SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frey op 06-08-2013 19:18:36 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef PG18 het volgende:
Barbara in dat vliegtuigje? (achter Lorena?)
'Barbara' is regisseur bij GTSTSPOILER: FotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1)
Tevens staat Noud op die foto wel erg ver bij de anderen vandaan(en verscholen)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:38 schreef Frey het volgende:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Bij deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dus dit zijn de mogelijke saboteurs.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Dus dit zijn de mogelijke saboteurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Balou![]()
![]()
Stiekem was Balou de reïncarnatie van Arnie.Lief en trouw voor Roos en de familie Alberts, en in wezen was Arnie in zijn laatste periode ook al een hond.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
paar retweets en wat vragen erover, maar sommige mensen weten dat het nep
Nu paar stomme kinderen die me volgen op twitter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Oftewel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Dat zou best nog eens kunnen ook......quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Balou![]()
![]()
Stiekem was Balou de reïncarnatie van Arnie.Lief en trouw voor Roos en de familie Alberts, en in wezen was Arnie in zijn laatste periode ook al een hond.
dat is erg slim van je bedacht
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oftewel...kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha dank je, het schoot me ineens te binnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat zou best nog eens kunnen ook......
dat is erg slim van je bedacht
Kreeg net een berichtje van de app om naar de dichtbijzijnde Subway te gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ga even op zoek![]()
![]()
ja en daar ga ik pas in mijn pauze heenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:53 schreef Fionaaaa het volgende:
[..]
Kreeg net een berichtje van de app om naar de dichtbijzijnde Subway te gaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die code bij elkaar opgeteld is 13 09.... Dag van de begrafenis?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige week was er ook een foto van Wiet. Ze heeft de foto zelf gemaakt en achter haar staat Lorena met een tang. Misschien kwam Wiet zo op het idee een parachute te saboteren? Toen ze die foto terugkeek?
Ik heb het idee dat die "hints" geen hints zijn. Ze hinten nog steeds naar alles en iedereen.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef Camomille het volgende:
Kijk eens wat ik tegenkom![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:35 schreef majahoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:18 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:37 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
5836 is "Ludo" in cijfers. Het oude t9 toetsenbord.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Die code bij elkaar opgeteld is 13 09.... Dag van de begrafenis?Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:37 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Met al die hints zou het inderdaad wel even kunnen gaan duren voor dat we weten wie de dader is! Mocht Aysen het gaan overleven, zul je zien dat zij ook weer als agente iedereen op een verschrikkelijke loopt te verhoren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Vorige week was er ook een foto van Wiet. Ze heeft de foto zelf gemaakt en achter haar staat Lorena met een tang. Misschien kwam Wiet zo op het idee een parachute te saboteren? Toen ze die foto terugkeek?
Ik heb het idee dat die "hints" geen hints zijn. Ze hinten nog steeds naar alles en iedereen.
Terwijl ze zelf weer alle verdachten zal kennen.![]()
Het is in elk geval wel aardig geslaagd!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:15 schreef PeterKelder het volgende:
Mensen blijven twijfelen aan dat screenshot van een opgebaarde Nina![]()
![]()
Zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het is in elk geval wel aardig geslaagd!Er zijn heel wat mensen ingetrapt
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat ook Rohan Gottschalk nog steeds twijfelt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ZekerEr zijn heel wat mensen ingetrapt
Daar hebben we Menno voor gekregenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Met al die hints zou het inderdaad wel even kunnen gaan duren voor dat we weten wie de dader is! Mocht Aysen het gaan overleven, zul je zien dat zij ook weer als agente iedereen op een verschrikkelijke loopt te verhoren.
Terwijl ze zelf weer alle verdachten zal kennen.!
![]()
Of ze wordt als verdachte gezien nadat duidelijk wordt dat die parachute voor bijvoorbeeld Bing bedoeld was. Politie onderzoekt de laptop en vinden de zoekgeschiedenis.. Ik weet niet of dat haar laptop is en of iedereen een eigen inlog heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Met al die hints zou het inderdaad wel even kunnen gaan duren voor dat we weten wie de dader is! Mocht Aysen het gaan overleven, zul je zien dat zij ook weer als agente iedereen op een verschrikkelijke loopt te verhoren.
Terwijl ze zelf weer alle verdachten zal kennen.![]()
Mooie stunt inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat wel ja. Maar ze zal zich er zeker mee bemoeien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:17 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Daar hebben we Menno voor gekregen!
En het Menno denk ik ook niet gunnen om de dader te vinden!![]()
Dat is toch van een droom van ludo die screen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
![]()
Zou ook kunnen ja!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:29 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Of ze wordt als verdachte gezien nadat duidelijk wordt dat die parachute voor bijvoorbeeld Bing bedoeld was. Politie onderzoekt de laptop en vinden de zoekgeschiedenis.. Ik weet niet of dat haar laptop is en of iedereen een eigen inlog heeft
Al weet ze zich daar misschien ook wel weer uit te praten.
Maar ik zal er in elk geval geen moeite mee hebben als zij gewoon het slachtoffer wordt!![]()
Er zijn nog meer twijfels nu de andere versie van de castfoto is opgedoken:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ook Rohan Gottschalk nog steeds twijfelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, maar veel kijkers weten of wisten dat nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat is toch van een droom van ludo die screen?![]()
![]()
![]()
Ohwwww okquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, maar veel kijkers weten of wisten dat niet![]()
Maar die foto gaat het hele web over nu![]()
![]()
En alle Nina-fans (voor zover die er zijn) zijn in rep en roerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ohwwww ok
Maar die foto gaat het hele web over nu![]()
![]()
Nou die zouden dan beter moeten weten lijkt mequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En alle Nina-fans (voor zover die er zijn) zijn in rep en roer![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn nog meer twijfels nu de andere versie van de castfoto is opgedoken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef Camomille het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me af of een afscheid met open kist nog een mogelijkheid is na een val uit een vliegtuig. Zelfs al hebben ze je terug in elkaar gezet.![]()
![]()
Nooooquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ohwwww ok
Maar die foto gaat het hele web over nu
Guys, het begin was er en het was goeeeeed![]()
![]()
hahahahaha dit is tofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Noooo
Guys, het begin was er en het was goeeeeed![]()
![]()
![]()
Heb je die wallen wel eens gezien van haar? Dan moet je hard vallen wil je je kop uit de plooi donderstralen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vraag me af of een afscheid met open kist nog een mogelijkheid is na een val uit een vliegtuig. Zelfs al hebben ze je terug in elkaar gezet.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb je die wallen wel eens gezien van haar? Dan moet je hard vallen wil je je kop uit de plooi donderstralen.![]()
![]()
Sorry maar ik kon het niet latenquote:
Zoveel mooie vrouwen in dit land, maar nee, dan kiezen ze haar als Nina![]()
![]()
Ze kwam als een getraumatiseerde Nina de serie in, nadat ze naar een inrichting was gestuurd als gevolg van de gevangenschap en ontsnapping (en daarmee het in de fik zetten en dus indirect verantwoordelijk zijn voor de dood van Benjaminquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sorry maar ik kon het niet laten
Zoveel mooie vrouwen in dit land, maar nee, dan kiezen ze haar als Nina) in Scala. Dat nukkige en norskijken was even leuk om te zien, maar toen ze een jaar later nog steeds zo keek alsof ze... Mja, alsof ze wat eigenlijk? Anyway, toen was de lol er wel van af.
Juist. En dan dat vertroetelende van Ludo. Prinses zus, prinses zo....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze kwam als een getraumatiseerde Nina de serie in, nadat ze naar een inrichting was gestuurd als gevolg van de gevangenschap en ontsnapping (en daarmee het in de fik zetten en dus indirect verantwoordelijk zijn voor de dood van Benjamin) in Scala. Dat nukkige en norskijken was even leuk om te zien, maar toen ze een jaar later nog steeds zo keek alsof ze... Mja, alsof ze wat eigenlijk? Anyway, toen was de lol er wel van af.
Martin Gaus zou zich omdraaien in zijn graf.![]()
[..]
Heb je die wallen wel eens gezien van haar? Dan moet je hard vallen wil je je kop uit de plooi donderstralen.
Ze speelt de rol natuurlijk al wel heel wat jaren inmiddels.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik vond haar wel goed gecast. Omdat ze zeker wel wat weg had van Ludo en Janine!
En nu ik de oude seizoenen ook bekijk. Lijkt ze helemaal op haar tante Marieke.![]()
![]()
Mariekequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
[..]
Ze speelt de rol natuurlijk al wel heel wat jaren inmiddels.![]()
Ik vond haar wel goed gecast. Omdat ze zeker wel wat weg had van Ludo en Janine!
En nu ik de oude seizoenen ook bekijk. Lijkt ze helemaal op haar tante Marieke.![]()
![]()
Inderdaad. Jammer dat die niet langer meer mee speelde.quote:
Speelde ook nog in 1 van de mooiste seizoenen volgens mij.![]()
Seizoen 3!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat die niet langer meer mee speelde.
Speelde ook nog in 1 van de mooiste seizoenen volgens mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Marly is niet lelijk hoor. In de film verliefd op Ibiza is het zelfs een lekkerwijf. De makeup bij gtst maakt er een potje van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, gelukkig hebben we Gigi Ravelli nogquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha, ik lees weer wat oude topics door:quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:19 schreef Frey het volgende:
De belangrijkste extra vind ik persoonlijk straks de kerstfilm bij seizoen 9.quote:quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Of anders gewoon als een aparte DVD.En dan komt "De Reünie" een jaar later daadwerkelijk apart op DVD uitquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar klopt, de film zou een prima standalone-kerst DVD kunnen zijn voor volgende kerst.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, ik lees weer wat oude topics door:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan komt "De Reünie" een jaar later daadwerkelijk apart op DVD uit![]()
![]()
![]()
Ik vind sjors met haar nieuwe look anders ook zeer leukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig hebben we Gigi Ravelli nog![]()
![]()
![]()
Ze ziet er meteen weer 10 jaar jonger uitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:11 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik vind sjors met haar nieuwe look anders ook zeer leuk![]()
![]()
Nieuwe look? Waar heb je dat gezien?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze ziet er meteen weer 10 jaar jonger uit![]()
De nieuwe castfoto's:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef milaya het volgende:
[..]
Nieuwe look? Waar heb je dat gezien?![]()
![]()
Nondeju, zoveel beter dan die theemuts die ze hiervoor hadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De nieuwe castfoto's:
[ afbeelding ]
Wil ik wel een beschuitje mee etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt er op dat de zwangerschap haar qua uiterlijk goed heeft gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nondeju, zoveel beter dan die theemuts die ze hiervoor had
Wil ik wel een beschuitje mee etenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat de zwangerschap haar qua uiterlijk goed heeft gedaan
[..]![]()
Of gewoon thee, is ze gek opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of gewoon thee, is ze gek opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk verandert het personage ook weer wat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De nieuwe castfoto's:
[ afbeelding ]
Hele verandering.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De nieuwe castfoto's:
http://hcd-1.imgbox.com/a(...)FzmjQxw&e=1375902162![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk verandert het personage ook weer wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
YepZe sticht een eigen kerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Is dit echt nodig?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb je die wallen wel eens gezien van haar? Dan moet je hard vallen wil je je kop uit de plooi donderstralen.
Dat je als soap kijker het personage Nina Sanders niet leuk vindt, en de behoefte voelt dat met enige regelmaat op een forum te plaatsen, moet jij weten.
Maar keer op keer de treurige behoefte voelen de actrice achter die rol tot op het bot toe af te zeiken wordt langzamerhand wat misselijkmakend.![]()
Ok,quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Is dit echt nodig?
Dat je als soap kijker het personage Nina Sanders niet leuk vindt, en de behoefte voelt dat met enige regelmaat op een forum te plaatsen, moet jij weten.
Maar keer op keer de treurige behoefte voelen de actrice achter die rol tot op het bot toe af te zeiken wordt langzamerhand wat misselijkmakend.
[ Bericht 5% gewijzigd door fotostarter op 07-08-2013 20:50:45 ]![]()
Waarin Tony Fuentes in aflevering 5000 een korte comeback maakt om alle overbodige personages overhoop te schieten.quote:![]()
In het echt lijkt Marly me dan wel weer een hele leuke meid, in tegenstelling tot haar soapbroerzusnichtdoedel.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan blijven alleen de personages leven die de 2500ste aflevering meegemaakt hebben...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarin Tony Fuentes in aflevering 5000 een korte comeback maakt om alle overbodige personages overhoop te schieten.![]()
Wel een verschil trouwens als je seizoen 13 met dit seizoen vergelijkt...
Seizoen 13:
Exit Gladys, Gijs, Marcus, Roxy, Daantje, Rik, Anita, Job
Entree Milan, Yasmine, Pascale, Ray, Valerie, Morris 2, Tracey, Sjors en in de cliff Martine
En dan nog lange gastrollen voor Remco, Mickey en Simon
Seizoen 23:
Exit Jack
Entree Wiet
That's it![]()
Dat zouden dan alleen Laura, Jef, Janine en Ludo zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:51 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dan blijven alleen de personages leven die de 2500ste aflevering meegemaakt hebben...![]()
Da's wel een beetje weinig, dus mogen ook Rik, Anton, Bianca, Sjoerd, Mike, Tim en Wiet het drama overleven![]()
![]()
En Lorena.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zouden dan alleen Laura, Jef, Janine en Ludo zijn![]()
Da's wel een beetje weinig, dus mogen ook Rik, Anton, Bianca, Sjoerd, Mike, Tim en Wiet het drama overleven
Oh ja, stom dat ik die vergeten benquote:
Robert, Remco, Sil, Marcus, Kimberly en Ronald keren naar aanleiding van het drama terug naar Meerdijk![]()
![]()
Er komen zelfs 2 Ronalds, van eentje is vooral veel te horen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, stom dat ik die vergeten ben
Robert, Remco, Sil, Marcus, Kimberly en Ronald keren naar aanleiding van het drama terug naar Meerdijk
Van Servies is niet veel meer over na het drama:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Er komen zelfs 2 Ronalds, van eentje is vooral veel te horen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van Servies is niet veel meer over na het drama:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Over Sil gesproken, die was er toch ook een beetje bij tijdens de 2500ste.
Nu komt-ie terug om Tony neer te meppen met een haardpookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Over Sil gesproken, die was er toch ook een beetje bij tijdens de 2500ste.Kan-ie daarna weer de cel in
![]()
![]()
Rechercheur Van Houten komt speciaal terug voor deze zaak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu komt-ie terug om Tony neer te meppen met een haardpookKan-ie daarna weer de cel in
Hè, moest dat nou? Het verhaal was net zo perfectquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Rechercheur Van Houten komt speciaal terug voor deze zaak.
Cees Geel terug als Bronk, dát zou pas wat zijn![]()
![]()
Met Batman mok en een vette hap.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hè, moest dat nou? Het verhaal was net zo perfect
Cees Geel terug als Bronk, dát zou pas wat zijn
Die vette hap wordt geserveerd door Rik, want Jef is intussen weer een reclamebureau met Robert begonnenquote:![]()
![]()
En die verschrikkelijke kleding die ze altijd aan heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marly is niet lelijk hoor. In de film verliefd op Ibiza is het zelfs een lekkerwijf. De makeup bij gtst maakt er een potje van.![]()
Evenals Rikkie en Wiet ook wel wat anders aan mogen hebben.
Iets strakkere kleding zou wel gewenst zijn voor de kijkers.![]()
![]()
Met de bekende scène met Daniël op de achtergrond als Jef en Robert een pand uitzoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die vette hap wordt geserveerd door Rik, want Jef is intussen weer een reclamebureau met Robert begonnen
Minder kleding mag ook hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef PG18 het volgende:
[..]
En die verschrikkelijke kleding die ze altijd aan heeft![]()
Evenals Rikkie en Wiet ook wel wat anders aan mogen hebben.
Iets strakkere kleding zou wel gewenst zijn voor de kijkers.Vooral bij Wiet (
) is dat zeer gewenst
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Met de bekende scène met Daniël op de achtergrond als Jef en Robert een pand uitzoeken.![]()
![]()
En met een prachtige tune van Ronald![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze die hebben vervangen door zo'n koekenbakker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En met een prachtige tune van Ronald![]()
Marly is wel om aan te zien. Ik denk dat ze haar in gtst bewust zo lelijk maken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan heeft hij duidelijk zijn roeping misgelopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze die hebben vervangen door zo'n koekenbakker.![]()
![]()
In plaats van zijn materialen te gebruiken om te bakken, is hij erop gaan pingelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft hij duidelijk zijn roeping misgelopenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Om Nina's innerlijk uit te beelden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef Murmeli het volgende:
Marly is wel om aan te zien. Ik denk dat ze haar in gtst bewust zo lelijk maken.
Dan liever Rechercheur Bosma Veldhuisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hè, moest dat nou? Het verhaal was net zo perfect
Cees Geel terug als Bronk, dát zou pas wat zijn![]()
![]()
Of allebei voor de afwisseling.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dan liever Rechercheur Bosma Veldhuis
Met zijn roze koekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dan liever Rechercheur Bosma Veldhuis![]()
Erik Koningsberger![]()
![]()
![]()
![]()
Hoewel de afwisseling leuk was met de rechercheurs in de oude seizoenen, baalde ik toch wel elke keer als Bronkhorst de zaak niet deed.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
De muziek hier![]()
![]()
Alleen klopt die tekst van Ludo niet helemaal wat betreft Nina![]()
![]()
![]()
Jammer dat hun laatste scheiding nergens op sloeg.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, ik lees weer wat oude topics door:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan komt "De Reünie" een jaar later daadwerkelijk apart op DVD uit![]()
![]()
In dat geval: WIJZIG DE WEGGEHAALDE ACHTERGROND VAN DE CASTFOTO OP DE COVER VAN SEIZOEN 9 NU HET NOG KAN! NU! GAUW!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het lijkt er haast op dat JustBridge hier heeft meegelezen
EN:quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ze moeten gewoon een complete bonusbox maken.Graag dan ook met de zomerparty, Ursul bij de 500ste, het gala van de 1000ste, de blooperspecial, de 10 jaar-uitzendingen en eventueel ook de sterren van GTST in andere programma's (Bij Telekids enzo).
Maar klopt, de film zou een prima standalone-kerst DVD kunnen zijn voor volgende kerst.
Ik vraag me af welke zaken Bronkhorst nog deed in seizoen 9. Zijn laatste zaak is sowieso zaak Dendermonde eind seizoen 9 / begin seizoen 10. Geen idee of en hoe vaak hij daar nog in beeld kwam maar aangezien hij zelfs nog in de vooruitzichten van seizoen 10 staan ga ik daar wel van uit.
Misschien nog met Pete Jenssens.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Mwah, in dit geval zou ik eerder de make-up artieste die het 'werk verricht' aan Marly vooral degene noemen die wordt afgezeken. Terecht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Is dit echt nodig?
Maar keer op keer de treurige behoefte voelen de actrice achter die rol tot op het bot toe af te zeiken wordt langzamerhand wat misselijkmakend.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Gewoon dit inderdaad:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
In dat geval: WIJZIG DE WEGGEHAALDE ACHTERGROND VAN DE CASTFOTO OP DE COVER VAN SEIZOEN 9 NU HET NOG KAN! NU! GAUW!
Maar ja, dan moet Frey langer wachten op de box en of hij dat nou zo leuk zal vinden...![]()
![]()
Dan maar geen zwarte box.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon dit inderdaad:
[ afbeelding ]
Maar ja, dan moet Frey langer wachten op de box en of hij dat nou zo leuk zal vinden...![]()
Pete Jenssensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me af welke zaken Bronkhorst nog deed in seizoen 9. Zijn laatste zaak is sowieso zaak Dendermonde eind seizoen 9 / begin seizoen 10. Geen idee of en hoe vaak hij daar nog in beeld kwam maar aangezien hij zelfs nog in de vooruitzichten van seizoen 10 staan ga ik daar wel van uit.
Misschien nog met Pete Jenssens.Bij Telekids deed hij nog voor hoe ze dat deden met die ketting die hij opvrat
Stel je voor, zaterdagochtend, live op de buis moet een redelijk ingewikkelde camerawisseling (want dat is het) even voor het gemak worden overgedaan om te tonen dat de ketting snel uit de mond werd gehaald. En de kinderen boeide het geen fuck.
Ookal was de Vraag maar raak-gast de man van de 'eerste echte controversiële verhaallijn die te sadistisch werd bevonden', laat me niet lachen
Nee, jij krijgt de box nu al maar over een paar weken krijg je van Bridge een nieuwe versie toegezonden.quote:
Ah ja, wat ze met foutieve discs kunnen kunnen ze ook met foutieve boxen. Misschien is de achterkanttekst dan ook nog bijgewerkt. Zomer van 1999...
Het is dan veranderd in "Joop Wit" en "Zomer van 2009".quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ah ja, wat ze met foutieve discs kunnen kunnen ze ook met foutieve boxen. Misschien is de achterkanttekst dan ook nog bijgewerkt. Zomer van 1999...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Mariekequote:![]()
![]()
Niet veel waren het er met me eens toen ik een Marieke-deel opende, maar zo'n personage verdient nou eens een echte revival. Misschien wel een revanche, veel meer uithalen dan er ooit inzat... Voel ik een tweede Dian-kwestie opkomen?
Ik wist niet dat Rohan Gottschalk tegenwoordig de post-productie bij Bridge deed?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is dan veranderd in "Joop Wit" en "Zomer van 2009".
Of nee, dan was het 'Joop Witjes... Of nee toch Zwartjes. Hoe dan ook niet grijs' geweest wat op de box stond.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Hij is dan ook degene die er weer later "Winter van 2009" van maakt, omdat hij dat meer associeert met "Joop Wit".quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Rohan Gottschalk tegenwoordig de post-productie bij Bridge deed?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Stel je toch die boxkleur voor, voorzien van dat luxe streperige reliëf wat bij alle seizoensboxen op de achtergrond te zien isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon dit inderdaad:
[ afbeelding ]
Maar ja, dan moet Frey langer wachten op de box en of hij dat nou zo leuk zal vinden...
Dit was dan ook eerst de tekst, geschreven door Rohan:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Rohan Gottschalk tegenwoordig de post-productie bij Bridge deed?
Of nee, dan was het 'Joop Witjes... Of nee toch Zwartjes. Hoe dan ook niet grijs' geweest wat op de box stond.quote:Na het achttiende... Of nee, zevenentwintigste seizoen van de populairste Belgische soap aller tijden zaten de miljarden... Nee, honderden fans de hele zomer van 2010... Of was het nou 2011?... met drie grote vragen: hoe zou het toch zijn afgelopen met Noud... Jef Alberts, Julia Loderus en zijn bruidegom... Of was het nou kauwgom?..., het Zwitserse 08-meisje Alexandra Daalstorm... Toch?
(Trouwens, wat waren die twee, of nee, drie andere vragen?)
Nou ja, tijdens de bruiloft van Julia en Alexandra was er immers iets vrolijks, of nee... gelukkigs gebeurd. In de zinderende cliffhanger van seizoen zeventien zagen we hoe Alexandra's baas Jaap Wit de voltrekking van het huwelijk verstoorde door met een Breaker... Of was het nou een bus Pringles?... naar binnen te lopen en in het wilde weg om zich heen te gaan schieten. In die regen van alcohol vielen Noud (of Jef), Julia en Alexandra getroffen neer. Dodelijk getroffen?
Daarover geeft het begin van dit tweeëndertigste seizoen al snel opheldering. Verder krijgt Ludo... Of was het nou Laura...? Naja, laten we het maar op Anton houden, het in dit seizoen zwaar te stellen met de maffiafamilie Olijfolie... Of was het nu Sojasaus...? Nou ja, daarbij komt zelfs zijn gezin ernstig in gevaar... Maar ook dat loopt met een sisser... Of was het nou een knal...? Maar goed, met de speciale app kun je er achter komen wat er nog meer gaat gebeuren.
Veel plezier met het kijken van seizoen 56 van Onderweg naar Gisteren!... Of was het nou Bronskust...?![]()
Ik kon dat nog wel herinneren. Alleen was ik toen nog niet zover met kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Marieke![]()
![]()
Niet veel waren het er met me eens toen ik een Marieke-deel opende, maar zo'n personage verdient nou eens een echte revival. Misschien wel een revanche, veel meer uithalen dan er ooit inzat... Voel ik een tweede Dian-kwestie opkomen?
![]()
Ondanks dat ze toch wel erg lang uit de serie is. Zou het voor Janine op zich wel leuk zijn.
Die heeft sinds ze weer bij Ludo weg is. Hoofdzakelijk naar het gezeur van Lucas moeten luisteren.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit was dan ook eerst de tekst, geschreven door Rohan:
[..]![]()
![]()
![]()
Was dit allemaal ooit gebeurt als hij zich toen niet zo knullig versprak bij Boulevard?![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was dit allemaal ooit gebeurt als hij zich toen niet zo knullig versprak bij Boulevard?
quote:![]()
![]()
Volgens mij zij ik toen nog heel rustig hier.
Goh, Januari is toch echt een half jaar geleden hoor! Niet eens wetende eigenlijk wie die vent was.![]()
![]()
Priceless ditquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand wist voor dat item nog wie die vent wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij zij ik toen nog heel rustig hier.
Goh, Januari is toch echt een half jaar geleden hoor! Niet eens wetende eigenlijk wie die vent was.![]()
En pas een maand of twee later begonnen de grappen
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Het blijft leuk!![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niemand wist voor dat item nog wie die vent was![]()
En pas een maand of twee later begonnen de grappen
![]()
Maar hij heeft daarna toch een mooie promotie gemaakt voor hem zelf!![]()
Omdat het topic naar Balou vernoemd is denk ik!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Wow waarom staan er zoveel plaatjes in de OP?![]()
![]()
![]()
Dat iemand met zulke rekencapaciteiten kan promoveren tot uitvoerend producent van een seriequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar hij heeft daarna toch een mooie promotie gemaakt voor hem zelf!
Oh, wacht: hij is creatief uitvoerend producent, een ander zit met de zakelijke kant opgescheept![]()
![]()
Ik word ook doodmoe van dat gezeik over plaatjes. Vroeger werden er altijd mooie thema topics gemaakt met veel mooie foto's, maar tegenwoordig moet iedereen met zo'n klein ding pingelen waarop de boel blijkbaar niet fatsoenlijk wil laden. Ga dan gewoon aan een computer zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Omdat het topic naar Balou vernoemd is denk ik!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik word ook doodmoe van dat gezeik over plaatjes. Vroeger werden er altijd mooie thema topics gemaakt met veel mooie foto's, maar tegenwoordig moet iedereen met zo'n klein ding pingelen waarop de boel blijkbaar niet fatsoenlijk wil laden. Ga dan gewoon aan een computer zitten.![]()
![]()
En voor de eventuele zeikerds: ik ben het hier volledig mee eens![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik word ook doodmoe van dat gezeik over plaatjes. Vroeger werden er altijd mooie thema topics gemaakt met veel mooie foto's, maar tegenwoordig moet iedereen met zo'n klein ding pingelen waarop de boel blijkbaar niet fatsoenlijk wil laden. Ga dan gewoon aan een computer zitten.![]()
Ja, ik ben het met je eens hoor! Ik vind die plaatjes erbij ook leuk.
Alleen als ik op mijn werk ben, volg ik het forum af en toe via de telefoon.![]()
![]()
Soms verlang ik zelfs weer naar de dagen dat Fok van zichzelf sloom was. Ik weet nog wel dat we hier rond eind 2004 een forum soap hadden en dan moest je snel op elkaar reageren, want je had maar een half uur. Vervolgens moest de pagina steeds een paar minuten laden en het duurde ook weer een paar minuten voordat je iets gepost had. Dus na een paar posts was de tijd om en kwam iemand op een gegeven moment met de cliffhanger. En daarna volgden nog een paar posts die nog aan het laden waren bij mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En voor de eventuele zeikerds: ik ben het hier volledig mee eens
SOP toch? Laatst een paar topics van teruggelezen, was wel geinig, zowel het verhaal als de miscommunicatie tussen de users die meededenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Soms verlang ik zelfs weer naar de dagen dat Fok van zichzelf sloom was. Ik weet nog wel dat we hier rond eind 2004 een forum soap hadden en dan moest je snel op elkaar reageren, want je had maar een half uur. Vervolgens moest de pagina steeds een paar minuten laden en het duurde ook weer een paar minuten voordat je iets gepost had. Dus na een paar posts was de tijd om en kwam iemand op een gegeven moment met de cliffhanger. En daarna volgden nog een paar posts die nog aan het laden waren bij mensen.![]()
Eigenlijk zou zoiets anno 2013 wel weer kunnenIn deze topicreeks zitten sowieso al een flink aantal users die gemakkelijk een verhaal kunnen verzinnen.
![]()
Op mijn stage afgelopen jaar heb ik het gewoon via de computer gevolgdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben het met je eens hoor! Ik vind die plaatjes erbij ook leuk.
Alleen als ik op mijn werk ben, volg ik het forum af en toe via de telefoon.![]()
En daarnaast de nodige topics geopend en meer dan eens gereageerd
![]()
![]()
Ik kon ook een klier zijn toen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SOP toch? Laatst een paar topics van teruggelezen, was wel geinig, zowel het verhaal als de miscommunicatie tussen de users die meededen![]()
Eigenlijk zou zoiets anno 2013 wel weer kunnenIn deze topicreeks zitten sowieso al een flink aantal users die gemakkelijk een verhaal kunnen verzinnen.
![]()
En boos als ik mijn zin niet kreeg.
Dr.Mikey weet dat ook vast allemaal nog.
Ha, net als de echte Ludo: in de begindagen nog een klier die zijn draai moet vinden, maar wanneer hij zijn draai gevonden heeft wordt hij stabieler en gaat alleen de strijd aan als men hem dwarszitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kon ook een klier zijn toen.![]()
En boos als ik mijn zin niet kreeg.![]()
![]()
Ja dat klopt volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op mijn stage afgelopen jaar heb ik het gewoon via de computer gevolgd![]()
En daarnaast de nodige topics geopend en meer dan eens gereageerd
![]()
Als ik het topic wil volgen dan, moet het wel via de telefoon. Want ik zit niet op kantoor!![]()
![]()
GTST was een van de inspiratiebronnen ja. En Goudkust en ONM denk ik ook, daar werden namen uit gebruikt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, net als de echte Ludo: in de begindagen nog een klier die zijn draai moet vinden, maar wanneer hij zijn draai gevonden heeft wordt hij stabieler en gaat alleen de strijd aan als men hem dwarszit
Ik had een mix bedacht van de verhaallijn van Sophia en die moeder uit De Erfenis, maar de samenwerking met de anderen verliep stroef. En omdat ik mijn zin niet kreeg, liet ik mijn personage zich ophangen midden in een aflevering. Later heb ik dat weer verwijderd.![]()
Of toen de vriendin van Dr.Mikey's(toen onder een andere naam) personage ineens vreemdging met een ander zonder zijn medeweten, toen vermoordde hij dat andere personage zonder overleg.![]()
Beetje offtopic, maar het is gewoon hilarisch als je eraan terugdenkt.
Haha dat is wel grappig op zich!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST was een van de inspiratiebronnen ja. En Goudkust en ONM denk ik ook, daar werden namen uit gebruikt.
Ik had een mix bedacht van de verhaallijn van Sophia en die moeder uit De Erfenis, maar de samenwerking met de anderen verliep stroef. En omdat ik mijn zin niet kreeg, liet ik mijn personage zich ophangen midden in een aflevering. Later heb ik dat weer verwijderd.![]()
Of toen de vriendin van Dr.Mikey's(toen onder een andere naam) personage ineens vreemdging met een ander zonder zijn medeweten, toen vermoordde hij dat andere personage zonder overleg.![]()
Beetje offtopic, maar het is gewoon hilarisch als je eraan terugdenkt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST was een van de inspiratiebronnen ja. En Goudkust en ONM denk ik ook, daar werden namen uit gebruikt.
Beetje offtopic, maar het is gewoon hilarisch als je eraan terugdenkt.![]()
![]()
Als ze dat nou eens met een paar personages in GTST deden
Over De Erfenis gesproken: ben ik nou heel gek of hebben ze de verhaallijn met het testament van Maximiliaan en zijn opdrachten niet gewoon gebruikt als basis voor díé serie? Komt in de basisopzet toch vrij overeen volgens mij![]()
![]()
Zou best kunnen als ik namen als Kennard Bos en Idse Grotenhuis zie staan bij de crew.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ze dat nou eens met een paar personages in GTST deden
Over De Erfenis gesproken: ben ik nou heel gek of hebben ze de verhaallijn met het testament van Maximiliaan en zijn opdrachten niet gewoon gebruikt als basis voor díé serie? Komt in de basisopzet toch vrij overeen volgens mij
Beter goed afgekeken dan slecht verzonnen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En dan hadden ze ook nog eens een gastrol in die seriequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou best kunnen als ik namen als Kennard Bos en Idse Grotenhuis zie staan bij de crew.
Dat zeker, en in dit geval heeft het een steengoede serie opgeleverdquote:Beter goed afgekeken dan slecht verzonnen.
En als je dan ziet dat een aantal van die schrijvers nu werken voor GTST![]()
![]()
Haha ja mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kon ook een klier zijn toen.![]()
En boos als ik mijn zin niet kreeg.
Dr.Mikey weet dat ook vast allemaal nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lig hier echt in een deukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef Camomille het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Op de castfoto heeft Sjors toch wel een paar erg lekkere benen
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
[..]
Heb je die wallen wel eens gezien van haar? Dan moet je hard vallen wil je je kop uit de plooi donderstralen.![]()
Vroeg me al af of die wallen niet de hele tijd voor haar ogen flubberden tijdens de sprong.
Oh wacht ze had een XXL bril op he?
+ Aysenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Wie zijn er nog niet genoemd in de app? Mike, Nina, Wiet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef Frey het volgende:
In het echt lijkt Marly me dan wel weer een hele leuke meid, in tegenstelling tot haar soapbroerzusnichtdoedel.![]()
![]()
![]()
Vond nog een gedichtje op internet;)
Ons allergeliefde prinses Stampvoetje is helaas niet meer
Alsof je verlost bent van een hele grote etterende zweer
Ze was voor een ieder een doorn in het oog
Met haar verlamde handje die ze dan weer wel en dan weer niet goed bewoog
Bedrogen en verraden door haar eigen echtgenoot
Vond ze tijdens een parachuteformatiesprong de dood
Jammer dat ze nu het kindje van Noud en Wiet niet meer kan zien
Maar ze komt nog eens terug als geest misschien?
Alle winkels in Meerdijk zijn nu op sterven na dood
Want door haar verdienden zij hun dagelijks brood
Die arme Ludo weet niet meer waar hij het zoeken moet
Dit breit zélfs hij niet meer goed
Hij heeft met zijn kinderen wel veel pech
Want Amy zit in een gesticht en Nick is ook al weg
En dan zijn enige trots, zijn prinses verloren
Een mens zou om minder kunnen ontsporen
Dankzij zijn liefhebbende zus Maxime is hij Janine ook kwijt
Maar hij vond inmiddels alweer een andere meid
Misschien dat Julia zijn leed wat kan verzachten
Op een manier die je na hun intieme onderonsje kan verwachten?
Nola zit nu met een vader opgescheept die haar niet wil
Want dat Mike ineens zoveel vaderliefde voelt is maar een gril
Als hij zijn leven had willen beteren was dat zijn kans
Maar nee, wraak nemen op Lorena gaf zijn leven méér glans
Dus mag opa Ludo Nola houden als vervanging van zijn prinses
Uiteraard tegen vergoeding van een bedrag met een nulletje of zes![]()
Ik ben Edmond en ik ben SNOOD, SNOOD VERTEL IK U! MUWHA!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SOP toch? Laatst een paar topics van teruggelezen, was wel geinig, zowel het verhaal als de miscommunicatie tussen de users die meededen![]()
Vooral het einde van Sop was erg origineelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben Edmond en ik ben SNOOD, SNOOD VERTEL IK U! MUWHA!
R.I.P DTS.![]()
Hadden ze beter De familie Sanders een spinoff kunnen geven, stel je dat eens voor zeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan hadden ze ook nog eens een gastrol in die serie![]()
[..]
Dat zeker, en in dit geval heeft het een steengoede serie opgeleverd
En als je dan ziet dat een aantal van die schrijvers nu werken voor GTST![]()
![]()
How did it end?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral het einde van Sop was erg origineel
Een ontplofte boot , Kwam regelrecht uit Goudkust kwam ik later achter,quote:
Nog erger bijna iedereen had de naam Kouwenberg, Ik en Frey keken geen andere soaps dan gtst op dat moment dus wij wisten van niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
zou het wiet niet eens kunnen zijn? Ik zag een stukje waar Ricky helemaal aan het janken was, en wiet is opeens dikke vrienden met Ricky. DE dader is dan nina, die is toch wel een soort van gestoord, een echte sanders en ze had nog wat af te rekenen met wiet.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Ik denk dat Nina nu meer voor Mike vreest dan voor Wiet. Ze zal dus eerder de kabeltjes van Mike doorknippen zodat deze bij Nola wegblijft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef Ticootje het volgende:
zou het wiet niet eens kunnen zijn? Ik zag een stukje waar Ricky helemaal aan het janken was, en wiet is opeens dikke vrienden met Ricky. DE dader is dan nina, die is toch wel een soort van gestoord, een echte sanders en ze had nog wat af te rekenen met wiet.![]()
dat mike te pletter stort zie ik Ricky niet zo hyserisch om janken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:22 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Ik denk dat Nina nu meer voor Mike vreest dan voor Wiet. Ze zal dus eerder de kabeltjes van Mike doorknippen zodat deze bij Nola wegblijft.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Denk dat ze jankt uit paniek omdat er überhaupt iemand voor haar neus te pletter stort.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat mike te pletter stort zie ik Ricky niet zo hyserisch om janken.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Rikki weet niet wie er neergestort is op dat moment. Sommigen moesten zelfs nog landen. In het filmpje ligt het slachtoffers ook een aantal meters voor haar uit. Dus lijkt mij sterk dat ze weet wie het is. Het zullen eerder de emoties dat zij iemand heeft zien doodvallen. Een soort shock.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat mike te pletter stort zie ik Ricky niet zo hyserisch om janken.
Buiten het soapleven om komen er ook wel eens iemand onder de trein. De omstanders die dan het gezien hebben kunnen ook in een shock of huilbui terecht komen. Dezen krijgen dan vaak hulp aangeboden.![]()
Nee ik zag gister een filmpje dat ze bij de zandzak zat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Rikki weet niet wie er neergestort is op dat moment. Sommigen moesten zelfs nog landen. In het filmpje ligt het slachtoffers ook een aantal meters voor haar uit. Dus lijkt mij sterk dat ze weet wie het is. Het zullen eerder de emoties dat zij iemand heeft zien doodvallen. Een soort shock.
Buiten het soapleven om komen er ook wel eens iemand onder de trein. De omstanders die dan het gezien hebben kunnen ook in een shock of huilbui terecht komen. Dezen krijgen dan vaak hulp aangeboden.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Dan had ze waarschijnlijk zand in haar ogen gekregen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik zag gister een filmpje dat ze bij de zandzak zat.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had ze waarschijnlijk zand in haar ogen gekregen.![]()
![]()
![]()
Er wordt ook steeds over een twist gepraat. De enige dingen wat ik kan bedenken is dat Mike neerstort, maar dat het voor iemand anders bedoelt was of de dader heeft de verkeerde parachute doorgeknipt. Maar dat lijkt dan wel sterk aangezien de nummers gewoon op het bord stonden. Ik zag de dader ook echt nog eerst zoeken in het rek. Mike kreeg de parachute van Lucas. Dus ik denk dat hij/zij wel gericht heeft geknipt aangezien ik even geen soapies ken die Lucas zouden willen ombrengen. Tenzij die homo Turk of zijn familie/vrienden wraak willen nemen.
Als Mike neerstort hebben we wel de meeste verdachten. Ludo, Nina, Laura, Janine, Noud, Lorena, Maxime en misschien zelfs Lucas die voor zijn zusje wil opkomen. Of die goede vriend van Mike die hem hielp met de Rozeboom overnemen.
Als het zo zal gaan dan is het ook het spannendste voor de verhaallijn en ze kunnen er minsten nog een half jaar aan uitzenden voordat de dader bekend is.![]()
Ik heb dat app filmpje dan nog niet gezien. Online kan ik hem ook niet vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik zag gister een filmpje dat ze bij de zandzak zat.
Zijn er anderen die dit filmpje (Rikkie huilend bij de zandbak) wel gezien hebben?![]()
Niet doen, sommige worden hier misselijk van zulke comments. Dat wij misselijk worden van Nina boeit verder niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:36 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
Vroeg me al af of die wallen niet de hele tijd voor haar ogen flubberden tijdens de sprong.
Oh wacht ze had een XXL bril op he?![]()
Vraag me eerlijk gezegd af waaromquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet doen, sommige worden hier misselijk van zulke comments.Dat inderdaadquote:Dat wij misselijk worden van Nina boeit verder niet.![]()
![]()
Ik mag toch hopen van nietquote:Louis Talpe vrijwel zeker uit GTST
Het wordt steeds waarschijnlijker dat Mike Brandt degene is die de zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden niet overleefd. Op basis van de verhaallijnen was het al het meest aannemelijk dat dit karakter de gesaboteerde parachute ombond – en zich daarmee te pletter sprong. Nu blijkt ook dat acteur Louis Talpe twee omvangrijke klussen heeft aangenomen die vrijwel onmogelijk zijn te combineren met spelen in GTST.
In april vertelde Louis al voor een aantal maanden uit GTST te moeten vanwege de Flexwet. Een mooie gelegenheid om in een Vlaamse musical te gaan spelen. Nu is ook bekendgemaakt dat Louis een hoofdrol krijgt in een nieuwe Vlaamse serie genaamd De Ridder. Zijn opnames beginnen in september.
Sowieso lijkt de Flexwet nog niet helemaal voor Louis van toepassing, daar hij pas sinds maart 2012 in GTST te zien is. Doorgaans zijn soapacteurs drie jaar te zien voordat zij voor drie maanden de soap verlaten, om via de draaideur weer terug te keren.
Alle acteurs van GTST hebben zwijgplicht opgelegd gekregen over het verloop van de cliffhanger. Zolang RTL of Endemol niets bekendmaakt over hun rol in het nieuwe seizoen, worden ze geacht in het midden te laten of een bepaald karakter de cliff overleeft. Voor het 24ste seizoen zijn ook twee castfoto’s gemaakt, om de kijker maar zo lang mogelijk in spanning te laten.![]()
![]()
Op Mediacourant staat dat hij het kan combineren. Ze verdraaien het wel erg he op de andere sites. Of ik wil het gewoon niet geloven, want Mike moet blijven vind ik...quote:Louis Talpe naast GTST in grote Vlaamse dramaserie
Louis Talpe, bekend als Mike in Goede Tijden Slechte Tijden, krijgt een rol in een grote dramaserie op de Vlaamse publieke tv-zender Een. Dat heeft het station vandaag bekendgemaakt. Talpe, die vanwege de flexwet binnenkort een aantal maanden uit GTST gaat, krijgt een rol in De Ridder. “Het is een geweldige mogelijkheid om met een sterke ploeg samen te werken en echte topfictie te maken. Bovendien blijft het mogelijk om deze rol te combineren met mijn andere bezigheden“, zegt hij.
De Ridder is een langlopende misdaadreeks, waarvan het eerste seizoen pas in oktober van start gaat. Achter de schermen wordt nu al hard gewerkt aan het tweede seizoen en vanaf dat seizoen speelt ook Talpe mee.
“Ik kijk ernaar uit de rol van Thomas De Kuyper te spelen en deel uit te maken van de cast van De Ridder, de nieuwe zondagavondreeks van Eén“, aldus Talpe.
De eerste aflevering van De Ridder, een coproductie van Eén en Eyeworks, is op 13 oktober. De opnames van het tweede seizoen beginnen in september.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Het zal me niks verbazen.. Dat artikel over dat hij er tijdelijk uitging dat was in April.. We zijn nu een tijdje verder. Zoveel dingen die gebeurd kunnen zijn in de tussentijd (waardoor hij er wellicht helemaal uitgaat?). Ik zeg eerlijk dat ik hem niet zal missenYour beauty never ever scared me.![]()
Ik wil niet dat Mike het slachtoffer is. Laat het Nina zijn. Dan krijgt Ludo eindelijk een prachtige verhaallijn als hij zijn dochter gaat wreken. En ach, hij heeft vast nog wel ergens een dochter rondlopen van wie hij bestaan niet weet![]()
![]()
ik wel. Het ergste is dat Nina blijftquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Het zal me niks verbazen.. Dat artikel over dat hij er tijdelijk uitging dat was in April.. We zijn nu een tijdje verder. Zoveel dingen die gebeurd kunnen zijn in de tussentijd (waardoor hij er wellicht helemaal uitgaat?). Ik zeg eerlijk dat ik hem niet zal missen
Helemaal super.![]()
Amy uiteraard. En kleindochter Nola is er natuurlijk ook nog!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef hplaserjet het volgende:
Ik wil niet dat Mike het slachtoffer is. Laat het Nina zijn. Dan krijgt Ludo eindelijk een prachtige verhaallijn als hij zijn dochter gaat wreken. En ach, hij heeft vast nog wel ergens een dochter rondlopen van wie hij bestaan niet weet![]()
Hoewel ze niet echt een hechte band hebben. Zou ik het ook wel sneu vinden voor Bianca als Mike het slachtoffer is. Net na het verlies van Edwin en Sjoerd die zich eindelijk aan het herstellen is. Zal dit opnieuw een moeilijke periode voor haar gaan worden.![]()
Maar inderdaad, laat het slachtoffer maar lekker Nina of Aysen zijn.![]()
![]()
Die stuntman lijkt ook op hem dus ja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaja geloof er niks van. Mike zal de volgende overlevende wel zijn..... Zo spelen ze t al de hele tijd vorige week gingen er de hele week geruchten dat Noud het niet zou overleven en voila.... Zondag blijkt dat hij de sprong wel overleeft....![]()
Je mag van mij gelijk hebben hoor!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Jaja geloof er niks van. Mike zal de volgende overlevende wel zijn..... Zo spelen ze t al de hele tijd vorige week gingen er de hele week geruchten dat Noud het niet zou overleven en voila.... Zondag blijkt dat hij de sprong wel overleeft....![]()
Wij speculeren ook alleen maar natuurlijk. Ik zelf kan het me bijna nog steeds niet voorstellen dat Nina de dader is.
Maar heb uiteraard veel liever Nina dan Mike als slachtoffer!![]()
![]()
Zoals ik al eerder hebt betoogd, is het denk ik nu wel duidelijk dat Mike eruit gaat.Ga niet weer al mijn argumenten herhalen :-).
Denk trouwens ook dat dat artikel dat Louis Talpe in april 2014 er tijdelijk uitgaat met een reden is gepubliceerd, was destijds al duidelijk dat hij eruit zal gaan, maar de schrijvers wilden ons duidelijk op het verkeerde been zetten.
Vermoed dat Bianca de Rozenboom erft en die gelooft natuurlijk niet dat haar broeder de Rozenboom op illegale wijze heeft verkregen.
Ze zal uiteindelijk wel overstag gaan.![]()
Als het Mike is, dan is het jammer dat hij dood eruit gaat.![]()
Dood = geen mogelijkheid om weer eens terug te keren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:46 schreef PG18 het volgende:
Als het Mike is, dan is het jammer dat hij dood eruit gaat.![]()
Dood = geen mogelijkheid om weer eens terug te keren.Nee, niet nog een keer zoiets belachelijks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het zou jammer zijn als Mike eruit gaat, het eerste 'nieuwe' personage wat me vanaf het begin wel wist te boeien.GGGG![]()
Dat inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef hplaserjet het volgende:
Ik wil niet dat Mike het slachtoffer is. Laat het Nina zijn. Dan krijgt Ludo eindelijk een prachtige verhaallijn als hij zijn gaat wreken.[Italiaans accent] Papa...? Papa, ben jij het? [/Italiaans accent]quote:En ach, hij heeft vast nog wel ergens een dochter rondlopen van wie hij bestaan niet weet![]()
![]()
Je zou natuurlijk gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:42 schreef Roter het volgende:
Zoals ik al eerder hebt betoogd, is het denk ik nu wel duidelijk dat Mike eruit gaat.Ga niet weer al mijn argumenten herhalen :-).
Denk trouwens ook dat dat artikel dat Louis Talpe in april 2014 er tijdelijk uitgaat met een reden is gepubliceerd, was destijds al duidelijk dat hij eruit zal gaan, maar de schrijvers wilden ons duidelijk op het verkeerde been zetten.
Vermoed dat Bianca de Rozenboom erft en die gelooft natuurlijk niet dat haar broeder de Rozenboom op illegale wijze heeft verkregen.
Ze zal uiteindelijk wel overstag gaan.
Maar of de schrijvers ons met dat artikel bewust op het verkeerde been hebben willen zetten, weet ik niet hoor. Geen idee. Misschien dat hij al ruim van te voren heeft gezegd, dan en dan niet beschikbaar te zijn.
Als Bianca de Rozenboom zou erven, zou ze nog te maken kunnen gaan krijgen met die mysterieuze helper van Mike natuurlijk!
En bovendien, denk ik dan niet dat ze dan snel overstag zal gaan met een eventuele verkoop aan Lorena. Aangezien ze Lorena en/ of Laura misschien wel als verdachte zal zien.![]()
![]()
Zou het Menno niet kunnen zijn die stiekem meegegaan is om Aysen in de gaten te houden?![]()
De volgende homo die na een aantal weken de serie dood verlaat, net als Ron.![]()
![]()
Dat zou een wel héél verrassende wending zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:54 schreef PG18 het volgende:
Zou het Menno niet kunnen zijn die stiekem meegegaan is om Aysen in de gaten te houden?![]()
De volgende homo die na een aantal weken de serie dood verlaat, net als Ron.![]()
![]()
![]()
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zou een wel héél verrassende wending zijn![]()
![]()
Helaas lijkt de enige vervelende homo van de serie. De oogappel van dit schrijversteam!![]()
![]()
Bilal en Edwin waren nog wel okéquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou inderdaad.![]()
Helaas lijkt de enige vervelende homo van de serie. De oogappel van dit schrijversteam!![]()
![]()
Ja precies. En Menno vind ik zelfs een prima personage!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bilal en Edwin waren nog wel oké![]()
Lucas vind ik eigenlijk altijd de storende factor in de relaties die hij heeft.
Hoewel ik Edwin, nadat hij uit de kast was gekomen. Ook ineens een stuk irritanter begon te vinden!![]()
Stopte met lezen na die flater van een typfout: overleefdquote:![]()
![]()
Dan wil ik alvast bij deze afspreken dat we allemaal de reclame code commissie inlichten voor deze wanstaltige sluikreclame-praktijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, niet nog een keer zoiets belachelijks!
En dan kunnen ze hem eindelijk een dochter geven met een naam die doorwerkt op de traditie van namen met een M in de Sandersclan (Maxime, Marcus, Maximilliaan...) -> Nina wordt Marina?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat inderdaad
[..]
[Italiaans accent] Papa...? Papa, ben jij het? [/Italiaans accent]![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet doen, sommige worden hier misselijk van zulke comments. Dat wij misselijk worden van Nina boeit verder niet.![]()
![]()
Seizoen 4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dan kunnen ze hem eindelijk een dochter geven met een naam die doorwerkt op de traditie van namen met een M in de Sandersclan (Maxime, Marcus, Maximilliaan...) -> Nina wordt Marina?![]()
![]()
![]()
Als het maar geen Martina wordt.![]()
![]()
Ik hoop het niet, want:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:54 schreef PG18 het volgende:
De volgende homo die na een aantal weken de serie dood verlaat, net als Ron.
1. Menno is een chill personage.
2. Weer een aantal maanden een jankende Lucas![]()
Het zal wel niet
Helemaal super.![]()
Vandaag in de app:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:00 schreef roos85 het volgende:
Vandaag in de app:ik hoop het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als Mike te pletter valt dan erft Nola toch? Niet Bianca. De lijn tussen vader en dochter gaat boven die van broer-zus.![]()
Als Nola het erft dan gaat het toch eerst naar Bianca tptdat Nola oud genoeg isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:10 schreef kissaa het volgende:
Als Mike te pletter valt dan erft Nola toch? Niet Bianca. De lijn tussen vader en dochter gaat boven die van broer-zus.![]()
Eh... volgens mij is Nina nog steeds de moeder als Mike doodvalt. Zou niet weten waarom Bianca zeggenschap over Nola (of haar bankrekening) zou krijgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:46 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Als Nola het erft dan gaat het toch eerst naar Bianca tptdat Nola oud genoeg is![]()
![]()
Nee, naar Nina tot Nola oud genoeg is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:46 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Als Nola het erft dan gaat het toch eerst naar Bianca tptdat Nola oud genoeg is![]()
Ligt er maar net aan hoe Mike het geregeld heeft, kan best dat Bianca beheer over het geld van Nola krijgt.![]()
Vandaag in de app:Ik hoop het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Als het Mike is die verongelukt dan zou het zo onverwacht zijn dat hij waarschijnlijk nog niets heeft geregeld. Maar we komen er vanzelf ooit achterquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef roos85 het volgende:
Ligt er maar net aan hoe Mike het geregeld heeft, kan best dat Bianca beheer over het geld van Nola krijgt.![]()
![]()
Marina? Dan liever Myrthe, Marsha of Maaike, met een voorkeur voor Myrthequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dan kunnen ze hem eindelijk een dochter geven met een naam die doorwerkt op de traditie van namen met een M in de Sandersclan (Maxime, Marcus, Maximilliaan...) -> Nina wordt Marina?![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag in de app:Ik hoop met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het wordt Rohanna.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marina? Dan liever Myrthe, Marsha of Maaike, met een voorkeur voor Myrthe
Is Meerdijk nu een grote stad geworden?
Ik dacht dat het altijd een klein dorpje moest voorstellen![]()
- In die brief van justitie (week 5) is deze postcode te zien: 1834 JL Meerdijk
- Op dat plaatje van de brief van Sjors aan Wiet in het overzicht van deze week (week 6),
is deze postcode te zien: 1836 BS Meerdijk
- En onderin dat inschrijfformulier van POP University (week 6) is deze postcode te zien: 1812 JL Meerdijk
Verschillende postcodenummers... Dat heb je toch alleen bij grotere plaatsen/steden?![]()
Wel is er twee keer "JL" gebruikt. Eerste naam dat me te binnen schoot is Julia Loderus. Maarja, daar kunnen we denk ik weinig mee. Wat te ver gezocht.![]()
![]()
Straks blijkt Julia de dader en wilde ze Rikki vermoorden om een vage redenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef PG18 het volgende:
Is Meerdijk nu een grote stad geworden?
Ik dacht dat het altijd een klein dorpje moest voorstellen![]()
- In die brief van justitie (week 5) is deze postcode te zien: 1834 JL Meerdijk
- Op dat plaatje van de brief van Sjors aan Wiet in het overzicht van deze week (week 6),
is deze postcode te zien: 1836 BS Meerdijk
- En onderin dat inschrijfformulier van POP University (week 6) is deze postcode te zien: 1812 JL Meerdijk
Verschillende postcodenummers... Dat heb je toch alleen bij grotere plaatsen/steden?![]()
Wel is er twee keer "JL" gebruikt. Eerste naam dat me te binnen schoot is Julia Loderus. Maarja, daar kunnen we denk ik weinig mee. Wat te ver gezocht.![]()
![]()
Meerdijk is een deelgemeente van Middendam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Teuge is ook gewoon een deelgemeente van Meerdijk
Net als Woondrecht, Baroum en Alhiekquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Meerdijk is een deelgemeente van Middendam.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Teuge is ook gewoon een deelgemeente van Meerdijk![]()
![]()
Nog 4 mogelijke slachtoffers en nog 2 erbij die ik niet kwijt wil. Ze maken de zomer te spannend zo.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:56 schreef purebliss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meerdijk is een vette metropool hoor haha! Ze hebben er van alles, sportscholen, ziekenhuis, Sanders inc., groot politiebureau... Maar toch komt iedereen elkaar constant tegen op straat?![]()
Ik neig nog steeds het meest naar Wiet.Aysen vind ik ook heel aannemelijk maar ergens zou ik dat ook weer jammer vinden. Er zijn teveel brave mensen in Meerdijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 09-08-2013 18:41:29 ]![]()
Wat nou als Aysen en Mike kinderen zouden krijgen? Komen gewoon Chuckies uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:31 schreef vencodark het volgende:
Ik nijg nog steeds het meest naar Wiet.Aysen vind ik ook heel aannemelijk maar ergens zou ik dat ook weer jammer vinden. Er zijn teveel brave mensen in Meerdijk.
Noot noot.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat nou als Aysen en Mike kinderen zouden krijgen? Komen gewoon Chuckies uit.![]()
![]()
Ik weet niet hoe erg die zwarte gympen-redenatie al is uitgemolken. Ik las ergens dat ze allemaal dezelfde schoenen aan hebben maar dat lijkt me niet?
In een filmpje van de app zie je aysen die zwarte gympjes die je op de foto van het slachtoffer ook duidelijk ziet. Dus toch aysen?
Toevoeging: Oja toch wel allemaal dezelfde schoenen zie ik nu
[ Bericht 22% gewijzigd door zakpatat90 op 09-08-2013 17:27:52 ]![]()
Suggestie van iemand op de GTST Fanclub:Dat zou nog eens wat zijnquote:HET IS GEWOON IEMAND DIE UIT EEN ANDER VLIEGTUIG IS GESPRONGEN!!!![]()
![]()
![]()
Die site schopt sowieso apenballen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Suggestie van iemand op de GTST Fanclub:
[..]
Dat zou nog eens wat zijn![]()
![]()
twitter:NicoletteVanDam twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:00:56Gezelligheid met @louistalpe tijdens opnames van #declubvansinterklaas film!
reageer retweet
![]()
Sinterklaas in augustus opnemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:28 schreef Holenmens het volgende:
twitter:NicoletteVanDam twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:00:56Gezelligheid met @louistalpe tijdens opnames van #declubvansinterklaas film![ afbeelding ] reageer retweet
Lekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook. Vind ik ook altijd zo dom bij GTST dat ze 3 maanden ofzo voorlopen met de opnames? Dat ze dan buiten rond lopen met handschoenen en een dikke jas terwijl het hartje zomer is.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Als ze in oktober/november pas gaan filmen is ie nooit op tijd af en juist in die tijd moet Sinterklaas publiek trekken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinterklaas in augustus opnemenLekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook.
![]()
Klopt, maar ze zouden het ook in het voorjaar op kunnen nemen bijvoorbeeld. Of zelfs een jaar eerder. Maargoed, voor kinderen maakt het niet uit die letten daar toch niet op. Bij GTST stoor ik me er wel aan als ze bij die buitenscenes door de sneeuw lopen terwijl het hier alweer lente is en 25 graden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als ze in oktober/november pas gaan filmen is ie nooit op tijd af en juist in die tijd moet Sinterklaas publiek trekken.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik zit niet in de filmindustrie, maar een film maken is erg duur. Dat geld wil je zo snel mogelijk (met flinke winst) terugverdienen. Ik denk dat als je een film een jaar/ driekwart jaar van tevoren gaat schieten het te lang duurt voordat het iets oplevert.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zouden het ook in het voorjaar op kunnen nemen bijvoorbeeld. Of zelfs een jaar eerder. Maargoed, voor kinderen maakt het niet uit die letten daar toch niet op. Bij GTST stoor ik me er wel aan als ze bij die buitenscenes door de sneeuw lopen terwijl het hier alweer lente is en 25 graden.
Het is maar een gok...![]()
Louis Talpe in Belgische misdaadserie
Louis Talpe zal binnenkort beginnen aan met de opnames voor de misdaadserie ‘De Ridder’. Louis zal Thomas De Kuyper spelen in de misdaadserie.
‘De Ridder’ is een nieuwe serie van de Belgische zender Eén. Het eerste seizoen wordt uitgezonden vanaf zondag 13 oktober, Louis zien we pas in het seizoen wat hierna volgt. Wanneer seizoen 2 te zien is, is voor alsnog onbekend. Louis reageert enthousiast op zijn nieuwe rol ”Het is een geweldige mogelijkheid om met een sterke ploeg samen te werken en echte topfictie te maken. Bovendien blijft het mogelijk om deze rol te combineren met mijn andere bezigheden.”
Heeft een volle agenda dus.![]()
Sanders Inc., waar alle zaken op de bank bij de familie Sanders op de Samsung tablet geregeld worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef Roter het volgende:
Meerdijk is een vette metropool hoor haha! Ze hebben er van alles, sportscholen, ziekenhuis, Sanders inc., groot politiebureau... Maar toch komt iedereen elkaar constant tegen op straat?
O nee, Ludo heeft een aparte stoel![]()
Haha mja dat was uit persoonlijke smaak een keuzequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marina? Dan liever Myrthe, Marsha of Maaike, met een voorkeur voor Myrthe
Haha, ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haha mja dat was uit persoonlijke smaak een keuze![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Suggestie van iemand op de GTST Fanclub:
[..]
Dat zou nog eens wat zijn
True.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die site schopt sowieso apenballen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
Wat zie je wat ik niet zie? Je hebt iets omcirkeld maar... Mja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dat roze op haar schouderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
True.
[..]
Wat zie je wat ik niet zie? Je hebt iets omcirkeld maar... Mja.Toevallig dezelfde kleur als de gesaboteerde parachute
![]()
![]()
Als dat klopt dan is mijn eerste theorie meteen mijn juiste geweest. En dan ben ik blij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat roze op haar schouderToevallig dezelfde kleur als de gesaboteerde parachute
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
Stel dat Aysen inderdaad een/de roze parachute pakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze controleerde haar parachute juist op die onderdelen die de saboteur gesaboteerd/doorgeknipt had dus met haar parachute was op dat moment niets mis in mijn ogen.
In dat filmpje waarin ze haar parachute checkt zie je op 40 sec een hand die iets pakt waardoor de suggestie gewekt wordt dat haar parachute omgewisseld zou kunnen zijn.
Als haar parachute omgewisseld is had ze dus geen roze parachute.
En als haar parachute niet omgewisseld is was hij gewoon in orde en veilig.
Wellicht waren er meerdere parachutes?
Een verwisseling zou ook betekenen dat de dader van de verwisseling niet 1 van de springers was want die zaten alle 8 al in het vliegtuig. Aysen kwam nog maar net op tijd dacht ik.
Ik persoonlijk denk dat Aysen niet degene is die te pletter is gevallen.![]()
Er zit een knopje rechtsboven je berichtje, onder het #berichtnummer. Daarmee kun je je berichten wijzigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef AudreyParker het volgende:
Meerdere ROZE parachutes bedoel ikNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Denk niet dat die verwisseld is, maar dat echt aysen dood gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:43 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Stel dat Aysen inderdaad een/de roze parachute pakte.
Ze controleerde haar parachute juist op die onderdelen die de saboteur gesaboteerd/doorgeknipt had dus met haar parachute was op dat moment niets mis in mijn ogen.
In dat filmpje waarin ze haar parachute checkt zie je op 40 sec een hand die iets pakt waardoor de suggestie gewekt wordt dat haar parachute omgewisseld zou kunnen zijn.
Als haar parachute omgewisseld is had ze dus geen roze parachute.
En als haar parachute niet omgewisseld is was hij gewoon in orde en veilig.
Wellicht waren er meerdere parachutes?
Een verwisseling zou ook betekenen dat de dader van de verwisseling niet 1 van de springers was want die zaten alle 8 al in het vliegtuig. Aysen kwam nog maar net op tijd dacht ik.
Ik persoonlijk denk dat Aysen niet degene is die te pletter is gevallen.
Die zag het gewoon niet meer zitten. Zoiets zal het zijn denk ik![]()
Niet zomaar een ziekenhuis he? Een academisch ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:12 schreef PG18 het volgende:
[..]
Sanders Inc., waar alle zaken op de bank bij de familie Sanders op de Samsung tablet geregeld worden.
O nee, Ludo heeft een aparte stoel![]()
Als je naar de inhoudsopgave in de app gaat, dan zie je 8 parachutes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef AudreyParker het volgende:
Meerdere ROZE parachutes bedoel ik
Rood: 2x
Geel: 2x
Oranje: 3x (waarvan één iets lichter dan de anderen)
Roze: 1xquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
Dat roze in de bovenste foto (op die zwarte tas die ze vast houdt) zit volgens mij op alle tassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Hier bij Nuran te zien: http://zappen.blog.nl/fil(...)5-385_510_283_c1.jpg
- Hier bij Rikki en Noud te zien: http://www.gtstfanclub.nl(...)/07/springlevend.jpg en https://pbs.twimg.com/media/BOXhCG6CUAAPV4X.png:large![]()
Hmf.. weer een theorie na de klotequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef PG18 het volgende:
[..]
Als je naar de inhoudsopgave in de app gaat, dan zie je 8 parachutes.
Rood: 2x
Geel: 2x
Oranje: 3x (waarvan één iets lichter dan de anderen)
Roze: 1x
[..]
Dat roze in de bovenste foto (op die zwarte tas die ze vast houdt) zit volgens mij op alle tassen.
- Hier bij Nuran te zien: http://zappen.blog.nl/fil(...)5-385_510_283_c1.jpg
- Hier bij Rikki en Noud te zien: http://www.gtstfanclub.nl(...)/07/springlevend.jpg en https://pbs.twimg.com/media/BOXhCG6CUAAPV4X.png:large![]()
![]()
Het is ook leuk om al die theorieën op de fanclub te lezen, want het slaat vaak allemaal nergens op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hmf.. weer een theorie na de klote
Wie doen die interviews op die fanclub site?
"Heel m’n Twitter ontplofte, en heel veel mensen op straat zeiden: “Aah je hebt het overleeft!""
http://www.gtstfanclub.nl(...)t-in-mn-mond-houden/
Overleeft
En laten we maar niet over alle grammaticale fouten beginnen in de reacties
[ Bericht 16% gewijzigd door PG18 op 09-08-2013 21:24:28 ]![]()
Als je goed naar dat filmpje van Aysen kijkt zie je op 31 sec een stukje gele stof aan de rechterkant van de parachute dus ik denk dat zij een gele parachute heeft.
[ Bericht 1% gewijzigd door AudreyParker op 09-08-2013 21:52:07 ]![]()
Om de paar posts is er wel weer iemand die denkt slim te zijn door te stellen dat je het slachtoffer aan zijn kleding en uitrusting kan herkennen. "Het is Mike. Degene die dood is heeft zo'n hoogtemeter horloge. In het vliegtuig zie je dat Mike die draagt."quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is ook leuk om al die theorieën op de fanclub te lezen, want het slaat vaak allemaal nergens op.
Van die dingen die echt al 80000X achterhaald zijn.
En daarop volgt dan vaak een overspannen reactie van een andere user die niet zonder uitroeptekens en capslock kan uitleggen dat iedereen dezelfde kleding en spullen heeft.![]()
![]()
![]()
quote:gtstlwd
Nou ik denk dat het meneer Harmsen is.http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/codes-week-6/#comment-56047quote:Stefanosandersfan
Ik weet niet of jij dat weet maar Meneer Harmsen is het zeker niet. Hij speelt al lang niet in GTST. Maar dan nog is een oude bekende zeker niet uit te sluiten als de dader niet als de springer en die dood is. En daarnaast is de acteur die Meneer Harmsen speelt in het echt overleden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht, laat ik daar eens de grammar nazi uithangen, zijn al m'n reacties verwijderd en kan ik niet meer reageren![]()
![]()
Eigenlijk ook al door de eerste reactie op die pagina:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hmf.. weer een theorie na de kloteTadaa.quote:Zelfmoord? Dan hoef je ook niet aan het koordje te trekken....beetje overbodig lijkt me.......
Ik weet dat het hypocriet is van mij om dit in dit topic te zeggen, maar wat een stakkers op die fanclubpagina. Ik begrijp spontaan waarom GTST tegenwoordig is geworden zoals het nu is.
De fuck, serieus? Op die fanclub-site?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:33 schreef PG18 het volgende:
Ik dacht, laat ik daar eens de grammar nazi uithangen, zijn al m'n reacties verwijderd en kan ik niet meer reageren
Nu zijn het écht stakkers.![]()
![]()
Ik heb ineens een heel stuk meer respect voor Rohan Gottschalk gekregen. Hij weet zich dan wel te verspreken, hij verbetert zichzelf tenminste. 'noud zn oma', afschuwelijk zeg.quote:weed is sowieso niet dood, want als je goed luisterd naar de telefoon gesprek van noud en noud zn oma dan hoor je op de achtergrond ohh dit is zo mooi en dat klingt vrij duidelijk naar weed d’r stem, en ik denk zelf ook niet dat nina dood is want anders klonk noud vast wel anders aan de telefoon tijdens het gesprek met zn oma want het lijkt ij dat je tog wel van slach bent als je vrouw dood valt
Bron: http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/codes-week-6/#comment-56277Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Wordt Laura tegenwoordig "noud z'n oma" genoemd door de jeugd? Beetje jammer dit...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ineens een heel stuk meer respect voor Rohan Gottschalk gekregen. Hij weet zich dan wel te verspreken, hij verbetert zichzelf tenminste. 'noud zn oma', afschuwelijk zeg.
Gebeurd altijd zo vroeg hoor.. Ze moeten nog de tijd hebben om de film te monteren hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinterklaas in augustus opnemenLekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook. Vind ik ook altijd zo dom bij GTST dat ze 3 maanden ofzo voorlopen met de opnames? Dat ze dan buiten rond lopen met handschoenen en een dikke jas terwijl het hartje zomer is.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ze maken nooit andere vriendenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef Roter het volgende:
Meerdijk is een vette metropool hoor haha! Ze hebben er van alles, sportscholen, ziekenhuis, Sanders inc., groot politiebureau... Maar toch komt iedereen elkaar constant tegen op straat?!
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vraag me af of Meerdijk een gedeelte is van Middendam. Of andersom..
[ Bericht 4% gewijzigd door LetsGame op 10-08-2013 02:17:03 ]Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ja, dat is dezequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eigenlijk ook al door de eerste reactie op die pagina:
[..]
Tadaa.
Ik weet dat het hypocriet is van mij om dit in dit topic te zeggen, maar wat een stakkers op die fanclubpagina. Ik begrijp spontaan waarom GTST tegenwoordig is geworden zoals het nu is.
http://doenwenu.nl/aysen-(...)o/#comment-994850316 die comment.
op mijn site barst het ook van die gare reactiesSommige zijn leuk te lezen, maar ben gestopt met verwijderen. Kon deze week helaas geen halve dagen werken.
maar op die www.gtstfanclub.nl zitten er nog meer
zelfs de beheerder daar snapt het niet. bouwt een blog, ok doet die goed. Bouwt een forum, geen activiteit. Weet je wat? laten we er voor 180 euro een ander forum op zetten (terwijl er zoveel gratis zijn) nou dat helpt nu sel hoor, met 2 posts per dag
Toen de boel laten redisgnen.. Jep sluit nu allemaal mooi op elkaar aan![]()
![]()
Stefanosanders fan zie je telkens terug idd. Volgens mij is zijn/haar iq verbijsterend laag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:24 schreef PG18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/codes-week-6/#comment-56047
![]()
Tenzij je er direct Bing in wilt luizen door het niet op zelfmoord te laten lijken. Zelfmoord, maar niet zonder Bing een trap na te geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eigenlijk ook al door de eerste reactie op die pagina:
[..]
Tadaa.
Ik weet dat het hypocriet is van mij om dit in dit topic te zeggen, maar wat een stakkers op die fanclubpagina. Ik begrijp spontaan waarom GTST tegenwoordig is geworden zoals het nu is.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Nee zondag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Normaal krijg je toch op vrijdag die laatste 2 filmpjes op de app of niet?![]()
quote:Louis Talpe spreekt geruchten over GTST-exit tegen
Geplaatst op Sat 10 Aug 2013 om 11:04
Louis Talpe ontkent dat al het nieuws over zijn nieuwe acteerklussen wel moet betekenen dat het zijn personage is die te pletter viel op de grond in de zomercliff van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat zei de acteur gisteren in RTL Boulevard. Naast dat Talpe een grote Vlaamse musical gaat doen, krijgt hij nu ook een grote rol in een grote Vlaamse serie. “Ik ben niet de enige van Goede Tijden die dingen ernaast doet. Ferry doet andere dingen en Marly en Gigi ook“, zo laat de acteur weten.
Dat is volgens Talpe heel goed te doen. “Je moet gewoon echt goed kunnen plannen en zorgen dat de producties goed overeenkomen. Dan lukt het allemaal wel.”
Of hij het overleeft, kan Talpe echter ook niet zeggen. “Ik mag er niet meer over zeggen. Ik zou wel willen, maar heb geduld mensen. Jullie geduld wordt beloond. Het gaat heel spannend worden.”
Dat Talpe nu meer in België gaat werken, vindt hij erg leuk. “Zowel in Nederland als in België werken is fantastisch.“![]()
Dat vBulletin forum bedoel je? Als je een beetje goed zoekt kun je dat zo gratis downloaden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, dat is deze
op mijn site barst het ook van die gare reactiesSommige zijn leuk te lezen, maar ben gestopt met verwijderen. Kon deze week helaas geen halve dagen werken.
zelfs de beheerder daar snapt het niet. bouwt een blog, ok doet die goed. Bouwt een forum, geen activiteit. Weet je wat? laten we er voor 180 euro een ander forum op zetten (terwijl er zoveel gratis zijn) nou dat helpt nu sel hoor, met 2 posts per dag
Toen de boel laten redisgnen.. Jep sluit nu allemaal mooi op elkaar aan
Maar wat betreft redesign valt het toch wel mee? Alleen het forum linkt ergens anders naar toe.
Maar die header met al die plaatjes van de castfoto slaat nergens op.
(Een plaatje met enkel de benen van Sjors)
![]()
Alsof dat zo erg isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef PG18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot ze je reporten met een nulled boardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat vBulletin forum bedoel je? Als je een beetje goed zoekt kun je dat zo gratis downloaden.
Maar wat betreft redesign valt het toch wel mee? Alleen het forum linkt ergens anders naar toe.
Maar die header met al die plaatjes van de castfoto slaat nergens op.
De blog is wel degelijk veranderd. Niet dat het er mooier op is geworden in ieder geval
dat logo op het forum is helemaal gaar
Ik heb dat destijds ook gezegd, maar werd zonder pardon weggemod![]()
![]()
Die 180 is bullshit, de beheerder daar heeft die echt wel illegaal gedownload.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, dat is deze
Toen de boel laten redisgnen.. Jep sluit nu allemaal mooi op elkaar aanNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Hoe zit dat nou precies met de Nina dood in kist foto?
Iemand op facebook vind zichzelf de shiiiiit omdat ze als 'enige' denkt te weten dat Nina dood gaat![]()
![]()
Dan is die mooi stom, en heeft hij geen nulled forum gejatquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die 180 is bullshit, de beheerder daar heeft die echt wel illegaal gedownload.alles staat nog in de bron.
en volgens mij als je zoiets koopt staat er onder licensed to domeinnaam of iets![]()
![]()
die is nep en uit 2007quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:49 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand op facebook vind zichzelf de shiiiiit omdat ze als 'enige' denkt te weten dat Nina dood gaat![]()
Dat is hier ontstaan, een screenshotje van one and only Freyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:49 schreef Hilzillah het volgende:
![]()
Ps: linkje naar 'enige die denkt te weten dat Nina doodgaat' bittequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:49 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand op facebook vind zichzelf de shiiiiit omdat ze als 'enige' denkt te weten dat Nina dood gaat
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: