Ik kom er zelden, dus geen idee. Alleen de chickensensation en de kipnuggets zijn er te kanenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die chili-euroknallertjes zijn goed te kanen
Heb je dat ook met andere dingen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dingen waarvoor je moeite moet doen.
[..]
Ik vergeet gewoon te eten dan ofzo.
Ja dan wil ik wat pakken maar is het bijna avondeten, kan ik net zo goed daarop wachten toch.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet wat ik weten wil.
[..]
Snap ik. Maar het is beter voor je. Of ga sporten ofzo. Dit is ziekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik daar ben geweest voel ik me vies en opgeblazen.
Ik kan alleen eenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan wil ik wat pakken maar is het bijna avondeten, kan ik net zo goed daarop wachten toch.
Mr 1m85, jij bent dan ook ecto.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan alleen eenvoor je opbrengen.
Drinken vergeet ik ook wel eens. En douchen vind ik geen moeite. Al gaat dat nu wat lastig, nu de douche stuk is. En tandenpoetsen doe ik meestal heel snel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat ook met andere dingen dan?![]()
Drinken, douchen, tandenpoetsen?
Niet zo spotten met die jongen, neus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze Smoof is voor Ajax, die wordt al genoeg gepest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef mrstylo het volgende:
Oke laten we JR met rust laten.
Kom Smoofie pesten.
Ja angststoornis hèquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het is beter voor je. Of ga sporten ofzo. Dit is ziek
Dat mag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij ook wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
Anorexia en autisme schijnen nauw verwant te zijn daarom ben ik ook zo dik.
Waarom?quote:
Door de 3 titels op rij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onze Smoof is voor Ajax, die wordt al genoeg gepest.
Ik zit vol met psychische stoornissenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:08 schreef Elan het volgende:
Anorexia en autisme schijnen nauw verwant te zijn daarom ben ik ook zo dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |