Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Dit is nog beter.quote:
Sorryquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is nog beter.
Maar veel te ver weg voor meesten.
quote:
Ik vind Arnhem en Amsterdam allebei wel chillquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
Poll: MEET
• Arnhem
• Utrecht
• Amsterdam
• Ergens anders, namelijk:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
2 - Bestquote:
Niet naar een FOK!meet komenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet niet eens of ik wel kom trouwens, haha.
Nu is er geen redden meer aan met al dat gekut enzo, snap sowieso niet waarom mensen elkaar zomaar op whatsapp en fb toevoegen enzoquote:
Nja als we z'n zus weg kunnen krijgen komt er sowieso een bbq meet in Lelystad eind augustus/begin september, of je nou komt of nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geen Lelystad, ga niet 2u en een kwartier reizen, sowieso fucking duur.
Amsterdam of Utrecht
Of Arnhem
Het was al heel wat dat Mono en Studeur mijn huis mochten betredenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja als we z'n zus weg kunnen krijgen komt er sowieso een bbq meet in Lelystad eind augustus/begin september, of je nou komt of niet
En dan nog is er vast wel iemand met wie je weer mee kan reizen, dus niet zeuren
Ik heb Un op whatsapp, het begin van het eindequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu is er geen redden meer aan met al dat gekut enzo, snap sowieso niet waarom mensen elkaar zomaar op whatsapp en fb toevoegen enzo
FOK! is FOK!, daar hoef ik niet jan en alleman van in m'n dagelijkse privéleven
Oh dat vind ik wel leukquote:
Nee, wel naakt gitaar spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel leuk
Ook seks?
Nou dat dan weer nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel leuk
Ook seks?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb Un op whatsapp, het begin van het einde
Wacht maar.quote:
Ik zit in 2 groepsgesprekken van FOK! en heb er 0 nummers van opgeslagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb volgens mij tien FOK!kers op Whatsapp.
Mijn nummer toch welquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit in 2 groepsgesprekken van FOK! en heb er 0 nummers van opgeslagen.
Ik zat er ook in best veel, maar die vielen uit elkaar. Nu nog eentje of zo die niet meer actief is, maar in de tijd dat die actief was toch een nummer opgeslagenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit in 2 groepsgesprekken van FOK! en heb er 0 nummers van opgeslagen.
Nee, liefdesmeetquote:
Nu kan ik je dus midden in de nacht wakker bellen zonder dat je weet wie het is?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet eens snowie. Je naam staat toch achter je nummer.
Dat hoor ik dan wel aan je Duitse accent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu kan ik je dus midden in de nacht wakker bellen zonder dat je weet wie het is?
Dus niet gestopt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Unscrewed het volgende:
Anyway, even naar de winkel rennen voor een pakje peuken, ik ben echt zwaar gaan minderen!
Max. 4 peuken per dag, soms maar 3.
Tss, hield het langer dan een week vol, dus 80% in de poll had het misquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus niet gestopt.
Unscrewed is een zwakkeling.
Dit dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen moeten doen wat ze willen zolang ze niemand daar buiten ermee lastig vallen.
Dat is mijn levensfilosofie.
Incl. FOK!kers in je persoonlijke leven slepen.
fggt.quote:
Daarom.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus.
Groot deel van de FOK!kers die ik ken zie ik ook niet eens meer als FOK!kers, die vertrouw ik voldoende om mee te gaan kamperen in Brabant, geen grappen.
FOK!kers in je persoonlijke leven slepen, hmm, been there, done that, geen problemen mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen moeten doen wat ze willen zolang ze niemand daar buiten ermee lastig vallen.
Dat is mijn levensfilosofie.
Incl. FOK!kers in je persoonlijke leven slepen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus.
Groot deel van de FOK!kers die ik ken zie ik ook niet eens meer als FOK!kers, die vertrouw ik voldoende om mee te gaan kamperen in Brabant, geen grappen.
Zussenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hopen dat hij z'n zus wegkrijgt dus
Die wil geen mensen over de vloer
Mensen
Nja het schijnt dat volwassenen er allemaal wat beter mee om kunnen gaan dan tienersquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb alleen maar FOK!kers op WA eik. Andere mensen die ik ken gebruiken WA amper/niet, maar bellen
Sobriesoquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was konkobaas. Moeten we serieus vaker doen, gewoon random weekenden ergens.
Oh was dat hetquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja het schijnt dat volwassenen er allemaal wat beter mee om kunnen gaan dan tieners![]()
Ik vind dat je mensen niet in groepen kunt verdelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja het schijnt dat volwassenen er allemaal wat beter mee om kunnen gaan dan tieners![]()
Ja natuurlijk, je kunt er enorm goede vrienden aan overhouden. Wat Hork ook al zeiquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens, aan Moira., jij kent Mono toch ook via FOK!
Dus dat je FOK! bij FOK! moet laten is niet iets wat je zelf ook doet
Wel, je hebt negers, bejaarden, joden, kleuters, downies, criminelen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen niet in groepen kunt verdelen.
En hun acties ook niet.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel, je hebt negers, bejaarden, joden, kleuters, downies, criminelen..
Die feedback ook, yvonne die optreed als moeder voor allemaal kinderen die hun speelgoed terug willen nadat ze stout geweest zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je kunt er enorm goede vrienden aan overhouden. Wat Hork ook al zei
Maar je moet wel weten waar je mee bezig bent, en niet gewoon je nummer aan random FOK!kers geven die zelf ook nog maar een stel trollende pubers zijn.
Daar komt dat hele gezeik in JNG door.
maar jouw fb is niks te vinden, alles is afgeschermd zowat en staan maar paar foto's van jezelf opquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat 12 mensen van fok mijn nummer hebben en dat ik ongeveer 6 op FB heb.. Maar die mensen vertrouw ik gewoon.
Wijze woordenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je kunt er enorm goede vrienden aan overhouden. Wat Hork ook al zei
Maar je moet wel weten waar je mee bezig bent, en niet gewoon je nummer aan random FOK!kers geven die zelf ook nog maar een stel trollende pubers zijn.
Hahahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar jouw fb is niks te vinden, alles is afgeschermd zowat en staan maar paar foto's van jezelf op
Ja precies. Probeer jij iemand anders maar eens je nummer te laten verwijderen als die daar geen behoefte aan heeft en het leuk vindt om je lastig te blijven vallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geef mijn nummer niet snel, maar Skype of zo heb ik minder problemen mee. Als het fout gaat met iemand of zo kun je gewoon blokkeren en verwijderen.
JNG.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef LompeHork het volgende:
Oja, en onder deze lijn laten we het JNG-geneuzel even in JNG:
Terechte klachtquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar jouw fb is niks te vinden, alles is afgeschermd zowat en staan maar paar foto's van jezelf op
Dat is gewoon dom, maar daar heb je levenservaring & mensenkennis voor nodig om dat te kunnen inschatten. Leeftijd heeft niks te maken met de hoeveelheid mensenkennis en of levenservaring iemand heeft. Natuurlijk zijn er wel grote lijnen, maarja, statistieken zeggen niks over individuele mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog steeds niet mee eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel, je hebt negers, bejaarden, joden, kleuters, downies, criminelen..
ONZe SC, wat doet het?quote:
No biggie. Gaat mij er meer om dat die feedback daar niet voor niets dicht is, hoeft verder niet hier te gaan spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef Beach het volgende:
sorry LH zag je post pas nadat ik gepost had
Vertrouw je mij?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat 12 mensen van fok mijn nummer hebben en dat ik ongeveer 6 op FB heb.. Maar die mensen vertrouw ik gewoon.
Jammer, bashen is nog altijd erg leuk stiekem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZe SC, wat doet het?
[..]
No biggie. Gaat mij er meer om dat die feedback daar niet voor niets dicht is, hoeft verder niet hier te gaan spelen
Wel over groepen individuele mensenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom, maar daar heb je levenservaring & mensenkennis voor nodig om dat te kunnen inschatten. Leeftijd heeft niks te maken met de hoeveelheid mensenkennis en of levenservaring iemand heeft. Natuurlijk zijn er wel grote lijnen, maarja, statistieken zeggen niks over individuele mensen.
Ben je nog 12?quote:
Ik heb ook gewoon redenen waarom ik nummers van FOK!kers heb. Een aantal omdat ik met ze mee zou reizen / bij ze zou overnachten, zoiets. Nja, vriend dan. Mensen waarmee ik veel praatte en best goed bevriend was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies. Probeer jij iemand anders maar eens je nummer te laten verwijderen als die daar geen behoefte aan heeft en het leuk vindt om je lastig te blijven vallen
Mja sowieso heb ik er niet echt gezeik mee gekregen wie ik tot zo ver in m'n telefoon of op m'n fb heb.
Ik voeg alleen bazen toe.
Edoch is daar op het moment even geen plek voor, over een maandje misschien. Ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, bashen is nog altijd erg leuk stiekem.
Dan zijn het dus geen individuele mensen, want je ziet ze als groep?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wel over groepen individuele mensen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Edoch is daar op het moment even geen plek voor, over een maandje misschien. Ofzo.
Schatje, douw jij de los analos even in mijn reet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef .PRISM het volgende:
Hey, hey, hey, hey. Smoke weed everyday.
Hm. Kut voor je, je hebt nog een heel leven voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Rond die tijd is GTA V ook ongeveer uit en ben ik hier niet meer te vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Edoch is daar op het moment even geen plek voor, over een maandje misschien. Ofzo.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Rond die tijd is GTA V ook ongeveer uit en ben ik hier niet meer te vinden
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet zo als bijvoorbeeld krul of beach.
Weet niet, hoe langer je naar een foto van jezelf kijkt hoe lelijker hij wordt en dan moet ik hem wel verwijderenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje karig wel. Zelfs ik heb er meer.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Rond die tijd is GTA V ook ongeveer uit en ben ik hier niet meer te vinden
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet, hoe langer je naar een foto van jezelf kijkt hoe lelijker hij wordt en dan moet ik hem wel verwijderen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet zo als bijvoorbeeld krul of beach.
Vind ze allemaal wel baas, en San Andreas stiekem een beetje meer. Maar ik kan echt niet wachten, die karakters, de wereld, online, etcquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd wat het gaat brengen, in ieder geval ziet het er al stukken beter uit dan IV.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet, hoe langer je naar een foto van jezelf kijkt hoe lelijker hij wordt en dan moet ik hem wel verwijderen
Beste game van deze generatie. Na de Mass Effect trilogie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd wat het gaat brengen, in ieder geval ziet het er al stukken beter uit dan IV.
quote:
Oh heeft die nare kale man hem verwijderd? Ik had hem gepost voor ik het bericht lasquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
Die post van moira was weg voor ik 'm helemaal gelezen had
Ik heb nu al een jaar dezelfde geloof ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan*quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
HAHA IK BEN 11 EN DRIEKWART IK BEN LEKKER OUDER ALS JOUWWWW
Idem, hoewel ik deel I en II nog het beste vondquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vind ze allemaal wel baas, en San Andreas stiekem een beetje meer. Maar ik kan echt niet wachten, die karakters, de wereld, online, etc
Ik denk dat ze die titel alvast kunnen schrijven inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste game van deze generatie. Na de Mass Effect trilogie.
Oké nicequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dat komt nog wel.
Achter mijn cover zit een vertrouwingspersoon van veel mensen.
*dan jijquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
HAHA IK BEN 11 EN DRIEKWART IK BEN LEKKER OUDER ALS JOUWWWW
Ja baas, ik begon bij II, moest ik helemaal stiekem doen want het was helemaal een ding toen, vooral onder christenen. Dit was satan in gamevorm zo ongeveerquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, hoewel ik deel I en II nog het beste vondlekker oldschool, was toen echt een complete hype die game!
[..]
Ik denk dat ze die titel alvast kunnen schrijven inderdaad.
Tegen wie was het dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh heeft die nare kale man hem verwijderd? Ik had hem gepost voor ik het bericht lasweet niet eens meer wat ik zei
Mag ik eens proeven?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit zijn een stel bouncende tieten.
Dan jij*quote:
I'm too sexyquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
JaMisschien moet je niet uren naar foto's van jezelf kijken?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Post over JNG onder de lijn van hork
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Post over JNG onder de lijn van hork
Koop een xbox voor 70 eu ofzo, kun je ze van mij lenen. En op steam kun je sowieso 1 en 2 kopen en bij Origin nummertje 3. Of gewoon even langs de piratenbaai natuurlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef Snowbells het volgende:
Mass effect wilde ik ook nog halen typisch/lhalleen ik kan 1 nergens vinden
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hork is JNG. Echt een groen blaadje nog.
Moest hardop gniffelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
Hork is JNG. Echt een groen blaadje nog.
Op steam 1? Dan heb ik er overheen gekekenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop een xbox voor 70 eu ofzo, kun je ze van mij lenen. En op steam kun je sowieso 1 en 2 kopen en bij Origin nummertje 3. Of gewoon even langs de piratenbaai natuurlijk.
Beste game serie ooit voor mij.
Ik was eerder jammer danquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders had je ze wel laten staan.
Zo bam pieuw pieuw in yo face
http://store.steampowered.com/app/17460/?snr=1_7_7_151_150_1quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op steam 1? Dan heb ik er overheen gekeken
quote:
Ik wil jullie niet verblindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders had je ze wel laten staan.
Zo bam pieuw pieuw in yo face
Ik neem m'n dagelijkse geluiden niet continue op, helaasquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[..]
geluidsbestand or it didn't happen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik neem m'n dagelijkse geluiden niet continue op, helaas
Snow plzquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jullie niet verblinden
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je toch echt wat bruiner worden, je weerkaatst al het licht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Even iemand uit mijn contacten verwijderenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt wat bruiner worden, je weerkaatst al het licht.
Pieuw pieuw brra brra pow pow pow
Krulquote:
Krekkie!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Kakkie, jng dicht nu moet ik weer volwassen gaan doen weh. Hoi.
Kapotte plaatjesquote:
Je mag niet over JNG posten onder Hork's lijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Kakkie, jng dicht nu moet ik weer volwassen gaan doen weh. Hoi.
Doe normaal joh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Even iemand uit mijn contacten verwijderen
Vas, je bent minder bitchy de laatste dagen, ben je ziek?quote:
Welke film kijk je?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie posten te snel ik kan mijn film niet volgen.
Speelzequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
Het wordt tijd voor mij om weer eens een potje Keezen te winnen van Mono.
Lekker de tuin in
Gegroet lieve vrinden
Nee daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in, niks persoonlijks..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Maar betekent dit dat dit topic zometeen een paar users van rond de 15, 16 rijker is?
Vasquote:
Drivequote:
Oh god noquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Maar betekent dit dat dit topic zometeen een paar users van rond de 15, 16 rijker is?
Ajoh toen jij je hier aansloot was het even wennen maar da's toch ook goedgekomenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in, niks persoonlijks..
JNG-mensen hebben niet de goeie vibe.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Nja alles wat de stonersfeer in het stonertopic verkloot is gauw genoeg weer weg. Zo is dat het afgelopen half jaar gegaan iigquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Die vervolgens gaan zeuren over het feit dat het triest is te posten dat je gaat blowen
in het stoner topic
Nog in dat boek zittenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 80 bladzijdes gelezen in A Storm of Swords.
Einde bericht
Why?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je mag niet over JNG posten onder Hork's lijn.
Ik was er al vanaf het 11e stoners-topicquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ajoh toen jij je hier aansloot was het even wennen maar da's toch ook goedgekomen
hihi garpjen
Win zequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
Het wordt tijd voor mij om weer eens een potje Keezen te winnen van Mono.
Lekker de tuin in
Gegroet lieve vrinden
IK ZEG GODVERDOMME TOCH DAT HET EEN GRAPJE IS JEZUS CHRISTUS UNSCREWED BETER DOE JE EENS NORMAALquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was er al vanaf het 11e stoners-topic
God noquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb er nu pas echt tijd voor. Merk wel al veel kleine veranderingen onder andere:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het niet mag. En het heeft niks te maken met het stoners-topic.quote:
Mij vertrouwen is wel heel domquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Nee want je kunt niet stoner zijn er nog iets. Absoluut niet!! Pas op hoor!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat het niet mag. En het heeft niks te maken met het stoners-topic.
Mja bij jou is het contact ook beperktquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mij vertrouwen is wel heel dom
HEY NIET ZO SCHREEUWEN, JA?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
IK ZEG GODVERDOMME TOCH DAT HET EEN GRAPJE IS JEZUS CHRISTUS UNSCREWED BETER DOE JE EENS NORMAAL
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er nu pas echt tijd voor. Merk wel al veel kleine veranderingen onder andere:Er gaan nog veel ergere dingen gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meid, je bent zelf jongquote:
ja das waarquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja bij jou is het contact ook beperkt
Gast, wáár buitenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Stonerstopic er gaarne zo ver mogelijk buiten houden
Gast, als je niet blowt, mag je hier eigenlijk niet eens posten.quote:
Dadelijk neem je al die jng musketiers meequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meid, je bent zelf jong. Pas op, straks kots je jezelf onder liefje.
Ze is geen bank.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meid, je bent zelf jong. Pas op, straks kots je jezelf onder liefje.
Aww. Ja gaat goed maar ben niet toegelaten tot de duale opleiding ervan, wel gewoon bij de HvA, tenminste beter dan niks maar heb er wel heeeul veel zin anquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vas. Jou heb ik oprecht gemist
Hoe is het?Ben je toegelaten tot zuster-shitje ofzo want zoiets ging je doen toch?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Het zou echt konko triest zijn als deze reeks nu verpest gaat worden, ongeacht door welke users en waar ze vandaan komen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dadelijk neem je al die jng musketiers mee
En dan zelf wel daar posten om te trollen/kutten, niet zo janken dames.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Buiten het gezeur van jong
Sshquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
En dan zelf wel daar posten om te trollen/kutten, niet zo janken dames.
Ik troll nergensquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
En dan zelf wel daar posten om te trollen/kutten, niet zo janken dames.
Dat betekent meestal die zijn er wel maar dat laten we maar achterwegequote:
Straks komen er nog meer kleine onschuldige meisjes, dat kunnen ze niet handelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Onorgineel het volgende:
De 2 ex-jong slowchatters zijn wel het meest op de hoede voor potentieel nieuw jong materiaal in dit topic trouwens
Oké, als je geen fokaccount hebt ook niet. Waar ga je heen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast, als je niet blowt, mag je hier eigenlijk niet eens posten.
Iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Onorgineel het volgende:
De 2 ex-jong slowchatters zijn wel het meest op de hoede voor potentieel nieuw jong materiaal in dit topic trouwens
Ex-pubquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Onorgineel het volgende:
Pics.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Er waren wel foto's gemaakt toen ik dus op die bank lag dood te gaan
Gooi die op facebook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Er waren wel foto's gemaakt toen ik dus op die bank lag dood te gaan
Gast, tuurlijk mag je meeposten, maar doe niet zo vervelendquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, als je geen fokaccount hebt ook niet. Waar ga je heen?
Je bent kinderachtig, ga terug naar JNG, daar pas je heel goed bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, als je geen fokaccount hebt ook niet. Waar ga je heen?
Ik heb niks tegen je, maar als je zo een reeks binnen komt vallen krijgen mensen niet echt een goed beeld van jequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Een tip, als je het leuk wil houden ga dan zelf niet zo over jong-mensjes lopen janken.
Joh, ik zeg één keer het woord jong en jullie gaan ineens janken over hoe vervelend jong is en dat ze niet hier moeten komen blablaquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gast, tuurlijk mag je meeposten, maar doe niet zo vervelend
doe zelf normaal joh :Squote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Een tip, als je het leuk wil houden ga dan zelf niet zo over jong-mensjes lopen janken.
Pub. En nee crackquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Onorgineel het volgende:
Ben best gesteld op mijn oren dus thnx but no thnxquote:
Verbeter de SC, begin bij jezelfquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer dat dit niet meer echt een stonertopic is en gewoon de standaard slowchat mensen aangetrokken heeft.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je, maar als je zo een reeks binnen komt vallen krijgen mensen niet echt een goed beeld van je.
Vanavond weer waarschijnlijk, Twijfel nog.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Verbeter de SC, begin bij jezelf
Ik heb nergens op gereageerd, maar ik lees alleen maar negatieve posts van je. Zo ken ik je nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Again, ik zeg één keer jong en jullie gaan als reactie daar op meteen lopen janken op jong he
.
Gewoon normaal verpleegkunde voltijd bedoel je?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aww. Ja gaat goed maar ben niet toegelaten tot de duale opleiding ervan, wel gewoon bij de HvA, tenminste beter dan niks maar heb er wel heeeul veel zin an
Ik zeg ook niet jij, ik zeg julliequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nergens op gereageerd, maar ik lees alleen maar negatieve posts van je. Zo ken ik je niet. En een reeks binnenkomen met alleen negatieve dingen is vaak gewoon niet zo voordelig voor je zelf.
Hoe was je vakantiequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef krullenbolletje het volgende:
We willen niet dat alle probleem users uit JNG hier naartoe komen, ander onderwerp nu
Yes, begin over een maandjequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal verpleegkunde voltijd bedoel je?
Eens. Laten we opnieuw beginnen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nergens op gereageerd, maar ik lees alleen maar negatieve posts van je. Zo ken ik je niet. En een reeks binnenkomen met alleen negatieve dingen is vaak gewoon niet zo voordelig voor je zelf.
Ja dat is Yvonne der pakkie aan. Zij sluit liever een sc dan mensen te bannenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef krullenbolletje het volgende:
We willen niet dat alle probleem users uit JNG hier naartoe komen, ander onderwerp nu
`quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Straks gaat hij dat accentje ook overnemen.Wat dan?
Die poezels, zo gelukkigquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Crackquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eens. Laten we opnieuw beginnen?
Hallon CrackIk ben Unscrewed
ZUSTEEEEER, IK MOET POEPEEEEEEEEEEENquote:
Jij bent echt een goeie gast.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turkije was je toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
LeukJammer dat ik met moeder+broertje was wel
Kopen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die poezels, zo gelukkig.
Volgende week dus spacecake kopen met een vriend.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Onorgineel het volgende:
Dit topic gaat vanaf deze lijn over wiet en katten
Sorryquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Crack. En ik ben geen gast, als jij dat was die dat zei
quote:
Die is zoooo lekker.quote:
Goed.quote:
Ja maar ik bedoel waarom niet gewoon zelf maken?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja in de coffeeshop. Weetjewel. Als ze het uberhaupt daar verkopen.. Ik weet het niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |