quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of onhandig met vrouwen. weinig geld.
puzzelboekje, jwzquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moet ik dan puzzels maken?
JR, je kan wel lusten hebben, maar zolang je nog nergens je lulletje in gestopt hebt, moet je m met rust latenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met 15 jaar mag je dat wel wat meer doen.
Fijn, dat weerhoudt me er niet van om mijn mening te gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck wat jij er van vindt.
Telt een man ook?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JR, je kan wel lusten hebben, maar zolang je nog nergens je lulletje in gestopt hebt, moet je m met rust laten
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
JR, je kan wel lusten hebben, maar zolang je nog nergens je lulletje in gestopt hebt, moet je m met rust laten
Mwah waarom zou ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alles goed Stijntje?quote:
Als er weer eentje dood gaat uit zijn generatie of zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef Miertje88 het volgende:
Wanneer zou gijpie weer een dippie krijgen?
quote:
quote:
Vervelend, sterkte ermee.quote:
Leden van VZ zijn sowieso klachtwaardig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Leden op VZ die denken dat Milan en Arsenal makkelijk te doen zijn voor PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |