Gewoon kijken of je er loopt of loop na of voor kan voegen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik word
Jij wordt
Hij zij wordt
Wij worden
Word ik
Word jij
Wordt hij
Wordt zij
Op havo snapte ik er nooit wat van en op vmbo was het opeens helemaal helderquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus wat moeilijk
Wat is taal toch onzin
Omdat je teveel zat te staren naar Mur, had nog gepraat met Dientje enzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm geen woord zien zeggen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa hoe irritant hij ook is, ik waardeer het ook wel ergens
Hij zat aan de andere kant van de kring, vandaar. Horen zou ik het toch niet gedaan hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woorden zien zeggen. Je zit te veel op FOK!.
Ditquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon kijken of je er loopt of loop na of voor kan voegen.
als je lang genoeg op het mbo zit kan alles zo vervoegdt wordtenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk zonder te denken goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nietzschequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Life2.0 het volgende:
ik heb nog nooit een 16 jarig pubermeisje over nietzsche ofzo gehoord
Ja ja! Je bent gewoon verlegen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat je teveel zat te staren naar Mur, had nog gepraat met Dientje enzo
Kwam dan ook bij mij zitten, slet.
Dat niet zo zeer, maar geen idee waar ik moet beginnen met mezelf plaatsen in een groep van 20-30 man die ik niet ken. Bij 3-4... misschien 5 lukt dat nog wel... maar dan wordt het steeds moeilijkerquote:
Daarom gewoon niet meeten. Tenzij klein groepje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar geen idee waar ik moet beginnen met mezelf plaatsen in een groep van 20-30 man die ik niet ken. Bij 3-4... misschien 5 lukt dat nog wel... maar dan wordt het steeds moeilijker
Misschien vind ik je gewoon niet zo interessant.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, ik daag je constant uit, maar je doet niks.
Volgens mij is Vas echt ziek, bel 112 !
Inderdaad, dan kan je nog goed syncen met de rest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet meeten. Tenzij klein groepje.
Nog nooit gedaan tho.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je nog goed syncen met de rest.
Ik jou ook niet. Maar dat wil ik weer terugquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien vind ik je gewoon niet zo interessant.
quote:
Slechte oudersquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
wat
https://www.facebook.com/(...)32839&type=2&theater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |