En die verschrikkelijke kleding die ze altijd aan heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marly is niet lelijk hoor. In de film verliefd op Ibiza is het zelfs een lekkerwijf. De makeup bij gtst maakt er een potje van.
Met de bekende scène met Daniël op de achtergrond als Jef en Robert een pand uitzoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die vette hap wordt geserveerd door Rik, want Jef is intussen weer een reclamebureau met Robert begonnen
Minder kleding mag ook hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef PG18 het volgende:
[..]
En die verschrikkelijke kleding die ze altijd aan heeft![]()
Evenals Rikkie en Wiet ook wel wat anders aan mogen hebben.
Iets strakkere kleding zou wel gewenst zijn voor de kijkers.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Met de bekende scène met Daniël op de achtergrond als Jef en Robert een pand uitzoeken.
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze die hebben vervangen door zo'n koekenbakker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En met een prachtige tune van Ronald![]()
![]()
Dan heeft hij duidelijk zijn roeping misgelopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze die hebben vervangen door zo'n koekenbakker.
In plaats van zijn materialen te gebruiken om te bakken, is hij erop gaan pingelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan heeft hij duidelijk zijn roeping misgelopen
Om Nina's innerlijk uit te beelden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef Murmeli het volgende:
Marly is wel om aan te zien. Ik denk dat ze haar in gtst bewust zo lelijk maken.
Dan liever Rechercheur Bosma Veldhuisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hè, moest dat nou? Het verhaal was net zo perfect
Cees Geel terug als Bronk, dát zou pas wat zijn
Of allebei voor de afwisseling.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dan liever Rechercheur Bosma Veldhuis
Met zijn roze koekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dan liever Rechercheur Bosma Veldhuis
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
De muziek hier![]()
![]()
Alleen klopt die tekst van Ludo niet helemaal wat betreft Nina
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, ik lees weer wat oude topics door:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan komt "De Reünie" een jaar later daadwerkelijk apart op DVD uit![]()
In dat geval: WIJZIG DE WEGGEHAALDE ACHTERGROND VAN DE CASTFOTO OP DE COVER VAN SEIZOEN 9 NU HET NOG KAN! NU! GAUW!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het lijkt er haast op dat JustBridge hier heeft meegelezen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ze moeten gewoon een complete bonusbox maken.Graag dan ook met de zomerparty, Ursul bij de 500ste, het gala van de 1000ste, de blooperspecial, de 10 jaar-uitzendingen en eventueel ook de sterren van GTST in andere programma's (Bij Telekids enzo).
Maar klopt, de film zou een prima standalone-kerst DVD kunnen zijn voor volgende kerst.
Mwah, in dit geval zou ik eerder de make-up artieste die het 'werk verricht' aan Marly vooral degene noemen die wordt afgezeken. Terecht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Is dit echt nodig?
Dat je als soap kijker het personage Nina Sanders niet leuk vindt, en de behoefte voelt dat met enige regelmaat op een forum te plaatsen, moet jij weten.
Maar keer op keer de treurige behoefte voelen de actrice achter die rol tot op het bot toe af te zeiken wordt langzamerhand wat misselijkmakend.
Gewoon dit inderdaad:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
In dat geval: WIJZIG DE WEGGEHAALDE ACHTERGROND VAN DE CASTFOTO OP DE COVER VAN SEIZOEN 9 NU HET NOG KAN! NU! GAUW!
Dan maar geen zwarte box.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon dit inderdaad:
[ afbeelding ]
Maar ja, dan moet Frey langer wachten op de box en of hij dat nou zo leuk zal vinden...
Pete Jenssensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me af welke zaken Bronkhorst nog deed in seizoen 9. Zijn laatste zaak is sowieso zaak Dendermonde eind seizoen 9 / begin seizoen 10. Geen idee of en hoe vaak hij daar nog in beeld kwam maar aangezien hij zelfs nog in de vooruitzichten van seizoen 10 staan ga ik daar wel van uit.
Misschien nog met Pete Jenssens.
Nee, jij krijgt de box nu al maar over een paar weken krijg je van Bridge een nieuwe versie toegezonden.quote:
Het is dan veranderd in "Joop Wit" en "Zomer van 2009".quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ah ja, wat ze met foutieve discs kunnen kunnen ze ook met foutieve boxen. Misschien is de achterkanttekst dan ook nog bijgewerkt. Zomer van 1999...
Mariekequote:
Ik wist niet dat Rohan Gottschalk tegenwoordig de post-productie bij Bridge deed?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is dan veranderd in "Joop Wit" en "Zomer van 2009".
Hij is dan ook degene die er weer later "Winter van 2009" van maakt, omdat hij dat meer associeert met "Joop Wit".quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Rohan Gottschalk tegenwoordig de post-productie bij Bridge deed?
Stel je toch die boxkleur voor, voorzien van dat luxe streperige reliëf wat bij alle seizoensboxen op de achtergrond te zien isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon dit inderdaad:
[ afbeelding ]
Maar ja, dan moet Frey langer wachten op de box en of hij dat nou zo leuk zal vinden...
Dit was dan ook eerst de tekst, geschreven door Rohan:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Rohan Gottschalk tegenwoordig de post-productie bij Bridge deed?
Of nee, dan was het 'Joop Witjes... Of nee toch Zwartjes. Hoe dan ook niet grijs' geweest wat op de box stond.
quote:Na het achttiende... Of nee, zevenentwintigste seizoen van de populairste Belgische soap aller tijden zaten de miljarden... Nee, honderden fans de hele zomer van 2010... Of was het nou 2011?... met drie grote vragen: hoe zou het toch zijn afgelopen met Noud... Jef Alberts, Julia Loderus en zijn bruidegom... Of was het nou kauwgom?..., het Zwitserse 08-meisje Alexandra Daalstorm... Toch?
(Trouwens, wat waren die twee, of nee, drie andere vragen?)
Nou ja, tijdens de bruiloft van Julia en Alexandra was er immers iets vrolijks, of nee... gelukkigs gebeurd. In de zinderende cliffhanger van seizoen zeventien zagen we hoe Alexandra's baas Jaap Wit de voltrekking van het huwelijk verstoorde door met een Breaker... Of was het nou een bus Pringles?... naar binnen te lopen en in het wilde weg om zich heen te gaan schieten. In die regen van alcohol vielen Noud (of Jef), Julia en Alexandra getroffen neer. Dodelijk getroffen?
Daarover geeft het begin van dit tweeëndertigste seizoen al snel opheldering. Verder krijgt Ludo... Of was het nou Laura...? Naja, laten we het maar op Anton houden, het in dit seizoen zwaar te stellen met de maffiafamilie Olijfolie... Of was het nu Sojasaus...? Nou ja, daarbij komt zelfs zijn gezin ernstig in gevaar... Maar ook dat loopt met een sisser... Of was het nou een knal...? Maar goed, met de speciale app kun je er achter komen wat er nog meer gaat gebeuren.
Veel plezier met het kijken van seizoen 56 van Onderweg naar Gisteren!... Of was het nou Bronskust...?
Ik kon dat nog wel herinneren. Alleen was ik toen nog niet zover met kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Marieke![]()
![]()
Niet veel waren het er met me eens toen ik een Marieke-deel opende, maar zo'n personage verdient nou eens een echte revival. Misschien wel een revanche, veel meer uithalen dan er ooit inzat... Voel ik een tweede Dian-kwestie opkomen?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit was dan ook eerst de tekst, geschreven door Rohan:
[..]
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was dit allemaal ooit gebeurt als hij zich toen niet zo knullig versprak bij Boulevard?
quote:
Priceless ditquote:
Niemand wist voor dat item nog wie die vent wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij zij ik toen nog heel rustig hier.
Goh, Januari is toch echt een half jaar geleden hoor! Niet eens wetende eigenlijk wie die vent was.
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niemand wist voor dat item nog wie die vent was![]()
En pas een maand of twee later begonnen de grappen
Omdat het topic naar Balou vernoemd is denk ik!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Wow waarom staan er zoveel plaatjes in de OP?
Dat iemand met zulke rekencapaciteiten kan promoveren tot uitvoerend producent van een seriequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Maar hij heeft daarna toch een mooie promotie gemaakt voor hem zelf!
Ik word ook doodmoe van dat gezeik over plaatjes. Vroeger werden er altijd mooie thema topics gemaakt met veel mooie foto's, maar tegenwoordig moet iedereen met zo'n klein ding pingelen waarop de boel blijkbaar niet fatsoenlijk wil laden. Ga dan gewoon aan een computer zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Omdat het topic naar Balou vernoemd is denk ik!![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik word ook doodmoe van dat gezeik over plaatjes. Vroeger werden er altijd mooie thema topics gemaakt met veel mooie foto's, maar tegenwoordig moet iedereen met zo'n klein ding pingelen waarop de boel blijkbaar niet fatsoenlijk wil laden. Ga dan gewoon aan een computer zitten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik word ook doodmoe van dat gezeik over plaatjes. Vroeger werden er altijd mooie thema topics gemaakt met veel mooie foto's, maar tegenwoordig moet iedereen met zo'n klein ding pingelen waarop de boel blijkbaar niet fatsoenlijk wil laden. Ga dan gewoon aan een computer zitten.
Soms verlang ik zelfs weer naar de dagen dat Fok van zichzelf sloom was. Ik weet nog wel dat we hier rond eind 2004 een forum soap hadden en dan moest je snel op elkaar reageren, want je had maar een half uur. Vervolgens moest de pagina steeds een paar minuten laden en het duurde ook weer een paar minuten voordat je iets gepost had. Dus na een paar posts was de tijd om en kwam iemand op een gegeven moment met de cliffhanger. En daarna volgden nog een paar posts die nog aan het laden waren bij mensen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En voor de eventuele zeikerds: ik ben het hier volledig mee eens
SOP toch? Laatst een paar topics van teruggelezen, was wel geinig, zowel het verhaal als de miscommunicatie tussen de users die meededenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Soms verlang ik zelfs weer naar de dagen dat Fok van zichzelf sloom was. Ik weet nog wel dat we hier rond eind 2004 een forum soap hadden en dan moest je snel op elkaar reageren, want je had maar een half uur. Vervolgens moest de pagina steeds een paar minuten laden en het duurde ook weer een paar minuten voordat je iets gepost had. Dus na een paar posts was de tijd om en kwam iemand op een gegeven moment met de cliffhanger. En daarna volgden nog een paar posts die nog aan het laden waren bij mensen.
Op mijn stage afgelopen jaar heb ik het gewoon via de computer gevolgdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben het met je eens hoor! Ik vind die plaatjes erbij ook leuk.
Alleen als ik op mijn werk ben, volg ik het forum af en toe via de telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |