Je mag niet over JNG posten onder Hork's lijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Kakkie, jng dicht nu moet ik weer volwassen gaan doen weh. Hoi.
Doe normaal joh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Even iemand uit mijn contacten verwijderen
Vas, je bent minder bitchy de laatste dagen, ben je ziek?quote:
Welke film kijk je?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie posten te snel ik kan mijn film niet volgen.
Speelzequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
Het wordt tijd voor mij om weer eens een potje Keezen te winnen van Mono.
Lekker de tuin in
Gegroet lieve vrinden
Nee daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in, niks persoonlijks..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Maar betekent dit dat dit topic zometeen een paar users van rond de 15, 16 rijker is?
Vasquote:
Drivequote:
Oh god noquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Maar betekent dit dat dit topic zometeen een paar users van rond de 15, 16 rijker is?
Ajoh toen jij je hier aansloot was het even wennen maar da's toch ook goedgekomenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in, niks persoonlijks..
JNG-mensen hebben niet de goeie vibe.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Nja alles wat de stonersfeer in het stonertopic verkloot is gauw genoeg weer weg. Zo is dat het afgelopen half jaar gegaan iigquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Die vervolgens gaan zeuren over het feit dat het triest is te posten dat je gaat blowen
in het stoner topic
Nog in dat boek zittenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 80 bladzijdes gelezen in A Storm of Swords.
Einde bericht
Why?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je mag niet over JNG posten onder Hork's lijn.
Ik was er al vanaf het 11e stoners-topicquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ajoh toen jij je hier aansloot was het even wennen maar da's toch ook goedgekomen
hihi garpjen
Win zequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
Het wordt tijd voor mij om weer eens een potje Keezen te winnen van Mono.
Lekker de tuin in
Gegroet lieve vrinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |