Ah jij bent meer van de whiteboysquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo, deed nooit wat met negers
Alleen nederlanders eigenlijk jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah jij bent meer van de whiteboysen turken?
Ik ookquote:
Nicequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen nederlanders eigenlijk ja
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nice
En je hield ook van jong vlee-- oh kut, ik mocht dat niet meer met jou doen
Ik hou van klappen, wordt je hard van. Heb te weinig klappen gekregen in mijn leven.quote:
Zullen we je voortaan klappen geven voor (werkwoord)spelling danquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hou van klappen, wordt je hard van. Heb te weinig klappen gekregen in mijn leven.
Echt he, wordt jequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen we je voortaan klappen geven voor (werkwoord)spelling dan?
dan ben je gewoon achterlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuah 16-21 vind ik nog wel kunnen
nee ik haat letten op wordt en word, dus ik gooi ze er maar random inquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen we je voortaan klappen geven voor (werkwoord)spelling dan?
Had je inderdaad moeten doen.quote:
Het is toch makkelijk om dat te vervoegen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
nee ik haat letten op wordt en word, dus ik gooi ze er maar random in
Mijn vader zou hem met de luchtbuks het huis uit jagenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kwam op mijn 15e met een 20 jarige thuisNiks serieus geworden uiteindelijk maar mijn moeder deed niet echt moeilijk eigenlijk
Nou, als ouder zou ik die jongen een paar klappen hebben gegeven en het huis uit gesmetenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kwam op mijn 15e met een 20 jarige thuisNiks serieus geworden uiteindelijk maar mijn moeder deed niet echt moeilijk eigenlijk
Ik snap die regel nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is toch makkelijk om dat te vervoegen?
Fl zeg jij maar niksquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is toch makkelijk om dat te vervoegen?
Terecht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn vader zou hem met de luchtbuks het huis uit jagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |