Ik kon ook een klier zijn toen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SOP toch? Laatst een paar topics van teruggelezen, was wel geinig, zowel het verhaal als de miscommunicatie tussen de users die meededen![]()
Eigenlijk zou zoiets anno 2013 wel weer kunnenIn deze topicreeks zitten sowieso al een flink aantal users die gemakkelijk een verhaal kunnen verzinnen.
Ha, net als de echte Ludo: in de begindagen nog een klier die zijn draai moet vinden, maar wanneer hij zijn draai gevonden heeft wordt hij stabieler en gaat alleen de strijd aan als men hem dwarszitquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kon ook een klier zijn toen.![]()
En boos als ik mijn zin niet kreeg.
Ja dat klopt volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op mijn stage afgelopen jaar heb ik het gewoon via de computer gevolgd![]()
En daarnaast de nodige topics geopend en meer dan eens gereageerd
GTST was een van de inspiratiebronnen ja. En Goudkust en ONM denk ik ook, daar werden namen uit gebruikt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, net als de echte Ludo: in de begindagen nog een klier die zijn draai moet vinden, maar wanneer hij zijn draai gevonden heeft wordt hij stabieler en gaat alleen de strijd aan als men hem dwarszit
Haha dat is wel grappig op zich!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST was een van de inspiratiebronnen ja. En Goudkust en ONM denk ik ook, daar werden namen uit gebruikt.
Ik had een mix bedacht van de verhaallijn van Sophia en die moeder uit De Erfenis, maar de samenwerking met de anderen verliep stroef. En omdat ik mijn zin niet kreeg, liet ik mijn personage zich ophangen midden in een aflevering. Later heb ik dat weer verwijderd.![]()
Of toen de vriendin van Dr.Mikey's(toen onder een andere naam) personage ineens vreemdging met een ander zonder zijn medeweten, toen vermoordde hij dat andere personage zonder overleg.![]()
Beetje offtopic, maar het is gewoon hilarisch als je eraan terugdenkt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:21 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST was een van de inspiratiebronnen ja. En Goudkust en ONM denk ik ook, daar werden namen uit gebruikt.
Ik had een mix bedacht van de verhaallijn van Sophia en die moeder uit De Erfenis, maar de samenwerking met de anderen verliep stroef. En omdat ik mijn zin niet kreeg, liet ik mijn personage zich ophangen midden in een aflevering. Later heb ik dat weer verwijderd.![]()
Of toen de vriendin van Dr.Mikey's(toen onder een andere naam) personage ineens vreemdging met een ander zonder zijn medeweten, toen vermoordde hij dat andere personage zonder overleg.![]()
Beetje offtopic, maar het is gewoon hilarisch als je eraan terugdenkt.
Zou best kunnen als ik namen als Kennard Bos en Idse Grotenhuis zie staan bij de crew.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ze dat nou eens met een paar personages in GTST deden
Over De Erfenis gesproken: ben ik nou heel gek of hebben ze de verhaallijn met het testament van Maximiliaan en zijn opdrachten niet gewoon gebruikt als basis voor díé serie? Komt in de basisopzet toch vrij overeen volgens mij
En dan hadden ze ook nog eens een gastrol in die seriequote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou best kunnen als ik namen als Kennard Bos en Idse Grotenhuis zie staan bij de crew.
Dat zeker, en in dit geval heeft het een steengoede serie opgeleverdquote:Beter goed afgekeken dan slecht verzonnen.
Haha ja mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kon ook een klier zijn toen.![]()
En boos als ik mijn zin niet kreeg.
Dr.Mikey weet dat ook vast allemaal nog.
Ik lig hier echt in een deukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:38 schreef Camomille het volgende:
Kijk eens wat ik tegenkom![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb je die wallen wel eens gezien van haar? Dan moet je hard vallen wil je je kop uit de plooi donderstralen.
+ Aysenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Wie zijn er nog niet genoemd in de app? Mike, Nina, Wiet?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef Frey het volgende:
In het echt lijkt Marly me dan wel weer een hele leuke meid, in tegenstelling tot haar soapbroerzusnichtdoedel.
Ik ben Edmond en ik ben SNOOD, SNOOD VERTEL IK U! MUWHA!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SOP toch? Laatst een paar topics van teruggelezen, was wel geinig, zowel het verhaal als de miscommunicatie tussen de users die meededen![]()
Eigenlijk zou zoiets anno 2013 wel weer kunnenIn deze topicreeks zitten sowieso al een flink aantal users die gemakkelijk een verhaal kunnen verzinnen.
Vooral het einde van Sop was erg origineelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben Edmond en ik ben SNOOD, SNOOD VERTEL IK U! MUWHA!
Hadden ze beter De familie Sanders een spinoff kunnen geven, stel je dat eens voor zeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan hadden ze ook nog eens een gastrol in die serie![]()
[..]
Dat zeker, en in dit geval heeft het een steengoede serie opgeleverd
En als je dan ziet dat een aantal van die schrijvers nu werken voor GTST
How did it end?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral het einde van Sop was erg origineel
Een ontplofte boot , Kwam regelrecht uit Goudkust kwam ik later achter,quote:
Ik denk dat Nina nu meer voor Mike vreest dan voor Wiet. Ze zal dus eerder de kabeltjes van Mike doorknippen zodat deze bij Nola wegblijft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef Ticootje het volgende:
zou het wiet niet eens kunnen zijn? Ik zag een stukje waar Ricky helemaal aan het janken was, en wiet is opeens dikke vrienden met Ricky. DE dader is dan nina, die is toch wel een soort van gestoord, een echte sanders en ze had nog wat af te rekenen met wiet.
dat mike te pletter stort zie ik Ricky niet zo hyserisch om janken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:22 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Ik denk dat Nina nu meer voor Mike vreest dan voor Wiet. Ze zal dus eerder de kabeltjes van Mike doorknippen zodat deze bij Nola wegblijft.
Denk dat ze jankt uit paniek omdat er überhaupt iemand voor haar neus te pletter stort.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat mike te pletter stort zie ik Ricky niet zo hyserisch om janken.
Rikki weet niet wie er neergestort is op dat moment. Sommigen moesten zelfs nog landen. In het filmpje ligt het slachtoffers ook een aantal meters voor haar uit. Dus lijkt mij sterk dat ze weet wie het is. Het zullen eerder de emoties dat zij iemand heeft zien doodvallen. Een soort shock.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat mike te pletter stort zie ik Ricky niet zo hyserisch om janken.
Nee ik zag gister een filmpje dat ze bij de zandzak zat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Rikki weet niet wie er neergestort is op dat moment. Sommigen moesten zelfs nog landen. In het filmpje ligt het slachtoffers ook een aantal meters voor haar uit. Dus lijkt mij sterk dat ze weet wie het is. Het zullen eerder de emoties dat zij iemand heeft zien doodvallen. Een soort shock.
Buiten het soapleven om komen er ook wel eens iemand onder de trein. De omstanders die dan het gezien hebben kunnen ook in een shock of huilbui terecht komen. Dezen krijgen dan vaak hulp aangeboden.
Dan had ze waarschijnlijk zand in haar ogen gekregen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik zag gister een filmpje dat ze bij de zandzak zat.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan had ze waarschijnlijk zand in haar ogen gekregen.
Ik heb dat app filmpje dan nog niet gezien. Online kan ik hem ook niet vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik zag gister een filmpje dat ze bij de zandzak zat.
Niet doen, sommige worden hier misselijk van zulke comments. Dat wij misselijk worden van Nina boeit verder niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:36 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
Vroeg me al af of die wallen niet de hele tijd voor haar ogen flubberden tijdens de sprong.
Oh wacht ze had een XXL bril op he?
Vraag me eerlijk gezegd af waaromquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet doen, sommige worden hier misselijk van zulke comments.
Dat inderdaadquote:Dat wij misselijk worden van Nina boeit verder niet.
Ik mag toch hopen van nietquote:Louis Talpe vrijwel zeker uit GTST
Het wordt steeds waarschijnlijker dat Mike Brandt degene is die de zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden niet overleefd. Op basis van de verhaallijnen was het al het meest aannemelijk dat dit karakter de gesaboteerde parachute ombond – en zich daarmee te pletter sprong. Nu blijkt ook dat acteur Louis Talpe twee omvangrijke klussen heeft aangenomen die vrijwel onmogelijk zijn te combineren met spelen in GTST.
In april vertelde Louis al voor een aantal maanden uit GTST te moeten vanwege de Flexwet. Een mooie gelegenheid om in een Vlaamse musical te gaan spelen. Nu is ook bekendgemaakt dat Louis een hoofdrol krijgt in een nieuwe Vlaamse serie genaamd De Ridder. Zijn opnames beginnen in september.
Sowieso lijkt de Flexwet nog niet helemaal voor Louis van toepassing, daar hij pas sinds maart 2012 in GTST te zien is. Doorgaans zijn soapacteurs drie jaar te zien voordat zij voor drie maanden de soap verlaten, om via de draaideur weer terug te keren.
Alle acteurs van GTST hebben zwijgplicht opgelegd gekregen over het verloop van de cliffhanger. Zolang RTL of Endemol niets bekendmaakt over hun rol in het nieuwe seizoen, worden ze geacht in het midden te laten of een bepaald karakter de cliff overleeft. Voor het 24ste seizoen zijn ook twee castfoto’s gemaakt, om de kijker maar zo lang mogelijk in spanning te laten.
quote:Louis Talpe naast GTST in grote Vlaamse dramaserie
Louis Talpe, bekend als Mike in Goede Tijden Slechte Tijden, krijgt een rol in een grote dramaserie op de Vlaamse publieke tv-zender Een. Dat heeft het station vandaag bekendgemaakt. Talpe, die vanwege de flexwet binnenkort een aantal maanden uit GTST gaat, krijgt een rol in De Ridder. “Het is een geweldige mogelijkheid om met een sterke ploeg samen te werken en echte topfictie te maken. Bovendien blijft het mogelijk om deze rol te combineren met mijn andere bezigheden“, zegt hij.
De Ridder is een langlopende misdaadreeks, waarvan het eerste seizoen pas in oktober van start gaat. Achter de schermen wordt nu al hard gewerkt aan het tweede seizoen en vanaf dat seizoen speelt ook Talpe mee.
“Ik kijk ernaar uit de rol van Thomas De Kuyper te spelen en deel uit te maken van de cast van De Ridder, de nieuwe zondagavondreeks van Eén“, aldus Talpe.
De eerste aflevering van De Ridder, een coproductie van Eén en Eyeworks, is op 13 oktober. De opnames van het tweede seizoen beginnen in september.
ik wel. Het ergste is dat Nina blijftquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Het zal me niks verbazen.. Dat artikel over dat hij er tijdelijk uitging dat was in April.. We zijn nu een tijdje verder. Zoveel dingen die gebeurd kunnen zijn in de tussentijd (waardoor hij er wellicht helemaal uitgaat?). Ik zeg eerlijk dat ik hem niet zal missen
Amy uiteraard. En kleindochter Nola is er natuurlijk ook nog!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef hplaserjet het volgende:
Ik wil niet dat Mike het slachtoffer is. Laat het Nina zijn. Dan krijgt Ludo eindelijk een prachtige verhaallijn als hij zijn dochter gaat wreken. En ach, hij heeft vast nog wel ergens een dochter rondlopen van wie hij bestaan niet weet
Je mag van mij gelijk hebben hoor!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Jaja geloof er niks van. Mike zal de volgende overlevende wel zijn..... Zo spelen ze t al de hele tijd vorige week gingen er de hele week geruchten dat Noud het niet zou overleven en voila.... Zondag blijkt dat hij de sprong wel overleeft....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |