Tss, hield het langer dan een week vol, dus 80% in de poll had het misquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus niet gestopt.
Unscrewed is een zwakkeling.
Dit dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen moeten doen wat ze willen zolang ze niemand daar buiten ermee lastig vallen.
Dat is mijn levensfilosofie.
Incl. FOK!kers in je persoonlijke leven slepen.
fggt.quote:
Daarom.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus.
Groot deel van de FOK!kers die ik ken zie ik ook niet eens meer als FOK!kers, die vertrouw ik voldoende om mee te gaan kamperen in Brabant, geen grappen.
FOK!kers in je persoonlijke leven slepen, hmm, been there, done that, geen problemen mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen moeten doen wat ze willen zolang ze niemand daar buiten ermee lastig vallen.
Dat is mijn levensfilosofie.
Incl. FOK!kers in je persoonlijke leven slepen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit dus.
Groot deel van de FOK!kers die ik ken zie ik ook niet eens meer als FOK!kers, die vertrouw ik voldoende om mee te gaan kamperen in Brabant, geen grappen.
Zussenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja hopen dat hij z'n zus wegkrijgt dus
Die wil geen mensen over de vloer
Mensen
Nja het schijnt dat volwassenen er allemaal wat beter mee om kunnen gaan dan tienersquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:25 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb alleen maar FOK!kers op WA eik. Andere mensen die ik ken gebruiken WA amper/niet, maar bellen
Sobriesoquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was konkobaas. Moeten we serieus vaker doen, gewoon random weekenden ergens.
Oh was dat hetquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja het schijnt dat volwassenen er allemaal wat beter mee om kunnen gaan dan tieners![]()
Ik vind dat je mensen niet in groepen kunt verdelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja het schijnt dat volwassenen er allemaal wat beter mee om kunnen gaan dan tieners![]()
Ja natuurlijk, je kunt er enorm goede vrienden aan overhouden. Wat Hork ook al zeiquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens, aan Moira., jij kent Mono toch ook via FOK!
Dus dat je FOK! bij FOK! moet laten is niet iets wat je zelf ook doet
Wel, je hebt negers, bejaarden, joden, kleuters, downies, criminelen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen niet in groepen kunt verdelen.
En hun acties ook niet.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel, je hebt negers, bejaarden, joden, kleuters, downies, criminelen..
Die feedback ook, yvonne die optreed als moeder voor allemaal kinderen die hun speelgoed terug willen nadat ze stout geweest zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je kunt er enorm goede vrienden aan overhouden. Wat Hork ook al zei
Maar je moet wel weten waar je mee bezig bent, en niet gewoon je nummer aan random FOK!kers geven die zelf ook nog maar een stel trollende pubers zijn.
Daar komt dat hele gezeik in JNG door.
maar jouw fb is niks te vinden, alles is afgeschermd zowat en staan maar paar foto's van jezelf opquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat 12 mensen van fok mijn nummer hebben en dat ik ongeveer 6 op FB heb.. Maar die mensen vertrouw ik gewoon.
Wijze woordenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je kunt er enorm goede vrienden aan overhouden. Wat Hork ook al zei
Maar je moet wel weten waar je mee bezig bent, en niet gewoon je nummer aan random FOK!kers geven die zelf ook nog maar een stel trollende pubers zijn.
Hahahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar jouw fb is niks te vinden, alles is afgeschermd zowat en staan maar paar foto's van jezelf op
Ja precies. Probeer jij iemand anders maar eens je nummer te laten verwijderen als die daar geen behoefte aan heeft en het leuk vindt om je lastig te blijven vallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geef mijn nummer niet snel, maar Skype of zo heb ik minder problemen mee. Als het fout gaat met iemand of zo kun je gewoon blokkeren en verwijderen.
JNG.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef LompeHork het volgende:
Oja, en onder deze lijn laten we het JNG-geneuzel even in JNG:
Terechte klachtquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar jouw fb is niks te vinden, alles is afgeschermd zowat en staan maar paar foto's van jezelf op
Dat is gewoon dom, maar daar heb je levenservaring & mensenkennis voor nodig om dat te kunnen inschatten. Leeftijd heeft niks te maken met de hoeveelheid mensenkennis en of levenservaring iemand heeft. Natuurlijk zijn er wel grote lijnen, maarja, statistieken zeggen niks over individuele mensen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog steeds niet mee eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel, je hebt negers, bejaarden, joden, kleuters, downies, criminelen..
ONZe SC, wat doet het?quote:
No biggie. Gaat mij er meer om dat die feedback daar niet voor niets dicht is, hoeft verder niet hier te gaan spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef Beach het volgende:
sorry LH zag je post pas nadat ik gepost had
Vertrouw je mij?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat 12 mensen van fok mijn nummer hebben en dat ik ongeveer 6 op FB heb.. Maar die mensen vertrouw ik gewoon.
Jammer, bashen is nog altijd erg leuk stiekem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZe SC, wat doet het?
[..]
No biggie. Gaat mij er meer om dat die feedback daar niet voor niets dicht is, hoeft verder niet hier te gaan spelen
Wel over groepen individuele mensenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom, maar daar heb je levenservaring & mensenkennis voor nodig om dat te kunnen inschatten. Leeftijd heeft niks te maken met de hoeveelheid mensenkennis en of levenservaring iemand heeft. Natuurlijk zijn er wel grote lijnen, maarja, statistieken zeggen niks over individuele mensen.
Ben je nog 12?quote:
Ik heb ook gewoon redenen waarom ik nummers van FOK!kers heb. Een aantal omdat ik met ze mee zou reizen / bij ze zou overnachten, zoiets. Nja, vriend dan. Mensen waarmee ik veel praatte en best goed bevriend was.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies. Probeer jij iemand anders maar eens je nummer te laten verwijderen als die daar geen behoefte aan heeft en het leuk vindt om je lastig te blijven vallen
Mja sowieso heb ik er niet echt gezeik mee gekregen wie ik tot zo ver in m'n telefoon of op m'n fb heb.
Ik voeg alleen bazen toe.
Edoch is daar op het moment even geen plek voor, over een maandje misschien. Ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, bashen is nog altijd erg leuk stiekem.
Dan zijn het dus geen individuele mensen, want je ziet ze als groep?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wel over groepen individuele mensen
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Edoch is daar op het moment even geen plek voor, over een maandje misschien. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |