oh hoi ik ben hamer ben 15 en rook welleens wiet en drink soms bier enzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Onorgineel het volgende:
Laten we ff een voorstelrondje doen anders![]()
Tegen mij zei je dat je 20 was die ene nachtquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh hoi ik ben hamer ben 15 en rook welleens wiet en drink soms bier enzo
mond houdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tegen mij zei je dat je 20 was die ene nacht
Meen je dit nou?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het een beetje apart als je eerst gewoon gezellig bij ons in de sc zit, dan een half jaar+ in jng en dan als het weg is weer terug komt terwijl je in die tijd niks tegen ons zegt.
Just my 2 cents.
nopequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
HEY ik was het helemaal vergeten te zeggen maar volgens mij zag ik jou lopen op Arnhem CS, kan dat? 2 weken geleden ofzo
quote:
Nee en ik stop met de alimentatiequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wil je Snow jr nog zien of niet?
hoe moet ik dat luiers kopen? en wiet voor de kleinequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee en ik stop met de alimentatie
ik erken haar gewoon nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoe moet ik dat luiers kopen? en wiet voor de kleine
wil je nietquote:
Maar anders weet ik niet hoe ik me tegen haar op moet stellen. Tegen knappe vrouwen ben ik altijd extra aardig zoals een echte fokker betaamtquote:
ik was als eerst hierquote:
hier hoef je dan niet aardig tegen te zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar anders weet ik niet hoe ik me tegen haar op moet stellen. Tegen knappe vrouwen ben ik altijd extra aardig zoals een echte fokker betaamt
dm?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hier hoef je dan niet aardig tegen te zijn
ik zat hier al veel eerderquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zie alleen lb en trollie
maar daar zou ik je geen zorgen over maken
Neequote:
Ga dan weg mongool.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef TwyLight het volgende:
Het is hier wel leuk nu maar dit is nou niet de SC die ik uitgekozen zou hebben. Hier post normaal alleen het onkruid van de maatschappij die alleen maar jonko's loopt de roken op de oekoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |