Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:
Doe mij maar Great Minds dan.quote:
haha ben je pot ofzoquote:
jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Duvel Duvel komt ook uit roffa toch?
Die heeft wel goede muziek gemaaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Ik ook, doei volle batterijquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
Hallo vrinden, ik zit mobiel. Op chrome wel, maar is nog steeds kak
Haha wow, heartbrokenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA HA HA JE BENT GEFRIENDZONED HA HA HA
Omg ik ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
Hallo vrinden, ik zit mobiel. Op chrome wel, maar is nog steeds kak
Vooral op een Blackberryquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
Ik FOK! alleen op mijn mobiel als ik in de taxi zit ergens heen. Het werkt voor geen meter.
einde bericht
Waarom zou je dan ook een Blackberry nemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vooral op een BlackberryGodsamme zeg ik wil dat ding dan echt tegen de muur smijten, wil weer touchscreen
Heb ik niet genomen, het scherm van m'n tel is half kaduuk door waterschade dus moet helaas tot ik een nieuwe mag kiezen volgende maand een bb lenenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook een Blackberry nemen.Eigen schuld dit dat.
wat is je ping ;$quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik niet genomen, het scherm van m'n tel is half kaduuk door waterschade dus moet helaas tot ik een nieuwe mag kiezen volgende maand een bb lenen.
Ah, op die manier. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik niet genomen, het scherm van m'n tel is half kaduuk door waterschade dus moet helaas tot ik een nieuwe mag kiezen volgende maand een bb lenen.
Crackberryquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vooral op een BlackberryGodsamme zeg ik wil dat ding dan echt tegen de muur smijten, wil weer touchscreen
2 beeldschermen, gamen en fokken tegelijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
Ik zit met grote problemen hier achter de PC. Ik ben te lui om drinken te halen en ik weet niet of ik nog even ga gamen of blijf FOK!'en. Het leven is niet makkelijk.
Fapje plegen en dan kijken wat het wordtquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
Ik zit met grote problemen hier achter de PC. Ik ben te lui om drinken te halen en ik weet niet of ik nog even ga gamen of blijf FOK!'en. Het leven is niet makkelijk.
Heb er 3 staan, maar dat is kut.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
2 beeldschermen, gamen en fokken tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seks een optie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:26 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb er 3 staan, maar dat is kut.ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb op de ene mijn playstation aangesloten en loop nu op mijn laptopje te fok!en
Volgend weekend weer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer een voorspelling doen
dus ook geen pingquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ook geen BIS dus alleen whatsapp via wifiteringleventje zo onbereikbaar ditdat.
Ik had een fucking bazenweekendje. Gister beland bij wat Japanse chicks in huis met eigen sushi, daarvoor keihard de dansvloer gemurderd, alles chill jwz. En dan ineens die enorme aids wedstrijd.quote:
wat staat er voor volgend weekend op het programma?quote:
Heracles uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
wat staat er voor volgend weekend op het programma?
Oh?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
Zij die gaan blowen groeten u!
Ik ga een groene vriend draaien zometeen.
Had echt niet verwacht dat Feyenoord zo slecht wasquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had een fucking bazenweekendje. Gister beland bij wat Japanse chicks in huis met eigen sushi, daarvoor keihard de dansvloer gemurderd, alles chill jwz. En dan ineens die enorme aids wedstrijd.
Mono, woonde jij niet ooit in Den Haag? Ooit bij de Dizzy Duck geweest?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
Zij die gaan blowen groeten u!
Ik ga een groene vriend draaien zometeen.
Ik zeg het niet graag maar 0-2 voor jodenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pls pls voorspel wat leuks voor AZ
Woonde daar wel jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mono, woonde jij niet ooit in Den Haag? Ooit bij de Dizzy Duck geweest?
Ah, okéquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Woonde daar wel jaNope, toen blowde ik niet zoveel. Als ik wiet haalde was dat in Rotterdam vanuit school
Zal vast wel kloppenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar 0-2 voor joden
Waarom leeg je je DM box daarvoor?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo, broekje op de enkels en de dm box is geleegd. Laat maar komen.
Ik vond mijn post anders wat aan de korte kant, dan verzin je er gewoon nog wat bij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom leeg je je DM box daarvoor?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
anders raakt hij in de warquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond mijn post anders wat aan de korte kant, dan verzin je er gewoon nog wat bij.
Appeltjes.
quote:
Gulliequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
anders raakt hij in de war
autisme hè
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
Onverwachts toch nog naar Reaktor gisteren. Wat een keiharde beuktechno![]()
![]()
En gratis lachgas op de after, nog nooit zoveel ballonnen leeggezogen
jij bent easyquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had echt niet verwacht dat Feyenoord zo slecht was
Veel meer strijd verwacht, moeilijke middag enzo. Dit was gewoon easy zoals het er uit zag.
Bohh ja, je zou op de stonermeet nog lachgas meenemen maar toen was je er nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
Onverwachts toch nog naar Reaktor gisteren. Wat een keiharde beuktechno![]()
![]()
En gratis lachgas op de after, nog nooit zoveel ballonnen leeggezogen
tsjaquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh ja, je zou op de stonermeet nog lachgas meenemen maar toen was je er niet
Doejjjj schatjequote:Op zondag 4 augustus 2013 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga er maar vandoor. Doag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |