Doen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Net in slaap gevallen. Gewoon weer verder slapen denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Of chillings zetten in dit topic.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
Net in slaap gevallen. Gewoon weer verder slapen denk ik?
moet er wel weer vroeg uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Of chillings zetten in dit topic.
Verder slapen danquote:
Dan moet je deze ook hebben gekendquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb dit konkohard opstaan. Hahaha.
Patrick Jumpen jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook hebben gekend
Ik heb die kerel ontmoet irlquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Patrick Jumpen ja.
Jumpen groep 7 die geksteeh.
Ik was bang van hemquote:
Mweh weenie beetje vaag ventje, maar deed verder niet veel kwaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was bang van hem.
Is 'ie wel een beetje aardig en zo?
Hmm oke.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mweh weenie beetje vaag ventje, maar deed verder niet veel kwaad
ik was in die tijd trouwens niet eens zo'n slechte jumper maar als je er nu zo op terugkijkt ziet het er gewoon dom uitquote:
Daarom 5 lagen make up op doen jij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik slaap best veel en heb nog steeds lijnen/wallen onder m'n ogen #girlproblems
Ik gebruik alleen oogmakeup maar toch maar eens wat poederspul voor onder m'n ogen kopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom 5 lagen make up op doen jij.
Ik was 10 dus instant slecht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik was in die tijd trouwens niet eens zo'n slechte jumper maar als je er nu zo op terugkijkt ziet het er gewoon dom uit
wat is best veel? meer dan 8 uur voor jou?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Snowbells het volgende:
Zoietsquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef Beach het volgende:
[..]
wat is best veel? meer dan 8 uur voor jou?
Ik heb die shit ook, niet zoveel om geven, boeit helemaal niemandquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil een fris hoofd hebben, ja! Als baby had ik het zelfsquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb die shit ook, niet zoveel om geven, boeit helemaal niemand
Niks is frisser dan puur natuurquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil een fris hoofd hebben, ja! Als baby had ik het zelfs
Pics van mij van toen? Heb ik niet meerquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was 10 dus instant slecht.
Tevens pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |