Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:37 schreef Snowbells het volgende:
Kon je serieus niks anders verzinnen
Gewoon NBquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
De vorige topics gingen er echt in sneltreinvaart doorheen, wtf
Ik voel je bbyquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar of het echt positief is weet ik niet
*als hijquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zeker geen strijkplank, maar wel dunner dan hem/ de gemiddelde man.
GONNA EAT A LOT OF PEACHES.quote:
pics or it...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zeker geen strijkplank, maar wel dunner dan hij/ de gemiddelde man.
Neequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]de holocaust is zeker ook mijn schuld
Ga je lekkerquote:
quote:
jawel, en met jou broeder?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
had hem al veranderd. maar verder alles goed?
oja nog steeds negeren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
had hem al veranderd. maar verder alles goed?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
prima paar daagjes terug uit oostblok
prima en primaquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tsssss :s
Hoeist met je dan en je familie?
Dan kom jij toch lekker nietquote:
Heb je welquote:
quote:
gwn #yoloquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
To gooi a pizza in the oven or not to gooi a pizza in the oven?
#stonerstruggles
#munchies
Sowieso jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
To gooi a pizza in the oven or not to gooi a pizza in the oven?
#stonerstruggles
#munchies
Dank vaderquote:
Doen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Net in slaap gevallen. Gewoon weer verder slapen denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Of chillings zetten in dit topic.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Net in slaap gevallen. Gewoon weer verder slapen denk ik?
moet er wel weer vroeg uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Of chillings zetten in dit topic.
Verder slapen danquote:
Dan moet je deze ook hebben gekendquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb dit konkohard opstaan. Hahaha.
Patrick Jumpen jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook hebben gekend
Ik heb die kerel ontmoet irlquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Patrick Jumpen ja.
Jumpen groep 7 die geksteeh.
Ik was bang van hemquote:
Mweh weenie beetje vaag ventje, maar deed verder niet veel kwaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was bang van hem.
Is 'ie wel een beetje aardig en zo?
Hmm oke.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mweh weenie beetje vaag ventje, maar deed verder niet veel kwaad
ik was in die tijd trouwens niet eens zo'n slechte jumper maar als je er nu zo op terugkijkt ziet het er gewoon dom uitquote:
Daarom 5 lagen make up op doen jij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik slaap best veel en heb nog steeds lijnen/wallen onder m'n ogen #girlproblems
Ik gebruik alleen oogmakeup maar toch maar eens wat poederspul voor onder m'n ogen kopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom 5 lagen make up op doen jij.
Ik was 10 dus instant slecht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik was in die tijd trouwens niet eens zo'n slechte jumper maar als je er nu zo op terugkijkt ziet het er gewoon dom uit
wat is best veel? meer dan 8 uur voor jou?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Snowbells het volgende:
Zoietsquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is best veel? meer dan 8 uur voor jou?
Ik heb die shit ook, niet zoveel om geven, boeit helemaal niemandquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil een fris hoofd hebben, ja! Als baby had ik het zelfsquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb die shit ook, niet zoveel om geven, boeit helemaal niemand
Niks is frisser dan puur natuurquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil een fris hoofd hebben, ja! Als baby had ik het zelfs
Pics van mij van toen? Heb ik niet meerquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was 10 dus instant slecht.
Tevens pics.
Zoek het in andere oorzaken dan alleen je slaappatroon.quote:
Als je heel lang slaapt heb je ook wallen onder je ogen ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen oogmakeup maar toch maar eens wat poederspul voor onder m'n ogen kopen
Like?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoek het in andere oorzaken dan alleen je slaappatroon.
Concealer van catrice in die zilveren hulsquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen oogmakeup maar toch maar eens wat poederspul voor onder m'n ogen kopen
Heb ik maar die is oranjequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Concealer van catrice in die zilveren huls
Mensen verwarren "rust" met "slapen."quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)-en-verminderen.html
Kom volgende week hier, samen jointjes roken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Wie komt mij even een joint brengen
Geen geld voor treinquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kom volgende week hier, samen jointjes roken.
Geen enkele matcht met mijn huid. Heb wel fijn poeder van maxfactor die ik wel eens gebruik bij onzuiverheden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde kleur voor je huid
rip je huidquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen enkele matcht met mijn huid. Heb wel fijn poeder van maxfactor die ik wel eens gebruik bij onzuiverheden.
Bleekscheet ben je ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen enkele matcht met mijn huid. Heb wel fijn poeder van maxfactor die ik wel eens gebruik bij onzuiverheden.
Is dat niet lastig heel je gezicht bedekken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee valt meequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat niet lastig heel je gezicht bedekken?
Wallen Cremequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dit nummerquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Dit nuchter meezingen op dezelfde toonhoogte. YOLO![]()
. Even checken of Skype calls wel uitstaan
![]()
![]()
![]()
.
Ik stiekem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef Snowbells het volgende:
Maar. Wie is er nu eigenlijk op TC? Ik en nog zo'n guest?
Ik geloof ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef Snowbells het volgende:
Maar. Wie is er nu eigenlijk op TC? Ik en nog zo'n guest?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:25 schreef Snowbells het volgende:
Give to me, oh baby give it to me![]()
uns ksst met je opmerkingen
Kom TCquote:
quote:
yupquote:
Ik praat daar al een paar minuten mee...quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik praat daar al een paar minuten mee...
Oh ik ken dat hele subforum niet eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MED / LittleBrownie naar CRE
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik ken dat hele subforum niet eens
Ik ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij was het enige goede aan die zooi daar
Ja klinkt opzich wel leuk.. Heb zelf niet zoveel er mee maar soms die kleine dingetjes..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
CRE is wel tof, alleen zo dood en eigenlijk ook te dood om vragen te stellen, antwoord krijg je toch niet.
Ditquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
komt goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
CRE is wel tof, alleen zo dood en eigenlijk ook te dood om vragen te stellen, antwoord krijg je toch niet.
Oke bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk national geographic, over een gast die ergens is in getrapt en is toen betrapt met drugs en nu zit ie in Pakistan in de gevangenis. En toch, heeft nog flink ego die gast.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke bedankt voor deze informatie.
Nope. Ja volgens mij één keertje toen Snow zei dat ik hier naar toe moest komenquote:
Ah wanneer was dat ook al weer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Ja volgens mij één keertje toen Snow zei dat ik hier naar toe moest komen.
Een tijd geleden postte ik in 5 tegelijk. En ik ben een man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Ja volgens mij één keertje toen Snow zei dat ik hier naar toe moest komen. Maar ik kan toch niet in twee sc's tegelijk zitten
.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een tijd geleden postte ik in 5 tegelijk. En ik ben een man.
welke vijf dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een tijd geleden postte ik in 5 tegelijk. En ik ben een man.
Oh geen idee, was in dm ergens dacht ikquote:
Deze, nachtbagger, en nog paar andere.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke vijf dan?
[..]
Oh geen idee, was in dm ergens dacht ik
Zo ver kwam ik ook nogquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deze, nachtbagger, en nog paar andere.
Nee, sup?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:10 schreef TwyLight het volgende:
Loop je me nou te negeren of zit je op mobiel Crack_?
Dit wordt mijn vierde jaar kaarthouder.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook nog.
Voetbal? Zo ja, heb je seizoenskaart weer?Zo nee ook trouwens
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik summonde je naar een ander topic na deze reactie:
[..]
Maar je kwam niet
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit wordt mijn vierde jaar kaarthouder.
Dat topic is nu al doodquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kreeg niks iig.. maar heel mijn fok is verneukt. Ik zie niet dat ik DM's krijg tot ik dm.fok.nl open en heel mn layout staat scheef. Stuur me een linkje?
Zo lang mogelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Gaat snel
Die van mijn broer alweer 6e.. echt, 6 jaar joh. Ga jij ook wel halen
Gaan wij dan kusjes geven?quote:
Shit, als je een nieuwe hebt let me know. Ik volg je overal <3quote:
Hm, verstandig. Mn broer (daar aap ik alles gewoon van na) zegt dat dit team waarschijnlijk nog te jong is. Ik gun het nu wel iemand anders dan Ajax weer. Wie dat is maakt me niet uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aardig positief. Maar ben wel voorzichtig met uitspraken.
Neppertquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, verstandig. Mn broer (daar aap ik alles gewoon van na) zegt dat dit team waarschijnlijk nog te jong is. Ik gun het nu wel iemand anders dan Ajax weer. Wie dat is maakt me niet uit.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
volg me naar mijn bed
Ik volg toch geen voetbalquote:
AahHhaha je bent dat type, maargoed het is je vergeven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik volg toch geen voetbal. Alleen om beetje op de hoogte te blijven zodat ik altijd wat te praten heb met wat gastjes of wanneer vrienden samen staan en het weer over voetbal gaat..
Wij zijn gewoon 100% eerlijk tegen elkaarquote:
quote:
Er zit hier nu echt niemand van jong, maar okequote:
Moet ik eerst kopje thee drinken met je opa en oma jaquote:
Nouja ik vind de hoogtepunten wel weten wel interessant.. maar zo'n 90 minuten naar voetbal kijken achter tv trekt me niet zo ergquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
AahHhaha je bent dat type, maargoed het is je vergeven.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Er zit hier nu echt niemand van jong, maar oke.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik eerst kopje thee drinken met je opa en oma ja
Toen ik dat deed werd het me ook niet in dank afgenomen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon 100% eerlijk tegen elkaar
Wanneer jij beschikbaar bent zal ik vrij zijn. Zo goed?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag, heb je tchock nou al gedumpt
VORIG JAAR DUSquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer jij beschikbaar bent zal ik vrij zijn. Zo goed?
LAAT ME
Niet haten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/257824
Pls.
Waarom wordt hij altijd voorgetrokkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet haten.
Zakgeld gaat deze week naar Unscrewed.
Zoons > dochters.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom wordt hij altijd voorgetrokken
Nee jij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hee lijkt me luek kom je morgen oppikken okee
hihi voorgetrokkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom wordt hij altijd voorgetrokken
hoi ik ben snoebbels en ik km grg in dese sc ja ok grtjs mij en de kits en herman xquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Onorgineel het volgende:
Laten we ff een voorstelrondje doen anders![]()
Hou je nou eens op met zo rete irritant doen tegen mij?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/257824
Pls.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je nou eens op met zo rete irritant doen tegen mij?!Je loopt echt hele tijd te zeuren op wat ik zeg, dan zeg ik iets weer te dwingend en dan ben ik weer te nieuwsgierig.
Jij weet ook dat ik niet mijzelf bedoel en dat mijn antwoord op de vraag of dit de jong-sc is gewoon logisch is. Ook omdat ik in zowat iedere sc op fok heb gezeten dus tja.
Zeg alsjeblieft dan gewoon niks tegen me ofzo als je me niet meer aardig vindt?
Ja, ook jij moet een greppel inquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ben ik ook een kutuser omdat ik veel in jng postte?
Ik ben browniequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Onorgineel het volgende:
Jij vraagt, zij antwoordquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar het is gewoon irritant.
Vind het een beetje apart als je eerst gewoon gezellig bij ons in de sc zit, dan een half jaar+ in jng en dan als het weg is weer terug komt terwijl je in die tijd niks tegen ons zegt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je nou eens op met zo rete irritant doen tegen mij?!Je loopt echt hele tijd te zeuren op wat ik zeg, dan zeg ik iets weer te dwingend en dan ben ik weer te nieuwsgierig.
Jij weet ook dat ik niet mijzelf bedoel en dat mijn antwoord op de vraag of dit de jong-sc is gewoon logisch is. Ook omdat ik in zowat iedere sc op fok heb gezeten dus tja.
Zeg alsjeblieft dan gewoon niks tegen me ofzo als je me niet meer aardig vindt?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het een beetje apart als je eerst gewoon gezellig bij ons in de sc zit, dan een half jaar+ in jng en dan als het weg is weer terug komt terwijl je in die tijd niks tegen ons zegt.
Just my 2 cents.
HEY ik was het helemaal vergeten te zeggen maar volgens mij zag ik jou lopen op Arnhem CS, kan dat? 2 weken geleden ofzoquote:
Ja, omdat ik dacht dat ze wta anders ging antwoorden.. Dit is gewoon echt heel erg flauwquote:
oh hoi ik ben hamer ben 15 en rook welleens wiet en drink soms bier enzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Onorgineel het volgende:
Tegen mij zei je dat je 20 was die ene nachtquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh hoi ik ben hamer ben 15 en rook welleens wiet en drink soms bier enzo
mond houdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tegen mij zei je dat je 20 was die ene nacht
Meen je dit nou?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het een beetje apart als je eerst gewoon gezellig bij ons in de sc zit, dan een half jaar+ in jng en dan als het weg is weer terug komt terwijl je in die tijd niks tegen ons zegt.
Just my 2 cents.
nopequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
HEY ik was het helemaal vergeten te zeggen maar volgens mij zag ik jou lopen op Arnhem CS, kan dat? 2 weken geleden ofzo
quote:
Nee en ik stop met de alimentatiequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wil je Snow jr nog zien of niet?
hoe moet ik dat luiers kopen? en wiet voor de kleinequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee en ik stop met de alimentatie
ik erken haar gewoon nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoe moet ik dat luiers kopen? en wiet voor de kleine
wil je nietquote:
Maar anders weet ik niet hoe ik me tegen haar op moet stellen. Tegen knappe vrouwen ben ik altijd extra aardig zoals een echte fokker betaamtquote:
ik was als eerst hierquote:
hier hoef je dan niet aardig tegen te zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar anders weet ik niet hoe ik me tegen haar op moet stellen. Tegen knappe vrouwen ben ik altijd extra aardig zoals een echte fokker betaamt
dm?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hier hoef je dan niet aardig tegen te zijn
ik zat hier al veel eerderquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zie alleen lb en trollie
maar daar zou ik je geen zorgen over maken
Neequote:
Ga dan weg mongool.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef TwyLight het volgende:
Het is hier wel leuk nu maar dit is nou niet de SC die ik uitgekozen zou hebben. Hier post normaal alleen het onkruid van de maatschappij die alleen maar jonko's loopt de roken op de oekoe
valt meequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
typisch komt de boel weer verkloten hoor
dat vbl de heletijd
grapje
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:36 schreef TwyLight het volgende:
Tegen krullenbolletje ben ik daarom dus altijd extra aardig vanwege die grote
ogen
doet me een beetje hieraan denkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:36 schreef TwyLight het volgende:
Tegen krullenbolletje ben ik daarom dus altijd extra aardig vanwege die grote
ogen
twitter:CreepyScout twitterde op maandag 27-05-2013 om 23:42:25Boys we should bang.Rocks together so we can get a spark to start this fire. reageer retweet
Wat wil je precies zeggen? Ik weet dat Nederlands niet je moedertaal is, maar hier kan ik niks mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Typisch blondie ga eens naar voetbalstreams kijken
Jammer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toevallig dat dat ook nu begint joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |