Zei ze ja?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hjbmaar heb wel iemand uitgevraagd en shit.
Heb ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Van die rode houthakkers blousjes.want moaaar
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Maar geef antwoord dan, heb je een vriendin of een date?
Is best duidelijk toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hjbmaar heb wel iemand uitgevraagd en shit.
woef en date.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Maar geef antwoord dan, heb je een vriendin of een date?
En shit, misschien hebtie wel lekker liggen kroelen enzo. Webcamseksen misschien welquote:
Ja toen ik 16 wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En shit, misschien hebtie wel lekker liggen kroelen enzo. Webcamseksen misschien wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja toen ik 16 was
rlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja toen ik 16 was
Alsof ik dat nog ooit zal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
ik heb er zo een net aangetrokkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Van die rode houthakkers blousjes.want moaaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |