Pics.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Er waren wel foto's gemaakt toen ik dus op die bank lag dood te gaan
Gooi die op facebook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
Er waren wel foto's gemaakt toen ik dus op die bank lag dood te gaan
Gast, tuurlijk mag je meeposten, maar doe niet zo vervelendquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, als je geen fokaccount hebt ook niet. Waar ga je heen?
Je bent kinderachtig, ga terug naar JNG, daar pas je heel goed bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, als je geen fokaccount hebt ook niet. Waar ga je heen?
Ik heb niks tegen je, maar als je zo een reeks binnen komt vallen krijgen mensen niet echt een goed beeld van jequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Een tip, als je het leuk wil houden ga dan zelf niet zo over jong-mensjes lopen janken.
Joh, ik zeg één keer het woord jong en jullie gaan ineens janken over hoe vervelend jong is en dat ze niet hier moeten komen blablaquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gast, tuurlijk mag je meeposten, maar doe niet zo vervelend
doe zelf normaal joh :Squote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Een tip, als je het leuk wil houden ga dan zelf niet zo over jong-mensjes lopen janken.
Pub. En nee crackquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:53 schreef Onorgineel het volgende:
De 2 ex-jong slowchatters zijn wel het meest op de hoede voor potentieel nieuw jong materiaal in dit topic trouwens
Ben best gesteld op mijn oren dus thnx but no thnxquote:
Verbeter de SC, begin bij jezelfquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer dat dit niet meer echt een stonertopic is en gewoon de standaard slowchat mensen aangetrokken heeft.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je, maar als je zo een reeks binnen komt vallen krijgen mensen niet echt een goed beeld van je.
Vanavond weer waarschijnlijk, Twijfel nog.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Verbeter de SC, begin bij jezelf
Ik heb nergens op gereageerd, maar ik lees alleen maar negatieve posts van je. Zo ken ik je nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Again, ik zeg één keer jong en jullie gaan als reactie daar op meteen lopen janken op jong he
.
Gewoon normaal verpleegkunde voltijd bedoel je?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aww. Ja gaat goed maar ben niet toegelaten tot de duale opleiding ervan, wel gewoon bij de HvA, tenminste beter dan niks maar heb er wel heeeul veel zin an
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |