Hm, op mbo moet het nog lukken inderdaadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dan ga ik het proberen vol te houden hoor. Mijn hele middelbare schooltijd zat ik lui. Zei mijn leraar dat ik eruit zag als Hennie Spijkerman in de klas.
Wat voor opleiding ga je doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dan ga ik het proberen vol te houden hoor. Mijn hele middelbare schooltijd zat ik lui. Zei mijn leraar dat ik eruit zag als Hennie Spijkerman in de klas.
Ja beetje hele dag achter pc zitten, en dan thuis om weer achter mijn pc te zitten. Wat een leven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, op mbo moet het nog lukken inderdaad
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja beetje hele dag achter pc zitten, en dan thuis om weer achter mijn pc te zitten. Wat een leven.
En als je je diploma hebt heb je obesequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja beetje hele dag achter pc zitten, en dan thuis om weer achter mijn pc te zitten. Wat een leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Haha, dat zou wat zijn. Ben nu 50 kg met 1,75.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je je diploma hebt heb je obese
Jij moet je vast houden als het waait?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn. Ben nu 50 kg met 1,75.
ik ben rond de 1.85, uk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt je dat echt een tof vooruitzicht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
50?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga wat socialer doen buiten gvd.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Elan het volgende:
Nieuwe in-ear headset gekocht vanmiddag:Iedereen even lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |