IK ZEG GODVERDOMME TOCH DAT HET EEN GRAPJE IS JEZUS CHRISTUS UNSCREWED BETER DOE JE EENS NORMAALquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was er al vanaf het 11e stoners-topic
God noquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Maar betekent dit dat dit topic zometeen een paar users van rond de 15, 16 rijker is?
Ik heb er nu pas echt tijd voor. Merk wel al veel kleine veranderingen onder andere:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het niet mag. En het heeft niks te maken met het stoners-topic.quote:
Mij vertrouwen is wel heel domquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat 12 mensen van fok mijn nummer hebben en dat ik ongeveer 6 op FB heb.. Maar die mensen vertrouw ik gewoon.
Nee want je kunt niet stoner zijn er nog iets. Absoluut niet!! Pas op hoor!!!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat het niet mag. En het heeft niks te maken met het stoners-topic.
Mja bij jou is het contact ook beperktquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mij vertrouwen is wel heel dom
HEY NIET ZO SCHREEUWEN, JA?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
IK ZEG GODVERDOMME TOCH DAT HET EEN GRAPJE IS JEZUS CHRISTUS UNSCREWED BETER DOE JE EENS NORMAAL
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er nu pas echt tijd voor. Merk wel al veel kleine veranderingen onder andere:Er gaan nog veel ergere dingen gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meid, je bent zelf jongquote:
ja das waarquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja bij jou is het contact ook beperkt
Gast, wáár buitenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Stonerstopic er gaarne zo ver mogelijk buiten houden
Gast, als je niet blowt, mag je hier eigenlijk niet eens posten.quote:
Dadelijk neem je al die jng musketiers meequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meid, je bent zelf jong. Pas op, straks kots je jezelf onder liefje.
Ze is geen bank.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meid, je bent zelf jong. Pas op, straks kots je jezelf onder liefje.
Aww. Ja gaat goed maar ben niet toegelaten tot de duale opleiding ervan, wel gewoon bij de HvA, tenminste beter dan niks maar heb er wel heeeul veel zin anquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vas. Jou heb ik oprecht gemist
Hoe is het?Ben je toegelaten tot zuster-shitje ofzo want zoiets ging je doen toch?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
Het zou echt konko triest zijn als deze reeks nu verpest gaat worden, ongeacht door welke users en waar ze vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |