quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Al een keer of 40-45 gezien. Blijft wel mooi
Ook slapen
Dit is toch gewoon homodiscriminatie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Dit is niet serieus bedoeld, voordat een FA me weer voor iets banned zonder hard bewijs.
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon homodiscriminatie?
Dan zou Van der Gijp allang een jaar ban hebben hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Voel je je nu aangevallen?quote:
Apocalyps. Wel herhaling van de Discovery versiequote:
Toevallig dit #isiehetofisiehetniet?quote:
Stijn mag toch nog gewoon posten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
wie is de mol? volgende week meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toevallig dit #isiehetofisiehetniet?
Fatsoenlijke mensen stellen zich voor aan hun gasten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Stijn niet kent, heb je hier niets te zoeken.
Niet op een forum.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen stellen zich voor aan hun gasten.
Zit die Stijn nu bij K & B ?quote:
en nu?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:30 schreef Elan het volgende:
Morgen wel 40mm regen dat is meer dan in heel juli gevallen is #Pietsweerbericht.
Piet zal wel weer gedronken hebben #durftezeggenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:30 schreef Elan het volgende:
Morgen wel 40mm regen dat is meer dan in heel juli gevallen is #Pietsweerbericht.
Waarom zeg jij dan dat ik aseksueel ben?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me apart om totaal geen seksuele gevoelens te hebben.
Dan ben je niet aseksueel, maar gewoon pauper of kk lelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
En als je er wel van houdt maar niet neukt?
Ik zie je nooit praten over je lusten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dan dat ik aseksueel ben?
Ik houd me er niet zo mee bezig inderdaad, goed gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie je nooit praten over je lusten.
Of onhandig met vrouwen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ben je niet aseksueel, maar gewoon pauper of kk lelijk.
Die datum er bijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Piet zal wel weer gedronken hebben #durftezeggen
[ afbeelding ]
Met 15 jaar mag je dat wel wat meer doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd me er niet zo mee bezig inderdaad, goed gezien.
Boeit me geen fuck wat jij er van vindt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met 15 jaar mag je dat wel wat meer doen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of onhandig met vrouwen. weinig geld.
puzzelboekje, jwzquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan puzzels maken?
JR, je kan wel lusten hebben, maar zolang je nog nergens je lulletje in gestopt hebt, moet je m met rust latenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met 15 jaar mag je dat wel wat meer doen.
Fijn, dat weerhoudt me er niet van om mijn mening te gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck wat jij er van vindt.
Telt een man ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JR, je kan wel lusten hebben, maar zolang je nog nergens je lulletje in gestopt hebt, moet je m met rust laten
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JR, je kan wel lusten hebben, maar zolang je nog nergens je lulletje in gestopt hebt, moet je m met rust laten
Mwah waarom zou ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alles goed Stijntje?quote:
Als er weer eentje dood gaat uit zijn generatie of zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef Miertje88 het volgende:
Wanneer zou gijpie weer een dippie krijgen?
quote:
quote:
Vervelend, sterkte ermee.quote:
Leden van VZ zijn sowieso klachtwaardig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Leden op VZ die denken dat Milan en Arsenal makkelijk te doen zijn voor PSV
Dat zijn mensen zonder verstand van voetbalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik gok zeer binnenkort, deze shit trekt ie niet joh.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef Miertje88 het volgende:
Wanneer zou gijpie weer een dippie krijgen?
Sterke ploeg hoor,quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:37 schreef Miertje88 het volgende:
Ik heb geen idee hoe goed Zenith eigenlijk is?
Als Ajax City pakt moet Arsenal te doen zijn voor Psv.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Kan heel goed spelen, maar ook heel slecht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:37 schreef Miertje88 het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:37 schreef Miertje88 het volgende:
Kan makkelijk johquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben geen Advocaat meer dus ik gok beter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:37 schreef Miertje88 het volgende:
Ajax is al jaren op elkaar ingespeeld. Kan je niet vergelijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Als Ajax City pakt moet Arsenal te doen zijn voor Psv.
Goed genoeg om een overbodige spits te verhuren aan Twente. Ruski oliedollars $$ .quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:37 schreef Miertje88 het volgende:
Dat zijn boelers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boelers!
Wie zijn al die figuren hier?
Ben bang.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boelers!
Dat is gewoon nieuwe aanwas.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boelers!
Dat ligt aan je intenties.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:40 schreef Miertje88 het volgende:
Ik ben homo. Accepteren jullie mij?
Je kent me toch al.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boelers!
Heb je wel een goeie naam voor een homo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:40 schreef Miertje88 het volgende:
Nee, maar dat heeft een hele andere oorzaak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:40 schreef Miertje88 het volgende:
NEe.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel een goeie naam voor een homo?
Het mag geen goede voetbalnaam zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel een goeie naam voor een homo?
Moeten ze maar een normaal stadion bouwen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat zulte niet in hun eigen stadion speelt vanaaf.
Dan blijft de boel leven, steeds tegen dezelfde aan lullen is het recept voor de ondergang van een SC.quote:
Koop een dagboekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef Miertje88 het volgende:
Het is gewoon not dun als ik in de kleedkamer iets te lang naar wat tampeloerissen kijk.
Waarom niet dan. Te klein?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Totaal niet erop gerekend dat hun überhaupt Europees zouden spelen natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze maar een normaal stadion bouwen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze een modern stadion neerzetten is die kans voor hen wat groter de komende jaren. Maarja bij Belgen duurt het altijd wat langer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet erop gerekend dat hun überhaupt Europees zouden spelen natuurlijk
Dat is echt een tempel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een geweldig uitvak
Dit is de nr. 2 van Belgiëquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een geweldig uitvak
Dat is met recht uit de kast komen als je weer naar huis gaat na zo'n wedstrijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een geweldig uitvak
Dat is gewoon een eenmalig succesje hoor. Die eindigen dit seizoen weer onder de gebruikelijke topquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze een modern stadion neerzetten is die kans voor hen wat groter de komende jaren. Maarja bij Belgen duurt het altijd wat langer.
VBL SC is 1 grote familie jonguhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan blijft de boel leven, steeds tegen dezelfde aan lullen is het recept voor de ondergang van een SC.
Ja maar met een nieuw stadion is de kans wat groter dat ze weer succes krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is gewoon een eenmalig succesje hoor. Die eindigen dit seizoen weer onder de gebruikelijke top
Had ik best geniaal gevonden, kan je net zo goed een busje schoolkinderen daar neerzetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een geweldig uitvak
En daar komt nooit iemand bij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL SC is 1 grote familie jonguh
Ook in Belgenland is de crisis voelbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar met een nieuw stadion is de kans wat groter dat ze weer succes krijgen.
Die gaten in de weg ook, de tering.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook in Belgenland is de crisis voelbaar
dat lijkt me niet zo moeilijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als je je niet weg laat pesten kom je erbij, zo werkt het.
Ja vreselijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:47 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Die gaten in de weg ook, de tering.
Verkopen ze maar wat meer patat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook in Belgenland is de crisis voelbaar
Een soort digitale versie van ontgroening zoiets?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrouwen laten zich wel makkelijk wegpesten hierzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst de spervuur doorstaan, doen we ook bij moderators.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een soort digitale versie van ontgroening zoiets?
Seks met Stijn hoor ik net.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een soort digitale versie van ontgroening zoiets?
Volgens een zekere Belg hier op den FOK! wordt je in elkaar geslagen als je om een patatje vraagt in Belgiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen ze maar wat meer patat.
Krijg ik dan een ballon?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR heeft nog 2/3 maanden te gaan.
Haha maar Belgen zijn makkelijk te verslaan joh, die hebben allemaal een verstandelijke beperking.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens een zekere Belg hier op den FOK! wordt je in elkaar geslagen als je op een patatje vraagt in Belgie
Het is dan ook friet. Dus logisch. Een frietje met snappen ze ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens een zekere Belg hier op den FOK! wordt je in elkaar geslagen als je om een patatje vraagt in Belgie
Mij ook nooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me nu pas op dat we GGMM niet aan een spervuur hebben onderworpen.
Het is pommes fritesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is dan ook friet. Dus logisch. Een frietje met snappen ze ook niet
Gezien je UI begrijp ik wel waarom je friet zegt jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is dan ook friet. Dus logisch. Een frietje met snappen ze ook niet
Je had het daarvoor ook over de normale users.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua moderators verwelkomen bedoel ik.
Je moet toch wat om te zorgen voor inkomen op je oude dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En vervolgens ga je er een boek over schrijven?
Hoe weet jij dat?quote:
maar ook over modsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had het daarvoor ook over de normale users.
Daar zou ik mijn hond nog van af trappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Andyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En vervolgens ga je er een boek over schrijven?
Okequote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien je UI begrijp ik wel waarom je friet zegt ja
Daar was hij wel een baas jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
AndyHeb je hem gezien bij Ranking the Stars hij wilde zelfs Halina van Reijn ter plekke bevruchten terwijl zijn vrouw op de tribune zat
Heb je 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS' ook gezien, met Andy?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
AndyHeb je hem gezien bij Ranking the Stars hij wilde zelfs Halina van Reijn ter plekke bevruchten terwijl zijn vrouw op de tribune zat
Steven hé, allemansvriendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah zelfs de grote baas doet mee.
Niks mis met rauwe ui, ga je lekker van uit je bek meuren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rauwe ui gaan mijn darmen teveel gassen.
Lui varkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS' ook gezien, met Andy?
Ja oprechte kerel wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS' ook gezien, met Andy?
Dus je eet met je ogen dicht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan ui wanneer ik het door mijn eten kan zien. Als ik er niets van merk boeit het me vrij weinig..
Iedereen heeft weer een andere smaak blijkt maar weerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan ui wanneer ik het door mijn eten kan zien. Als ik er niets van merk boeit het me vrij weinig..
Wordt nog lastig jongen als de vakantie voorbij isquote:
En zij doet het weer als ze bovenop je ligt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:56 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als mijn vriendin heeft gekookt.
quote:
Ook dan ga ik het proberen vol te houden hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt nog lastig jongen als de vakantie voorbij is
Hm, op mbo moet het nog lukken inderdaadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dan ga ik het proberen vol te houden hoor. Mijn hele middelbare schooltijd zat ik lui. Zei mijn leraar dat ik eruit zag als Hennie Spijkerman in de klas.
Wat voor opleiding ga je doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dan ga ik het proberen vol te houden hoor. Mijn hele middelbare schooltijd zat ik lui. Zei mijn leraar dat ik eruit zag als Hennie Spijkerman in de klas.
Ja beetje hele dag achter pc zitten, en dan thuis om weer achter mijn pc te zitten. Wat een leven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, op mbo moet het nog lukken inderdaad
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja beetje hele dag achter pc zitten, en dan thuis om weer achter mijn pc te zitten. Wat een leven.
En als je je diploma hebt heb je obesequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja beetje hele dag achter pc zitten, en dan thuis om weer achter mijn pc te zitten. Wat een leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Haha, dat zou wat zijn. Ben nu 50 kg met 1,75.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je je diploma hebt heb je obese
Jij moet je vast houden als het waait?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn. Ben nu 50 kg met 1,75.
ik ben rond de 1.85, uk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt je dat echt een tof vooruitzicht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
50?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga wat socialer doen buiten gvd.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Elan het volgende:
Nieuwe in-ear headset gekocht vanmiddag:Iedereen even lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een keer van mijn fiets gevallen toen het stevig waaide ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Jij moet je vast houden als het waait?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Elan het volgende:
Nieuwe in-ear headset gekocht vanmiddag:Goeie kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Niet gezien, weet alleen dat er een homo tevens oud voetballer kwam praten over de uitspraken van gijpquote:
Wat moet je anders doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt je dat echt een tof vooruitzicht?
Jaquote:
Dat is moeilijk, en moeilijke dingen ontwijk ik liever.quote:
Bij de christenen ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet gezien, weet alleen dat er een homo tevens oud voetballer kwam praten over de uitspraken van gijp
Gast.. ga etenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Definieer moeilijke dingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, en moeilijke dingen ontwijk ik liever.
Anorexia manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen
[..]
Ja
[..]
Dat is moeilijk, en moeilijke dingen ontwijk ik liever.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat meisje was wel indrukwekkend. Harttransplantatie niertransplantatie en kanker overleven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet gezien, weet alleen dat er een homo tevens oud voetballer kwam praten over de uitspraken van gijp
zal zo de herhaling aanzetten op tv.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat meisje was wel indrukwekkend. Harttransplantatie niertransplantatie en kanker overleven.
Nog even langs de Mac en ik ben trots op jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net twee kaasbroodjes op.
Dingen waarvoor je moeite moet doen.quote:
Ik vergeet gewoon te eten dan ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anorexia manGa eens wat meer vreten, of spiertjes kweken
wtfquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die chili-euroknallertjes zijn goed te kanenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog even langs de Mac en ik ben trots op je
Hoe?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dingen waarvoor je moeite moet doen.
[..]
Ik vergeet gewoon te eten dan ofzo.
Om te neuken moet je ook moeite doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik daar ben geweest voel ik me vies en opgeblazen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog even langs de Mac en ik ben trots op je
Dat is nog steeds niet wat ik weten wil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:[..]
Blijft shocking.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je dit voor het eerst hoort, meneer Davy.
Gevoel negerenquote:
Waarom denk je dat ik nog nooit geneukt hebt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Om te neuken moet je ook moeite doen.
Ik kom er zelden, dus geen idee. Alleen de chickensensation en de kipnuggets zijn er te kanenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chili-euroknallertjes zijn goed te kanen
Heb je dat ook met andere dingen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja dan wil ik wat pakken maar is het bijna avondeten, kan ik net zo goed daarop wachten toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet wat ik weten wil.
[..]
Snap ik. Maar het is beter voor je. Of ga sporten ofzo. Dit is ziekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik daar ben geweest voel ik me vies en opgeblazen.
Ik kan alleen eenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan wil ik wat pakken maar is het bijna avondeten, kan ik net zo goed daarop wachten toch.
Mr 1m85, jij bent dan ook ecto.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan alleen eenvoor je opbrengen.
Drinken vergeet ik ook wel eens. En douchen vind ik geen moeite. Al gaat dat nu wat lastig, nu de douche stuk is. En tandenpoetsen doe ik meestal heel snel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat ook met andere dingen dan?![]()
Drinken, douchen, tandenpoetsen?
Niet zo spotten met die jongen, neus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze Smoof is voor Ajax, die wordt al genoeg gepest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef mrstylo het volgende:
Oke laten we JR met rust laten.
Kom Smoofie pesten.
Ja angststoornis hèquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het is beter voor je. Of ga sporten ofzo. Dit is ziek
Dat mag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij ook wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
Anorexia en autisme schijnen nauw verwant te zijn daarom ben ik ook zo dik.
Waarom?quote:
Door de 3 titels op rij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onze Smoof is voor Ajax, die wordt al genoeg gepest.
Ik zit vol met psychische stoornissenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
Anorexia en autisme schijnen nauw verwant te zijn daarom ben ik ook zo dik.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef Elan het volgende:
Ik weeg 112 kilo gewoon vloeibaar frituurvet drinken JR-Style.
Praat ik nu wel met JR dan of met je dubbelganger in je hoofd?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit vol met psychische stoornissen
Jouw anekdotes komen er niet helemaal uit hè.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onze Smoof is voor Ajax, die wordt al genoeg gepest.
JR valt juist op dikke meisjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij ook wel.
Autisten hebben volgens mij ook echt een walging tegen mensen die dik zijn
Zo doet hij al sinds hij hier postquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat ik nu wel met JR dan of met je dubbelganger in je hoofd?
Nee, ik val op wat stevigere vrouwenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij ook wel.
Autisten hebben volgens mij ook echt een walging tegen mensen die dik zijn
Ah, dat vertelde hij geloof ik al weleens jaquote:
Tong80 heeft ook een stoornis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo doet hij al sinds hij hier post
Draag je Lion King shirts?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik val op wat stevigere vrouwen![]()
JOEHOE ik ben geen autist.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ten-met-autisme.htmlquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit vol met psychische stoornissen
ben je nou serieus of?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, angst om dingen te doen ofzo.
Ik heb er een stuk of 16. Dus is elke keer maar afwachten voor jullie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat ik nu wel met JR dan of met je dubbelganger in je hoofd?
Bij haar maakt het me meer moordlustig hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dik maakt gezellig.
[ afbeelding ]
En misselijk, wat doe jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dik maakt gezellig.
[ afbeelding ]
Hij heeft die ene ziekte waar ze denken dat ze alle ziektes hebben. Dat heeft JR echt.quote:
Heb je vrienden? Ga gewoon meer dingen doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, angst om dingen te doen ofzo.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dat vertelde hij geloof ik al weleens jaFeedertje
Oh bahquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dik maakt gezellig.
[ afbeelding ]
En daar ben jij nog steeds niet tevreden meequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo doet hij al sinds hij hier post
hyperchonderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft die ene ziekte waar ze denken dat ze alle ziektes hebben. Dat heeft JR echt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daar ben jij nog steeds niet tevreden mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |