Enig idee of Balou nog een keer te zien is in seizoen 9?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dat is de zoon van Balou, Berend. Balou is een personage uit de jaren 90 en zijn zoon zal dit jaar ook terugkeren als vaste castlid. Ook Berend krijgt een eigen castfoto en plekje in de leader.
Dat was sarcadme van dokter Anton.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:04 schreef Hicham. het volgende:
Ik hoorde in de aflevering van 3 juli dat Anton zei dat ze de hond even gaan uitlaten.
Hebben ze een hond dan?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:21 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DSMichaelfan op 06-08-2013 18:05:23 ]
Het zegt in ieder geval dat we nog lang niet van Bing verlost zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze laten Monica echt niet zomaar met kind verdwijnen, dat had een doel.... En met haar achter de tralies heeft Bing eindelijk zijn koter
SPOILER: FotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1)
Tevens staat Noud op die foto wel erg ver bij de anderen vandaan(en verscholen)
Dat dus. Ook bij de Rohan-grap over de Reünie-aflevering laatst heb ik even getwijfeld, alhoewel die wel leuk uitpakte met de Kennard-vuurpijlquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef Frey het volgende:
[..]
In het begin was het ook leuk bij alles.![]()
Maar later werd het steeds minder. Het moet echt spontaan ontstaan nu.
Ik heb vaak genoeg iets zitten typen waarbij ik dacht: "Nee, dat slaat eigenlijk nergens op. Ik zit nu gewoon naar iets te zoeken." En toen dus niet gepost.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is ook de gedachtengang van Rohan Gottschalk wanneer hij eindelijk iets goeds verzint.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef PG18 het volgende:
Barbara in dat vliegtuigje? (achter Lorena?)
Yep, Charlotte Besijn heeft de cliffweek geregisseerd, vandaarSPOILER: FotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1)
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef PG18 het volgende:
Barbara in dat vliegtuigje? (achter Lorena?)
Die fotoSPOILER: FotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(https://www.facebook.com/(...)e=1&relevant_count=1)
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Daarom ook vooral en dan staat er niet eens een tekst bij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Onze grote vriend staat er ook op
Woorden schieten tekort als ik die foto bekijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom ook vooral en dan staat er niet eens een tekst bij.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:15 schreef Frey het volgende:
Ook een mooi muziekje, werd gebruikt bij de dood van Ron.
quote:Komt Servies ook niet bij in de buurt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
Zelfs dit klinkt nog beter dan die rotzooi van Servies.
Nee, Balou was niet meer te zien volgens mij. Hij werd alleen soms genoemd, meer niet..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Enig idee of Balou nog een keer te zien is in seizoen 9?
We weten in ieder geval wel al hoe het met hem afloopt.
Balou die Peer door had.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, Balou was niet meer te zien volgens mij. Hij werd alleen soms genoemd, meer niet..
Balou die een topic verdient.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Balou die hulp zocht voor Anita en later ook Rik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |