Ja gewoon weg van hierquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef Typisch het volgende:
Maar je wil dus in Rotterdam gaan studeren na je mbo Snowie?
Dat heb ik ook een jaar gedaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja gewoon weg van hierwil niet naar de HAN. Ik wil dan denk ik communicatie en multimediadesign doen of vormgeving daar.
Sorry hoor dat ik ook wel eens niet op fok zit![]()
![]()
Geen idee, ik moet daar sowieso nog eens goed naar gaan kijken. Heb het er al eens met mijn pa over gehad en die vond het ook wel een aardig idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef Snowbells het volgende:
Maar typ hoeveel zou je NU vrage voor een kamertje als ik nu 18 was geweest? Dan weet ik waar ik me op kan voorbereiden als ik over 2 jaar nog hetzelfde er over denk
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Randstad is al goed genoeg
alles daar buiten
Arnhemquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het dichtst bij voor je nu dan?
Nijmegen is best duurquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En Nijmegen dan? Zit toch dichtbij Arnhem en hebben ze ook goede studentenshit hoor ik?
Als ik dat mee moet gaan nemen dan ben ik duurder dan bijna alle studentenhuizen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Prijs is ook op basis van ruimte lijkt me.
Moet de FOK!knokploeg nog paraat staan bij je huis voordat er JNG hooligans verhaal komen halen?quote:
uit ervaring kan ik je vertellen dat je dat beter in leeuwarden kan doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil dan denk ik communicatie en multimediadesign doen of vormgeving daar.
quote:
Flips en Snowquote:
oh ja, ik doelde eigenlijk op de vierkante meter in de kamer die je eventueel zou verhurenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik dat mee moet gaan nemen dan ben ik duurder dan bijna alle studentenhuizen.![]()
Tuin, 3 verdiepingen dat soort zaken zie je niet vaak in studentenhuisjes. :
Ik kan ze wel handelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet de FOK!knokploeg nog paraat staan bij je huis voordat er JNG hooligans verhaal komen halen?
Ik wil sowieso randstad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik je vertellen dat je dat beter in leeuwarden kan doen
eeffffffeelllllquote:
Dicht bij utrecht toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Misschien over een paar jaar dat mijn moeder bij haar vriend gaat wonen en ik hier blijf wonen met broertje en we dus een aantal kamers gaan verhuren snow
Ik wil ook in Utrecht wonenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Misschien over een paar jaar dat mijn moeder bij haar vriend gaat wonen en ik hier blijf wonen met broertje en we dus een aantal kamers gaan verhuren snow
veel studenten, maar ook veel pauperwijkenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
rotterdam heeft wel aantal goeie rappers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |