Ik ben een keer van mijn fiets gevallen toen het stevig waaide ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Jij moet je vast houden als het waait?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Elan het volgende:
Nieuwe in-ear headset gekocht vanmiddag:Goeie kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Niet gezien, weet alleen dat er een homo tevens oud voetballer kwam praten over de uitspraken van gijpquote:
Wat moet je anders doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt je dat echt een tof vooruitzicht?
Jaquote:
Dat is moeilijk, en moeilijke dingen ontwijk ik liever.quote:
Bij de christenen ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet gezien, weet alleen dat er een homo tevens oud voetballer kwam praten over de uitspraken van gijp
Gast.. ga etenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn. Ben nu 50 kg met 1,75.
Definieer moeilijke dingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, en moeilijke dingen ontwijk ik liever.
Anorexia manquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen
[..]
Ja
[..]
Dat is moeilijk, en moeilijke dingen ontwijk ik liever.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat meisje was wel indrukwekkend. Harttransplantatie niertransplantatie en kanker overleven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet gezien, weet alleen dat er een homo tevens oud voetballer kwam praten over de uitspraken van gijp
zal zo de herhaling aanzetten op tv.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat meisje was wel indrukwekkend. Harttransplantatie niertransplantatie en kanker overleven.
Nog even langs de Mac en ik ben trots op jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net twee kaasbroodjes op.
Dingen waarvoor je moeite moet doen.quote:
Ik vergeet gewoon te eten dan ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anorexia manGa eens wat meer vreten, of spiertjes kweken
wtfquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die chili-euroknallertjes zijn goed te kanenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog even langs de Mac en ik ben trots op je
Hoe?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dingen waarvoor je moeite moet doen.
[..]
Ik vergeet gewoon te eten dan ofzo.
Om te neuken moet je ook moeite doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik daar ben geweest voel ik me vies en opgeblazen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nog even langs de Mac en ik ben trots op je
Dat is nog steeds niet wat ik weten wil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:[..]
Ik vergeet gewoon te eten dan ofzo.
Blijft shocking.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je dit voor het eerst hoort, meneer Davy.
Gevoel negerenquote:
Waarom denk je dat ik nog nooit geneukt hebt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Om te neuken moet je ook moeite doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |