abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129872563
Ik hoop gewoon dat Nina te pletter valt, kutkind :r
pi_129872622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:28 schreef Holenmens het volgende:
NicoletteVanDam twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:00:56 Gezelligheid met @louistalpe tijdens opnames van #declubvansinterklaas film![ afbeelding ] reageer retweet
Sinterklaas in augustus opnemen :') Lekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook. Vind ik ook altijd zo dom bij GTST dat ze 3 maanden ofzo voorlopen met de opnames? Dat ze dan buiten rond lopen met handschoenen en een dikke jas terwijl het hartje zomer is.
Land of the free. Home of the brave.
pi_129872760
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Sinterklaas in augustus opnemen :') Lekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook.
Als ze in oktober/november pas gaan filmen is ie nooit op tijd af en juist in die tijd moet Sinterklaas publiek trekken.
pi_129872875
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Als ze in oktober/november pas gaan filmen is ie nooit op tijd af en juist in die tijd moet Sinterklaas publiek trekken.
Klopt, maar ze zouden het ook in het voorjaar op kunnen nemen bijvoorbeeld. Of zelfs een jaar eerder. Maargoed, voor kinderen maakt het niet uit die letten daar toch niet op. Bij GTST stoor ik me er wel aan als ze bij die buitenscenes door de sneeuw lopen terwijl het hier alweer lente is en 25 graden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_129873222
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Klopt, maar ze zouden het ook in het voorjaar op kunnen nemen bijvoorbeeld. Of zelfs een jaar eerder. Maargoed, voor kinderen maakt het niet uit die letten daar toch niet op. Bij GTST stoor ik me er wel aan als ze bij die buitenscenes door de sneeuw lopen terwijl het hier alweer lente is en 25 graden.
Ik zit niet in de filmindustrie, maar een film maken is erg duur. Dat geld wil je zo snel mogelijk (met flinke winst) terugverdienen. Ik denk dat als je een film een jaar/ driekwart jaar van tevoren gaat schieten het te lang duurt voordat het iets oplevert.
Het is maar een gok...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:03:05 #256
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_129873394
Louis Talpe in Belgische misdaadserie
Louis Talpe zal binnenkort beginnen aan met de opnames voor de misdaadserie ‘De Ridder’. Louis zal Thomas De Kuyper spelen in de misdaadserie.
‘De Ridder’ is een nieuwe serie van de Belgische zender Eén. Het eerste seizoen wordt uitgezonden vanaf zondag 13 oktober, Louis zien we pas in het seizoen wat hierna volgt. Wanneer seizoen 2 te zien is, is voor alsnog onbekend. Louis reageert enthousiast op zijn nieuwe rol ”Het is een geweldige mogelijkheid om met een sterke ploeg samen te werken en echte topfictie te maken. Bovendien blijft het mogelijk om deze rol te combineren met mijn andere bezigheden.”

Heeft een volle agenda dus.
pi_129873524
Heeft ie ook nog Mega Toby klussen?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_129875784
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef Roter het volgende:
Meerdijk is een vette metropool hoor haha! Ze hebben er van alles, sportscholen, ziekenhuis, Sanders inc., groot politiebureau... Maar toch komt iedereen elkaar constant tegen op straat?
Sanders Inc., waar alle zaken op de bank bij de familie Sanders op de Samsung tablet geregeld worden. :')

O nee, Ludo heeft een aparte stoel
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:27:58 #259
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129876228
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Marina? Dan liever Myrthe, Marsha of Maaike, met een voorkeur voor Myrthe :)
Haha mja dat was uit persoonlijke smaak een keuze :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_129876331
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Haha mja dat was uit persoonlijke smaak een keuze :P
Haha, ieder zijn smaak :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:31:45 #261
328189 ArnieAlberts
pi_129876407
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Suggestie van iemand op de GTST Fanclub:

[..]

Dat zou nog eens wat zijn :D _O-
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:25 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Die site schopt sowieso apenballen.
True.
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zie je wat ik niet zie? Je hebt iets omcirkeld maar... Mja.
pi_129876453
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

[..]

True.

[..]

Wat zie je wat ik niet zie? Je hebt iets omcirkeld maar... Mja.
Dat roze op haar schouder ;) Toevallig dezelfde kleur als de gesaboteerde parachute :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:37:17 #263
328189 ArnieAlberts
pi_129876647
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat roze op haar schouder ;) Toevallig dezelfde kleur als de gesaboteerde parachute :)
Als dat klopt dan is mijn eerste theorie meteen mijn juiste geweest. En dan ben ik blij. :)
pi_129876972
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel dat Aysen inderdaad een/de roze parachute pakte.
Ze controleerde haar parachute juist op die onderdelen die de saboteur gesaboteerd/doorgeknipt had dus met haar parachute was op dat moment niets mis in mijn ogen.
In dat filmpje waarin ze haar parachute checkt zie je op 40 sec een hand die iets pakt waardoor de suggestie gewekt wordt dat haar parachute omgewisseld zou kunnen zijn.
Als haar parachute omgewisseld is had ze dus geen roze parachute.
En als haar parachute niet omgewisseld is was hij gewoon in orde en veilig.
Wellicht waren er meerdere parachutes?

Een verwisseling zou ook betekenen dat de dader van de verwisseling niet 1 van de springers was want die zaten alle 8 al in het vliegtuig. Aysen kwam nog maar net op tijd dacht ik.

Ik persoonlijk denk dat Aysen niet degene is die te pletter is gevallen.
pi_129877031
Meerdere ROZE parachutes bedoel ik
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:48:23 #266
328189 ArnieAlberts
pi_129877191
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef AudreyParker het volgende:
Er zit een knopje rechtsboven je berichtje, onder het #berichtnummer. Daarmee kun je je berichten wijzigen.
pi_129877881
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:43 schreef AudreyParker het volgende:

[..]

Stel dat Aysen inderdaad een/de roze parachute pakte.
Ze controleerde haar parachute juist op die onderdelen die de saboteur gesaboteerd/doorgeknipt had dus met haar parachute was op dat moment niets mis in mijn ogen.
In dat filmpje waarin ze haar parachute checkt zie je op 40 sec een hand die iets pakt waardoor de suggestie gewekt wordt dat haar parachute omgewisseld zou kunnen zijn.
Als haar parachute omgewisseld is had ze dus geen roze parachute.
En als haar parachute niet omgewisseld is was hij gewoon in orde en veilig.
Wellicht waren er meerdere parachutes?

Een verwisseling zou ook betekenen dat de dader van de verwisseling niet 1 van de springers was want die zaten alle 8 al in het vliegtuig. Aysen kwam nog maar net op tijd dacht ik.

Ik persoonlijk denk dat Aysen niet degene is die te pletter is gevallen.
Denk niet dat die verwisseld is, maar dat echt aysen dood gaat.
Die zag het gewoon niet meer zitten. Zoiets zal het zijn denk ik
pi_129878023
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:12 schreef PG18 het volgende:

[..]

Sanders Inc., waar alle zaken op de bank bij de familie Sanders op de Samsung tablet geregeld worden. :')

O nee, Ludo heeft een aparte stoel
Niet zomaar een ziekenhuis he? Een academisch ziekenhuis.
pi_129878089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef AudreyParker het volgende:
Als je naar de inhoudsopgave in de app gaat, dan zie je 8 parachutes.

Rood: 2x
Geel: 2x
Oranje: 3x (waarvan één iets lichter dan de anderen)
Roze: 1x

quote:
SPOILER
Dat roze in de bovenste foto (op die zwarte tas die ze vast houdt) zit volgens mij op alle tassen.
- Hier bij Nuran te zien: http://zappen.blog.nl/fil(...)5-385_510_283_c1.jpg
- Hier bij Rikki en Noud te zien: http://www.gtstfanclub.nl(...)/07/springlevend.jpg en https://pbs.twimg.com/media/BOXhCG6CUAAPV4X.png:large
pi_129878171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef PG18 het volgende:

[..]

Als je naar de inhoudsopgave in de app gaat, dan zie je 8 parachutes.

Rood: 2x
Geel: 2x
Oranje: 3x (waarvan één iets lichter dan de anderen)
Roze: 1x

[..]

Dat roze in de bovenste foto (op die zwarte tas die ze vast houdt) zit volgens mij op alle tassen.
- Hier bij Nuran te zien: http://zappen.blog.nl/fil(...)5-385_510_283_c1.jpg
- Hier bij Rikki en Noud te zien: http://www.gtstfanclub.nl(...)/07/springlevend.jpg en https://pbs.twimg.com/media/BOXhCG6CUAAPV4X.png:large
Hmf.. weer een theorie na de klote :D
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:10:53 #271
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_129878246
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Het is ook leuk om al die theorieën op de fanclub te lezen, want het slaat vaak allemaal nergens op. _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_129878500
Wie doen die interviews op die fanclub site?

"Heel m’n Twitter ontplofte, en heel veel mensen op straat zeiden: “Aah je hebt het overleeft!""
http://www.gtstfanclub.nl(...)t-in-mn-mond-houden/

Overleeft :'(

En laten we maar niet over alle grammaticale fouten beginnen in de reacties :{

[ Bericht 16% gewijzigd door PG18 op 09-08-2013 21:24:28 ]
pi_129878735
Als je goed naar dat filmpje van Aysen kijkt zie je op 31 sec een stukje gele stof aan de rechterkant van de parachute dus ik denk dat zij een gele parachute heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door AudreyParker op 09-08-2013 21:52:07 ]
pi_129879946
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Het is ook leuk om al die theorieën op de fanclub te lezen, want het slaat vaak allemaal nergens op. _O-
Om de paar posts is er wel weer iemand die denkt slim te zijn door te stellen dat je het slachtoffer aan zijn kleding en uitrusting kan herkennen. "Het is Mike. Degene die dood is heeft zo'n hoogtemeter horloge. In het vliegtuig zie je dat Mike die draagt."
Van die dingen die echt al 80000X achterhaald zijn. :')
En daarop volgt dan vaak een overspannen reactie van een andere user die niet zonder uitroeptekens en capslock kan uitleggen dat iedereen dezelfde kleding en spullen heeft. _O- :')
pi_129881119
quote:
gtstlwd
Nou ik denk dat het meneer Harmsen is.
quote:
Stefanosandersfan
Ik weet niet of jij dat weet maar Meneer Harmsen is het zeker niet. Hij speelt al lang niet in GTST. Maar dan nog is een oude bekende zeker niet uit te sluiten als de dader niet als de springer en die dood is. En daarnaast is de acteur die Meneer Harmsen speelt in het echt overleden.
http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/codes-week-6/#comment-56047

:') :') :')
pi_129881394
Ik dacht, laat ik daar eens de grammar nazi uithangen, zijn al m'n reacties verwijderd en kan ik niet meer reageren :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:34:30 #277
328189 ArnieAlberts
pi_129881420
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:09 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Eigenlijk ook al door de eerste reactie op die pagina:

quote:
Zelfmoord? Dan hoef je ook niet aan het koordje te trekken....beetje overbodig lijkt me.......
Tadaa. _O-

Ik weet dat het hypocriet is van mij om dit in dit topic te zeggen, maar wat een stakkers op die fanclubpagina. Ik begrijp spontaan waarom GTST tegenwoordig is geworden zoals het nu is. :')
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:35:00 #278
328189 ArnieAlberts
pi_129881431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:33 schreef PG18 het volgende:
Ik dacht, laat ik daar eens de grammar nazi uithangen, zijn al m'n reacties verwijderd en kan ik niet meer reageren :')
De fuck, serieus? Op die fanclub-site?

Nu zijn het écht stakkers. _O- _O- _O-
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:38:41 #279
328189 ArnieAlberts
pi_129881541
quote:
weed is sowieso niet dood, want als je goed luisterd naar de telefoon gesprek van noud en noud zn oma dan hoor je op de achtergrond ohh dit is zo mooi en dat klingt vrij duidelijk naar weed d’r stem, en ik denk zelf ook niet dat nina dood is want anders klonk noud vast wel anders aan de telefoon tijdens het gesprek met zn oma want het lijkt ij dat je tog wel van slach bent als je vrouw dood valt

Bron: http://www.gtstfanclub.nl/2013/08/codes-week-6/#comment-56277
Ik heb ineens een heel stuk meer respect voor Rohan Gottschalk gekregen. Hij weet zich dan wel te verspreken, hij verbetert zichzelf tenminste. 'noud zn oma', afschuwelijk zeg.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:39:39 #280
328189 ArnieAlberts
pi_129881559
Maar voor wie de app niet speelt, zoals ik, en toch alles wil meekrijgen:

zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:01:50 #281
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_129888929
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik heb ineens een heel stuk meer respect voor Rohan Gottschalk gekregen. Hij weet zich dan wel te verspreken, hij verbetert zichzelf tenminste. 'noud zn oma', afschuwelijk zeg.
Wordt Laura tegenwoordig "noud z'n oma" genoemd door de jeugd? Beetje jammer dit... ;(
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  roze zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:04:30 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129889017
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Sinterklaas in augustus opnemen :') Lekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook. Vind ik ook altijd zo dom bij GTST dat ze 3 maanden ofzo voorlopen met de opnames? Dat ze dan buiten rond lopen met handschoenen en een dikke jas terwijl het hartje zomer is.
Gebeurd altijd zo vroeg hoor.. Ze moeten nog de tijd hebben om de film te monteren he
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:06:26 #283
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129889090
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef Roter het volgende:
Meerdijk is een vette metropool hoor haha! Ze hebben er van alles, sportscholen, ziekenhuis, Sanders inc., groot politiebureau... Maar toch komt iedereen elkaar constant tegen op straat?
Ze maken nooit andere vrienden :')!
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:08:29 #284
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_129889140
Ik vraag me af of Meerdijk een gedeelte is van Middendam. Of andersom.. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door LetsGame op 10-08-2013 02:17:03 ]
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_129891938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

[..]

Tadaa. _O-

Ik weet dat het hypocriet is van mij om dit in dit topic te zeggen, maar wat een stakkers op die fanclubpagina. Ik begrijp spontaan waarom GTST tegenwoordig is geworden zoals het nu is. :')
Ja, dat is deze

http://doenwenu.nl/aysen-(...)o/#comment-994850316 die comment.
op mijn site barst het ook van die gare reacties :D Sommige zijn leuk te lezen, maar ben gestopt met verwijderen. Kon deze week helaas geen halve dagen werken.
maar op die www.gtstfanclub.nl zitten er nog meer :D
zelfs de beheerder daar snapt het niet. bouwt een blog, ok doet die goed. Bouwt een forum, geen activiteit. Weet je wat? laten we er voor 180 euro een ander forum op zetten (terwijl er zoveel gratis zijn) nou dat helpt nu sel hoor, met 2 posts per dag :')
Toen de boel laten redisgnen.. Jep sluit nu allemaal mooi op elkaar aan :)
pi_129892464
quote:
Stefanosanders fan zie je telkens terug idd. Volgens mij is zijn/haar iq verbijsterend laag.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

[..]

Tadaa. _O-

Tenzij je er direct Bing in wilt luizen door het niet op zelfmoord te laten lijken. Zelfmoord, maar niet zonder Bing een trap na te geven.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_129893307
Normaal krijg je toch op vrijdag die laatste 2 filmpjes op de app of niet?
pi_129893493
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Normaal krijg je toch op vrijdag die laatste 2 filmpjes op de app of niet?
Nee zondag.
pi_129894834
quote:
Louis Talpe spreekt geruchten over GTST-exit tegen
Geplaatst op Sat 10 Aug 2013 om 11:04

Louis Talpe ontkent dat al het nieuws over zijn nieuwe acteerklussen wel moet betekenen dat het zijn personage is die te pletter viel op de grond in de zomercliff van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat zei de acteur gisteren in RTL Boulevard. Naast dat Talpe een grote Vlaamse musical gaat doen, krijgt hij nu ook een grote rol in een grote Vlaamse serie. “Ik ben niet de enige van Goede Tijden die dingen ernaast doet. Ferry doet andere dingen en Marly en Gigi ook“, zo laat de acteur weten.

Dat is volgens Talpe heel goed te doen. “Je moet gewoon echt goed kunnen plannen en zorgen dat de producties goed overeenkomen. Dan lukt het allemaal wel.”

Of hij het overleeft, kan Talpe echter ook niet zeggen. “Ik mag er niet meer over zeggen. Ik zou wel willen, maar heb geduld mensen. Jullie geduld wordt beloond. Het gaat heel spannend worden.”

Dat Talpe nu meer in België gaat werken, vindt hij erg leuk. “Zowel in Nederland als in België werken is fantastisch.“
pi_129895148
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 08:49 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ja, dat is deze

op mijn site barst het ook van die gare reacties :D Sommige zijn leuk te lezen, maar ben gestopt met verwijderen. Kon deze week helaas geen halve dagen werken.
zelfs de beheerder daar snapt het niet. bouwt een blog, ok doet die goed. Bouwt een forum, geen activiteit. Weet je wat? laten we er voor 180 euro een ander forum op zetten (terwijl er zoveel gratis zijn) nou dat helpt nu sel hoor, met 2 posts per dag :')
Dat vBulletin forum bedoel je? Als je een beetje goed zoekt kun je dat zo gratis downloaden.

Maar wat betreft redesign valt het toch wel mee? Alleen het forum linkt ergens anders naar toe.
Maar die header met al die plaatjes van de castfoto slaat nergens op. :')
(Een plaatje met enkel de benen van Sjors :') )
pi_129895306
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef PG18 het volgende:

[..]

Alsof dat zo erg is :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 12:31:04 #292
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_129895509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Alsof dat zo erg is :D
Niet erg nee ^O^
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_129897218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 12:11 schreef PG18 het volgende:

[..]

Dat vBulletin forum bedoel je? Als je een beetje goed zoekt kun je dat zo gratis downloaden.

Maar wat betreft redesign valt het toch wel mee? Alleen het forum linkt ergens anders naar toe.
Maar die header met al die plaatjes van de castfoto slaat nergens op. :')
Tot ze je reporten met een nulled board :)
De blog is wel degelijk veranderd. Niet dat het er mooier op is geworden in ieder geval
dat logo op het forum is helemaal gaar :D
Ik heb dat destijds ook gezegd, maar werd zonder pardon weggemod :'(
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:33:26 #294
328189 ArnieAlberts
pi_129898817
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 08:49 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ja, dat is deze

Die 180 is bullshit, de beheerder daar heeft die echt wel illegaal gedownload.
pi_129899153
Achja, leven en laten leven. Vind zelf die reacties soms wel grappig!
pi_129899245
Hoe zit dat nou precies met de Nina dood in kist foto?

Iemand op facebook vind zichzelf de shiiiiit omdat ze als 'enige' denkt te weten dat Nina dood gaat :')
pi_129899335
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Die 180 is bullshit, de beheerder daar heeft die echt wel illegaal gedownload.
Dan is die mooi stom, en heeft hij geen nulled forum gejat :D alles staat nog in de bron.
en volgens mij als je zoiets koopt staat er onder licensed to domeinnaam of iets _O-
pi_129899342
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:49 schreef Hilzillah het volgende:

Iemand op facebook vind zichzelf de shiiiiit omdat ze als 'enige' denkt te weten dat Nina dood gaat :')
die is nep en uit 2007
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:54:26 #299
328189 ArnieAlberts
pi_129899372
quote:

Dat is hier ontstaan, een screenshotje van one and only Frey _O_ _O_ _O_
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:54:43 #300
328189 ArnieAlberts
pi_129899381
quote:

Ps: linkje naar 'enige die denkt te weten dat Nina doodgaat' bitte :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')