Sinterklaas in augustus opnemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:28 schreef Holenmens het volgende:
twitter:NicoletteVanDam twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:00:56Gezelligheid met @louistalpe tijdens opnames van #declubvansinterklaas film![ afbeelding ] reageer retweet
Als ze in oktober/november pas gaan filmen is ie nooit op tijd af en juist in die tijd moet Sinterklaas publiek trekken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinterklaas in augustus opnemenLekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook.
Klopt, maar ze zouden het ook in het voorjaar op kunnen nemen bijvoorbeeld. Of zelfs een jaar eerder. Maargoed, voor kinderen maakt het niet uit die letten daar toch niet op. Bij GTST stoor ik me er wel aan als ze bij die buitenscenes door de sneeuw lopen terwijl het hier alweer lente is en 25 graden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als ze in oktober/november pas gaan filmen is ie nooit op tijd af en juist in die tijd moet Sinterklaas publiek trekken.
Ik zit niet in de filmindustrie, maar een film maken is erg duur. Dat geld wil je zo snel mogelijk (met flinke winst) terugverdienen. Ik denk dat als je een film een jaar/ driekwart jaar van tevoren gaat schieten het te lang duurt voordat het iets oplevert.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zouden het ook in het voorjaar op kunnen nemen bijvoorbeeld. Of zelfs een jaar eerder. Maargoed, voor kinderen maakt het niet uit die letten daar toch niet op. Bij GTST stoor ik me er wel aan als ze bij die buitenscenes door de sneeuw lopen terwijl het hier alweer lente is en 25 graden.
Sanders Inc., waar alle zaken op de bank bij de familie Sanders op de Samsung tablet geregeld worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef Roter het volgende:
Meerdijk is een vette metropool hoor haha! Ze hebben er van alles, sportscholen, ziekenhuis, Sanders inc., groot politiebureau... Maar toch komt iedereen elkaar constant tegen op straat?
Haha mja dat was uit persoonlijke smaak een keuzequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marina? Dan liever Myrthe, Marsha of Maaike, met een voorkeur voor Myrthe
Haha, ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haha mja dat was uit persoonlijke smaak een keuze
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Suggestie van iemand op de GTST Fanclub:
[..]
Dat zou nog eens wat zijn![]()
True.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die site schopt sowieso apenballen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
Wat zie je wat ik niet zie? Je hebt iets omcirkeld maar... Mja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Dat roze op haar schouderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
True.
[..]
Wat zie je wat ik niet zie? Je hebt iets omcirkeld maar... Mja.
Als dat klopt dan is mijn eerste theorie meteen mijn juiste geweest. En dan ben ik blij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat roze op haar schouderToevallig dezelfde kleur als de gesaboteerde parachute
Stel dat Aysen inderdaad een/de roze parachute pakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze controleerde haar parachute juist op die onderdelen die de saboteur gesaboteerd/doorgeknipt had dus met haar parachute was op dat moment niets mis in mijn ogen.
In dat filmpje waarin ze haar parachute checkt zie je op 40 sec een hand die iets pakt waardoor de suggestie gewekt wordt dat haar parachute omgewisseld zou kunnen zijn.
Als haar parachute omgewisseld is had ze dus geen roze parachute.
En als haar parachute niet omgewisseld is was hij gewoon in orde en veilig.
Wellicht waren er meerdere parachutes?
Een verwisseling zou ook betekenen dat de dader van de verwisseling niet 1 van de springers was want die zaten alle 8 al in het vliegtuig. Aysen kwam nog maar net op tijd dacht ik.
Ik persoonlijk denk dat Aysen niet degene is die te pletter is gevallen.
Er zit een knopje rechtsboven je berichtje, onder het #berichtnummer. Daarmee kun je je berichten wijzigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef AudreyParker het volgende:
Meerdere ROZE parachutes bedoel ik
Denk niet dat die verwisseld is, maar dat echt aysen dood gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:43 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Stel dat Aysen inderdaad een/de roze parachute pakte.
Ze controleerde haar parachute juist op die onderdelen die de saboteur gesaboteerd/doorgeknipt had dus met haar parachute was op dat moment niets mis in mijn ogen.
In dat filmpje waarin ze haar parachute checkt zie je op 40 sec een hand die iets pakt waardoor de suggestie gewekt wordt dat haar parachute omgewisseld zou kunnen zijn.
Als haar parachute omgewisseld is had ze dus geen roze parachute.
En als haar parachute niet omgewisseld is was hij gewoon in orde en veilig.
Wellicht waren er meerdere parachutes?
Een verwisseling zou ook betekenen dat de dader van de verwisseling niet 1 van de springers was want die zaten alle 8 al in het vliegtuig. Aysen kwam nog maar net op tijd dacht ik.
Ik persoonlijk denk dat Aysen niet degene is die te pletter is gevallen.
Niet zomaar een ziekenhuis he? Een academisch ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:12 schreef PG18 het volgende:
[..]
Sanders Inc., waar alle zaken op de bank bij de familie Sanders op de Samsung tablet geregeld worden.
O nee, Ludo heeft een aparte stoel
Als je naar de inhoudsopgave in de app gaat, dan zie je 8 parachutes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef AudreyParker het volgende:
Meerdere ROZE parachutes bedoel ik
Dat roze in de bovenste foto (op die zwarte tas die ze vast houdt) zit volgens mij op alle tassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Hier bij Nuran te zien: http://zappen.blog.nl/fil(...)5-385_510_283_c1.jpg
- Hier bij Rikki en Noud te zien: http://www.gtstfanclub.nl(...)/07/springlevend.jpg en https://pbs.twimg.com/media/BOXhCG6CUAAPV4X.png:large
Hmf.. weer een theorie na de klotequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef PG18 het volgende:
[..]
Als je naar de inhoudsopgave in de app gaat, dan zie je 8 parachutes.
Rood: 2x
Geel: 2x
Oranje: 3x (waarvan één iets lichter dan de anderen)
Roze: 1x
[..]
Dat roze in de bovenste foto (op die zwarte tas die ze vast houdt) zit volgens mij op alle tassen.
- Hier bij Nuran te zien: http://zappen.blog.nl/fil(...)5-385_510_283_c1.jpg
- Hier bij Rikki en Noud te zien: http://www.gtstfanclub.nl(...)/07/springlevend.jpg en https://pbs.twimg.com/media/BOXhCG6CUAAPV4X.png:large
Het is ook leuk om al die theorieën op de fanclub te lezen, want het slaat vaak allemaal nergens op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hmf.. weer een theorie na de klote
Om de paar posts is er wel weer iemand die denkt slim te zijn door te stellen dat je het slachtoffer aan zijn kleding en uitrusting kan herkennen. "Het is Mike. Degene die dood is heeft zo'n hoogtemeter horloge. In het vliegtuig zie je dat Mike die draagt."quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is ook leuk om al die theorieën op de fanclub te lezen, want het slaat vaak allemaal nergens op.
quote:gtstlwd
Nou ik denk dat het meneer Harmsen is.
http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/codes-week-6/#comment-56047quote:Stefanosandersfan
Ik weet niet of jij dat weet maar Meneer Harmsen is het zeker niet. Hij speelt al lang niet in GTST. Maar dan nog is een oude bekende zeker niet uit te sluiten als de dader niet als de springer en die dood is. En daarnaast is de acteur die Meneer Harmsen speelt in het echt overleden.
Eigenlijk ook al door de eerste reactie op die pagina:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hmf.. weer een theorie na de klote
Tadaa.quote:Zelfmoord? Dan hoef je ook niet aan het koordje te trekken....beetje overbodig lijkt me.......
De fuck, serieus? Op die fanclub-site?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:33 schreef PG18 het volgende:
Ik dacht, laat ik daar eens de grammar nazi uithangen, zijn al m'n reacties verwijderd en kan ik niet meer reageren
Ik heb ineens een heel stuk meer respect voor Rohan Gottschalk gekregen. Hij weet zich dan wel te verspreken, hij verbetert zichzelf tenminste. 'noud zn oma', afschuwelijk zeg.quote:weed is sowieso niet dood, want als je goed luisterd naar de telefoon gesprek van noud en noud zn oma dan hoor je op de achtergrond ohh dit is zo mooi en dat klingt vrij duidelijk naar weed d’r stem, en ik denk zelf ook niet dat nina dood is want anders klonk noud vast wel anders aan de telefoon tijdens het gesprek met zn oma want het lijkt ij dat je tog wel van slach bent als je vrouw dood valt
Bron: http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/codes-week-6/#comment-56277
Wordt Laura tegenwoordig "noud z'n oma" genoemd door de jeugd? Beetje jammer dit...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ineens een heel stuk meer respect voor Rohan Gottschalk gekregen. Hij weet zich dan wel te verspreken, hij verbetert zichzelf tenminste. 'noud zn oma', afschuwelijk zeg.
Gebeurd altijd zo vroeg hoor.. Ze moeten nog de tijd hebben om de film te monteren hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinterklaas in augustus opnemenLekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook. Vind ik ook altijd zo dom bij GTST dat ze 3 maanden ofzo voorlopen met de opnames? Dat ze dan buiten rond lopen met handschoenen en een dikke jas terwijl het hartje zomer is.
Ze maken nooit andere vriendenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef Roter het volgende:
Meerdijk is een vette metropool hoor haha! Ze hebben er van alles, sportscholen, ziekenhuis, Sanders inc., groot politiebureau... Maar toch komt iedereen elkaar constant tegen op straat?
Ja, dat is dezequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eigenlijk ook al door de eerste reactie op die pagina:
[..]
Tadaa.
Ik weet dat het hypocriet is van mij om dit in dit topic te zeggen, maar wat een stakkers op die fanclubpagina. Ik begrijp spontaan waarom GTST tegenwoordig is geworden zoals het nu is.
Stefanosanders fan zie je telkens terug idd. Volgens mij is zijn/haar iq verbijsterend laag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:24 schreef PG18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/codes-week-6/#comment-56047
![]()
![]()
Tenzij je er direct Bing in wilt luizen door het niet op zelfmoord te laten lijken. Zelfmoord, maar niet zonder Bing een trap na te geven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eigenlijk ook al door de eerste reactie op die pagina:
[..]
Tadaa.
Ik weet dat het hypocriet is van mij om dit in dit topic te zeggen, maar wat een stakkers op die fanclubpagina. Ik begrijp spontaan waarom GTST tegenwoordig is geworden zoals het nu is.
Nee zondag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Normaal krijg je toch op vrijdag die laatste 2 filmpjes op de app of niet?
quote:Louis Talpe spreekt geruchten over GTST-exit tegen
Geplaatst op Sat 10 Aug 2013 om 11:04
Louis Talpe ontkent dat al het nieuws over zijn nieuwe acteerklussen wel moet betekenen dat het zijn personage is die te pletter viel op de grond in de zomercliff van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat zei de acteur gisteren in RTL Boulevard. Naast dat Talpe een grote Vlaamse musical gaat doen, krijgt hij nu ook een grote rol in een grote Vlaamse serie. “Ik ben niet de enige van Goede Tijden die dingen ernaast doet. Ferry doet andere dingen en Marly en Gigi ook“, zo laat de acteur weten.
Dat is volgens Talpe heel goed te doen. “Je moet gewoon echt goed kunnen plannen en zorgen dat de producties goed overeenkomen. Dan lukt het allemaal wel.”
Of hij het overleeft, kan Talpe echter ook niet zeggen. “Ik mag er niet meer over zeggen. Ik zou wel willen, maar heb geduld mensen. Jullie geduld wordt beloond. Het gaat heel spannend worden.”
Dat Talpe nu meer in België gaat werken, vindt hij erg leuk. “Zowel in Nederland als in België werken is fantastisch.“
Dat vBulletin forum bedoel je? Als je een beetje goed zoekt kun je dat zo gratis downloaden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, dat is deze
http://doenwenu.nl/aysen-(...)o/#comment-994850316 die comment.
op mijn site barst het ook van die gare reactiesSommige zijn leuk te lezen, maar ben gestopt met verwijderen. Kon deze week helaas geen halve dagen werken.
maar op die www.gtstfanclub.nl zitten er nog meer
zelfs de beheerder daar snapt het niet. bouwt een blog, ok doet die goed. Bouwt een forum, geen activiteit. Weet je wat? laten we er voor 180 euro een ander forum op zetten (terwijl er zoveel gratis zijn) nou dat helpt nu sel hoor, met 2 posts per dag
Toen de boel laten redisgnen.. Jep sluit nu allemaal mooi op elkaar aan
Alsof dat zo erg isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef PG18 het volgende:
[..]
(Een plaatje met enkel de benen van Sjors)
Tot ze je reporten met een nulled boardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat vBulletin forum bedoel je? Als je een beetje goed zoekt kun je dat zo gratis downloaden.
Maar wat betreft redesign valt het toch wel mee? Alleen het forum linkt ergens anders naar toe.
Maar die header met al die plaatjes van de castfoto slaat nergens op.
(Een plaatje met enkel de benen van Sjors)
Die 180 is bullshit, de beheerder daar heeft die echt wel illegaal gedownload.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, dat is deze
http://doenwenu.nl/aysen-(...)o/#comment-994850316 die comment.
op mijn site barst het ook van die gare reactiesSommige zijn leuk te lezen, maar ben gestopt met verwijderen. Kon deze week helaas geen halve dagen werken.
maar op die www.gtstfanclub.nl zitten er nog meer
zelfs de beheerder daar snapt het niet. bouwt een blog, ok doet die goed. Bouwt een forum, geen activiteit. Weet je wat? laten we er voor 180 euro een ander forum op zetten (terwijl er zoveel gratis zijn) nou dat helpt nu sel hoor, met 2 posts per dag
Toen de boel laten redisgnen.. Jep sluit nu allemaal mooi op elkaar aan
Dan is die mooi stom, en heeft hij geen nulled forum gejatquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die 180 is bullshit, de beheerder daar heeft die echt wel illegaal gedownload.
die is nep en uit 2007quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:49 schreef Hilzillah het volgende:
Hoe zit dat nou precies met de Nina dood in kist foto?
Iemand op facebook vind zichzelf de shiiiiit omdat ze als 'enige' denkt te weten dat Nina dood gaat
Dat is hier ontstaan, een screenshotje van one and only Freyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:49 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand op facebook vind zichzelf de shiiiiit omdat ze als 'enige' denkt te weten dat Nina dood gaat
Ps: linkje naar 'enige die denkt te weten dat Nina doodgaat' bittequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:49 schreef Hilzillah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |