Steven hé, allemansvriendquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah zelfs de grote baas doet mee.
Niks mis met rauwe ui, ga je lekker van uit je bek meuren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Rauwe ui gaan mijn darmen teveel gassen.
Lui varkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS' ook gezien, met Andy?
Ja oprechte kerel wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS' ook gezien, met Andy?
Dus je eet met je ogen dicht?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan ui wanneer ik het door mijn eten kan zien. Als ik er niets van merk boeit het me vrij weinig..
Iedereen heeft weer een andere smaak blijkt maar weerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan ui wanneer ik het door mijn eten kan zien. Als ik er niets van merk boeit het me vrij weinig..
Wordt nog lastig jongen als de vakantie voorbij isquote:
En zij doet het weer als ze bovenop je ligt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:56 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als mijn vriendin heeft gekookt.
quote:
Ook dan ga ik het proberen vol te houden hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt nog lastig jongen als de vakantie voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |