Ik zeg ook niet jij, ik zeg julliequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nergens op gereageerd, maar ik lees alleen maar negatieve posts van je. Zo ken ik je niet. En een reeks binnenkomen met alleen negatieve dingen is vaak gewoon niet zo voordelig voor je zelf.
Hoe was je vakantiequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef krullenbolletje het volgende:
We willen niet dat alle probleem users uit JNG hier naartoe komen, ander onderwerp nu
Yes, begin over een maandjequote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon normaal verpleegkunde voltijd bedoel je?
Eens. Laten we opnieuw beginnen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nergens op gereageerd, maar ik lees alleen maar negatieve posts van je. Zo ken ik je niet. En een reeks binnenkomen met alleen negatieve dingen is vaak gewoon niet zo voordelig voor je zelf.
Ja dat is Yvonne der pakkie aan. Zij sluit liever een sc dan mensen te bannenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef krullenbolletje het volgende:
We willen niet dat alle probleem users uit JNG hier naartoe komen, ander onderwerp nu
`quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Straks gaat hij dat accentje ook overnemen.Wat dan?
Die poezels, zo gelukkigquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben Crackquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eens. Laten we opnieuw beginnen?
Hallon CrackIk ben Unscrewed
ZUSTEEEEER, IK MOET POEPEEEEEEEEEEENquote:
Jij bent echt een goeie gast.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turkije was je toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
LeukJammer dat ik met moeder+broertje was wel
Kopen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die poezels, zo gelukkig.
Volgende week dus spacecake kopen met een vriend.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:58 schreef Onorgineel het volgende:
Dit topic gaat vanaf deze lijn over wiet en katten
Sorryquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Crack. En ik ben geen gast, als jij dat was die dat zei
quote:
Die is zoooo lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |