SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stay tuned voor SOP!don't give me that fucking bullshit
babette hoor haar foon gaan en neemt opquote:Op maandag 21 februari 2005 20:59 schreef digispeed het volgende:
[b]BEGIN[b]
Esmee zit op haar kantoor als de postbode bij haar binnen komt. Hij heeft ene pakketje in zijn handen waarvoor getekend moet worden. Most Urgent - staat erop.
Ze tekent voor het pakketje en maakt het snel open. Dan ziet ze 4 vrijkaartjes liggen voor een modeshow in Argentinie. Deze begint echter overmorgen al. Dat betekent dat ze vandaag een vlucht moet boeken voor morgen. Maar wie neemt ze mee ?
Ze belt Babette en wacht tot de verbinding tot stand is gekomen.
Arthur kijkt naar beneden..."Ik snap ook niet hoe het zo allemaal heeft kunnen lopen, hoe kan ik dit ooit recht zetten" en hij loopt naar het raam...quote:Op maandag 21 februari 2005 21:02 schreef Frey het volgende:
Patricia loopt woedend Arthurs kamer binnen.
"Jij ongevoelige zak! Hoe kun je dit nou doen?! Dat je me jaren geleden hebt bedrogen, is nog daaraan toe en dat je daar al die tijd over hebt gelogen ook! Maar wat je Ralf hebt aangedaan! Hoe haal je het in je hoofd om te beweren dat hij geen Kolthof was?! Besef je wel dat die jongen door jouw toedoen geprobeerd heeft om zelfmoord te plegen?!
Esmee geeft door dat ze de vluchten zal boeken en het nog laat weten.quote:Op maandag 21 februari 2005 21:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
babette hoor haar foon gaan en neemt op
"hallo"
ze hoort dat Esmee vrijkaartjes heeft voor een show in Argentinië en wil heel graag samen met Marjolein mee....Aangezien Marjolein niet meer naar Jamaïca gaat en David heeft aangegeven bij de politie....
"waar spreken we af, Esmee? "
Patricia loopt weg en gaat naar boven. Ze schrijft enkele brieven en pakt daarna haar koffers. Ze loopt weer naar beneden, naar Arthur.quote:Op maandag 21 februari 2005 21:05 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur kijkt naar beneden..."Ik snap ook niet hoe het zo allemaal heeft kunnen lopen, hoe kan ik dit ooit recht zetten" en hij loopt naar het raam...
Babette en Marjoleinquote:Op maandag 21 februari 2005 21:16 schreef digispeed het volgende:
Esmee
Esmee krijgt die avond de tickets nog bezorgd. En geeft aan Babette door dat ze hun de volgende ochtend om 8.00 uur ophaalt. Dan gaat ze 's avonds nog even wat eten met haar dochter in Le Foque en besluit maar eens vroeg naar bed te gaan. De koffer staat gepakt en Esmee is reuze enthousiast over de modeshow. Ze hoopt daar wat prachtige creaties te kopen.
Arthur zucht diep....Hij roept zijn PA en zegt "Zorg ervoor dat Joost, Babette en Winston deze z.s.m krijgen" en hij zegt even niet gestoord te willen worden, en loopt naar zijn kamer...quote:Op maandag 21 februari 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Patricia loopt weg en gaat naar boven. Ze schrijft enkele brieven en pakt daarna haar koffers. Ze loopt weer naar beneden, naar Arthur.
"Ik wil niets meer met jou te maken hebben. Jij bent niet meer de Arthur van vroeger, waar ik van hield."
Ze geeft Arthur 3 brieven.
"Die zijn voor Joost, Babette en Winston. Ik leg uit waarom ik weg ga. Ja, ik verlaat de stad, want ik hoor hier niet meer. Er staat ook alles in over Ralf. Als je tenminste nog een goede vader wilt zijn, zorg je ervoor dat ze die brieven krijgen."
Dan verlaat Patricia huize Kolthof.
"zo zo...." zegt Marjolein doe maar lux....quote:Op maandag 21 februari 2005 21:31 schreef digispeed het volgende:
Om 8.00 uur s'ochtends komt Esmee voor rijden en Babs en Marjolein stappen in de auto. Ze rijden naar het vliegveld waar om 13.00 uur het vliegtuig naar Buenos Aires vertrekt. We vliegen business class zegt Esmee, dat leek me wel zo prettig.
Aangekomen op schiphol zijn ze snel door de douane en wachten bij de GATE, totdat ze kunnen boarden. Esmee heeft erg echt zin in en kletst gezellig met Babs en Marjolein. Wat is ze blij als ze straks lekker in Buenos Aires zit.quote:Op maandag 21 februari 2005 21:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"zo zo...." zegt Marjolein doe maar lux....
"nou ik had ook niet anders verwacht" zegt Babette en ze kijkt hoe ze wegrijden uit Fokdam.....
Babette blijft uit raam staren terwijl Marjolein en Esmee in gesprek zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |