ik erken haar gewoon nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoe moet ik dat luiers kopen? en wiet voor de kleine
wil je nietquote:
Maar anders weet ik niet hoe ik me tegen haar op moet stellen. Tegen knappe vrouwen ben ik altijd extra aardig zoals een echte fokker betaamtquote:
ik was als eerst hierquote:
hier hoef je dan niet aardig tegen te zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar anders weet ik niet hoe ik me tegen haar op moet stellen. Tegen knappe vrouwen ben ik altijd extra aardig zoals een echte fokker betaamt
dm?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hier hoef je dan niet aardig tegen te zijn
ik zat hier al veel eerderquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zie alleen lb en trollie
maar daar zou ik je geen zorgen over maken
Neequote:
Ga dan weg mongool.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:33 schreef TwyLight het volgende:
Het is hier wel leuk nu maar dit is nou niet de SC die ik uitgekozen zou hebben. Hier post normaal alleen het onkruid van de maatschappij die alleen maar jonko's loopt de roken op de oekoe
valt meequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
typisch komt de boel weer verkloten hoor
dat vbl de heletijd
grapje
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:36 schreef TwyLight het volgende:
Tegen krullenbolletje ben ik daarom dus altijd extra aardig vanwege die grote
ogen
doet me een beetje hieraan denkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:36 schreef TwyLight het volgende:
Tegen krullenbolletje ben ik daarom dus altijd extra aardig vanwege die grote
ogen
twitter:CreepyScout twitterde op maandag 27-05-2013 om 23:42:25Boys we should bang.Rocks together so we can get a spark to start this fire. reageer retweet
Wat wil je precies zeggen? Ik weet dat Nederlands niet je moedertaal is, maar hier kan ik niks mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Typisch blondie ga eens naar voetbalstreams kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |