quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dadelijk neem je al die jng musketiers mee
En dan zelf wel daar posten om te trollen/kutten, niet zo janken dames.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Buiten het gezeur van jong
Sshquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
En dan zelf wel daar posten om te trollen/kutten, niet zo janken dames.
Ik troll nergensquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
En dan zelf wel daar posten om te trollen/kutten, niet zo janken dames.
Dat betekent meestal die zijn er wel maar dat laten we maar achterwegequote:
Straks komen er nog meer kleine onschuldige meisjes, dat kunnen ze niet handelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Onorgineel het volgende:
De 2 ex-jong slowchatters zijn wel het meest op de hoede voor potentieel nieuw jong materiaal in dit topic trouwens
Oké, als je geen fokaccount hebt ook niet. Waar ga je heen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast, als je niet blowt, mag je hier eigenlijk niet eens posten.
Iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Onorgineel het volgende:
De 2 ex-jong slowchatters zijn wel het meest op de hoede voor potentieel nieuw jong materiaal in dit topic trouwens
Ex-pubquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Onorgineel het volgende:
Pics.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Er waren wel foto's gemaakt toen ik dus op die bank lag dood te gaan
Gooi die op facebook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Er waren wel foto's gemaakt toen ik dus op die bank lag dood te gaan
Gast, tuurlijk mag je meeposten, maar doe niet zo vervelendquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, als je geen fokaccount hebt ook niet. Waar ga je heen?
Je bent kinderachtig, ga terug naar JNG, daar pas je heel goed bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, als je geen fokaccount hebt ook niet. Waar ga je heen?
Ik heb niks tegen je, maar als je zo een reeks binnen komt vallen krijgen mensen niet echt een goed beeld van jequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Een tip, als je het leuk wil houden ga dan zelf niet zo over jong-mensjes lopen janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |