Oh ik ken dat hele subforum niet eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
MED / LittleBrownie naar CRE
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik ken dat hele subforum niet eens
Ik ook nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij was het enige goede aan die zooi daar
Ja klinkt opzich wel leuk.. Heb zelf niet zoveel er mee maar soms die kleine dingetjes..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
CRE is wel tof, alleen zo dood en eigenlijk ook te dood om vragen te stellen, antwoord krijg je toch niet.
Ditquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
komt goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
CRE is wel tof, alleen zo dood en eigenlijk ook te dood om vragen te stellen, antwoord krijg je toch niet.
Oke bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik kijk national geographic, over een gast die ergens is in getrapt en is toen betrapt met drugs en nu zit ie in Pakistan in de gevangenis. En toch, heeft nog flink ego die gast.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke bedankt voor deze informatie.
Nope. Ja volgens mij één keertje toen Snow zei dat ik hier naar toe moest komenquote:
Ah wanneer was dat ook al weer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Ja volgens mij één keertje toen Snow zei dat ik hier naar toe moest komen.
Een tijd geleden postte ik in 5 tegelijk. En ik ben een man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Ja volgens mij één keertje toen Snow zei dat ik hier naar toe moest komen. Maar ik kan toch niet in twee sc's tegelijk zitten
.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een tijd geleden postte ik in 5 tegelijk. En ik ben een man.
welke vijf dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een tijd geleden postte ik in 5 tegelijk. En ik ben een man.
Oh geen idee, was in dm ergens dacht ikquote:
Deze, nachtbagger, en nog paar andere.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke vijf dan?
[..]
Oh geen idee, was in dm ergens dacht ik
Zo ver kwam ik ook nogquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deze, nachtbagger, en nog paar andere.
Nee, sup?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:10 schreef TwyLight het volgende:
Loop je me nou te negeren of zit je op mobiel Crack_?
Dit wordt mijn vierde jaar kaarthouder.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook nog.
Voetbal? Zo ja, heb je seizoenskaart weer?Zo nee ook trouwens
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik summonde je naar een ander topic na deze reactie:
[..]
Maar je kwam niet
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit wordt mijn vierde jaar kaarthouder.
Dat topic is nu al doodquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kreeg niks iig.. maar heel mijn fok is verneukt. Ik zie niet dat ik DM's krijg tot ik dm.fok.nl open en heel mn layout staat scheef. Stuur me een linkje?
Zo lang mogelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Gaat snel
Die van mijn broer alweer 6e.. echt, 6 jaar joh. Ga jij ook wel halen
Gaan wij dan kusjes geven?quote:
Shit, als je een nieuwe hebt let me know. Ik volg je overal <3quote:
Hm, verstandig. Mn broer (daar aap ik alles gewoon van na) zegt dat dit team waarschijnlijk nog te jong is. Ik gun het nu wel iemand anders dan Ajax weer. Wie dat is maakt me niet uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aardig positief. Maar ben wel voorzichtig met uitspraken.
Neppertquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, verstandig. Mn broer (daar aap ik alles gewoon van na) zegt dat dit team waarschijnlijk nog te jong is. Ik gun het nu wel iemand anders dan Ajax weer. Wie dat is maakt me niet uit.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
volg me naar mijn bed
Ik volg toch geen voetbalquote:
AahHhaha je bent dat type, maargoed het is je vergeven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik volg toch geen voetbal. Alleen om beetje op de hoogte te blijven zodat ik altijd wat te praten heb met wat gastjes of wanneer vrienden samen staan en het weer over voetbal gaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |