Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
jezus.. Zou het niet tof vinden als m'n kind op die leeftijd mensen gaat meeten van internetquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
12/13 volgens mij, naar Amsterdam gegaan om haar te meeten
Dan wist je dus al vroeg dat je bi wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Ja ik ben ontgroend door een chick @FL
Nou, neequote:
Ik ging zogenaamd naar een vriendin in amsterdamquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jezus.. Zou het niet tof vinden als m'n kind op die leeftijd mensen gaat meeten van internet
Beste LaPo ooit.quote:
Met een pedoquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn eerste badass-date-meeting-iets was ik 15_!
Ik was 14quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
We hadden geskyped en we spraken af op het station, veel kon er niet mis gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
Dafuq was er dan mis met je Krul?On the fucking internetz iemand tegen komen uit een andere stad en daarheen reizen als je 12-13 bent.
Ach, was vrijwillig van beide kantenquote:
ik 13, was een meisje dat ook op kindertent zat en op dezelfde school als ik bleek te zitten, dus we meetten in de pauze. Was het ook nog het zusje van een meisje in mijn klas met wie ik bevriend wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:53 schreef RockNijntje het volgende:
Kleine wereldquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik 13, was een meisje dat ook op kindertent zat en op dezelfde school als ik bleek te zitten, dus we meetten in de pauze. Was het ook nog het zusje van een meisje in mijn klas met wie ik bevriend was_!
17 - 20 sinds vandaag, the pedoshit all over again.quote:
Dat vind ik niet eens zo heel raar, 15 en 17 ook niet. 15 en 18 wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
17 - 20 sinds vandaag, the pedoshit all over again.
Whehequote:Op maandag 5 augustus 2013 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
17 - 20 sinds vandaag, the pedoshit all over again.
lekker kromquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens zo heel raar, 15 en 17 ook niet. 15 en 18 wel.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het wel raar als 20+ers iets met 15/16 jarigen zoeken
Als er gras op groeit mag je er op spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het wel eng als 20+ers iets met 15/16 jarigen zoeken
Ach, dan kan ik tenminste de g-spot raken, denk daar maar eens overna.quote:
Werk je toevallig bij het hofnarretje?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er gras op groeit mag je er op spelen.
Soms groeit er op een 12-jarige al grasquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er gras op groeit mag je er op spelen.
Mwuah 16-21 vind ik nog wel kunnenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind het wel eng als 20+ers iets met 15/16 jarigen zoeken
Ervaring?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms groeit er op een 12-jarige al gras
Het is ruim twee maanden 15 - 18 geweest. Vier maanden later 16 - 19. Acht maanden later 17 - 19 en nu dus 17 - 20.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens zo heel raar, 15 en 17 ook niet. 15 en 18 wel.
Ik nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah 16-21 vind ik nog wel kunnen
Op het randje. Ligt ook wel aan beide personen. 18-23 klinkt al weer heel andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laatst wel bij De Hofnar gegeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij het hofnarretje?
Met jou, toch?quote:
Gast, 5 jaar verschil met iemand die 3x 5 jaar bestaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En als die 16 jarige nou volwassen is voor haar leeftijd en ouder lijkt?
Maar jij bent altijd al een stoute meid geweest.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de ghetto liggen verhoudingen sowieso anders
Ja daarom. Genoeg 16 jarige die al aardig volwassen zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op het randje. Ligt ook wel aan beide personen. 18-23 klinkt al weer heel anders
Doe niet zo, deed nooit wat met negersquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de ghetto liggen verhoudingen sowieso anders
Ohnee, het is nog geen nachtbaggerquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja daarom. Genoeg 16 jarige die al aardig volwassen zijn
Stop maarquote:
Ah jij bent meer van de whiteboysquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo, deed nooit wat met negers
Alleen nederlanders eigenlijk jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah jij bent meer van de whiteboysen turken?
Ik ookquote:
Nicequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen nederlanders eigenlijk ja
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nice
En je hield ook van jong vlee-- oh kut, ik mocht dat niet meer met jou doen
Ik hou van klappen, wordt je hard van. Heb te weinig klappen gekregen in mijn leven.quote:
Zullen we je voortaan klappen geven voor (werkwoord)spelling danquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hou van klappen, wordt je hard van. Heb te weinig klappen gekregen in mijn leven.
Echt he, wordt jequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen we je voortaan klappen geven voor (werkwoord)spelling dan?
dan ben je gewoon achterlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee ik haat letten op wordt en word, dus ik gooi ze er maar random inquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen we je voortaan klappen geven voor (werkwoord)spelling dan?
Had je inderdaad moeten doen.quote:
Het is toch makkelijk om dat te vervoegen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
nee ik haat letten op wordt en word, dus ik gooi ze er maar random in
Mijn vader zou hem met de luchtbuks het huis uit jagenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kwam op mijn 15e met een 20 jarige thuisNiks serieus geworden uiteindelijk maar mijn moeder deed niet echt moeilijk eigenlijk
Nou, als ouder zou ik die jongen een paar klappen hebben gegeven en het huis uit gesmetenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kwam op mijn 15e met een 20 jarige thuisNiks serieus geworden uiteindelijk maar mijn moeder deed niet echt moeilijk eigenlijk
Ik snap die regel nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is toch makkelijk om dat te vervoegen?
Fl zeg jij maar niksquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is toch makkelijk om dat te vervoegen?
Terecht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn vader zou hem met de luchtbuks het huis uit jagen![]()
Zodat je dochter voortaan stiekem naar hem toe gaat?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, als ouder zou ik die jongen een paar klappen gegeven en het huis uit gesmeten
Toch wel een voordeel van een afwezige vaderquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn vader zou hem met de luchtbuks het huis uit jagen![]()
Daarna een goed gesprek over vertrouwen en het leven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zodat je dochter voortaan stiekem naar hem toe gaat?
Ik heb 'm geen woord zien zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was hij toen ook zo met opmerkingen? Of toen opeens een braaf mannetje?
Mwa hoe irritant hij ook is, ik waardeer het ook wel ergensquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Toch wel een voordeel van een afwezige vader
Jezus wat moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik word
Jij wordt
Hij zij wordt
Wij worden
Word ik
Word jij
Wordt hij
Wordt zij
Met een opstandige, verliefde puberquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarna een goed gesprek over vertrouwen en het leven.
Woorden zien zeggen. Je zit te veel op FOK!.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm geen woord zien zeggen
Gewoon kijken of je er loopt of loop na of voor kan voegen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik word
Jij wordt
Hij zij wordt
Wij worden
Word ik
Word jij
Wordt hij
Wordt zij
Op havo snapte ik er nooit wat van en op vmbo was het opeens helemaal helderquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus wat moeilijk
Wat is taal toch onzin
Omdat je teveel zat te staren naar Mur, had nog gepraat met Dientje enzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm geen woord zien zeggen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa hoe irritant hij ook is, ik waardeer het ook wel ergens
Hij zat aan de andere kant van de kring, vandaar. Horen zou ik het toch niet gedaan hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woorden zien zeggen. Je zit te veel op FOK!.
Ditquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon kijken of je er loopt of loop na of voor kan voegen.
als je lang genoeg op het mbo zit kan alles zo vervoegdt wordtenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk zonder te denken goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nietzschequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Life2.0 het volgende:
ik heb nog nooit een 16 jarig pubermeisje over nietzsche ofzo gehoord
Ja ja! Je bent gewoon verlegen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat je teveel zat te staren naar Mur, had nog gepraat met Dientje enzo
Kwam dan ook bij mij zitten, slet.
Dat niet zo zeer, maar geen idee waar ik moet beginnen met mezelf plaatsen in een groep van 20-30 man die ik niet ken. Bij 3-4... misschien 5 lukt dat nog wel... maar dan wordt het steeds moeilijkerquote:
Daarom gewoon niet meeten. Tenzij klein groepje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar geen idee waar ik moet beginnen met mezelf plaatsen in een groep van 20-30 man die ik niet ken. Bij 3-4... misschien 5 lukt dat nog wel... maar dan wordt het steeds moeilijker
Misschien vind ik je gewoon niet zo interessant.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, ik daag je constant uit, maar je doet niks.
Volgens mij is Vas echt ziek, bel 112 !
Inderdaad, dan kan je nog goed syncen met de rest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet meeten. Tenzij klein groepje.
Nog nooit gedaan tho.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je nog goed syncen met de rest.
Ik jou ook niet. Maar dat wil ik weer terugquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien vind ik je gewoon niet zo interessant.
quote:
Slechte oudersquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
wat
https://www.facebook.com/(...)32839&type=2&theater
heee vas met een filmpjequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
wat
Snap ik wel hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar geen idee waar ik moet beginnen met mezelf plaatsen in een groep van 20-30 man die ik niet ken. Bij 3-4... misschien 5 lukt dat nog wel... maar dan wordt het steeds moeilijker
niet normaalquote:
suck my fucking dickquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
wat
neequote:
Oh, oke.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee de mijne heet: "Black ass parade"
Onderdeel van Bangbros natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee de mijne heet: "Black ass parade"
Daarom minimeetquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Snap ik wel hoorgeen idee hoe ik me had gedragen.
Waarom weet jij dit uit je hoofd? Viespeuk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Onderdeel van Bangbros natuurlijk.
Ik ben een man, dat zit in de genen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit uit je hoofd? Viespeuk.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is te slecht gewoon
Eerst je chick, dan je headset. What's next?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef Typisch het volgende:
gvd kut leven alles headset valt ineens uit elkaar
einde bericht
Kunnen beide nog wel gefixt worden hoop ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerst je chick, dan je headset. What's next?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is te slecht gewoon
Ik zou de meeste mensen denk ik wel herkennenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom minimeet
Zoveel leuker, dan kan je elkaar echt leren kennen, weet je precies waar iemand jou plaatst en kan je daar nog mee spelen. Zo'n grote groep is zwaar onoverzichtelijk, ik snapte van de helft niet wie zie waren en dat is gewoon kut
Nee eerst scheiden toch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Een relatie krijgen met iemand als je man in de gevangenis zit, vinden jullie dat netjes?
Ik hoop dat het goed komt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kunnen beide nog wel gefixt worden hoop ik.
En nu tonijnsalade in elkaar gooien, doag.
Ja maar het kan ook metquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwen opzich
Je kan toch wel je 'eeuwige' liefde aan iemand laten zien zonder een ring, papieren en geld te betalen aan de gemeente?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwen opzich
Je kan toch wel je 'eeuwige' liefde aan iemand laten zien zonder een ring, papieren en geld te betalen aan de gemeente?
Rebels hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mooi. Ik woon in een vegetarisch huishouden (die regel was er voor ik hier ging wonen). Maar alle mensen op A. na zijn weg dus ik loop hier dik hard vlees te eten haha. A. heeft zelf ook een frituur dus we kunnen nu chill frikandellen bakken enz. Ga zo maar even een shoarma halen denk ikPret is alleen Donderdag over haha. Alleen de oven doe ik geen vlees in uit respect omdat de oven van een veganist is
Mja dat stripper gedeelte is wss wel zwaar scriptedquote:
ja boeiendquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja dat stripper gedeelte is wss wel zwaar scripted
sws ga ik hem ook wel checken ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja boeiend
maakt het niet minder leuk imo
Toen heb ik m niet gehoord eigenlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was hij toen ook zo met opmerkingen? Of toen opeens een braaf mannetje?
Hahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toen heb ik m niet gehoord eigenlijk
Zei ze ja?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hjbmaar heb wel iemand uitgevraagd en shit.
Heb ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Van die rode houthakkers blousjes.want moaaar
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Maar geef antwoord dan, heb je een vriendin of een date?
Is best duidelijk toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hjbmaar heb wel iemand uitgevraagd en shit.
woef en date.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Crack_ het volgende:
En shit, misschien hebtie wel lekker liggen kroelen enzo. Webcamseksen misschien welquote:
Ja toen ik 16 wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En shit, misschien hebtie wel lekker liggen kroelen enzo. Webcamseksen misschien wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja toen ik 16 was
rlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja toen ik 16 was
Alsof ik dat nog ooit zal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
ik heb er zo een net aangetrokkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Van die rode houthakkers blousjes.want moaaar
vind er geen ruk aan, ook zo lame om te typen wat je met elkaar wilt doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach mensen kunnen zeggen wat ze willen maar het had wel een bepaalde spanning.
Een kans om met een best wel hete chick de sexcammen nam ik wel toen hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vind er geen ruk aan, ook zo lame om te typen wat je met elkaar wilt doen
Bijna hequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, geen webcam in ieder geval.
Ja misschien omdat het geen grap isquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
snap sowieso de grap van je penor fotograferen/filmen/cammen whatever niet
Snap ik als je zo'n kleintje hebtquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil een groene gevoerde parkaquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nu al weer op zoek naar een winterjas
Welcome back, Vasquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik als je zo'n kleintje hebt
Heee, heb jij troubles met je vriendin? Gaat 't niet zo lekker tegenwoordig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Waar is dit nu weer voor nodig. Ik voel mij diep beledigd.
je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien omdat het geen grap is.
lache me jou johquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik als je zo'n kleintje hebt
Penors zijn dan ook echt lelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nou nee, die foto's van piemels waren wel welkom hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel
[..]
lache me jou joh
Zoiets ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee, heb jij troubles met je vriendin? Gaat 't niet zo lekker tegenwoordig?
sry.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Waar is dit nu weer voor nodig. Ik voel mij diep beledigd.
Ik wil dezequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil een groene gevoerde parkaOok al heb ik al 4 winterjassen plus leren jack
haha potquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Penors zijn dan ook echt lelijk
ja?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee, die foto's van piemels waren wel welkom hoor.
Waarom ben jij zo nieuwsgierig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee, heb jij troubles met je vriendin? Gaat 't niet zo lekker tegenwoordig?
80 euroquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil dezehttp://www.bershka.com/we(...)hon%2Bvan%2Bbont/799 alleen hij is zo lang
Nee, verstoppen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja?
ophangen boven je bed enzo?
quote:
Dit dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, geen webcam in ieder geval.
Ja, nieuwsgierig ja.quote:
Lekker dwingend ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel meer waarom ze vraagt dat ik zó nieuwsgierig ben als ik één zo'n vraag stelquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vind het best een duidelijke vraag
Een kut is dan ook niet het mooiste. Veel iigquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Penors zijn dan ook echt lelijk
Hoe strakker hoe mooier toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een kut is dan ook niet het mooiste. Veel iig
niks mooiers dan bluewafflequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hihihhi jongens zijn vies :S;s;:SSquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik krijg liever een foto van iemand zijn abs dan een penor hoor
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wil je picca van mijn abs ;s ;s ;squote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sws niet zo'n kut waarbij de lippen er helemaal uitflappen zoquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje ertussenin, geen flubberkut maar ook niet zo'n lilleke kinderpornokut.
Ik zou ook geen close up van een kut willenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van die ene ab?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wil je picca van mijn abs ;s ;s ;s
maar meestal is alles weggestopt, ipv een half rood blauw paars opgeblazen ding met een zakje huid eronderquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Close up van een kutquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook geen close up van een kut willenGewoon tieten ofzo
Porno kut dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sws niet zo'n kut waarbij de lippen er helemaal uitflappen zo![]()
Jouw onepackquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wil je picca van mijn abs ;s ;s ;s
broodje rauw vleesquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Denk dat je dan heel kieskeurig bent of ik begrijp je nu verkeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mij boeit het eerlijk gezegd ook niet zoveel. Skinny tot chubby, zolang het maar niet te eng of te fatty is. Hoofd boeit me meerquote:
Als je kon kiezen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat je dan heel kieskeurig bent of ik begrijp je nu verkeerd
sorry ben kinda bezetquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mij boeit het eerlijk gezegd ook niet zoveel. Skinny tot chubby, zolang het maar niet te eng of te fatty is. Hoofd boeit me meer
Ja, onze waggie heeft het ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar als iemand met 100 opeens naar links komt is het wel leuk dat je hebt hebt
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets mis mee
ik had een ex waar menig pornoster jaloers op zou zijn
Wat een geluk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mij boeit het eerlijk gezegd ook niet zoveel. Skinny tot chubby, zolang het maar niet te eng of te fatty is. Hoofd boeit me meer
succes, vrouwen zijn altijd 'dikker'quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Een jongen die dunner is dan ik is sowieso
Bredere heupen misschien maar voor de restquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
succes, vrouwen zijn altijd 'dikker'
moet ie ook meer tieten hebben dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bredere heupen misschien maar voor de rest
Gewoon niet zo'n stokje zijn, jezusquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet ie ook meer tieten hebben dan?
iewquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mijn toetsenbord kleeft sorry
plankjequote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n stokje zijn, jezus
Ik wil niet dat jij Jezus een stokje noemt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vet hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit ja my godquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet in rust de lijnen van je gespierde lichaam kunnen volgenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet alleen uit botten en huid bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |