quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA HA HA JE BENT GEFRIENDZONED HA HA HA
oh was jij datquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zit ik gvd nog lekker te slapen wordt er aangebeld. Na even twijfelen en de tweede keer aanbellen toch maar naar de deur gaan omdat er een duur pakje verwacht wordt. Kan alleen de badjas vinden van mn moeder die amper over mijn taas hangt. Doe ik de deur open blijken het een soort jehova's te zijn
Mijn hond gaat na 10 meter stilstaan, en wilt dan weer naar huis om te slapen/etenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
luie assfuckervind hond uitlaten met dit weer echt heerlijk, lekker de parkje checken
quote:
Nja, dat wás het dus niet.quote:
JNG, JONG, jong, kinderen van 12 - 18. Deze mensen aan de drugs helpen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Moira. het volgende:
Wat een gerel in JNG allemaal hee
Ik mis een hoop zo, zonder laptop
Mijn diagnose is dat JNG wat van de stonerliefde nodig heeftMensen moeten snappen dat je met getroll en gerel en moeilijkdoenerij het leven voor niemand beter maakt, maar met een joint en wat liefde wel
![]()
whehe
GMTAquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JNG, JONG, jong, kinderen van 12 - 18. Deze mensen aan de drugs helpen.
Jaaaaaaaaaaaa.
Het blijft een groepje domme pubers, imo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, dat wás het dus niet.
PUB was vroegah altijd een bazensubforum, heel gezellig en tof en leuk en voor alles wat wils.
Ik weet er allemaal het fijnste niet van, maar wat ik nu mee krijg is dat er vooral een groepje haatdragende tienertjes is dat het gewoon leuk vindt om te fucken en de sfeer daardoor te verpesten voor alle anderen.
Gewoon lief doen tegen elkaar jeweet.
Mja zal wel weer wat tijd overheen gaan voor mensen dat snappen en de lieve vrede weer is teruggekeerd
quote:
Ja of niet danquote:
Absoluut niet, verslavingsgevoeligheid is nogal wat op die leeftijd (NOFI), kan gevaarlijk zijn zelfs.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja of niet dan? Af en toe eentje is niks mis mee, maar je moet het niet gaan stimuleren vind ik
. Zeker niet op die 'onzekere' leeftijd. Dan komt het in handen van de verkeerde personen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |