Schatje, douw jij de los analos even in mijn reet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef .PRISM het volgende:
Hey, hey, hey, hey. Smoke weed everyday.
Hm. Kut voor je, je hebt nog een heel leven voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Rond die tijd is GTA V ook ongeveer uit en ben ik hier niet meer te vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Edoch is daar op het moment even geen plek voor, over een maandje misschien. Ofzo.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Rond die tijd is GTA V ook ongeveer uit en ben ik hier niet meer te vinden
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet zo als bijvoorbeeld krul of beach.
Weet niet, hoe langer je naar een foto van jezelf kijkt hoe lelijker hij wordt en dan moet ik hem wel verwijderenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje karig wel. Zelfs ik heb er meer.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Rond die tijd is GTA V ook ongeveer uit en ben ik hier niet meer te vinden
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet, hoe langer je naar een foto van jezelf kijkt hoe lelijker hij wordt en dan moet ik hem wel verwijderen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet zo als bijvoorbeeld krul of beach.
Vind ze allemaal wel baas, en San Andreas stiekem een beetje meer. Maar ik kan echt niet wachten, die karakters, de wereld, online, etcquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd wat het gaat brengen, in ieder geval ziet het er al stukken beter uit dan IV.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet niet, hoe langer je naar een foto van jezelf kijkt hoe lelijker hij wordt en dan moet ik hem wel verwijderen
Beste game van deze generatie. Na de Mass Effect trilogie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel benieuwd wat het gaat brengen, in ieder geval ziet het er al stukken beter uit dan IV.
quote:
Oh heeft die nare kale man hem verwijderd? Ik had hem gepost voor ik het bericht lasquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
Die post van moira was weg voor ik 'm helemaal gelezen had
Ik heb nu al een jaar dezelfde geloof ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan*quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
HAHA IK BEN 11 EN DRIEKWART IK BEN LEKKER OUDER ALS JOUWWWW
Idem, hoewel ik deel I en II nog het beste vondquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vind ze allemaal wel baas, en San Andreas stiekem een beetje meer. Maar ik kan echt niet wachten, die karakters, de wereld, online, etc
Ik denk dat ze die titel alvast kunnen schrijven inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste game van deze generatie. Na de Mass Effect trilogie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |