SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nou als Aysen en Mike kinderen zouden krijgen? Komen gewoon Chuckies uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:31 schreef vencodark het volgende:
Ik nijg nog steeds het meest naar Wiet.Aysen vind ik ook heel aannemelijk maar ergens zou ik dat ook weer jammer vinden. Er zijn teveel brave mensen in Meerdijk.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat nou als Aysen en Mike kinderen zouden krijgen? Komen gewoon Chuckies uit.
Dat zou nog eens wat zijnquote:HET IS GEWOON IEMAND DIE UIT EEN ANDER VLIEGTUIG IS GESPRONGEN!!!
Die site schopt sowieso apenballen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Suggestie van iemand op de GTST Fanclub:
[..]
Dat zou nog eens wat zijn![]()
twitter:NicoletteVanDam twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:00:56Gezelligheid met @louistalpe tijdens opnames van #declubvansinterklaas film!
reageer retweet
Sinterklaas in augustus opnemenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:28 schreef Holenmens het volgende:
twitter:NicoletteVanDam twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 18:00:56Gezelligheid met @louistalpe tijdens opnames van #declubvansinterklaas film![ afbeelding ] reageer retweet
Als ze in oktober/november pas gaan filmen is ie nooit op tijd af en juist in die tijd moet Sinterklaas publiek trekken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sinterklaas in augustus opnemenLekker geloofwaardig bij de buitenscenes ook.
Klopt, maar ze zouden het ook in het voorjaar op kunnen nemen bijvoorbeeld. Of zelfs een jaar eerder. Maargoed, voor kinderen maakt het niet uit die letten daar toch niet op. Bij GTST stoor ik me er wel aan als ze bij die buitenscenes door de sneeuw lopen terwijl het hier alweer lente is en 25 graden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als ze in oktober/november pas gaan filmen is ie nooit op tijd af en juist in die tijd moet Sinterklaas publiek trekken.
Ik zit niet in de filmindustrie, maar een film maken is erg duur. Dat geld wil je zo snel mogelijk (met flinke winst) terugverdienen. Ik denk dat als je een film een jaar/ driekwart jaar van tevoren gaat schieten het te lang duurt voordat het iets oplevert.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zouden het ook in het voorjaar op kunnen nemen bijvoorbeeld. Of zelfs een jaar eerder. Maargoed, voor kinderen maakt het niet uit die letten daar toch niet op. Bij GTST stoor ik me er wel aan als ze bij die buitenscenes door de sneeuw lopen terwijl het hier alweer lente is en 25 graden.
Sanders Inc., waar alle zaken op de bank bij de familie Sanders op de Samsung tablet geregeld worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef Roter het volgende:
Meerdijk is een vette metropool hoor haha! Ze hebben er van alles, sportscholen, ziekenhuis, Sanders inc., groot politiebureau... Maar toch komt iedereen elkaar constant tegen op straat?
Haha mja dat was uit persoonlijke smaak een keuzequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marina? Dan liever Myrthe, Marsha of Maaike, met een voorkeur voor Myrthe
Haha, ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haha mja dat was uit persoonlijke smaak een keuze
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
Suggestie van iemand op de GTST Fanclub:
[..]
Dat zou nog eens wat zijn![]()
True.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die site schopt sowieso apenballen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:27 schreef fotostarter het volgende:
Wat zie je wat ik niet zie? Je hebt iets omcirkeld maar... Mja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Dat roze op haar schouderquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
True.
[..]
Wat zie je wat ik niet zie? Je hebt iets omcirkeld maar... Mja.
Als dat klopt dan is mijn eerste theorie meteen mijn juiste geweest. En dan ben ik blij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat roze op haar schouderToevallig dezelfde kleur als de gesaboteerde parachute
Stel dat Aysen inderdaad een/de roze parachute pakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze controleerde haar parachute juist op die onderdelen die de saboteur gesaboteerd/doorgeknipt had dus met haar parachute was op dat moment niets mis in mijn ogen.
In dat filmpje waarin ze haar parachute checkt zie je op 40 sec een hand die iets pakt waardoor de suggestie gewekt wordt dat haar parachute omgewisseld zou kunnen zijn.
Als haar parachute omgewisseld is had ze dus geen roze parachute.
En als haar parachute niet omgewisseld is was hij gewoon in orde en veilig.
Wellicht waren er meerdere parachutes?
Een verwisseling zou ook betekenen dat de dader van de verwisseling niet 1 van de springers was want die zaten alle 8 al in het vliegtuig. Aysen kwam nog maar net op tijd dacht ik.
Ik persoonlijk denk dat Aysen niet degene is die te pletter is gevallen.
Er zit een knopje rechtsboven je berichtje, onder het #berichtnummer. Daarmee kun je je berichten wijzigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef AudreyParker het volgende:
Meerdere ROZE parachutes bedoel ik
Denk niet dat die verwisseld is, maar dat echt aysen dood gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:43 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Stel dat Aysen inderdaad een/de roze parachute pakte.
Ze controleerde haar parachute juist op die onderdelen die de saboteur gesaboteerd/doorgeknipt had dus met haar parachute was op dat moment niets mis in mijn ogen.
In dat filmpje waarin ze haar parachute checkt zie je op 40 sec een hand die iets pakt waardoor de suggestie gewekt wordt dat haar parachute omgewisseld zou kunnen zijn.
Als haar parachute omgewisseld is had ze dus geen roze parachute.
En als haar parachute niet omgewisseld is was hij gewoon in orde en veilig.
Wellicht waren er meerdere parachutes?
Een verwisseling zou ook betekenen dat de dader van de verwisseling niet 1 van de springers was want die zaten alle 8 al in het vliegtuig. Aysen kwam nog maar net op tijd dacht ik.
Ik persoonlijk denk dat Aysen niet degene is die te pletter is gevallen.
Niet zomaar een ziekenhuis he? Een academisch ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:12 schreef PG18 het volgende:
[..]
Sanders Inc., waar alle zaken op de bank bij de familie Sanders op de Samsung tablet geregeld worden.
O nee, Ludo heeft een aparte stoel
Als je naar de inhoudsopgave in de app gaat, dan zie je 8 parachutes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef AudreyParker het volgende:
Meerdere ROZE parachutes bedoel ik
Dat roze in de bovenste foto (op die zwarte tas die ze vast houdt) zit volgens mij op alle tassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Hier bij Nuran te zien: http://zappen.blog.nl/fil(...)5-385_510_283_c1.jpg
- Hier bij Rikki en Noud te zien: http://www.gtstfanclub.nl(...)/07/springlevend.jpg en https://pbs.twimg.com/media/BOXhCG6CUAAPV4X.png:large
Hmf.. weer een theorie na de klotequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:07 schreef PG18 het volgende:
[..]
Als je naar de inhoudsopgave in de app gaat, dan zie je 8 parachutes.
Rood: 2x
Geel: 2x
Oranje: 3x (waarvan één iets lichter dan de anderen)
Roze: 1x
[..]
Dat roze in de bovenste foto (op die zwarte tas die ze vast houdt) zit volgens mij op alle tassen.
- Hier bij Nuran te zien: http://zappen.blog.nl/fil(...)5-385_510_283_c1.jpg
- Hier bij Rikki en Noud te zien: http://www.gtstfanclub.nl(...)/07/springlevend.jpg en https://pbs.twimg.com/media/BOXhCG6CUAAPV4X.png:large
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |