slecht geurende zak voor
schijttitelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgende TT: Koning keizer admiraal, schijten doen ze allemaal.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgende TT: Koning keizer admiraal, schijten doen ze hun paarden allemaal.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
u sure?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd het wel bij spinning. Dan val je tenminste niet om.
sterker nog, ik heb er een pleurishekel aan, tiefus schijt beesten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nou ik ben anders een keer (meteen de enige keer dat ik het geprobeerd heb) direct na de les zijwaarts van de fiets gevallen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik houd het wel bij spinning. Dan val je tenminste niet om.![]()
![]()
They see me cycling, they hatin'.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:
Ja ik wielren snel weg van deze discussie.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik loop wel een blokkie omquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik wielren snel weg van deze discussie.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dit weer nog tot vanavond, ga morgen wel hardlopenwas sowieso eigenlijk een rustdagje.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gaarne.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ruilenloop net zo lief in de regen
Anyway. Ik ben net bij http://www.hardloopblessurevrij.nl geweest. Goede ervaring! Hij had allemaal vragen, ging even voelen aan mijn achilles, heeft toen een echo gemaakt (!), allemaal ter diagnose.
Diagnose: beetje geirriteerde achillespees, niet heel erg ontstoken maar wel wat dik met vocht.
Toen moest ik even rennen op de loopband en toen kwam me daar een partij coole dingen uit! De afwikkeling van mijn voeten is volgens hem echt subliem. Hij liet voorbeelden zien van mensen die daar werkte, en ik gebruikte mijn hele voet echt van hiel tot teen helemaal, met een boogje naar buiten, was fantastisch.
Minpunt (wat ik ook al opmerkte op de loopband): de haklanding. Ik loop zo'n beetje op mijn hakken, en grote kans dat dat ook achillesklachten veroorzaakt.
Nou wist ik dat ook al van mijn hardloopmeneer, en ik zei al tijdens het lopen dat ik volgens mij teveel op mijn hakken landde. Daar moet ik dus nog meer mee oefenen enzo.
Nou, toen kreeg ik het advies: weekje rust nog en oefeningen doen voor stabiliteit (1 been), en een oefening dat je op de trap op je tenen moet gaan staan en dan op links in 3 stapjes naar beneden. Hij belt me over 2 weken hoe het gaat!
En in 40 minuten stond ik buiten
Goede ervaring! Wel heel technisch, mijn eigen hardloopmeneer is wat holistischer![]()
![]()
Kijk da's goeie info!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef Twinky het volgende:
Anyway. Ik ben net bij http://www.hardloopblessurevrij.nl geweest. Goede ervaring! Hij had allemaal vragen, ging even voelen aan mijn achilles, heeft toen een echo gemaakt (!), allemaal ter diagnose.
Diagnose: beetje geirriteerde achillespees, niet heel erg ontstoken maar wel wat dik met vocht.
Toen moest ik even rennen op de loopband en toen kwam me daar een partij coole dingen uit! De afwikkeling van mijn voeten is volgens hem echt subliem. Hij liet voorbeelden zien van mensen die daar werkte, en ik gebruikte mijn hele voet echt van hiel tot teen helemaal, met een boogje naar buiten, was fantastisch.
Minpunt (wat ik ook al opmerkte op de loopband): de haklanding. Ik loop zo'n beetje op mijn hakken, en grote kans dat dat ook achillesklachten veroorzaakt.
Nou wist ik dat ook al van mijn hardloopmeneer, en ik zei al tijdens het lopen dat ik volgens mij teveel op mijn hakken landde. Daar moet ik dus nog meer mee oefenen enzo.
Nou, toen kreeg ik het advies: weekje rust nog en oefeningen doen voor stabiliteit (1 been), en een oefening dat je op de trap op je tenen moet gaan staan en dan op links in 3 stapjes naar beneden. Hij belt me over 2 weken hoe het gaat!
Goede ervaring! Wel heel technisch, mijn eigen hardloopmeneer is wat holistischer
True!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Tijdens het hardlopen heb ik weinig last van wielrenners, nog minder van mountainbikers (die veel schappelijker zijn). Maar als ik in de auto zit dan erger ik me er kapot aan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Spijker op z'n kop, dat zijn de mooiweertoerders, maar om alle wielrenners nou over één kam te scheren. Dat zijn vaak ook de lui die 100 kg wegen, geen helm dragen en op een fiets van 4k fietsen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik heb er met hardlopen geen last van, in de auto des te meer. Over het algemeen denken ze allemaal dat de weg van hun is. Maken vaak geen gebruik van het fietspad en vliegen vlak voor je de rotonde op, waarbij ze je ook nog verontwaardig aankijken. Dit komt trouwens het meest voor rond de Tour de France...
Mountainbikers zijn vaak veel vriendelijker.
Generaliseren, yay...
Maargoed, ik ben hardloper en wielrennert, ik heb als ik wielren wel eens last van een hardloper op een fietspad, en als ik loop (op het fietspad) wel eens last van een fietser, maar om nou een hekel aan mezelf te gaan krijgen, neh... zoals hierboven ook geroepen wordt, leven en laten leven.![]()
Kortom, in tegenstelling tot wat je zelf altijd dacht is jouw lichaam wél geschikt om mee hard te lopen. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef Twinky het volgende:Toen moest ik even rennen op de loopband en toen kwam me daar een partij coole dingen uit! De afwikkeling van mijn voeten is volgens hem echt subliem. Hij liet voorbeelden zien van mensen die daar werkte, en ik gebruikte mijn hele voet echt van hiel tot teen helemaal, met een boogje naar buiten, was fantastisch.
![]()
Heerlijk. Vooral met het idee in mijn achterhoofd dat ik zondagnacht op vakantie gaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:48 schreef Guard het volgende:
Beste herfstimitatie buiten, lekker![]()
Twinky
ik heb gister ondervonden dat Nederland sinds mijn laatste bezoek er een nieuwe ziekte bij heft....de accufiets, op zich niets mis mee ware het niet dat deze dingen sneller gaan dan het co-ordinatie van de grijze berijd(st)erquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:52 schreef BroesWillems het volgende:
Wielrennersde ziektes van de openbare weg.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
In mijn zoektocht naar een mountainbike zag ik dat zelfs die dingen uitgerust kunnen worden met een electromotor.. moet toch niet veel gekker worden..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
ik heb gister ondervonden dat Nederland sinds mijn laatste bezoek er een nieuwe ziekte bij heft....de accufiets, op zich niets mis mee ware het niet dat deze dingen sneller gaan dan het co-ordinatie van de grijze berijd(st)er![]()
Ja dat is wat lastig voor de oudjes, om hun inschattingsvermogen aan te passen op hun nieuwe electrisch geholpen snelheid. Ze gaan dan ook nogal laat aan de kant, wat soms ook nog wel een paniekreactie teweeg brengt bij deze ecoriders.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb gister ondervonden dat Nederland sinds mijn laatste bezoek er een nieuwe ziekte bij heft....de accufiets, op zich niets mis mee ware het niet dat deze dingen sneller gaan dan het co-ordinatie van de grijze berijd(st)erMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Elektrische scooters zijn ook niks! Die hoor je niet en dan zitten ze ineens naast je!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat zijn stealth mofo's ja...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Elektrische scooters zijn ook niks! Die hoor je niet en dan zitten ze ineens naast je!
lekker dat je gericht advise hebt gekregen, en maak je niet te druk over je haklanding, het gros van de lopers is haklander en echt niet iedereen loopt nu gebleseerd rondquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:10 schreef Twinky het volgende:
Goede ervaring! Wel heel technisch, mijn eigen hardloopmeneer is wat holistischer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ja was erg fijn! Ik ben bang dat de haklanding resulteert in sommige blessuresquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lekker dat je gericht advise hebt gekregen, en maak je niet te druk over je haklanding, het gros van de lopers is haklander en echt niet iedereen loopt nu gebleseerd ronden een beetje haklanding is ook niet erg, maar ik deed het teveel ofzo. Moest toch meer verdeeld!
![]()
Lijkt me erg lastig om te ontwennen... "moet" je dan helemaal opnieuw beginnen met een beginnersschema of probeer je er gewoon zo veel mogelijk op te letten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja was erg fijn! Ik ben bang dat de haklanding resulteert in sommige blessuresen een beetje haklanding is ook niet erg, maar ik deed het teveel ofzo. Moest toch meer verdeeld!
![]()
ik ben er al sinds het begin mee bezig met mijn eigen hardloopmeneer. Gaat vooral over naar voren hangen (touwtje aan je hart), maar wel bekken kantelen en rechtop lopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig om te ontwennen... "moet" je dan helemaal opnieuw beginnen met een beginnersschema of probeer je er gewoon zo veel mogelijk op te letten?
Mijn plan is om er nu gewoon wat strenger op te letten, ik ga echt niet weer helemaal terug naar het begin (ben ook nog bezig met beginnersschema)
Deze meneer zei wel dat ik eigenlijk pijnvrij moet zijn, anders niet lopen.![]()
Heb je wel een bel op je paard?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Mijn paard poept wel eens op de weg, daar zal ook niet iedereen blij mee zijn....![]()
Mijn thesis moet minimaal 40,000 woorden bevatten (of nou ja, bij voorkeur, 35,000 was de ondergrens) en ik ben zojuist de 40,000 gepasseerd!Feestloopje vanavond. Kan het wel gebruiken, zie door de woorden m'n hoofdstuk niet meer
de tekst mag er dan wel zijn, maar de volgorde klopt van geen kant. Maar eerst
hardlopen
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn thesis moet minimaal 40,000 woorden bevatten (of nou ja, bij voorkeur, 35,000 was de ondergrens) en ik ben zojuist de 40,000 gepasseerd!Feestloopje vanavond. Kan het wel gebruiken, zie door de woorden m'n hoofdstuk niet meer
hardlopen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen
Hulde, gaat in ieder geval de goede kant op dus!
Ik doe met je mee met hardlopen trouwens, ga zo lekker op pad door de regen. Was net al nat tijdens het naar huis fietsen, maar mag nog wel een keer na die paar weken droogte.
Mooi dat je toch goed nieuws hebt gekregen, mooie afwikkelingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:37 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik ben er al sinds het begin mee bezig met mijn eigen hardloopmeneer. Gaat vooral over naar voren hangen (touwtje aan je hart), maar wel bekken kantelen en rechtop lopen.
Mijn plan is om er nu gewoon wat strenger op te letten, ik ga echt niet weer helemaal terug naar het begin (ben ook nog bezig met beginnersschema)
Deze meneer zei wel dat ik eigenlijk pijnvrij moet zijn, anders niet lopen.. Straks komen er mensen naar je toe als je aan het hardlopen bent:'Wat heb jij een mooie afwikkeling!'. Maar in ieder geval positief! Nu weer lekker blessurevrij worden en dan weer lekker hobbelen. Had je de laatste tijd ook nog eens gedacht om met een metronoom te lopen op 180 bps? Dat helpt ook goed om meer een middenvoetslanding te krijgen.
![]()
Lijkt me nog best een opgave om nog met een goede techniek te lopen als je de hele tijd zo'n ding voor je moet houden...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi dat je toch goed nieuws hebt gekregen, mooie afwikkeling. Straks komen er mensen naar je toe als je aan het hardlopen bent:'Wat heb jij een mooie afwikkeling!'. Maar in ieder geval positief! Nu weer lekker blessurevrij worden en dan weer lekker hobbelen. Had je de laatste tijd ook nog eens gedacht om met een metronoom te lopen op 180 bps? Dat helpt ook goed om meer een middenvoetslanding te krijgen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
hardlopen
Zeker als het allemaal kwaliteit is
![]()
![]()
wij hebben er zo eentjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Lijkt me nog best een opgave om nog met een goede techniek te lopen als je de hele tijd zo'n ding voor je moet houden...
[ afbeelding ]gekocht als cadeautje voor mijn piano-vriend. Je moet hem ook nog eens kaaaarsrecht houden (eigenlijk gewoon neerzetten). Lijkt mij een goeie core-training
![]()
![]()
Wie vindt het nou leuk om als een stuk inhoudsloos vlees behandeld te worden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb ook geen last van wielrenners, ik vind ze wel grappig. Als ik op mijn paard zit en ze komen voorbij suizen roepen ze altijd van alles. (Is op mijn leeftijd leuk, anders ben je teleurgesteld, net als wanneer bouwvakkers niet meer fluiten....).Ben blij dat ik van dat gezeik af ben.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Kort pittig kapsel gespotquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie vindt het nou leuk om als een stuk inhoudsloos vlees behandeld te worden?Ben blij dat ik van dat gezeik af ben.
![]()
![]()
![]()
Ze zeggen toch niet of je veel of weinig inhoud hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie vindt het nou leuk om als een stuk inhoudsloos vlees behandeld te worden?Ben blij dat ik van dat gezeik af ben.
Ze vinden je er gewoon leuk uitzien, mooi compliment!
lief dat je dat vraagtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef debeterebob het volgende:
Heb je er nog zin in Twinky, dat hardlopen?ik moet zeggen dat dit echt VRESELIJK demotiveert. Het is niet alleen dat het zeer doet en ik niet kan gaan, maar allebei mijn doelen (30 minuten voor mijn verjaardag maandag as en de damloop) vervliegen waar je bijstaat.
Vandaag bij die fysio was wel leuk, maar nou nog een week niet rennen is ook niet relaxed... ik ben millimeters verwijderd van er voor altijd mee stoppen. Maarrrrrr eerst maar een week oefeningen doen.![]()
Ik hoop het maar, want ik heb geen tijd meer om het allemaal te herschrijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben jaloersZeker als het allemaal kwaliteit is
Ja doei.![]()
Toch ook fijn nieuws, TwinkyMisschien je doelen versoepelen.. hoe erg balen dat ook is.
Jij weet de sfeer er wel in te brengenquote:![]()
Ik ben mijn oude Ipod shuffle aan het reanimeren, voor muziekjes tijdens het lopenTwijfel nog over vanavond ivm nog steeds moeie voetjes met rare knokkels.
![]()
Zeker niet!quote:
Feministen zijn de mooiste vrouwen, check Femen! ;-)Het gaat erom dat je niet op de inhoud beoordeeld wordt, maar op het minst relevante onderdeel van wie je bent. Het zinloze schilletje, zeg maar. Bovendien is het andersom niet geaccepteerd, als vrouw naar mannen vunzige dingen roepen of fluiten, dus dat geeft ook al aan dat er seksediscriminatie en ongelijke machtsverhoudingen onder liggen. Ik vind het gewoon echt walgelijk en respectloos als mannen dat doen. Als ik iemand niet ken, ga ik daar toch niet zomaar dingen naar roepen? Laat ze gaan rukken of zo, maar laat mij met rust alsjeblieft...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ze zeggen toch niet of je veel of weinig inhoud hebtZe vinden je er gewoon leuk uitzien, mooi compliment!
Maar goed, beetje offtopic. Dus laten we het weer over wielrennen en paardenschijt hebben.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Ik ben het ongeveer op alle punten met je oneens dus laten we deze discussie idd maar niet voortzettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Zeker niet!
Feministen zijn de mooiste vrouwen, check Femen! ;-)
[..]
Het gaat erom dat je niet op de inhoud beoordeeld wordt, maar op het minst relevante onderdeel van wie je bent. Het zinloze schilletje, zeg maar. Bovendien is het andersom niet geaccepteerd, als vrouw naar mannen vunzige dingen roepen of fluiten, dus dat geeft ook al aan dat er seksediscriminatie en ongelijke machtsverhoudingen onder liggen. Ik vind het gewoon echt walgelijk en respectloos als mannen dat doen. Als ik iemand niet ken, ga ik daar toch niet zomaar dingen naar roepen? Laat ze gaan rukken of zo, maar laat mij met rust alsjeblieft...
Maar goed, beetje offtopic. Dus laten we het weer over wielrennen en paardenschijt hebben.
^^quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben het ongeveer op alle punten met je oneens dus laten we deze discussie idd maar niet voortzettenJa doei.![]()
Ik ook met haarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben het ongeveer op alle punten met je oneens dus laten we deze discussie idd maar niet voortzetten![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben het ongeveer op alle punten met je oneens dus laten we deze discussie idd maar niet voortzetten![]()
![]()
dat was heerlijk
![]()
korte intervallen op hoge HRM gedaan (Renate 10k week 3- training 2).
Heerlijke tempo's kunnen lopen. Begon wat te snel natuurlijk met een tempo onder de 4,10min/k, daarna tempo's van rond de 4.30 min/km kunnen doen.
Hele nuttige training voor me om te bepalen hoe ik op 1 sept de 10 km ga lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/227340059/10790965
Overigens, nauwelijks iets van de continue miezerregen gemerkt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:![]()
![]()
Ja, maar echt, hoe oppervlakkig het ook moge zijn, het is voor mij dus even echt wel een egoboost als ik nagefloten oid word. Ligt wel aan de persoon die het doet, overigens, maar dan nog.![]()
Hoi,
Ik ga vandaag niet lopen heb ik besloten. Het is toch geen weer om naar lekkere wijven te fluiten. Nu besloten morgen mijn laatste loop voor de vooroeverloop te doen, na 4 dagen rust. Denk dat ik gewoon een heerlijk relaxte 10KM pak.![]()
Ik vind het maar ongemakkelijk, fluitende mannen. Misschien komt het omdat hier al een half jaar bouwvakkers non-stop rondlopen rond het huis. Word er - ontopic - schijtziek van.Joh!quote:![]()
Ik wil wel maar mag vandaag niet. Gisteren geweest, morgen weer. Terwijl mn hoofd wel even behoefte heeft aan leeg... Zo maar even koken, afwassen en straks denk ik maar een wandelingetje maken.![]()
Zag trouwens net dat de inschrijving voor de midwintermarathon in Apeldoorn half Oktober start. Dus nog tijd zat om te twijfelen over welke afstand ik er ga lopen. Want ik heb eigenlijk al besloten dat ik er sowieso ga lopen.![]()
Nou ja, er lijkt me een gulden middenweg tussen 34 graden vorige week vrijdag en 14 graden + hele dag regen vandaag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:55 schreef streamnl het volgende:
Wat een geklaag allemaal![]()
Missen we het zonnetje nu al?![]()
Het miezert. Dit kan je toch geen regen noemen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, er lijkt me een gulden middenweg tussen 34 graden vorige week vrijdag en 14 graden + hele dag regen vandaag.
Oke, jij hebt nu pas eindelijk echt vakantie. Dan is het klote.
Maar persoonlijk, dit weer...![]()
![]()
Nou HIER miezert het echt niet hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het miezert. Dit kan je toch geen regen noemen.
Oke, jij hebt nu pas eindelijk echt vakantie. Dan is het klote.
Maar persoonlijk, dit weer...Is heel de dag met bakken naar beneden gekomen. Ik heb hier net de cv een tandje hoger gezet.
![]()
NIET MIEPEN! loop dan maar voor mij! ik zou er wel 50 euro voor over hebben om in de regen te mogen lopenveel fijner dan in de felle hete zon! met zweet!
![]()
Ik zag je foto op FBquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou HIER miezert het echt niet hoorIs heel de dag met bakken naar beneden gekomen.
![]()
Die vond ik geweldig!
Edit:
Ik moet er nog steeds een keer heen. Aapjes en stokstaartjes zijn de reden dat ik uberhaupt naar een dierentuin ga![]()
![]()
Kom maar langsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:00 schreef Twinky het volgende:
NIET MIEPEN! loop dan maar voor mij! ik zou er wel 50 euro voor over hebben om in de regen te mogen lopenveel fijner dan in de felle hete zon! met zweet!
Ik incasseer die 50 euro wel
![]()
![]()
okay okay niet mogen maar kunnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom maar langsIk incasseer die 50 euro wel
![]()
![]()
Hmm Apeldoorn...
Het is maar 1uur en 20 min rijden EN ik heb nog geen wedstrijden voor volgend jaar staan...![]()
Niet? slecht hoor...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef streamnl het volgende:
Hmm Apeldoorn...
Het is maar 1uur en 20 min rijden EN ik heb nog geen wedstrijden voor volgend jaar staan...
ik heb er al drie staan voor 2014
Ook al betaald?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet? slecht hoor...
ik heb er al drie staan voor 2014
Welke?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: