Wij zijn gewoon 100% eerlijk tegen elkaarquote:
quote:
Er zit hier nu echt niemand van jong, maar okequote:
Moet ik eerst kopje thee drinken met je opa en oma jaquote:
Nouja ik vind de hoogtepunten wel weten wel interessant.. maar zo'n 90 minuten naar voetbal kijken achter tv trekt me niet zo ergquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
AahHhaha je bent dat type, maargoed het is je vergeven.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Er zit hier nu echt niemand van jong, maar oke.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik eerst kopje thee drinken met je opa en oma ja
Toen ik dat deed werd het me ook niet in dank afgenomen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon 100% eerlijk tegen elkaar
Wanneer jij beschikbaar bent zal ik vrij zijn. Zo goed?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag, heb je tchock nou al gedumpt
VORIG JAAR DUSquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer jij beschikbaar bent zal ik vrij zijn. Zo goed?
LAAT ME
Niet haten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/257824
Pls.
Waarom wordt hij altijd voorgetrokkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet haten.
Zakgeld gaat deze week naar Unscrewed.
Zoons > dochters.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom wordt hij altijd voorgetrokken
Nee jij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hee lijkt me luek kom je morgen oppikken okee
hihi voorgetrokkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom wordt hij altijd voorgetrokken
hoi ik ben snoebbels en ik km grg in dese sc ja ok grtjs mij en de kits en herman xquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Onorgineel het volgende:
Laten we ff een voorstelrondje doen anders![]()
Hou je nou eens op met zo rete irritant doen tegen mij?!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/257824
Pls.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je nou eens op met zo rete irritant doen tegen mij?!Je loopt echt hele tijd te zeuren op wat ik zeg, dan zeg ik iets weer te dwingend en dan ben ik weer te nieuwsgierig.
Jij weet ook dat ik niet mijzelf bedoel en dat mijn antwoord op de vraag of dit de jong-sc is gewoon logisch is. Ook omdat ik in zowat iedere sc op fok heb gezeten dus tja.
Zeg alsjeblieft dan gewoon niks tegen me ofzo als je me niet meer aardig vindt?
Ja, ook jij moet een greppel inquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ben ik ook een kutuser omdat ik veel in jng postte?
Ik ben browniequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Onorgineel het volgende:
Jij vraagt, zij antwoordquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar het is gewoon irritant.
Vind het een beetje apart als je eerst gewoon gezellig bij ons in de sc zit, dan een half jaar+ in jng en dan als het weg is weer terug komt terwijl je in die tijd niks tegen ons zegt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je nou eens op met zo rete irritant doen tegen mij?!Je loopt echt hele tijd te zeuren op wat ik zeg, dan zeg ik iets weer te dwingend en dan ben ik weer te nieuwsgierig.
Jij weet ook dat ik niet mijzelf bedoel en dat mijn antwoord op de vraag of dit de jong-sc is gewoon logisch is. Ook omdat ik in zowat iedere sc op fok heb gezeten dus tja.
Zeg alsjeblieft dan gewoon niks tegen me ofzo als je me niet meer aardig vindt?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het een beetje apart als je eerst gewoon gezellig bij ons in de sc zit, dan een half jaar+ in jng en dan als het weg is weer terug komt terwijl je in die tijd niks tegen ons zegt.
Just my 2 cents.
HEY ik was het helemaal vergeten te zeggen maar volgens mij zag ik jou lopen op Arnhem CS, kan dat? 2 weken geleden ofzoquote:
Ja, omdat ik dacht dat ze wta anders ging antwoorden.. Dit is gewoon echt heel erg flauwquote:
oh hoi ik ben hamer ben 15 en rook welleens wiet en drink soms bier enzoquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef Onorgineel het volgende:
Tegen mij zei je dat je 20 was die ene nachtquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh hoi ik ben hamer ben 15 en rook welleens wiet en drink soms bier enzo
mond houdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tegen mij zei je dat je 20 was die ene nacht
Meen je dit nou?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vind het een beetje apart als je eerst gewoon gezellig bij ons in de sc zit, dan een half jaar+ in jng en dan als het weg is weer terug komt terwijl je in die tijd niks tegen ons zegt.
Just my 2 cents.
nopequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
HEY ik was het helemaal vergeten te zeggen maar volgens mij zag ik jou lopen op Arnhem CS, kan dat? 2 weken geleden ofzo
quote:
Nee en ik stop met de alimentatiequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wil je Snow jr nog zien of niet?
hoe moet ik dat luiers kopen? en wiet voor de kleinequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee en ik stop met de alimentatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |