Het is dan ook friet. Dus logisch. Een frietje met snappen ze ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens een zekere Belg hier op den FOK! wordt je in elkaar geslagen als je om een patatje vraagt in Belgie
Mij ook nooitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me nu pas op dat we GGMM niet aan een spervuur hebben onderworpen.
Het is pommes fritesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is dan ook friet. Dus logisch. Een frietje met snappen ze ook niet
Gezien je UI begrijp ik wel waarom je friet zegt jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is dan ook friet. Dus logisch. Een frietje met snappen ze ook niet
Je had het daarvoor ook over de normale users.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua moderators verwelkomen bedoel ik.
Je moet toch wat om te zorgen voor inkomen op je oude dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En vervolgens ga je er een boek over schrijven?
Hoe weet jij dat?quote:
maar ook over modsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had het daarvoor ook over de normale users.
Daar zou ik mijn hond nog van af trappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Andyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:50 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En vervolgens ga je er een boek over schrijven?
Okequote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien je UI begrijp ik wel waarom je friet zegt ja
Daar was hij wel een baas jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
AndyHeb je hem gezien bij Ranking the Stars hij wilde zelfs Halina van Reijn ter plekke bevruchten terwijl zijn vrouw op de tribune zat
Heb je 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS' ook gezien, met Andy?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
AndyHeb je hem gezien bij Ranking the Stars hij wilde zelfs Halina van Reijn ter plekke bevruchten terwijl zijn vrouw op de tribune zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |