Studentenhuizen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
Ze hebben in rotterdam leuke studentenhuizen zag ik laatst
Kan ik over 2 jaar geen slaapkamer bij jou hurenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studentenhuizen.Gewoon ergens anders huren joh, veel beter.
Vriendin van mij gaat na de zomer in Breda wonen in zo'n studentenhuis. Slaapplek na het stappen daar dus.
Zit ik serieus over na te denken om zoiets te gaan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan ik over 2 jaar geen slaapkamer bij jou huren!
Voor een vriendenprijsje
in nature betalenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan ik over 2 jaar geen slaapkamer bij jou huren!
Voor een vriendenprijsje
Zou voor mij echt een uitkomst zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit ik serieus over na te denken om zoiets te gaan doen.
Je kunt het altijd vragen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou voor mij echt een uitkomst zijn
Enige wat ik wil is mijn 2 persoons bedje, een mini bureau en een boekenkastjequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt het altijd vragen.![]()
Als je serieus gaat zoeken in Rotterdam moet je het tegen die tijd nog maar eens zeggen, ken wel wat mensen die wat kunnen regelen denk ik.
geen keuken, douche en dat soort dingen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige wat ik wil is mijn 2 persoons bedje, een mini bureau en een boekenkastje(en tv, wifi )
Kan makkelijk, heb een hele zolder die ik eigenlijk niet gebruik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige wat ik wil is mijn 2 persoons bedje, een mini bureau en een boekenkastje(en tv, wifi )
Keuken zou ik niet erg vinden om te delen. Douche mwa als je met 2/3 personen bent gaat dat ook nogquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geen keuken, douche en dat soort dingen?
Dan test ik wat recepten van internet wel op je uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan makkelijk, heb een hele zolder die ik eigenlijk niet gebruik.En nog 2 extra slaapkamers natuurlijk. Tegen die tijd als we elkaar nog spreken moet je dat nog maar eens vragen. Als je kunt koken, that is.
bij ons is het 's ochtends echt racen naar de badkamerquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Keuken zou ik niet erg vinden om te delen. Douche mwa als je met 2/3 personen bent gaat dat ook nog
Prima.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan test ik wat recepten van internet wel op je uit
En al je kleren?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
die zou ik niet op je zolder laten wonenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:24 schreef Typisch het volgende:
Arrogant wijf laat ons gewoon achter met onze vragen.
Als er geld te verdienen valt knijp ik graag een oogje toequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die zou ik niet op je zolder laten wonen
Gewoon uitbuitenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er geld te verdienen valt knijp ik graag een oogje toe
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dubbelzinnige opmerking, jij boefje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |