Ik hoop dat het goed komt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kunnen beide nog wel gefixt worden hoop ik.
En nu tonijnsalade in elkaar gooien, doag.
Ja maar het kan ook metquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwen opzich
Je kan toch wel je 'eeuwige' liefde aan iemand laten zien zonder een ring, papieren en geld te betalen aan de gemeente?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwen opzich
Je kan toch wel je 'eeuwige' liefde aan iemand laten zien zonder een ring, papieren en geld te betalen aan de gemeente?
Rebels hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind mooi. Ik woon in een vegetarisch huishouden (die regel was er voor ik hier ging wonen). Maar alle mensen op A. na zijn weg dus ik loop hier dik hard vlees te eten haha. A. heeft zelf ook een frituur dus we kunnen nu chill frikandellen bakken enz. Ga zo maar even een shoarma halen denk ikPret is alleen Donderdag over haha. Alleen de oven doe ik geen vlees in uit respect omdat de oven van een veganist is
Mja dat stripper gedeelte is wss wel zwaar scriptedquote:
ja boeiendquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja dat stripper gedeelte is wss wel zwaar scripted
sws ga ik hem ook wel checken ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja boeiend
maakt het niet minder leuk imo
Toen heb ik m niet gehoord eigenlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was hij toen ook zo met opmerkingen? Of toen opeens een braaf mannetje?
Hahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toen heb ik m niet gehoord eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |