abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 18:03:26 #226
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25182054
Ik heb ff een plan gemaakt voor mijn karakter...wie het er niet mee eens is laat het me maar weten....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stay tuned voor SOP!
don't give me that fucking bullshit
pi_25183305
Spannend
Correct en tevens juist...
  zondag 20 februari 2005 @ 19:28:21 #228
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25183340
als het mag van Orgi wel ja....
  zondag 20 februari 2005 @ 20:42:46 #229
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25183804
Het word een raare tijd denk ik, want de Kolthof moest toch uitbreiden volgens mij gaat die nou juist ten onder
  zondag 20 februari 2005 @ 20:49:28 #230
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25183879
hzo ten onder

alleen Babs gaat ff pleitte
pi_25195019
Is goed hoor en oja Digispeed heeft ontslag genomen
  maandag 21 februari 2005 @ 20:56:04 #232
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25195415
Elfje heeft ook ontslag genomen
  maandag 21 februari 2005 @ 20:59:05 #233
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25195437
[b]BEGIN[b]

Esmee zit op haar kantoor als de postbode bij haar binnen komt. Hij heeft ene pakketje in zijn handen waarvoor getekend moet worden. Most Urgent - staat erop.
Ze tekent voor het pakketje en maakt het snel open. Dan ziet ze 4 vrijkaartjes liggen voor een modeshow in Argentinie. Deze begint echter overmorgen al. Dat betekent dat ze vandaag een vlucht moet boeken voor morgen. Maar wie neemt ze mee ?

Ze belt Babette en wacht tot de verbinding tot stand is gekomen.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  maandag 21 februari 2005 @ 21:01:23 #234
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25195455
quote:
Op maandag 21 februari 2005 20:59 schreef digispeed het volgende:
[b]BEGIN[b]

Esmee zit op haar kantoor als de postbode bij haar binnen komt. Hij heeft ene pakketje in zijn handen waarvoor getekend moet worden. Most Urgent - staat erop.
Ze tekent voor het pakketje en maakt het snel open. Dan ziet ze 4 vrijkaartjes liggen voor een modeshow in Argentinie. Deze begint echter overmorgen al. Dat betekent dat ze vandaag een vlucht moet boeken voor morgen. Maar wie neemt ze mee ?

Ze belt Babette en wacht tot de verbinding tot stand is gekomen.
babette hoor haar foon gaan en neemt op

"hallo"

ze hoort dat Esmee vrijkaartjes heeft voor een show in Argentinië en wil heel graag samen met Marjolein mee....Aangezien Marjolein niet meer naar Jamaïca gaat en David heeft aangegeven bij de politie....

"waar spreken we af, Esmee? "
  maandag 21 februari 2005 @ 21:02:18 #235
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25195466
Patricia loopt woedend Arthurs kamer binnen.

"Jij ongevoelige zak! Hoe kun je dit nou doen?! Dat je me jaren geleden hebt bedrogen, is nog daaraan toe en dat je daar al die tijd over hebt gelogen ook! Maar wat je Ralf hebt aangedaan! Hoe haal je het in je hoofd om te beweren dat hij geen Kolthof was?! Besef je wel dat die jongen door jouw toedoen geprobeerd heeft om zelfmoord te plegen?!"
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 21 februari 2005 @ 21:05:59 #236
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25195525
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:02 schreef Frey het volgende:
Patricia loopt woedend Arthurs kamer binnen.

"Jij ongevoelige zak! Hoe kun je dit nou doen?! Dat je me jaren geleden hebt bedrogen, is nog daaraan toe en dat je daar al die tijd over hebt gelogen ook! Maar wat je Ralf hebt aangedaan! Hoe haal je het in je hoofd om te beweren dat hij geen Kolthof was?! Besef je wel dat die jongen door jouw toedoen geprobeerd heeft om zelfmoord te plegen?!
Arthur kijkt naar beneden..."Ik snap ook niet hoe het zo allemaal heeft kunnen lopen, hoe kan ik dit ooit recht zetten" en hij loopt naar het raam...
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25195531
Sander ligt in een bed in het ziekenhuis. Langzaam opend hij zen ogen. En kijk voorzichtig om zich heen.

Wat krijgen we nou.... Wat doet hij in dat bed. Hij wil opstaan maar merkt dat hij aan een infuus zit. Hij ziet Joost zitten.

Sander probeert wat te zeggen en het komt er dan ook schoor uit

"Jo...ost wa..t doe ik hier? "
DJ-VR was here (again)
  maandag 21 februari 2005 @ 21:08:14 #238
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25195551
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:01 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

babette hoor haar foon gaan en neemt op

"hallo"

ze hoort dat Esmee vrijkaartjes heeft voor een show in Argentinië en wil heel graag samen met Marjolein mee....Aangezien Marjolein niet meer naar Jamaïca gaat en David heeft aangegeven bij de politie....

"waar spreken we af, Esmee? "
Esmee geeft door dat ze de vluchten zal boeken en het nog laat weten.
Dan loopt ze naar de kluis en kijkt of er genoeg geld in ligt om mee te nemen.

Dan ziet ze ook haar testament liggen. In dat testament staat haar grootste geheim nml dat Lizzie niet de dochter van Esmee is, maar de dochter van haar zus. Ze is van plan dat nooit te vertellen.
Ook staat er in dat al haar bezittingen worden gestort in een fonds, ten gunste van de Kankerstichting. Door middel van een ingewikkelde clausule heeft ze het voor elkaar gekregen niets na te laten aan haar familie.

Met een diepe zucht denkt ze bij zichzelf. "Ach das voor latere zorg" Voorlopig leef ik nog wel.
En pakt haar telefoon om bij de KLM 3 tickets te boeken naar Buenos Aires.
  maandag 21 februari 2005 @ 21:08:16 #239
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25195553
Babette

stuurt een smsje naar alle familie leden

jongens ik ga op vakantie, ik wens niet gestoord te worden.....
  maandag 21 februari 2005 @ 21:11:30 #240
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25195595
Babette

Babette loopt naar Marjolein haar kantoor...

[i]klop klop[/i[

"binnen"

"hoi schat...he ik heb goed nieuws" Ze gaat bij Marjolein op haar bureau zitten...ik heb kaartjes voor een modeshow in het land van Maximaaltje...

"welk land...." zegt Marjolein...

"ARGENTINIË....jij en ik" Marjolein slaat een hand voor haar mond en neemt Babette in haar armen...

"wat leuk....ow Babs...ik hou van je" ze kust haar op haar zachte lippen....

"doe eens de deur op slot"
  maandag 21 februari 2005 @ 21:12:38 #241
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25195606
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:05 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur kijkt naar beneden..."Ik snap ook niet hoe het zo allemaal heeft kunnen lopen, hoe kan ik dit ooit recht zetten" en hij loopt naar het raam...
Patricia loopt weg en gaat naar boven. Ze schrijft enkele brieven en pakt daarna haar koffers. Ze loopt weer naar beneden, naar Arthur.
"Ik wil niets meer met jou te maken hebben. Jij bent niet meer de Arthur van vroeger, waar ik van hield."

Ze geeft Arthur 3 brieven.
"Die zijn voor Joost, Babette en Winston. Ik leg uit waarom ik weg ga. Ja, ik verlaat de stad, want ik hoor hier niet meer. Er staat ook alles in over Ralf. Als je tenminste nog een goede vader wilt zijn, zorg je ervoor dat ze die brieven krijgen."
Dan verlaat Patricia huize Kolthof.
  maandag 21 februari 2005 @ 21:16:15 #242
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25195633
Esmee

Esmee krijgt die avond de tickets nog bezorgd. En geeft aan Babette door dat ze hun de volgende ochtend om 8.00 uur ophaalt. Dan gaat ze 's avonds nog even wat eten met haar dochter in Le Foque en besluit maar eens vroeg naar bed te gaan. De koffer staat gepakt en Esmee is reuze enthousiast over de modeshow. Ze hoopt daar wat prachtige creaties te kopen.
pi_25195659
Cody en Lizzie kijken uit over de prachtige zee.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_25195666
Sander ziet dat hij geen reactie krijgt en hij kijkt goed. JA het is ook niet zo gek Joost licht te slapen in de stoel. Dan bedenkt Sander zich inneens dat je altijd van die knopjes in een ziekenhuis heb. Hij kijkt rond en vind de knop voor de vepleegster. Hij pakt de afstandbediening en drukt op de knop. De verpleegster komt binnen

"een goeie morgen meneer Beutinga" Fluisterd de zuster.

Sander kijkt raar.

"Goeie morgen?? wat doe ik hier??"

de zuster kijkt bezorgt
"Weet je dan niks meer? iets met een sloot heb ik me laten weten? "

Sander denkt terug en ziet ineens de val van zichzelf terug en daarna een groot zwart gat. En dan komt inneens alles weer boven. Zijn zorgen zijn problemen. En hij bedenkt zich inneens hoe stom hij is geweest. De tranen schieten in zen ogen maar hij probeert ze bedwingen He idee dat er wel eens een bekende binnen zou kunnen komen.
DJ-VR was here (again)
  maandag 21 februari 2005 @ 21:31:27 #245
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25195684
Om 8.00 uur s'ochtends komt Esmee voor rijden en Babs en Marjolein stappen in de auto. Ze rijden naar het vliegveld waar om 13.00 uur het vliegtuig naar Buenos Aires vertrekt. We vliegen business class zegt Esmee, dat leek me wel zo prettig.
  maandag 21 februari 2005 @ 21:31:50 #246
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25195687
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:16 schreef digispeed het volgende:

Esmee

Esmee krijgt die avond de tickets nog bezorgd. En geeft aan Babette door dat ze hun de volgende ochtend om 8.00 uur ophaalt. Dan gaat ze 's avonds nog even wat eten met haar dochter in Le Foque en besluit maar eens vroeg naar bed te gaan. De koffer staat gepakt en Esmee is reuze enthousiast over de modeshow. Ze hoopt daar wat prachtige creaties te kopen.
Babette en Marjolein

Babette en Marjolein staan een beetje te stoeien in de slaapkamer.....

"kom we moeten de koffers nog inpakken.."

Marjolein pakt twee koffers....
  maandag 21 februari 2005 @ 21:31:57 #247
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25195688
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:12 schreef Frey het volgende:

[..]

Patricia loopt weg en gaat naar boven. Ze schrijft enkele brieven en pakt daarna haar koffers. Ze loopt weer naar beneden, naar Arthur.
"Ik wil niets meer met jou te maken hebben. Jij bent niet meer de Arthur van vroeger, waar ik van hield."

Ze geeft Arthur 3 brieven.
"Die zijn voor Joost, Babette en Winston. Ik leg uit waarom ik weg ga. Ja, ik verlaat de stad, want ik hoor hier niet meer. Er staat ook alles in over Ralf. Als je tenminste nog een goede vader wilt zijn, zorg je ervoor dat ze die brieven krijgen."
Dan verlaat Patricia huize Kolthof.
Arthur zucht diep....Hij roept zijn PA en zegt "Zorg ervoor dat Joost, Babette en Winston deze z.s.m krijgen" en hij zegt even niet gestoord te willen worden, en loopt naar zijn kamer...
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  maandag 21 februari 2005 @ 21:33:57 #248
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25195724
Patricia loopt hotel Le Foque binnen en geeft een brief voor Yvette af bij de receptie. Daarin staat ook weer waarom ze zo snel al weggaat. Ze zullen ze brief meteen brengen en Patricia verlaat het hotel weer...
  maandag 21 februari 2005 @ 21:35:36 #249
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25195747
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:31 schreef digispeed het volgende:
Om 8.00 uur s'ochtends komt Esmee voor rijden en Babs en Marjolein stappen in de auto. Ze rijden naar het vliegveld waar om 13.00 uur het vliegtuig naar Buenos Aires vertrekt. We vliegen business class zegt Esmee, dat leek me wel zo prettig.
"zo zo...." zegt Marjolein doe maar lux....

"nou ik had ook niet anders verwacht" zegt Babette en ze kijkt hoe ze wegrijden uit Fokdam.....
Babette blijft uit raam staren terwijl Marjolein en Esmee in gesprek zijn....
  maandag 21 februari 2005 @ 21:39:09 #250
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25195802
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

"zo zo...." zegt Marjolein doe maar lux....

"nou ik had ook niet anders verwacht" zegt Babette en ze kijkt hoe ze wegrijden uit Fokdam.....
Babette blijft uit raam staren terwijl Marjolein en Esmee in gesprek zijn....
Aangekomen op schiphol zijn ze snel door de douane en wachten bij de GATE, totdat ze kunnen boarden. Esmee heeft erg echt zin in en kletst gezellig met Babs en Marjolein. Wat is ze blij als ze straks lekker in Buenos Aires zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')