Zoek het in andere oorzaken dan alleen je slaappatroon.quote:
Als je heel lang slaapt heb je ook wallen onder je ogen ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen oogmakeup maar toch maar eens wat poederspul voor onder m'n ogen kopen
Like?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoek het in andere oorzaken dan alleen je slaappatroon.
Concealer van catrice in die zilveren hulsquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen oogmakeup maar toch maar eens wat poederspul voor onder m'n ogen kopen
Heb ik maar die is oranjequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Concealer van catrice in die zilveren huls
Mensen verwarren "rust" met "slapen."quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef Beach het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)-en-verminderen.html
Kom volgende week hier, samen jointjes roken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Wie komt mij even een joint brengen
Geen geld voor treinquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kom volgende week hier, samen jointjes roken.
Geen enkele matcht met mijn huid. Heb wel fijn poeder van maxfactor die ik wel eens gebruik bij onzuiverheden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde kleur voor je huid
rip je huidquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen enkele matcht met mijn huid. Heb wel fijn poeder van maxfactor die ik wel eens gebruik bij onzuiverheden.
Bleekscheet ben je ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen enkele matcht met mijn huid. Heb wel fijn poeder van maxfactor die ik wel eens gebruik bij onzuiverheden.
Is dat niet lastig heel je gezicht bedekken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee valt meequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat niet lastig heel je gezicht bedekken?
Wallen Cremequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
dit nummerquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Dit nuchter meezingen op dezelfde toonhoogte. YOLO![]()
. Even checken of Skype calls wel uitstaan
![]()
![]()
![]()
.
Ik stiekem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef Snowbells het volgende:
Maar. Wie is er nu eigenlijk op TC? Ik en nog zo'n guest?
Ik geloof ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef Snowbells het volgende:
Maar. Wie is er nu eigenlijk op TC? Ik en nog zo'n guest?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:25 schreef Snowbells het volgende:
Give to me, oh baby give it to me![]()
uns ksst met je opmerkingen
Kom TCquote:
quote:
yupquote:
Ik praat daar al een paar minuten mee...quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik praat daar al een paar minuten mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |